Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Martyna

Oryginalna plaża !

To hotel położony obok Dreams Vacation z bardzo podobną infrastrukturą. Baseny otoczone romantyczną rzeczką i zielony ogród pozwalają poczuć się tu jak w raju. Aby dostać się do wody trzeba pokonać liczne schody, jednak gdy dotrzemy na dół krajobraz jest niesamowity. Można też zjechać w dół windą. Wspaniała rafa koralowa z ciekawym pomostem to główne atuty tutejszej plaży. Na terenie hotelu można kupić nietypowe pamiątki takie jak dywany, obrazy.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla singli, dla aktywnych

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Basen
5.0

Kategoria:

*****

Region:

SHARM EL SHEIKH/EGIPT

Wyposażenie:

• recepcja • sklepy • bankomat • pralnia: za opłatą • lekarz: za opłatą • Wi-Fi, w lobby: w cenie, w innych miejscach ogólnodostępnych: za opłatą • parking: w cenie • fryzjer • sala konferencyjna

Karty:

Visa, MasterCard

Liczba pokojów:

468

Kategoria lokalna:

5 gwiazdek

Dla dzieci:

• basen dla dzieci • zjeżdżalnia wodna dla dzieci • miniklub • plac zabaw • minidyskoteka • animacje dla dzieci: w zależności od sezonu • wysokie krzesełko dla dziecka • opieka dla dziecka: za opłatą • łóżeczko dla dziecka: w cenie • miniklub: 4-12 lat

Sport i wellness:

W cenie • minigolf • sala fitness/siłownia • tenis stołowy • aerobik • water polo • siatkówka plażowa • minifutbol

Płatne • oświetlenie kortu tenisowego • parasailing • masaże • hammam • centrum nurkowe • nurkowanie • łódka typu banan • strefa spa

Rozrywka:

• międzynarodowy program animacyjny sezonowo

• przedstawienia

• muzyka na żywo

• boccia

• dyskoteka

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 1-3 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy Standard z widokiem na morze DZM1

• 1-3 os. • widok na morze • balkon lub taras • klimatyzacja • sejf • telefon • TV • minilodówka • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • żelazko i deska do prasowania: na zapytanie, w cenie

Pokój 2-osobowy Standard DZX1

• 1-3 os. • balkon lub taras • klimatyzacja • sejf • telefon • TV • minilodówka • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • żelazko i deska do prasowania: na zapytanie, w cenie

Wyżywienie:

All inclusive • śniadanie: 7:00 - 10:30, w formie bufetu
• obiad: 13:00 - 15:00, w formie bufetu 
• kolacja: 19:00 - 22:00, w formie bufetu, wieczory tematyczne
• przekąski: 16:00 - 17:00, 23:30 - 00:30
• lody: w restauracji głównej, w czasie kolacji 
• wybrane napoje bezalkoholowe
• wybrane lokalne napoje alkoholowe
• herbata: 11:00 - 12:00, 16:00 - 17:00, w barze w lobby

Restauracje i bary • restauracje: 2
• restauracja główna "LOpera"
• restauracja "Pergola: włoska, a la carte, za opłatą

• bary i inne:

3
• bar w lobby: 24 h
• bar przy basenie: 10:00 - do zachodu słońca
• bar na plaży: 10:00 - do zachodu słońca

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Minigolf Sporty wodne Nurkowanie Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.7

Ocena klientów
na podstawie 23 dodanych opinii

Lokalizacja
4,6
Pokój
3,1
Posiłki
3,4
Basen
3,8
Czystość
3,6
Obsługa
4,2
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • singli
  • 3.0
    luty 2019

    Wygrała plaża, reszta słaba...

    Plaża śliczna, cała reszta przeciętna.. Pokoje średnie, cały hotel słaby, jedzenie tragiczne. .. Cyrk w ostatnim dniu, po ściągnięciu bransoletek;) Nie polecam. Są ładniejsze hotele w okolicy w bardzo podobnej cenie.
    Plaża śliczna, cała reszta przeciętna.. Pokoje średnie, cały hotel słaby, jedzenie tragiczne. .. Cyrk w ostatnim dniu, po ściągnięciu bransoletek;) Nie polecam. Są ładniejsze hotele w okolicy w bardzo podobnej cenie.
  • 4.2
    luty 2019

    Bylo ok

    Hotel ma super położenie, fajnie rozmieszczone plaże, 2 wejścia do wody, ladna plaza, remontu wymagaja łazienki
    Hotel ma super położenie, fajnie rozmieszczone plaże, 2 wejścia do wody, ladna plaza, remontu wymagaja łazienki
  • 1.8
    luty 2019

    Nie polecam.

    Byliśmy z żoną w lutym 2019. To co tam zastaliśmy można sprowadzić do 1 pytania - kto w dzisiejszych czasach ma odwagę taką ofertę sprzedawać.Brud, nieposzanowanie turysty, jedzenie tragiczne, arogancja pracowników ,. Swoją drogą prosiłbym touroperatorów o staranniejszą weryfikację tzw 'pięciogwiazdkowych" hoteli. Sprzedawanie tego obiektu jest antyreklamą dla biura podróży. <br />
    Byliśmy z żoną w lutym 2019. To co tam zastaliśmy można sprowadzić do 1 pytania - kto w dzisiejszych czasach ma odwagę taką ofertę sprzedawać.Brud, nieposzanowanie turysty, jedzenie tragiczne, arogancja pracowników ,. Swoją drogą prosiłbym touroperatorów o staranniejszą weryfikację tzw 'pięciogwiazdkowych"
    hoteli. Sprzedawanie tego obiektu jest antyreklamą dla biura podróży.
  • 2.8
    listopad 2018

    Zmarnowany potencjał

    Wybraliśmy hotel ze względu na oryginalną plażę - tarasy wykute w skale. Schodzi się około 150 stopni, jest też winda, ale dowozi tylko do połowy. Niestety leżaki na "plaży" kompletnie zniszczone, ludzie chodzi o 5 rano zarezerwować lepsze miejsce, my płaciliśmy barmanowi 1$ za rezerwację. Fantastyczny jest pomost zanurzony w morzu, idziesz a kolorowe rybki pływają koło stóp. Ryb dużo, fajne miejsce dla snurkujących i nurkujących. Jest to najmocniejszy punkt hotelu, na pewno wart zobaczenia, ale nie nadaje się na 2 tygodniowy pobyt. Nie można iść na spacer nad morzem, poza hotelem również nie ma nic do zobaczenia, trzeba jechać taxi (5$ w jedną stronę) do Old Market. Najbliższe sklepy (poza hotelowymi) są około 10 min. i jest w nich paradoksalnie najtaniej. Do pierwszego centrum handlowego około pół godziny spacerem, po jednej stronie drogi płoty hotelowe, po drugiej pustynia. Nad morzem (ze względu na usytuowanie) słońce zachodziło już o 16, trzeba było przenieść się nad basen z zimną wodą, tylko dzieciaki pływały. Tu leżaki ok. Animacje dla ekshibicjonistów odbywały się na wysepce na środku basenu. Cały obiekt jest podniszczony, ale jest czysto. Pokój zmienialiśmy 2 razy - pierwszy duży, jasny, ale łazienka tak zniszczona, że strach było do niej wejść (zdjęcia). Po interwencji rezydentki zamieniono nam na tzw. superior - po remoncie, mniejszy metraż, ciemne meble, ale nowe, eleganckie. Niestety pod prysznicem stała woda i strasznie śmierdziało. Dodatkowo wieczorami było głośno. Zamieniono nam na pokój po drugiej stronie budynku i było ok. Zsunięte łóżka dawały powierzchnię 2x2,5 metra, pokój wyposażony całkowicie (lodówka, suszarka, mydła, ręczniki, czajnik, kawa, herbata, woda) dodatkowo dostaliśmy szlafroki. Przy przenosinach zostawiłam 200$ w sejfie, pokojowy znalazł i nam oddał. W ogóle starał się jak mógł, dobrze sprzątał, ale na zawijasy z ręczników po prostu nie starczało mu czasu. Goście to w 90% obywatele byłego ZSRR. Obsługa mówi głównie po rosyjsku i trochę po angielsku. Pracują po 2-3 miesiące od rana do wieczora, bez jednego dnia przerwy, żeby potem mieć 2 tyg. wolnego. I to po nich widać, mimo to potrafią żartować, zagadać, uśmiechnąć się. Nastawieni głównie na "gaszenie pożarów" - w hotelu jest tyle mankamentów, że nie sposób aby goście nie narzekali, pracownicy natomiast starają się jak mogą wynagrodzić czy zatuszować złe wrażenie. Np. nie dostaliśmy ręczników, to recreation manager obiecał, że zarezerwuje dla nas i codziennie będą na nas czekać na basenie. Tylko co z tego? Złe wrażenie zostało, a ilu jest takich gości, którzy się nie poskarżą. Dawaliśmy dużo napiwków i obsługę mieliśmy jak VIP. Natomiast kuchnia to dramat. Mało personelu, bardzo długie kolejki (zgromadzenie posiłku potrafiło zająć pół godziny) ciągle czegoś brakowało i potrawy nie były ciepłe. Mały wybór. Znów skarga do szefa kuchni (po tym jak kucharz odmówił mi zrobienia carbonary, choć zrobił pani przede mną). Co z tego, że innego dnia przygotował super wypasioną, a od szefa kuchni dostałam na śniadanie świeżutkie croissanty z miseczką czekolady? Kawę podawali lawazza, ale w całym hotelu nie było łyżeczek do herbaty tylko plastikowe mieszadełka. Takich przykładów było dużo więcej. Nie należymy do wymagających gości, ale codzienne braki czy potknięcia na prawdę zepsuły nam urlop. No i nie zapominajmy o moskitach - off niezbędny i coś po pogryzieniu. Hitem sezonu nie do pobicia jest polityka hotelu dotycząca przedłużenia pokoju przy wyjeździe. Za przedłużenie do godziny 18 płacisz 40$, jeżeli dłużej to pełna stawka za dobę, ale NIE DOSTAJESZ do tego all inclusive. Za posiłki musisz zapłacić osobno, za obiad 8$ od osoby. Mieliśmy wylot o 22.15, ostatni posiłek to śniadanie. Co do operatorów wycieczek - lecieliśmy z Rainbow, super rezydentka Pani Magda. W recepcji bardzo pomocna Rosjanka Irina.
    Wybraliśmy hotel ze względu na oryginalną plażę - tarasy wykute w skale. Schodzi się około 150 stopni, jest też winda, ale dowozi tylko do połowy. Niestety leżaki na "plaży" kompletnie zniszczone, ludzie chodzi o 5 rano zarezerwować lepsze miejsce, my płaciliśmy barmanowi 1$ za rezerwację. Fantastyczny
    jest pomost zanurzony w morzu, idziesz a kolorowe rybki pływają koło stóp. Ryb dużo, fajne miejsce dla snurkujących i nurkujących. Jest to najmocniejszy punkt hotelu, na pewno wart zobaczenia, ale nie nadaje się na 2 tygodniowy pobyt. Nie można iść na spacer nad morzem, poza hotelem również nie ma nic do zobaczenia, trzeba jechać taxi (5$ w jedną stronę) do Old Market. Najbliższe sklepy (poza hotelowymi) są około 10 min. i jest w nich paradoksalnie najtaniej. Do pierwszego centrum handlowego około pół godziny spacerem, po jednej stronie drogi płoty hotelowe, po drugiej pustynia. Nad morzem (ze względu na usytuowanie) słońce zachodziło już o 16, trzeba było przenieść się nad basen z zimną wodą, tylko dzieciaki pływały. Tu leżaki ok. Animacje dla ekshibicjonistów odbywały się na wysepce na środku basenu. Cały obiekt jest podniszczony, ale jest czysto. Pokój zmienialiśmy 2 razy - pierwszy duży, jasny, ale łazienka tak zniszczona, że strach było do niej wejść (zdjęcia). Po interwencji rezydentki zamieniono nam na tzw. superior - po remoncie, mniejszy metraż, ciemne meble, ale nowe, eleganckie. Niestety pod prysznicem stała woda i strasznie śmierdziało. Dodatkowo wieczorami było głośno. Zamieniono nam na pokój po drugiej stronie budynku i było ok. Zsunięte łóżka dawały powierzchnię 2x2,5 metra, pokój wyposażony całkowicie (lodówka, suszarka, mydła, ręczniki, czajnik, kawa, herbata, woda) dodatkowo dostaliśmy szlafroki. Przy przenosinach zostawiłam 200$ w sejfie, pokojowy znalazł i nam oddał. W ogóle starał się jak mógł, dobrze sprzątał, ale na zawijasy z ręczników po prostu nie starczało mu czasu. Goście to w 90% obywatele byłego ZSRR. Obsługa mówi głównie po rosyjsku i trochę po angielsku. Pracują po 2-3 miesiące od rana do wieczora, bez jednego dnia przerwy, żeby potem mieć 2 tyg. wolnego. I to po nich widać, mimo to potrafią żartować, zagadać, uśmiechnąć się. Nastawieni głównie na "gaszenie pożarów" - w hotelu jest tyle mankamentów, że nie sposób aby goście nie narzekali, pracownicy natomiast starają się jak mogą wynagrodzić czy zatuszować złe wrażenie. Np. nie dostaliśmy ręczników, to recreation manager obiecał, że zarezerwuje dla nas i codziennie będą na nas czekać na basenie. Tylko co z tego? Złe wrażenie zostało, a ilu jest takich gości, którzy się nie poskarżą. Dawaliśmy dużo napiwków i obsługę mieliśmy jak VIP. Natomiast kuchnia to dramat. Mało personelu, bardzo długie kolejki (zgromadzenie posiłku potrafiło zająć pół godziny) ciągle czegoś brakowało i potrawy nie były ciepłe. Mały wybór. Znów skarga do szefa kuchni (po tym jak kucharz odmówił mi zrobienia carbonary, choć zrobił pani przede mną). Co z tego, że innego dnia przygotował super wypasioną, a od szefa kuchni dostałam na śniadanie świeżutkie croissanty z miseczką czekolady? Kawę podawali lawazza, ale w całym hotelu nie było łyżeczek do herbaty tylko plastikowe mieszadełka. Takich przykładów było dużo więcej. Nie należymy do wymagających gości, ale codzienne braki czy potknięcia na prawdę zepsuły nam urlop. No i nie zapominajmy o moskitach - off niezbędny i coś po pogryzieniu. Hitem sezonu nie do pobicia jest polityka hotelu dotycząca przedłużenia pokoju przy wyjeździe. Za przedłużenie do godziny 18 płacisz 40$, jeżeli dłużej to pełna stawka za dobę, ale NIE DOSTAJESZ do tego all inclusive. Za posiłki musisz zapłacić osobno, za obiad 8$ od osoby. Mieliśmy wylot o 22.15, ostatni posiłek to śniadanie. Co do operatorów wycieczek - lecieliśmy z Rainbow, super rezydentka Pani Magda. W recepcji bardzo pomocna Rosjanka Irina.
  • 4.2
    listopad 2018

    Nie ten standard Gwiazdek

    Pokoje wyglądają jak w ofercie, lecz łazienki straszne. O wiele większy wybór i smaczniejszy miałam w hotelu 4 * jeśli chodzi o jedzenie. Obsługa bardzo miła, bardzo duży hotel. Największym plusem hotelu jest rafa dla której głownie pojechałam. pod tym względem polecam hotel
    Pokoje wyglądają jak w ofercie, lecz łazienki straszne. O wiele większy wybór i smaczniejszy miałam w hotelu 4 * jeśli chodzi o jedzenie. Obsługa bardzo miła, bardzo duży hotel. Największym plusem hotelu jest rafa dla której głownie pojechałam. pod tym względem polecam hotel
  • 3.0
    październik 2018

    Coraz gorzej

    Byliśmy w tym hotelu dwa razy ze względu na centrum nurkowe i położenie - Genialne.<br />Natomiast jak za pierwszym razem X.2017 było znośnie z jedzeniem, pokojem, sprzątaniem to rok później była tragedia. Personel decyzyjny ma wszystko w nosie pomimo grzecznych sugestii i uwag oraz zapytań co się stało, że tendencja jest tak bardzo spadkowa jeśli chodzi o jakość usług. A personel podrzędny często nie przeszkolony i nie znający nawet podstaw języka angielskiego dwoi się i troi aby zaspokoić wkurzonych Gości w groteskowy sposób. Mieliśmy okazję widzieć przy pracy zarówno właściciela jak i główną Panią manager i jak na dłoni widać, że hotel jest "wyciskany jak cytryna" bez jakichkolwiek inwestycji i długoterminowych planów rozwojowych. Napiwki, to temat przykry ze względu na fakt, że większość tam pracujących żyje tylko z napiwków bo nie dostają pensji a jak i my mają rodziny, które muszą utrzymać. Znamy kulturę i zasady panujące w Egipcie i wiemy, że nie jest im łatwo, oj nie. Jednak czemu biura podróży świadomie wprowadzają turystę, który też musi zarobić na wczasy i wypoczynek w błąd? Tak jak na wstępnie napisałam. Położenie - rewelacja, szkoła nurkowania na jego terenie również, ale cała reszta to masakra. Leżaki podarte i obrzydzenie bierze jak człowiek ma się na nich położyć, za mało w stosunku do liczby Gości. Jedzenie beznadziejne, w pokojach "wczesny Gierek" i bród, ale co najśmieszniejsze nie z wczorajszego dnia tylko jeszcze po remoncie, który nie wiadomo kiedy był, bo już należałoby zrobić kolejny. To nawet nie są 3* bo w wielu polskich 3* jest przytulnie i czyściutko pomimo skromnego wyposażenia i niezbyt bogatego menu ale mimo wszystko w jakiś sposób urozmaiconego każdego dnia. Wstyd biura podróży za okłamywanie Klientów!!!
    Byliśmy w tym hotelu dwa razy ze względu na centrum nurkowe i położenie - Genialne.
    Natomiast jak za pierwszym razem X.2017 było znośnie z jedzeniem, pokojem, sprzątaniem to rok później była tragedia. Personel decyzyjny ma wszystko w nosie pomimo grzecznych sugestii i uwag oraz zapytań co się stało,
    że tendencja jest tak bardzo spadkowa jeśli chodzi o jakość usług. A personel podrzędny często nie przeszkolony i nie znający nawet podstaw języka angielskiego dwoi się i troi aby zaspokoić wkurzonych Gości w groteskowy sposób. Mieliśmy okazję widzieć przy pracy zarówno właściciela jak i główną Panią manager i jak na dłoni widać, że hotel jest "wyciskany jak cytryna" bez jakichkolwiek inwestycji i długoterminowych planów rozwojowych. Napiwki, to temat przykry ze względu na fakt, że większość tam pracujących żyje tylko z napiwków bo nie dostają pensji a jak i my mają rodziny, które muszą utrzymać. Znamy kulturę i zasady panujące w Egipcie i wiemy, że nie jest im łatwo, oj nie. Jednak czemu biura podróży świadomie wprowadzają turystę, który też musi zarobić na wczasy i wypoczynek w błąd? Tak jak na wstępnie napisałam. Położenie - rewelacja, szkoła nurkowania na jego terenie również, ale cała reszta to masakra. Leżaki podarte i obrzydzenie bierze jak człowiek ma się na nich położyć, za mało w stosunku do liczby Gości. Jedzenie beznadziejne, w pokojach "wczesny Gierek" i bród, ale co najśmieszniejsze nie z wczorajszego dnia tylko jeszcze po remoncie, który nie wiadomo kiedy był, bo już należałoby zrobić kolejny. To nawet nie są 3* bo w wielu polskich 3* jest przytulnie i czyściutko pomimo skromnego wyposażenia i niezbyt bogatego menu ale mimo wszystko w jakiś sposób urozmaiconego każdego dnia. Wstyd biura podróży za okłamywanie Klientów!!!
  • 4.5
    październik 2017

    piekne miejsce i super obsluga

    Wszystko na 5. Jedyne mankamenty to lazienki wymagaja remontu i czystosc szkla w restauracjach. Smaczne jedzenie i super klimat w restauracjach tematycznych.
    Wszystko na 5. Jedyne mankamenty to lazienki wymagaja remontu i czystosc szkla w restauracjach. Smaczne jedzenie i super klimat w restauracjach tematycznych.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 521 zł/os.
Kod oferty: 17122019TUIZ134
wt. 17.12.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
wt. 17.12.2019 , godz. 11:50
Warszawa
Enter Air
wt. 17.12.2019 , godz. 17:00
Sharm El Sheik
Powrót:
wt. 24.12.2019 , godz. 18:00
Sharm El Sheik
wt. 24.12.2019 , godz. 21:20
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Dreams Beach (Sharm El Sheikh)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
wt. 17.12.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 042
wt. 17.12.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 3 042
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 3 648
Pokój 2-osobowy z widokiem na morze (DZM1) 4 264