Ten hotel jest oglądany przez 6 innych osób.

Hotel Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh

Egipt, Sahl Hasheesh, Sahl Hasheesh

KATEGORIA

*****

REGION

HURGHADA

OPIS

• blisko nowoczesnego centrum w Sahl Hasheesh
• piaszczysta plaża z łagodnym wejściem do morza
• do dyspozycji 7 sal konferencyjnych

POŁOŻENIE

w Sahl Hasheesh, ok. 24 km od centrum Hurghady, ok. 18 km od międzynarodowego lotniska w Hurghadzie,

INTERNET

Wi-Fi (w lobby bezpłatne)

PLAŻA

prywatna, piaszczysta plaża z łagodnym wejściem do morza, leżaki, parasole oraz bar na plaży (bezpłatnie)

HOTEL

nowoczesny hotel posiada 557 pokoi zlokalizowanych w  2 czteropiętrowych budynkach głównych (3 z nich posiadają windy) oraz jednej dwupiętrowej villi, do dyspozycji gości lobby z recepcją, restauracja główna, 4 restauracje a la carte (bezpłatna kolacja raz na pobyt w jednej z czterech restauracji, wymagana wcześniejsza rezerwacja), 7 sal konferencyjnych, minimarket, 2 baseny zewnętrzne (jeden podgrzewany sezonowo), zjeżdżalnie wodne (bezpłatne; 2 dla dorosłych i 3 dla dzieci; zlokalizowane w sąsiednim hotelu The V Luxury), hotel przystoswany leżaki i parasole przy basenie (bezpłatnie). UWAGA  W dniach 15.11.2023 - 29.02.2024 prowadzone będą prace remontowe w pokojach standardowych.

ZAKWATEROWANIE

Pokoje Classic room 1 sypialnia, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, Wi-Fi,  mini lodówka, zestaw do parzenie kawy/herbaty, sejf, WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras
Pokoje Standard pool/sea side view ok. 40 m2, 1 sypialnia, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, Wi-Fi,  mini lodówka, zestaw do parzenie kawy/herbaty, sejf, WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras widok na basen/morze,
Pokoje Standard garden view ok. 40 m2, 1 sypialnia, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, Wi-Fi,  mini lodówka, zestaw do parzenie kawy/herbaty, sejf, WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras, widok na ogród
Pokoje Premium pool/sea side view ok. 42 m2, 1 sypialnia, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, Wi-Fi, mini lodówka, zestaw do parzenie kawy/herbaty, sejf, WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras, widok na basen/morze,
Pokoje Premium land view ok. 42 m2, 1 sypialnia, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, Wi-Fi, mini lodówka, zestaw do parzenie kawy/herbaty, sejf, WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras, widok na ląd, Dostawka w formie sofy lub łóżka (90x190cm).

SPORT I ROZRYWKA

• siłownia
• aerobik
• animacje
• bilard
• rzutki
• siatkówka plażowa
• piłka plażowa
• salon piękności (płatny)
• masaże (płatne)
• sauna (płatna)
• sporty wodne na plaży (płatne)

DLA DZIECI

• basen

• animacje
• mini klub
• mini disco
• łóżeczko (na życzenie)
• opiekunka (płatna, na życzenie)
• zmini aqua park (w sąsiednim hotelu The V Luxury)

WYŻYWIENIE

All Inclusive śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski; kawa/herbata,  napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe w godzinach 10 00 – 24 00 w wyznaczonych barach. Dodatkowo płatne wybrane alkohole importowane, specjały kawowe, wyciskane soki, napoje butelkowane i puszkowane, lody w pudełkach, napoje energetyczne, popcorn, shisha.

WAŻNE INFORMACJE

***Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
**W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe i pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 27 km
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak

Dobry (Na podstawie 141 opinii)

9. najwyższa ocena z 21 hoteli w Sahl Hasheesh

Iveta M.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.3. - 23.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh Ocena: 5/5 Egipt, Sahl Hasheesh

Wakacje kupiliśmy w ostatniej chwili, więc cena nas zadowoliła. Ze zdjęć wynika jednak, że oczekiwania były większe i gdybyśmy kupili ten pobyt za pełną cenę, nasza ocena z pewnością byłaby gorsza. Naszym zdaniem hotel nie odpowiada 5 gwiazdkom. W Czechach hotel ten odpowiadałby maksymalnie 3 gwiazdkom. Więc nasze pierwsze wrażenie było raczej rozczarowaniem, ponieważ spodziewaliśmy się znacznie więcej.

Zapłaciliśmy dodatkowo za pokój premium, ale niestety nie był on całkowicie odnowiony - łazienka była stara i naprawdę wymaga remontu. Inni goście dopłacili za ten sam pokój, a łazienka była nowa, co bardzo nas zdziwiło, że nie wszystko jest takie samo.

To był nasz pierwszy raz w Egipcie, więc ciężko powiedzieć, co jest dla nich normalne. Wybór był naprawdę duży, ale jeśli nie chcesz eksperymentować z problemami jelitowymi, jesz zawsze to samo - ziemniaki, pizzę, warzywa, jajka.

Byliśmy bardzo niezadowoleni ze sprzątania pokoju. Sprzątaczka codziennie pytała, czy w ogóle powinien dla nas sprzątać, a on w ogóle nie znał angielskiego, więc komunikacja była utrudniona. Jego etyka pracy była bardzo słaba. Za każdym razem spotykaliśmy go na korytarzu, opartego o wózek i rozmawiającego przez telefon. Kiedy umawialiśmy się, że przyjdzie sprzątać o 11, kiedy byliśmy na plaży, nie przyszedł w ogóle. Po kolejnej wizycie na 15:00 przyjechał już o 14:00 i całość była skomplikowana. Zawsze uzupełniał nam wodę i papier toaletowy, próbował pościelić łóżko i tyle. Zawsze składał brudne ręczniki i zwracał je do łazienki, ale nie dawał nam czystych. W pokoju nie było nawet możliwości użycia tagów typu „nie przeszkadzać” itp.

Na plaży były wygodne leżaki, morze było czyste, ale okazji do nurkowania nie ma zbyt wiele, chyba że zapłacisz za wycieczkę (nie ma koralowców). Wejście do morza było stopniowe i jest odpowiednie również dla dzieci.

Krzysztof A.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.3. - 23.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh Ocena: 5/5 Egipt, Sahl Hasheesh

Warunki hotelu dobre gorzej z organizatorem słaby kontakt z rezydentem . Po drugie czas z umowy inny niż zeczywisty przyjazd do chotelu 19 czyli jeden dzień odpad wyjazd z hotelu 2 w nocy czyli kolejny dzień odpad z 8 zrobiło się 6 dla tego nie polecam

Czysto i ładnie

Dobre duże ilości warzyw

Iveta M.

Krzysztof A.

Czysto i ładnie

Dobre duże ilości warzyw

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.3. - 18.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh Ocena: 5/5 Egipt, Sahl Hasheesh

Hotel Rosyjski - jeśli lubisz rosyjską kulturę, język rosyjski i rosyjską politykę, gorąco polecam. Do tego przystosowane są także wszystkie wieczorne programy – jeśli chcesz śpiewać z dziećmi piosenki karaoke, naucz się z nimi „Rasvitali jabłoni i gruszek…” już teraz, a będziesz gwiazdą wieczoru. Nawet personel koncentruje się na języku rosyjskim, więc powitanie Salamy Alaykuma nie zajdzie daleko. Ale taki Zdrástvůj, który rozświetli im oczy... Oczywiście sam hotel pewnie nie jest winien, ale rzeczywistość jest po prostu taka. Może dlatego należy do najtańszych... Poza tym ogólnie ośrodek, w którym znajduje się hotel, jest w fazie rozwoju - więc początkowo się wahałem, czy okoliczne hotele są zniszczone, czy też są w remoncie... ale potem kiedy rano obudził mnie dźwięk młota pneumatycznego, więc miałem jasność. I od czasu do czasu stukanie młotkiem, trąbienie koparki – za jakieś 5 lat ośrodek pewnie będzie działać pełną parą, a teraz tam nie ma nic. Pod hotelem kilka sklepów kasika - obrazy egipskie, podróbki butów, torebki....to chyba wystarczy, bo inaczej nie ma tam nic. Chyba znowu wyleczyłam się z Egiptu na kilka lat... nigdy więcej w marcu - niesamowite włosy, skandalicznie zimne morze, niewiarygodnie zimny basen... jak na wycieczki do piramid albo na pustynię, pewnie OK, ale ty musimy zaoszczędzić jeszcze kilkadziesiąt tysięcy...toczenie się po morzu, co planowaliśmy, to nie jest...

Pewnie dobrze, więc w Egipcie raczej nie natkniecie się na szczególnie brudny i zaniedbany hotel, jaki oferują książki podróżnicze. Na pewno nie był to ukraiński hostel. Hotel był luksusowy, chyba za dużo dla mnie. Mieliśmy pokój trzyosobowy, ale tylko dwie kołdry, więc pierwszą noc spałem pod ręcznikiem, a dzieci pod kołdrą. Było mi trochę zimno, ale to nic. Rano dałem sprzątaczce 5 dolarów, żeby kupiła mi też kołdrę… cóż, za tę kwotę na pewno kupiłaby mi więcej i pod koniec tygodnia była mi niezmiernie wdzięczna. Nadal zostawiłem jej napiwek za super sprzątanie... Bardzo powolna sieć WIFI na dzisiaj, jakby sygnał był wszędzie, ale prędkość była niesamowita... nadal prawdopodobnie lepszą opcją jest zakup nowej karty SIM Orange na lotnisku, wyszło 12 euro i było ok. 50 gigabajtów danych... w pokoju był czajnik, herbata, kawa, woda, mini barek (pusty), sejf,... jak w pięciogwiazdkowym hotelu takie jakie powinny być warunki w Czechach...

Wyjątkowo dobre, smaczne... Nie spodziewałem się tego. Śniadanie, lunch, kolacja, a od 22:30 także późna kolacja. Ujawniło się u mnie klasyczne czeskie obżarstwo i na pewno przytyłam w tym tygodniu jakieś 2 kilo... Już w przewodniku jest napisane, że w Egipcie nie je się dużo mięsa, ale grillowany kurczak, trochę kawałków wołowiny, lub grillowany burger na zewnątrz są zawsze dostępne, więc to wystarczyło. Może pod koniec wakacji trochę ścisnęło mnie do gardła, ale wszystko było pyszne… ryż… no cóż. A co z lodem? Czy jest zrobiony z wody z kranu? :-)

Potrzebowałem więcej informacji od delegata na temat tego, co jest bezpłatne w hotelu, zamiast zapychać nas drogimi wycieczkami na pustynię. Nie wiedziałam np., że ręcznik plażowy wydawany jest na kartę...a może to moja głupota...poza tym hotel jest super. Usługi takie jak siłownia, bilard, podgrzewany basen (więc też był ukryty i odkryliśmy go przez przypadek, temperatura 30 stopni, a powietrze 21, super...) Apteki hotelowe - zawyżone ceny. Wszystko tam jest przecenione, kretynie… inaczej nie ma tam spokoju, kolesie krążą wokół was oferując masaże, wycieczki, nurkowanie… nawet może co 5 minut…

Niewiele. Jak brud tu i tam. Mało miejsca, głowa do góry. Program animacyjny na plaży - czyli głośne i bulgoczące wykonania hitów z lat dziewięćdziesiątych, a raczej przebojów tiktok i trochę skakania....co jest dla mnie nieprzyjemne i nerwowe. Do wody potrzebne są buty - czasem z piasku wystają koralowce albo jakieś twarde podłoże... Jeszcze nie byłam w wodzie, zimno jak lód, w marcu jest tam jeszcze zimno.

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.3. - 15.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Wszystko jest w porządku

Czysto, sprzątanie codziennie.

Jedzenie doskonałe, ogromny wybór wszystkiego.

Plaża jest czysta

Petr F.

Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh Ocena: 5/5 Egipt, Sahl Hasheesh

Urlop spełnił moje oczekiwania, (8.-15.3.) hotel bezpośrednio przy plaży, jeden basen podgrzewany do 30 stopni (pozostałe lodowaty), morze 21 stopni, temperatura powietrza w granicach 25-28 stopni, w hotelu nie było całkowicie pełne, więc do jedzenia nie było kolejek, jedzenie było bardzo smaczne, żaden faraon nam nie zrobił :-).Jedyną dolegliwością jest to, że przedostatniego dnia nie dali nam nowych ręczników (a stare zabrali) , więc w pokoju został nam tylko jeden ręcznik i że w żaden sposób tego nie rozwiązałem, to w momencie wyjazdu znalazłem się w sytuacji, że chcieli dla mnie ręczniki. Wyjaśniłem, że to ich problem, ale następnym razem poproszę ich od razu, żeby na koniec nie było problemu.

szeroki wybór warzyw, owoców, mięs (głównie wołowiny i kurczaka), codziennie także ryby i oczywiście mnóstwo deserów. Bez zastrzeżeń

ręczniki zostały wymienione, poza tym bez zastrzeżeń

w czasie przypływu lepiej wejść do morza, bo dalej idzie się po piasku, ale nawet w czasie odpływu można tam wejść bez butów.Ręczniki i leżaki są bezpłatne, więc nie trzeba przynosić pieniędzy na plażę plaża.