Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • Kompleks basenowy z 5 zjeżdżalniami
  • Doskonale zachowaną rafę koralową
  • Rozbudowaną infrastrukturę sportowo-rekreacyjną
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Katarzyna S.

Świetny hotel w bardzo dobrej cenie.

Hotel zdecydowanie przeznaczony dla rodzin z dziećmi oraz dla ludzi którzy uwielbiają wodne szaleństwa, i właśnie na nich w hotelu czeka aquapark, w którym można spędzić cały dzień. Hotel posiada plażę z dostępem do przepięknej rafy koralowej, wiec miłośnicy nurkowania będą zachwyceni, natomiast dla tych którzy preferują aktywne spędzanie czasu na „lądzie” czeka nauka tańca, gry zespołowe oraz wiele innych atrakcji . Po całym dniu szaleństw możemy się odprężyć w lobby hotelowym i skorzystać z bezpłatnego dostępu do wi-fi .

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

R

Egipt / Marsa Alam

O

Idealny na rodzinne wakacje oraz aktywny urlop z przyjaciółmi. Położony przy prywatnej plaży z rafą koralową zaczynającą się w pobliżu brzegu i specjalnym pomostem ułatwiającym wejście do wody, jest chętnie wybierany przez amatorów nurkowania. Pasjonaci wodnych szaleństw znajdą tu wszystko, czego potrzeba do udanych wakacji - świetne baseny i miniaquapark. Zjeżdżalnie dla dorosłych i dzieci zaprojektowano tak, aby wspólnie z milusińskimi uczestniczyć w zabawie. Praktycznie urządzone pokoje i funkcjonalne wnętrza zapewnią komfort w czasie pobytu, a zawsze pomocna obsługa i miła atmosfera są gwarancją beztroskiego wypoczynku.

P

ok. 8 km od PORT GHALIB; ok. 7,5 km od lotniska w Marsa Alam; transfer zbiorowy (lotnisko-hotel-lotnisko) w cenie, dla chętnych transfer indywidualny na zamówienie (min. 2 os. dorosłe): 129 PLN/2 strony (lotnisko-hotel-lotnisko)/os. dorosła, dziecko powyżej 2 lat; dzieci do 2 lat - bezpłatnie.

P

hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, rafa koralowa przy brzegu, zalecane obuwie ochronne, pomost (60 m), bezpośrednio przy hotelu (w zależności od zakwaterowania: 20-100 m), dojście przez teren hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; bar objęty all incluisve.

H

czterogwiazdkowy, otwarty pod koniec 2005 r., 324 pokoje, budynek główny i budynki z pokojami, 1 piętro, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, bar swim-up przy basenie, bar na plaży, bar przy miniaquaparku, kilka sklepików na terenie hotelu; taras z widokiem na basen, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: punkt internetowy, lekarz na wezwanie, pralnia; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

s

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 25 m², praktycznie urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, sejf; za opłatą: minibar; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (w części pokoi stolik i krzesełka na balkonie);

r

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 34 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.

S

basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 4000 m², gł. 1,6 m, 2 brodziki dla dzieci, słodka woda, ok. 50 m², gł. 0,5 m, miniaquapark: basen dla dzieci i dorosłych, podgrzewany sezonowo, zjeżdżalnie dla dorosłych oraz dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; tenis stołowy, rzutki, siłownia, fitness, aerobik, aqua aerobik, boccia, siatkówka; plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), okazjonalnie dyskoteka, dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci: gry i zabawy, bingo, quizy, tańce, pokazy artystyczne; za opłatą: bilard, jacuzzi, sauna, łaźnia parowa; centrum nurkowe.

U

• osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru, basenu i ogrodu • podjazdy dla wózków inwalidzkich: hol, recepcja, restauracja, bar, baseny i plaża

• 1 pokój, na parterze (na zapytanie) • przestrzeń w pokoju: 27 m²

L

• szerokość drzwi do łazienki: 100 cm • prysznic: bez brodzika, poręcz, taśmy antypoślizgowe, krzesło prysznicowe opuszczane ze ściany • poręcz przy toalecie • umywalka na wysokości 80 cm • lustro dostępne dla osoby na wózku lub osoby niskiego wzrostu

P

• podjazd do plaży • nawierzchnia prowadząca do plaży: żwir

A

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-15.00), kolacja (18.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; kawa, herbata, ciasto, ciastka (11.00-12.00, 16.00-17.00) w barze przy basenie; lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

K

0020/653750066, www.threecorners.com

G

serwis plażowy Wi-Fi

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Czystość: 4,6
Obsługa: 4,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
    ( październik 2017 )

Raj na świecie !!!!

W tym hotelu w tym roku byliśmy aż trzy razy !<br />Cudowna i miła obsługa !<br />Serdecznie pozdrawiamy personel<br />Medhat Soliman, Muhmoud Ahmed, Barakat,Fares Abdala , pozdrawiamy pozostałych których nie mamy nazwisk - wszystkim bardzo dziękujemy. <br />Pobyt od 03-17.06.2017 pokój 2149 . Jeszcze tam wrócimy .Maria i Marek <br />Super jedzenie ale za dużo!,<br />Wyśmienite ciasta - pozdrawiamy cukiernika <br />Animatorzy zawsze promieniujący
    W tym hotelu w tym roku byliśmy aż trzy razy !
    Cudowna i miła obsługa !
    Serdecznie pozdrawiamy personel
    Pobyt od 03-17.06.2017 pokój 2149 . Jeszcze
    tam wrócimy .Maria i Marek
    Super jedzenie ale za dużo!,
    Wyśmienite ciasta - pozdrawiamy cukiernika
    Animatorzy zawsze promieniujący
  • 4.7
    ( wrzesień 2017 )

Hotel wart swojej ceny...

Byłem pierwszy raz w Egipcie i zostałem mile zaskoczony. Długo zastanawialiśmy się z żoną nad wyborem hotelu. Po wielu poszukiwaniach i czytaniu opinii padło na Sea Beach. Minusów parę się znajdzie na upartego, np. luźne mocowanie prysznica, zacieki od cieknącej kiedyś wody w muszli klozet owej (akurat u nas, bo w pokoju obok tego nie było), jakieś obdrapanie drzwi w toalecie przy posadzce.<br />Jednak to co pisze to czepiacie się "na siłę". W pokoju było bardzo czysto, ręczniki i pościel zmieniana codziennie. Obsługa w hotelu miła i sympatyczna. Czasami czytałem o monotonnym i niesmacznym jedzeniu. Odpowiem tak: ludzie - bójcie się Boga. Teraz wydaje mi się, że pisała to poprostu konkurencja. Internet w lobby? Zanim zaczniecie narzekać to radzę pomyśleć i zapytać kogoś kto ma jakieś pojęcie. Jeśli hotel ma dostęp do HSDPA i udostępnia go gościom których jest w danym momencie 30 to pytam, jak może chodzić szybko? Byłem kiedyś w lobby w nocy gdzie były 2 osoby - chodził przyzwoicie. Atutem hotelu jest prywatna plaża z przepiękną rafą. Wiem co mówię bo nurkowalem w innych częściach Marsa Alam i ta jest naprawdę ładna. Komuś kto nie oczekuję "złotych klamek" polecam. Z żoną w przyszłym roku wracamy...
    ( maj 2017 )

Wspaniałe wakacje, cudowny hotel....

Hotel bardzo nam się spodobał, choć nie ukrywam, że po przeczytaniu opinii przed wyjazdem miałam mieszane uczucia, wcześniej wybieraliśmy hotele 5*. Teraz z całą pewnością mogę polecić ten hotel. Bardzo miła obsługa, pracownicy pomocni o każdej porze dnia i nocy. Menadżer hotelu wspaniały człowiek - pierwszy raz spotkałam się z tym, że Menadżer podchodzi do gości, pyta czy wszystko w porządku. Hotel bardzo czysty, zarówno pokoje, łazienki jak i teren hotelu. Piękna plaża, pomost, z którego można snurkować...raj!! Fantastyczne baseny, aquaprark - choć nie duży sprawiał frajdę naszym dzieciom ale i dorosłym. Obsługa basenów także na 5+. Lecieliśmy do Three Corners Sea Beach z biurem podróży Exim Tour na 2 tygodnie od 16 maja 2017 do 30.05.2017 r. Rezydent Ahmed cudowny człowiek, bardzo sympatyczny, zawsze gotowy do pomocy i świetnie mówi po polsku. W hotelu jest apteka, są sklepy, mój ulubiony to sklep z olejkami i herbatami, który prowadzi bardzo sympatyczny chłopak - Daniel, świetnie doradzi zarówno przy wyborze kosmetyków np. na poparzenia, ale także herbat ( mega dobre!!!) Wróciliśmy 30 maja i już tęsknimy:) Na pewno tam wrócimy jeszcze w te wakacje.<br />Dagmara i Artur
    Dagmara i Artur
  • 4.3
    ( styczeń 2017 )

Czyste baseny,ładny ogród,blisko lotniska,możeee wrócimy !

Hotel dla mało wymagających<br />Ogród,baseny,sprzątanie pokoi pierwsza klasa .<br />Animacje kiepściutkie ,jedzenie monotonne i słabej jakości z owoców codziennie pomarańcze i melony.<br />Duży plus to blisko lotnisko ok.10min.<br />UWAGA na sklepiki w hotelu CENY Z KOSMOSU zero targowania.Na lotnisku można kupić taniej.<br /><br />
    Hotel dla mało wymagających
    Ogród,baseny,sprzątanie pokoi pierwsza klasa .
    Duży plus to blisko lotnisko ok.10min.
    UWAGA na sklepiki w hotelu CENY Z KOSMOSU zero targowania.Na lotnisku
    można kupić taniej.

• 4.0
    ( styczeń 2017 )

Polecam dla malo wymagajacych

Hotel blisko lotniska , duży plus . Nie dla spacerowiczów , ale dla samego wypoczynku oceniam go na 5 . Cena warta hotelu jak na styczeń . Animatorki na szóstkę. Pozdrowienia dla Oliwki, Agi , Ani i Diwa. <br />Obsługa mila , internet cienki , nawet ten płatny. Pomost do remontu , niebezpieczne zejście do wody , brakuje paru stopni , zardzewiale poręcze , ale remontują .Chcesz wypocząć to polecam <br />Cezary <br />
    Cezary
    ( sierpień 2016 )

Mega power - Mega fun z Sun & Fun ;-)

Świetny hotel z super serwisem i przepięknymi rafami oraz codziennymi animacjami na "szóstkę" ... ;-)
  • 4.0
    ( kwiecień 2016 )

Rewelacyjne miejsce

Było cudownie

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
3 198
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka , którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os– za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt. 4);
  • 2) 13 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 4);
  • 4) 0 PLN– za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
19:05 - Katowice
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Najniższej Ceny

Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
 zł
Cena:
5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.