Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Usytuowanie w malowniczej zatoce i piękny ogród
  • Dostęp do bogatej infrastruktury 3 hoteli
  • Smaczne i urozmaicone posiłki
  • Dużą przestrzeń z zacisznymi zakątkami dla gości
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Katarzyna

Doskonały, z pewnością tam wrócę.

Hotel tętni życiem, ale wszystko jest doskonale wyważone, każdy znajdzie tam coś dla siebie. Położony na ogromnym terenie w przepięknej zatoce, kompleks 3 hoteli, z których infrastruktury możemy korzystać po wcześniejszym zgłoszeniu takiej chęci w recepcji. Wszechobecna zieleń jest codziennie pielęgnowana- zatyka dech w piersiach , kompleks jest tak duży i ciekawy że codziennie odkrywamy coś nowego. Pokoje, jak i sam hotel bardzo zadbane, z gustem i na bardzo wysokim poziomie. Przepyszne jedzenie i nienaganny serwis jest w stanie zadowolić wszystkich gości. Dla najmłodszych hotel przygotował zespół placów zabaw i innych atrakcji poprzez mini klub i grupę animatorów którzy czuwają nad tym żeby dzieciaki oraz ich rodzice nie nudzili się przez cały pobyt .

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Pokój: 5.0
Posiłki: 5.0
Basen: 5.0
Czystość: 5.0
Obsługa: 5.0


Kategoria

****

Region

Egipt / Marsa Alam

Opis oferty:

Położony w kompleksie hoteli w pięknej zatoce z rafą koralową, zajmuje rozległy teren znakomicie zaplanowanej przestrzeni. Przepiękny ogród pełen jest palm, trawników i egzotycznych krzewów. Pokoje hotelowe znajdują się w wielu budynkach, leżących w różnych częściach hotelu, co zapewnia prywatność i spokój. Świetnie przygotowana oferta kulinarna, wiele propozycji sportowych, atrakcje dla dzieci, bardzo dobre opinie Gości.

POŁOŻENIE:

ok. 18 km od MARSA ALAM; ok. 43 km od lotniska w Marsa Alam; transfer zbiorowy (lotnisko-hotel-lotnisko) w cenie, dla chętnych transfer indywidualny na zamówienie (min. 2 os. dorosłe): 199 PLN/2 strony (lotnisko-hotel-lotnisko)/os. dorosła, dziecko powyżej 2 lat; dzieci do 2 lat - bezpłatnie.

PLAŻA:

hotelowa, długość 500 m, w zatoce, wydzielona część do pływania i nurkowania, piaszczysto-koralowa, rafa koralowa, zalecane obuwie ochronne, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace oraz ręczniki; bar objęty all inclusive.

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 2004 r., łącznie 320 pokoi, budynek główny i 11 budynków pobocznych, 2 piętra, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Zest - dania w formie bufetu, foteliki dla dzieci, 4 restauracje á la carte na terenie kompleksu (nie są objęte all inclusive): Tamara - kuchnia arabska, Gamberini - owoce morza, Views - kuchnia międzynarodowa, Da Mario - kuchnia włoska, bar w lobby, bar przy plaży, bar przy basenie, disco bar w budynku głównym, fajka wodna (płatna); sejf w recepcji, kilka sklepów: pamiątki, kosmetyki, stroje kąpielowe, biżuteria, przyprawy, kantor; centrum konferencyjne dla 300 osób, ogród; za opłatą: punkt internetowy i internet bezprzewodowy, lekarz na wezwanie, pralnia, fryzjer, kosmetyczka; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci), ok. 35 m², praktycznie urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, minibar (za opłatą); balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze na zamówienie, za dopłatą;

rodzinny:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 70 m², 2 pokoje połączone drzwiami; wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowa łazienka;

beach front:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci), wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo sejf; pokoje położone najbliżej plaży z widokiem na morze i zatokę; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; pokój rodzinny i beach front na zamówienie, za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA:

basen, słodka woda, ok. 1200 m², gł. 0,9-1,6 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki, basen dla dzieci, słodka woda, ok. 220 m², gł. 0,6 m, zjeżdżalnia dla dzieci; kryty basen, podgrzewany w sezonie zimowym, słodka woda, ok. 332 m², gł. 0,9-1,5 m; tenis stołowy, 2 korty tenisowe, siatkówka plażowa, bilard; plac zabaw dla dzieci, miniklub (6-12 lat), amfiteatr, animacje dla dorosłych i dla dzieci, dyskoteka; za opłatą: oświetlenie kortu tenisowego i sprzęt, nurkowanie; centrum spa: bezpłatnie: sala gimnastyczna; za opłatą: sauna, masaże, zabiegi kosmetyczne.

ALL INCLUSIVE:

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w wyznaczonym barze; napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe (10.00-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT:

0020/653380065, 0020/1066639615, 0020/1066639615,

GRATIS:

serwis plażowy

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Hotel klubowy
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Przedszkole
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Jazda konna
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.3

Ocena klientów
na podstawie 28 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,2
Basen: 4,1
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 5.0
    ( marzec 2019 )

    Hotel lepszy od siostrzanego 5* Royal Breyka Bay

    W listopadzie 18r. byłem 2tyg. w Royal Breyka Bay. W marcu spędzone 2 tyg. w Brayka Bay Resort wywarły na mnie znacznie lepsze wrażenie. W obu hotelach można korzystać z ich infrastruktury. Rafa cudowna dla początkujących i zaawansowanych snurkujących (warto zabrać maskę, byty raczej nie). Jest ośrodek ze sprzętem dla nurków, oraz ogromnym programem wycieczek. Jeżeli nic się nie zmieni, w miesiącach letnich będzie brakowało leżaków na plaży (konieczne będzie wcześniejsze zajmowanie). Jest to mój nasty wypoczynek w okolicach Marsa Alam i muszę napisać o jedzeniu. Niestety było wspaniałe. Wszystko smakowało (tuńczyk z grilla, kofty, falafele, dolmy, sałatki, owoce, ciasta ....). Po głębszym drążeniu tematu dowiedziałem się, że główny kucharz wcześniej zajmował podobne stanowisko w Anglii i Niemczech. Obsługa barków błyskawiczna i fantastyczna. Fajną sprawą są spacery plażą poza hotel. Proszę pamiętać, aby pokoje miały balkony, bo są też takie bez. Nie przyjmować takich z wadami (lodówka, TV, itp.). Niestety oni bardziej lubią turystów - naszych geosąsiadów. POLECAM GORĄCO
    W listopadzie 18r. byłem 2tyg. w Royal Breyka Bay. W marcu spędzone 2 tyg. w Brayka Bay Resort wywarły na mnie znacznie lepsze wrażenie. W obu hotelach można korzystać z ich infrastruktury. Rafa cudowna dla początkujących i zaawansowanych snurkujących (warto zabrać maskę, byty raczej nie). Jest ośrodek
    ze sprzętem dla nurków, oraz ogromnym programem wycieczek. Jeżeli nic się nie zmieni, w miesiącach letnich będzie brakowało leżaków na plaży (konieczne będzie wcześniejsze zajmowanie). Jest to mój nasty wypoczynek w okolicach Marsa Alam i muszę napisać o jedzeniu. Niestety było wspaniałe. Wszystko smakowało (tuńczyk z grilla, kofty, falafele, dolmy, sałatki, owoce, ciasta ....). Po głębszym drążeniu tematu dowiedziałem się, że główny kucharz wcześniej zajmował podobne stanowisko w Anglii i Niemczech. Obsługa barków błyskawiczna i fantastyczna. Fajną sprawą są spacery plażą poza hotel. Proszę pamiętać, aby pokoje miały balkony, bo są też takie bez. Nie przyjmować takich z wadami (lodówka, TV, itp.). Niestety oni bardziej lubią turystów - naszych geosąsiadów. POLECAM GORĄCO
  • 3.2
    ( lipiec 2018 )

    Nie zasługuje na 5 gwiazdek,ale ma swoje dobre strony.

    Hotel o dosyć niskim standardzie,zwłaszcza łazienki wymagałyby remontu.<br />Jedzenie niestety z najniższej półki i nie smakowało nam a byliśmy w grupie 10 osób.<br />Plus za duży zagospodarowany teren na zewnątrz,fajne baseny w tym dla dzieci brodzik ze zjeżdżalniami.<br />W barze nieopodal basenu serwowane były pizze i naleśniki jeden z Panów z obsługi w niewybredny sposób komentował gdy ktoś 2 raz podchodził po dokładkę,również do dzieci zachowywał się skandalicznie. A w końcu to wczasy All Inn,drugi mówiący po Polsku trochę nalewający wino do kolacji wprost mówił,że nie lubi Polaków.Ja osobiście nie polecam tego hotelu a już na pewno nie zasługuje On na 5 ani 4 gwiazki.3 to max.
    Hotel o dosyć niskim standardzie,zwłaszcza łazienki wymagałyby remontu.
    Jedzenie niestety z najniższej półki i nie smakowało nam a byliśmy w grupie 10 osób.
    Plus za duży zagospodarowany teren na zewnątrz,fajne baseny w tym dla dzieci brodzik ze zjeżdżalniami.
    W barze nieopodal basenu serwowane
    były pizze i naleśniki jeden z Panów z obsługi w niewybredny sposób komentował gdy ktoś 2 raz podchodził po dokładkę,również do dzieci zachowywał się skandalicznie. A w końcu to wczasy All Inn,drugi mówiący po Polsku trochę nalewający wino do kolacji wprost mówił,że nie lubi Polaków.Ja osobiście nie polecam tego hotelu a już na pewno nie zasługuje On na 5 ani 4 gwiazki.3 to max.
  • 3.0
    ( październik 2017 )

    średnio zadowolony

    To był mój 10 urlop w Egipcie i 5 raz w Marsa Alam więc mam już jakieś pojęcie o hotelach. Z góry zaznaczam, że nie jestem zbytnio wymagający i nigdy nie oczekuję mega luksusów. Wyborem tego hotelu kierowałem się opiniami na travelplanet (które są dość wysokie) i niestety dość mocno się rozczarowałem. Pierwsza rzecz to pani rezydentka Ana, która odebrała nas z lotniska i pomagała w meldunku. Ja akurat nie potrzebowałem jej pomocy ale widziałem jak zachowywała się do innych. Wyraz twarzy wskazywał, że pani robi łaskę gdy ktoś ja o coś pytał i prosił. Ogólnie zrobiła złe wrażenie na mnie. Druga rzecz to standard pokoju w którym mnie zameldowano - po raz 1 od 10 byłem zmuszony interweniować u drugiej rezydentki Anny ( i tu muszę przyznać, że ta pokazała zaangażowanie i pomoc za co dziękuję). Pokój który otrzymałem już był tak zmęczony czasem, że wytrzymałem w nim 1 noc (łazienka była straszna, proszę mi uwierzyć) - materac był tak twardy, że wstałem rano cały obolały. Trzecia rzecz to tłumy w restauracji - ciągłe kolejki, tłumy na plaży (aby leżeć na leżaku trzeba wstać ok. 5 rano żeby go zarezerwować - a dla mnie urlop to odpoczynek a nie wstawanie skoro świt), oraz tłumy w wodzie - główny atut hotelu to niby to, że jest położony w zatoce. Proszę mi uwierzyć snurkowanie na rafie z taka ilością ludzi to nic fajnego (ciągłe wymijanie się z kimś zero przyjemności). Po czwarte w opiniach jest napisane, że jest super rafa - tylko ja pytam gdzie. Może kilka lat temu może i była fajna ale w chwili obecnej nic ciekawego (mam porównanie z kilku hotelów i uważam, że np. Concord, Hilton i Three Corners Sea Beach w Marsa Alam są ładniejsze). W basenie woda bardzo zimno, ok da się przeżyć ale braki płytek w basenie jest już nie do przyjęcia. <br />Ogólnie hotel ma już swoje czasy świetności za sobą. Na każdym kroku widać, że hotel jest dość stary i raczej w niego się nie inwestuje. Kolejny duży minus to internet. W dzisiejszych czasach darmowe wifi to już standard - w tym hotelu za ten luksus trzeba słono płacić!!!<br />Na plus tego hotelu to zdecydowanie jedzenie - kuchnia broni się smakiem (mały wybór ale jedzenie smaczne) oraz obsługa - są mili i uśmiechnięci.<br />Podsumowując hotel zdecydowanie nie zasługuje na tak wysokie oceny. Dla mnie jest najsłabszym hotelem w Marsa Alam jakim byłem i osobiście go nie polecam - w tej cenie można dostać np. Hiltona, który bije na głowę ten hotel - wysoki poziom standard wykończenia, darmowe wi-fi (nawet na plaży) i tez leży przy zatoce w której są żółwie i krowy morskie.
    To był mój 10 urlop w Egipcie i 5 raz w Marsa Alam więc mam już jakieś pojęcie o hotelach. Z góry zaznaczam, że nie jestem zbytnio wymagający i nigdy nie oczekuję mega luksusów. Wyborem tego hotelu kierowałem się opiniami na travelplanet (które są dość wysokie) i niestety dość mocno się rozczarowałem.
    Pierwsza rzecz to pani rezydentka Ana, która odebrała nas z lotniska i pomagała w meldunku. Ja akurat nie potrzebowałem jej pomocy ale widziałem jak zachowywała się do innych. Wyraz twarzy wskazywał, że pani robi łaskę gdy ktoś ja o coś pytał i prosił. Ogólnie zrobiła złe wrażenie na mnie. Druga rzecz to standard pokoju w którym mnie zameldowano - po raz 1 od 10 byłem zmuszony interweniować u drugiej rezydentki Anny ( i tu muszę przyznać, że ta pokazała zaangażowanie i pomoc za co dziękuję). Pokój który otrzymałem już był tak zmęczony czasem, że wytrzymałem w nim 1 noc (łazienka była straszna, proszę mi uwierzyć) - materac był tak twardy, że wstałem rano cały obolały. Trzecia rzecz to tłumy w restauracji - ciągłe kolejki, tłumy na plaży (aby leżeć na leżaku trzeba wstać ok. 5 rano żeby go zarezerwować - a dla mnie urlop to odpoczynek a nie wstawanie skoro świt), oraz tłumy w wodzie - główny atut hotelu to niby to, że jest położony w zatoce. Proszę mi uwierzyć snurkowanie na rafie z taka ilością ludzi to nic fajnego (ciągłe wymijanie się z kimś zero przyjemności). Po czwarte w opiniach jest napisane, że jest super rafa - tylko ja pytam gdzie. Może kilka lat temu może i była fajna ale w chwili obecnej nic ciekawego (mam porównanie z kilku hotelów i uważam, że np. Concord, Hilton i Three Corners Sea Beach w Marsa Alam są ładniejsze). W basenie woda bardzo zimno, ok da się przeżyć ale braki płytek w basenie jest już nie do przyjęcia.
    Ogólnie hotel ma już swoje czasy świetności za sobą. Na każdym kroku widać, że hotel jest dość stary i raczej w niego się nie inwestuje. Kolejny duży minus to internet. W dzisiejszych czasach darmowe wifi to już standard - w tym hotelu za ten luksus trzeba słono płacić!!!
    Na plus tego hotelu to zdecydowanie jedzenie - kuchnia broni się smakiem (mały wybór ale jedzenie smaczne) oraz obsługa - są mili i uśmiechnięci.
    Podsumowując hotel zdecydowanie nie zasługuje na tak wysokie oceny. Dla mnie jest najsłabszym hotelem w Marsa Alam jakim byłem i osobiście go nie polecam - w tej cenie można dostać np. Hiltona, który bije na głowę ten hotel - wysoki poziom standard wykończenia, darmowe wi-fi (nawet na plaży) i tez leży przy zatoce w której są żółwie i krowy morskie.
  • 3.3
    ( październik 2017 )

    Średni hotel

    Byłem w tym hotelu od 24.10 do 31.10.2017 r. Był to mój 13 pobyt w Egipcie, a 5 w Marsa, więc nieco wiedzy o standardach egipskich hoteli posiadam. <br />Nie czuję zadowolenia do końca ... no cóż, w tych pieniądzach, w okolicy są hotele w porównywalnych cenach i DUŻO o lepszym standardzie !<br />Hotel duży, obłożenie gości spore (głównie Czesi i Włosi). Aby można było poleżeć na plaży, trzeba było wstać już o 6 rano i pójść zarezerwować leżak (niektórzy szli już o 4.30) ! <br />Basen zimny, nikt nie chciał się w nim kąpać, mozaika odpada w wielu miejscach. Niestety, tu również był problem z leżakami. <br />Przy basenie dokuczały nam muchy.<br />Łazienka publiczna przy plaży urąga wszelkim standardom sanitarnym - przeraźliwy smród, brud. A przy niej bar ...<br />Dostałem domek, który zapomniał czasy swojej świetności, a o łazience to nie wspomnę. Po interwencji, lokum zostało zamienione na pokój w większym budynku, gdzie było troszkę lepiej.<br />Na ciepłą wodę trzeba było czasami troszkę poczekać.<br />W pokojach mają twarde łóżka! Jak ktoś nie lubi, to się nie wyśpi ;-(<br />Wyposażenie pokoju dosyć wysłużone.<br />W restauracji przy posiłkach brak miejsc, brak klimatyzacji w lobby, lobby bar, restauracji. <br />Obiady i kolacje nie smakowały mi wybitnie, ale ogólnie na to nie można narzekać - sporo różnych świeżych owoców i pyszne słodkości.<br />W barach przy basenie i na plaży, drinki i napoje podawano w zniszczonych, popękanych ale czystych kubkach.<br />Co było na plus, to bardzo mili pracownicy obsługi, piaszczysta plaża. <br />Co do "rafy" - ta niestety jest mocno zniszczona i nie ma się czym zachwycać, w Marsa jest wiele ładniejszych raf (kto pisze, że "rafa" jest super, to nie widział super rafy).<br />"Rafa" (w stosunku do wejścia do wody) jest przedzielona stacjonującymi motorówkami, które nie dość że hałasują to jeszcze niesamowicie śmierdzą paliwem/spalinami - może stąd rafa tam umiera.<br />Cały hotel oczywiście lata świetność ma już za sobą, potrzebuje na pewno remontu ale jeśli ktoś nie jest wymagający to chyba nie będzie miał z tym problemu.<br />Dodam, że brak wifi a internet bardzo drogi. Warto zaopatrzyć się na lotnisku w kartę np. ORANGE (takie sprzedają), za 5-10 $ w zależności o zapotrzebowania. Powinno wystarczyć na 2 tyg. serfowania po sieci i rozmowy.
    Byłem w tym hotelu od 24.10 do 31.10.2017 r. Był to mój 13 pobyt w Egipcie, a 5 w Marsa, więc nieco wiedzy o standardach egipskich hoteli posiadam.
    Nie czuję zadowolenia do końca ... no cóż, w tych pieniądzach, w okolicy są hotele w porównywalnych cenach i DUŻO o lepszym standardzie !
    Hotel
    duży, obłożenie gości spore (głównie Czesi i Włosi). Aby można było poleżeć na plaży, trzeba było wstać już o 6 rano i pójść zarezerwować leżak (niektórzy szli już o 4.30) !
    Basen zimny, nikt nie chciał się w nim kąpać, mozaika odpada w wielu miejscach. Niestety, tu również był problem z leżakami.
    Przy basenie dokuczały nam muchy.
    Łazienka publiczna przy plaży urąga wszelkim standardom sanitarnym - przeraźliwy smród, brud. A przy niej bar ...
    Dostałem domek, który zapomniał czasy swojej świetności, a o łazience to nie wspomnę. Po interwencji, lokum zostało zamienione na pokój w większym budynku, gdzie było troszkę lepiej.
    Na ciepłą wodę trzeba było czasami troszkę poczekać.
    W pokojach mają twarde łóżka! Jak ktoś nie lubi, to się nie wyśpi ;-(
    Wyposażenie pokoju dosyć wysłużone.
    W restauracji przy posiłkach brak miejsc, brak klimatyzacji w lobby, lobby bar, restauracji.
    Obiady i kolacje nie smakowały mi wybitnie, ale ogólnie na to nie można narzekać - sporo różnych świeżych owoców i pyszne słodkości.
    W barach przy basenie i na plaży, drinki i napoje podawano w zniszczonych, popękanych ale czystych kubkach.
    Co było na plus, to bardzo mili pracownicy obsługi, piaszczysta plaża.
    Co do "rafy" - ta niestety jest mocno zniszczona i nie ma się czym zachwycać, w Marsa jest wiele ładniejszych raf (kto pisze, że "rafa" jest super, to nie widział super rafy).
    "Rafa" (w stosunku do wejścia do wody) jest przedzielona stacjonującymi motorówkami, które nie dość że hałasują to jeszcze niesamowicie śmierdzą paliwem/spalinami - może stąd rafa tam umiera.
    Cały hotel oczywiście lata świetność ma już za sobą, potrzebuje na pewno remontu ale jeśli ktoś nie jest wymagający to chyba nie będzie miał z tym problemu.
    Dodam, że brak wifi a internet bardzo drogi. Warto zaopatrzyć się na lotnisku w kartę np. ORANGE (takie sprzedają), za 5-10 $ w zależności o zapotrzebowania. Powinno wystarczyć na 2 tyg. serfowania po sieci i rozmowy.
  • 3.0
    ( październik 2017 )

    Spore rozczarowanie.

    Byłem w tym hotelu od 24.10 do 31.10.2017 r. Był to mój 13 pobyt w Egipcie, a 5 w Marsa, więc nieco wiedzy o standardach egipskich hoteli posiadam. <br />Nie czuję zadowolenia do końca ... no cóż, w tych pieniądzach, w okolicy są hotele w porównywalnych cenach i DUŻO o lepszym standardzie !<br />Hotel duży, obłożenie gości spore (głównie Czesi i Włosi). Aby można było poleżeć na plaży, trzeba było wstać już o 6 rano i pójść zarezerwować leżak (niektórzy szli już o 4.30) ! <br />Basen zimny, nikt nie chciał się w nim kąpać, mozaika odpada w wielu miejscach. Niestety, tu również był problem z leżakami. <br />Przy basenie dokuczały nam muchy.<br />Łazienka publiczna przy plaży urąga wszelkim standardom sanitarnym - przeraźliwy smród, brud. A przy niej bar ...<br />Dostałem domek, który zapomniał czasy swojej świetności, a o łazience to nie wspomnę. Po interwencji, lokum zostało zamienione na pokój w większym budynku, gdzie było troszkę lepiej.<br />Na ciepłą wodę trzeba było czasami troszkę poczekać.<br />W pokojach mają twarde łóżka! Jak ktoś nie lubi, to się nie wyśpi ;-(<br />Wyposażenie pokoju dosyć wysłużone.<br />W restauracji przy posiłkach brak miejsc, brak klimatyzacji w lobby, lobby bar, restauracji. <br />Obiady i kolacje nie smakowały mi wybitnie, ale ogólnie na to nie można narzekać - sporo różnych świeżych owoców i pyszne słodkości.<br />W barach przy basenie i na plaży, drinki i napoje podawano w zniszczonych, popękanych ale czystych kubkach.<br />Co było na plus, to bardzo mili pracownicy obsługi, piaszczysta plaża. <br />Co do "rafy" - ta niestety jest mocno zniszczona i nie ma się czym zachwycać, w Marsa jest wiele ładniejszych raf (kto pisze, że "rafa" jest super, to nie widział super rafy).<br />"Rafa" (w stosunku do wejścia do wody) jest przedzielona stacjonującymi motorówkami, które nie dość że hałasują to jeszcze niesamowicie śmierdzą paliwem/spalinami - może stąd rafa tam umiera.<br />Cały hotel oczywiście lata świetność ma już za sobą, potrzebuje na pewno remontu ale jeśli ktoś nie jest wymagający to chyba nie będzie miał z tym problemu.<br />Dodam, że brak wifi a internet bardzo drogi. Warto zaopatrzyć się na lotnisku w kartę np. ORANGE (takie sprzedają), za 5-10 $ w zależności o zapotrzebowania. Powinno wystarczyć na 2 tyg. serfowania po sieci i rozmowy.
    Byłem w tym hotelu od 24.10 do 31.10.2017 r. Był to mój 13 pobyt w Egipcie, a 5 w Marsa, więc nieco wiedzy o standardach egipskich hoteli posiadam.
    Nie czuję zadowolenia do końca ... no cóż, w tych pieniądzach, w okolicy są hotele w porównywalnych cenach i DUŻO o lepszym standardzie !
    Hotel
    duży, obłożenie gości spore (głównie Czesi i Włosi). Aby można było poleżeć na plaży, trzeba było wstać już o 6 rano i pójść zarezerwować leżak (niektórzy szli już o 4.30) !
    Basen zimny, nikt nie chciał się w nim kąpać, mozaika odpada w wielu miejscach. Niestety, tu również był problem z leżakami.
    Przy basenie dokuczały nam muchy.
    Łazienka publiczna przy plaży urąga wszelkim standardom sanitarnym - przeraźliwy smród, brud. A przy niej bar ...
    Dostałem domek, który zapomniał czasy swojej świetności, a o łazience to nie wspomnę. Po interwencji, lokum zostało zamienione na pokój w większym budynku, gdzie było troszkę lepiej.
    Na ciepłą wodę trzeba było czasami troszkę poczekać.
    W pokojach mają twarde łóżka! Jak ktoś nie lubi, to się nie wyśpi ;-(
    Wyposażenie pokoju dosyć wysłużone.
    W restauracji przy posiłkach brak miejsc, brak klimatyzacji w lobby, lobby bar, restauracji.
    Obiady i kolacje nie smakowały mi wybitnie, ale ogólnie na to nie można narzekać - sporo różnych świeżych owoców i pyszne słodkości.
    W barach przy basenie i na plaży, drinki i napoje podawano w zniszczonych, popękanych ale czystych kubkach.
    Co było na plus, to bardzo mili pracownicy obsługi, piaszczysta plaża.
    Co do "rafy" - ta niestety jest mocno zniszczona i nie ma się czym zachwycać, w Marsa jest wiele ładniejszych raf (kto pisze, że "rafa" jest super, to nie widział super rafy).
    "Rafa" (w stosunku do wejścia do wody) jest przedzielona stacjonującymi motorówkami, które nie dość że hałasują to jeszcze niesamowicie śmierdzą paliwem/spalinami - może stąd rafa tam umiera.
    Cały hotel oczywiście lata świetność ma już za sobą, potrzebuje na pewno remontu ale jeśli ktoś nie jest wymagający to chyba nie będzie miał z tym problemu.
    Dodam, że brak wifi a internet bardzo drogi. Warto zaopatrzyć się na lotnisku w kartę np. ORANGE (takie sprzedają), za 5-10 $ w zależności o zapotrzebowania. Powinno wystarczyć na 2 tyg. serfowania po sieci i rozmowy.
  • 3.0
    ( październik 2017 )

    JULEK

    Wybrałem ten hotel ze względu na bardzo dobre opinie. Z góry zaznaczam, że nie jestem zbyt wybredny i byłem teraz 10 raz w Egipcie a 5 w Marsa Alam. Niestety bardzo się rozczarowałem i jestem bardzo zdziwiony za co ten hotel ma tak wysokie oceny. Ale od początku: zameldowano mnie w pokoju, który zmieniłem już następnego dnia- łazienka już była tak zniszczona upływem czasu, że szkoda gadać. Całą infrastruktura ugryziona zębem czasu - ilość braku płytek w basenie bardzo się rzuca w oczy. Owszem hotel leży przy zatoce, ale rafa już bardzo podniszczona. Dodatkowo aby leżeć na leżaku na plaży trzeba było wstawać chyba o 5 rano, żeby go zarezerwować. Taka masa ludzi snurkuje, że odbiera to przyjemność oglądania rafy. Hotel broni się smakiem jedzenia, ale zaś taka dużo ludzi, że wszędzie trzeba trochę poczekać. Według mnie był to najsłabszy hotel w Marsa Alam, w którym byłem i zdecydowanie do niego nie wrócę . Szczerze polecam Hilton, też leży przy zatoce, te same pieniądze a standard o niebo lepszy. Lepsza rafa zdecydowanie jest też w hotelu Concord.
    Wybrałem ten hotel ze względu na bardzo dobre opinie. Z góry zaznaczam, że nie jestem zbyt wybredny i byłem teraz 10 raz w Egipcie a 5 w Marsa Alam. Niestety bardzo się rozczarowałem i jestem bardzo zdziwiony za co ten hotel ma tak wysokie oceny. Ale od początku: zameldowano mnie w pokoju, który zmieniłem
    już następnego dnia- łazienka już była tak zniszczona upływem czasu, że szkoda gadać. Całą infrastruktura ugryziona zębem czasu - ilość braku płytek w basenie bardzo się rzuca w oczy. Owszem hotel leży przy zatoce, ale rafa już bardzo podniszczona. Dodatkowo aby leżeć na leżaku na plaży trzeba było wstawać chyba o 5 rano, żeby go zarezerwować. Taka masa ludzi snurkuje, że odbiera to przyjemność oglądania rafy. Hotel broni się smakiem jedzenia, ale zaś taka dużo ludzi, że wszędzie trzeba trochę poczekać. Według mnie był to najsłabszy hotel w Marsa Alam, w którym byłem i zdecydowanie do niego nie wrócę . Szczerze polecam Hilton, też leży przy zatoce, te same pieniądze a standard o niebo lepszy. Lepsza rafa zdecydowanie jest też w hotelu Concord.
  • 4.7
    ( wrzesień 2017 )

    było super

    polecam w 100% hotel przecudny , pokoje skromne ale przestronne ,w miarę czysto ale kto by się przejmował drobnymi niedociągnięciami ,praktycznie każdy pokój wychodzi na morze ,ogród cudo ,jedzenie normalne głodna nie chodziłam zresztą kto jedzie na wczasy żeby żreć ,cudowne zejście do morza daleko można było wchodzić w głąb cieplutkie z piaskiem miałam buty ale niektórzy byli bez ,rafa na wyciągnięcie ręki rybki pływają między nogami,obsługa sprawna na terenie hotelu można podjąć kurs nurkowania i można nurkować był tam polak instruktorem można odpocząć zabawić się cisza świetni ludzie dużo czechów jedynie co mogę doradzić to że chcesz mieć dostęp do internetu kup na lotnisku w egipcie za 10 dolarów do orange 18 G w hotelu płatne za 30 min 10 dolarów wycieczki z ITAKI super byłam na 3 polecam każdy wydany dolar był wart i targować się do upadłego myślę że tam wrócę
    polecam w 100% hotel przecudny , pokoje skromne ale przestronne ,w miarę czysto ale kto by się przejmował drobnymi niedociągnięciami ,praktycznie każdy pokój wychodzi na morze ,ogród cudo ,jedzenie normalne głodna nie chodziłam zresztą kto jedzie na wczasy żeby żreć ,cudowne zejście do morza daleko można
    było wchodzić w głąb cieplutkie z piaskiem miałam buty ale niektórzy byli bez ,rafa na wyciągnięcie ręki rybki pływają między nogami,obsługa sprawna na terenie hotelu można podjąć kurs nurkowania i można nurkować był tam polak instruktorem można odpocząć zabawić się cisza świetni ludzie dużo czechów jedynie co mogę doradzić to że chcesz mieć dostęp do internetu kup na lotnisku w egipcie za 10 dolarów do orange 18 G w hotelu płatne za 30 min 10 dolarów wycieczki z ITAKI super byłam na 3 polecam każdy wydany dolar był wart i targować się do upadłego myślę że tam wrócę

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 29062019VITX1445
2 789 3 539 - 21 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
5 578
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
So 29.06.2019
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Itaka
Wylot:
Enter Air
So 29.06.2019
04:00 - Katowice
08:20 - Marsa Alam
Powrót:
Enter Air
So 06.07.2019
09:05 - Marsa Alam
13:35 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Brayka Bay Resort

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All inclusive
Termin:
So 29.06.2019
Wylot z:
Katowice
Cena
5 578
So 29.06.2019
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Itaka
Pok. 2 os. (DBL) 2 789
Pok. 2 os. w/morze (DSV) 2 988
Pok. beach front 2 os. (DFB) 3 188