Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

• Wymagany paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od planowanej daty powrotu.
  • Konieczność wyrobienia wizy, dostępnej po przylocie lub online​​​​. Opłaty za wizę wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Shams Alam Beach Resort

Egipt, Marsa Alam, Marsa Alam

Położenie

Hotel Shams Alam Beach Resort znajduje się w Egipcie w mieście Marsa Alam. Spokojna okolica tego obiektu pozwala na pełen relaks, a piękne otoczenie z roślinnością tropikalną i bliskość Morza Czerwonego zapewnia wspaniałe krajobrazy. Obiekt ten zainteresuje każdego miłośnika nurkowania i sportów wodnych ze względu na bliskość rafy koralowej. Bogata oferta sportowa zadowoli fanów aktywnego wypoczynku, a strefa spa dedykowana jest tym, którzy szukają prawdziwego odpoczynku. Czas dojazdu z lotniska to ok. 90 minut. Z obsługą można porozumieć się w języku niemieckim, angielskim, włoskim lub arabskim

Wyposażenie

Goście podczas pobytu mogą korzystać z usług całodobowej recepcji. Ponadto na terenie obiektu działa sklep z pamiątkami, minimarket, fryzjer i lekarz. Wi-Fi znajduje się w miejscach ogólnodostępnych, a korzystanie z niego wiążę się z dodatkową opłatą. Na miejscu dostępny niestrzeżony parking. Zrelaksować można się na tarasie słonecznym bądź w dwóch basenach - 1 basen zewnętrzny ze słodką wodą (z wydzieloną częścią dla dzieci), 1 basen dla dzieci. Przy akwenach dostępne ręczniki, parasole i leżaki. W hotelu możliwa płatność kartą.

Ten 4-gwiazdkowy obiekt oddaje do dyspozycji swoich gości 160 wygodnie urządzonych pokoi. Pokój 2-osobowy - na wyposażeniu znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, sejf, minibar (dodatkowo płatny), telefon, telewizja satelitarna, łazienka z wanną, WC i suszarką do włosów. Dostępny balkon lub taras + widok na morze. Pokój 2-osobowy superior - dla max. 3 osób. Wyposażenie, jak w standardowym pokoju 2-osobowym + widok na morze lub ogród. Pokój rodzinny - dla max. 5 osób. Wyposażenie, jak w standardzie + 2 pokoje oddzielone drzwiami, 2 łazienki. We wszystkich z opcji łóżeczko dziecięce dostępne bezpłatnie na życzenie. Zwierzęta domowe nie są akceptowane.

Goście podczas pobytu mają zapewnioną bogatą formułę żywienia typu all inclusive. Śniadanie (bufet), obiad (bufet) i kolacja (bufet) + przekąski serwowane między 16:00 a 17:00, wybrane napoje bezalkoholowe, wybrane lokalne napoje alkoholowe, wybrane napoje do posiłków i kawa/herbata podawane po południu. Na terenie obiektu działa jedna restauracja główna serwująca dania kuchni międzynarodowej, włoskiej, orientalnej. Podczas posiłków wymagany odpowiedni strój. Można skorzystać także z usług dwóch barów - 1 bar na terenie hotelu, 1 bar przy plaży. Uwaga! Wymagane noszenie opasek all inclusive.

Usługi

Goście podczas pobytu bezpłatnie mogą korzystać z siłowni, siatkówki plażowej, plażowej piłki nożnej i tenisa stołowego. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw i basen. Rozrywki dorosłym dostarczają m.in. rzutki, bilard, boccia oraz dyskoteka. Wstęp na plażę bezpłatny. Na miejscu w ramach all inclusive można korzystać z usług baru.

Usługi płatne

W cenę pobytu nie jest wliczone wejście do strefy spa, a także korzystanie z masaży, zabiegów kosmetycznych, solarium, sauny, jacuzzi, łaźni tureckiej, windsurfingu, surfingu, nurkowania powierzchniowego, a także usług szkoły nurkowania PADI. Ponadto ekstra płatne jest m.in. pranie, prasowanie, korzystanie z centrum biznesowego.

Obiekt znajduje się bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży. Zejście do Morza Czerwonego łagodne, a w wodzie czekają na nas piękne rafy koralowe. Rozbudowana infrastruktura plażowa umożliwia korzystanie z usług szkoły nurkowania i wypożyczalni sprzętu do sportów wodnych. Na miejscu dostępny hotelowy beach bar. Piasek jest delikatny dla skóry stóp, nie jest wymagane noszenie obuwia ochronnego.

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 50 km
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

39. najwyższa ocena z 166 hoteli w Marsa Alam

Piotr S.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.3. - 6.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Hotel dla miłosników nurkowania, snorkelingu i windsurfingu

Wystarczająco dobry, choć zakwaterowany byłem w tańszej / jakościowo gorszej części ale to świadoma decyzja

Bardzo dobre

Niewidoczne w dobrym tego słowa znaczeniu (bez animacji, dyskotek i innych fajerwerków).

Doskonałe centrum nurkowe na miejscu i wypożyczalnia sprzętu windsurfingowego (nie korzystałem).

Personel pomocny, ale nie nachalny.

Dla wszystmich chętnych (i dla malych dzieci - piaskowa, i dla chęrnych snorkelingu - rafy liczne i ładne, w zatoce oddzielonej od otwartego morza rafami, stąd nawet przy dużej fali cały czas pływanie dostępne. Leżaki w wystarczającej liczbie - zawsze dostępne,

Herta M.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.3. - 4.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Shams Alam Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Doskonały. Bez zastrzeżeń. Biorąc pod uwagę, że byliśmy już w Egipcie i na Marsie kilka razy, porównywaliśmy i szukaliśmy minusów. Nie znaleźliśmy żadnego. To kolejne 120 km na południe od lotniska Mars, ale warto. Świetny wypoczynek dla klientów lubiących spokój, stopniowe wejście do morza, snorkeling. Program animacyjny raz w tygodniu w środy. Dla nas całkowicie wystarczające. Nie widzieliśmy byle jakich żółwi, ale to była nasza wina. Kiedy dowiedzieliśmy się, gdzie ostatniego dnia udają się na wypas, w odróżnieniu od pozostałych, nie natknęliśmy się na nie. Przynajmniej mamy powód, żeby wrócić. Choć z mężem już nigdy nie wrócimy w to samo miejsce, bardzo chcielibyśmy tam wrócić jeszcze raz. Lubiłem relaksujące spacery po plaży. Jest to mniejszy ośrodek, nasz pokój znajdował się około 10 metrów od jadalni i 20 metrów od plaży. Plaża jest długa, więc czasami wydawało się, że jesteśmy w morzu sami. Jedyne, co irytowało, przynajmniej dla nas, to oferta różnych usług na plaży. Są dość natrętni. Ostatecznie namówiono nas na masaże i nie żałowaliśmy. Podobało nam się, było warto. W salonie tuż obok restauracji zachowali się profesjonalnie. Gorąco polecam każdemu, kto szuka spokoju, doskonałego jedzenia, obsługi i pięknej, czystej plaży z mniejszą liczbą turystów.

Styl egipski. Niskie bungalowy. Tego właśnie szukamy. Przyzwoite łóżka. Ja zaspałem. Niektóre starsze rzeczy, ale tym się nie zajmujemy. Sprzątane codziennie. Zaletą była mała liczba bungalowów, dzięki czemu wszędzie było blisko.

Luksusowy. Codziennie zmieniali niektóre rodzaje jedzenia. Niektóre się powtarzały, ale to normalne. Wybór wszystkiego był tak duży, że nie sposób było wszystkiego spróbować. Oprócz kurczaka, wołowiny na różne sposoby, codziennie były ryby i owoce morza. Wiele rodzajów dodatków, sałatek i menu egipskie. Mnóstwo owoców i warzyw. Każdy z nas otrzymał dodatkową butelkę wody na lunch i kolację. To było wystarczająco. Dodatkowo były beczki do ponownego napełniania. W restauracji i na plaży był bar. Na plaży od 10:00 do 17:00. Pizza poranna i popołudniowa. Świetne, cienkie ciasto, takie jakie powinno być. Zrobili to w piekarniku tuż na plaży. Przyzwyczailiśmy się do piwa, mieli też dobre czerwone wino. Według mojego męża rum też nadawał się do picia.. Dość tych wszystkich drinków.

Personel był świetny. Zawsze z uśmiechem. Chłopaki naprawdę dawali z siebie wszystko od rana do wieczora. Nawet nie usiedliśmy przy stole, a oni już mieli, co mieliśmy pić. Nad jedzeniem czuwali kucharze i menadżerowie, którzy czuwali i uzupełniali jedzenie. Wszyscy byli bardzo mili i chętni, nie czekali na napiwek, ale gdy już go dostali, jeszcze bardziej machali do nas i rozmawiali też po czesku :-) Któregoś dnia przynieśli nam nawet napoje i owoce, żeby odświeżyć się na leżakach towarzyszy śpiew.

Stopniowe wejście. Można nurkować na głębokości jednego metra. Czyli po prawej i po lewej stronie około 300 metrów w morzu znajduje się trawa, na której obecnie pasą się żółwie. Można je spotkać także na głębokości jednego metra. Obydwa kiedy. Ale niektórzy klienci przychodzili do nich codziennie i zawsze na nich wpadali. Na prawo, jakieś metry od plaży, przez pomost znajdowało się wejście do morza. Nie pojechaliśmy tam. Gdzieś jest koryto koralowców, więc trzeba je obejść kilka metrów. Buty nie były konieczne. Używałam ich tylko pierwszego dnia. Na plaży bezpłatne leżaki, materace i ręczniki, w tym parasole i parawany. zaczęło wiać o 7:30 i wiało przez cały dzień. Ale to było odświeżające. Pod koniec marca było już 30. Rano morze było orzeźwiające, po południu cieplejsze. Jeśli chodzi o plażę, jest piękna. Malediwy egipskie. Piękna czysta plaża, piękna czysta woda.

Piotr S.

Hotel dla miłosników nurkowania, snorkelingu i windsurfingu

Bardzo dobre

Personel pomocny, ale nie nachalny.

Herta M.

Hana B.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.3. - 21.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Shams Alam Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Usługi hotelowe odpowiadają opisowi. Nawet pokoje typu Superior mogłyby skorzystać z ulepszenia. Pobyt w marcu był bardzo wietrzny. Personel był przyjazny i pomocny. Ogólnie jestem zadowolony i polecam.

Barbora F.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.2. - 8.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Shams Alam Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

piękny spokojny ośrodek - fajne nurkowanie z rurką, żółwie. Miły i pomocny personel - świetne jedzenie.

Miroslava P.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.2. - 3.3.2024 Oceniono: Marzec 2024