Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Ania

Najwyższy egipski standard.

Hotel otwarty w 2011 roku posiada fantastyczne pokoje z dużymi i wygodnymi łóżkami. Aż nie chciało się z nich wstawać rano. W pokojach jest obszerny taras, na którym przyjemnie się przesiaduje po zmroku, kiedy egipskie słońce nie pokazuje kto tu rządzi. Bardzo smaczne wyżywienie z urozmaiconym wyborem dań i deserów – każdy znajdzie coś dla siebie. Na plażę idzie się krótkim spacerem do sąsiedniego Stella Makadi Beach – jest bezpieczna dla dzieci a pomost wychodzi na rafę koralową – będąc w Egipcie, koniecznie trzeba się skusić na snurkowanie. Hotel jest bardzo przyjazny dla dzieci, które mogą się wyszaleć na zjeżdżalniach wodnych i basenie ze sztuczną falą.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
5.0
Posiłki
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

:

4*
Egipt/Hurghada

Kategoryzacja hotelu :

- kat. Exim Tours 4*
- kat. lokalna 4*

Położenie :

- około 700 metrów od plaży
- ok. 40 km od centrum Hurghady
- ok. 35 km od lotniska w Hurghadzie

Plaża :

- piaszczysta
- leżaki i parasole (bezpłatne)

Pokoje :

Pokój Standardowy
- klimatyzacja indywidualna
- TV-Sat, telefon
- sejf, mini bar (płatny)
- Wi-Fi (płatne
- łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów)
- balkon/taras
- powierzchnia ok. 40 m2
Pokój Rodzinny
- wyposażenie pokoju standardowego
- dwa pokoje połączone drzwiami lub dwa pokoje z jedną łazienką
- powierzchnia ok. 90 m2

Sport, Relaks, Rozrywka :

Bezpłatne
- 5 basenów
- siatkówka plażowa
- piłka wodna
- tenis stołowy
- siłownia
Płatne
- korty tenisowe
- billard
- mini golf
- SPA (masaże, sauna, jacuzzi)
- centrum nurkowe, sporty wodne na plaży

Dla dzieci :

- 2 baseny
- plac zabaw
- mini klub

Wyżywienie :

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00-23:00.

Restauracje i bary :

- restauracja główna
- 2 restauracje a la carte (bezpłatne)
- lobby bar (10:00 - 23:00)
- bar przy basenie (od 10:00 do zachodu słońca)
- bar na plaży (od 10:00 do zachodu słońca)

Dodatkowe informacje :

- Wi Fi w lobby oraz przy basenie (płatne)
- pralnia (płatna), lekarz, sklepy
- hotel dysponuje 721 pokojami
- rok otwarcia hotelu: 2011 r.
- www.stelladimare.com

Bagaż :

- w przypadku przelotów samolotami czarterowymi cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż główny 20 kg
Berlin Brandenburg (EasyJet)
Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (56x45x25)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 15 kg - 270 PLN
- 23 kg - 310 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen kryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Minigolf Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.3

Ocena klientów
na podstawie 29 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
4,3
Posiłki
4,5
Basen
4,6
Czystość
4,4
Obsługa
4,6
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • 1.0
    luty 2020

    ODRADZAMY TEN HOTEL !!!

    To co się nam przydarzyło, nazwać można tylko skandalem !!! Po przyjeździe spotkanie z prze sympatycznym i profesjonalnym rezydentem Panem Kamilem ( pozdrawiam ). Dowiadujemy się, że hotel składa się z dwóch części: Garden i Beach. Aby można było dojść z części pierwszej nad morze, trzeba przejść przez tą drugą. Zostaliśmy poinformowani, że możemy korzystać ze wszystkich 8 basenów na całym terenie, w tym po jednym z podgrzewaną wodą, na każdym z nich. Kiedy trzeciego dnia okazało się, że wiatr jest tak silny, że przebywanie nad morzem nie jest przyjemne, postanowiliśmy skorzystać ze wspomnianej wcześniej alternatywy. Niestety na basenie Garden, wszystkie miejsca ( około 100) były zajęte. Doszliśmy do wniosku, że skorzystamy z sąsiedniego, ciepłego na terenie Beach. Kiedy zajęliśmy wolne leżaki, udałem się po ręczniki. Kiedy po około 3 min.wróciłem, zobaczyłem, że moja żona rozmawia z dwoma pracownikami basenu. Okazało się, że zaproponowali jej masaż. Kiedy odmówiła, kazano jej, gestykulacją, przypominającą opędzanie się od natrętnej muchy, opuścić basen ponieważ... jest z innego hotelu...???!!! Żona popłakała się, ponieważ świadkami tego zajścia byli inni goście hotelowi a cała sytuacja wskazywała, że jest tu persona non grata. Udałem się natychmiast do naszego rezydenta i opisałem całe zajście. Pan Kamil poprosieł abym zaczekał i poszedł wyjaśnić całe zdarzenie. Po przyjściu przeprosił i powiedział, że możemy nadal korzystać z basenów, jadalni, animacji i innych atrakcji całego hotelu. Powiedział też, abyśmy udali się do naszej recepcji, gdzie spotka się z nami menager hotelu Pan Nabir ( przepraszam za pisownię). Tak też się stało. Pan był sympatyczny, przeprosił nas raz jeszcze i powiedział, że spotkamy się ponownie o godz.20.00 na które przyjdzie też manager z części Beach i oni zadość uczynią nam całe zajście. Niestety o umówionej godz.nikt się nie zjawił. Poinformowałem o tym naszego rezydenta. Historia lubi się jednak powtarzać.... Po dwóch dniach, ponowny brak miejsc na naszym basenie zmusił nas do skorzystania z ,,gościnności" sąsiadów. Po rozlokowaniu się, poszedłem do wody. Za chwilę zobaczyłem przy leżaku żony pracownika, który coś gestykulował. Poszedłem więc szybko i...okazało się, że ponownie, przy ogromnym zainteresowaniu widzów, zostaliśmy wyproszeni z basenu. Kiedy zacząłem nagrywać całe zajście, pracownik zadzwonił do kogoś. Po kilku minutach przyszedł łysy jegomość i oznajmił nam, że nie możemy tu przebywać mimo, iż było wolnych około sto miejsc...!!! Kiedy powiedziałem, że Pan Nabir zezwolił nam na korzystanie z basenu, łysy osobnik, zadzwonił do kogoś i po kilkuminutowej ostrej wymianie zdań powiedział, że dzisiaj wyjątkowo możemy być godzinę...!!!??? Mając dość narażania nas na upokorzenia, udałem się ponownie do naszego rezydenta. Ten, kiedy mnie zobaczył zapytał co słychać i czy wynagrodzono nam zajście sprzed 2 dni. Oznajmiłem więc, że nie tylko nic takiego nas nie spotkało, a ponownie przed chwilą znów wyproszono nas z basenu. Rezydent powiedział, że to niemożliwe. Pokazałem więc nagranie i płaczącą żonę. Poszedł natychmiast do wyższej instancji i za chwilę wrócił, podobno z menagerem hotelu. Ten wysłuchał mnie i obejrzał nagranie. Potem rozmawiał z rezydentem. Kiedy po chwili Pan Kamil zaczął mi tłumaczyć, że zaszły jakieś zmiany, że ktoś, ale nie wiadomo kto, zawinił, wstałem i oznajmiłm, ze takiego braku profesjonalizmu nie widziałem w żadnym hotelu. Rezydent mówi, że można korzystać, pracownik na basenie, że nie. Menager mówi, że można, pracownik, że nie. Menager drugiego hotelu zezwala, a jakiś łysy typ zabrania... Zdenerwowany do granic wytrzymałości oznajmiłem, że opiszę to w internecie i wyszedłem z holu recepcji. Kiedy przyszedłem do żony na basen, opowiedziałem o wszystkim i zaczęliśmy się zbierać. Za mną przyszli rezydent i menager. Zaczęli przepraszać i powiedzieli, że jednak możemy zostać nawet do końca dnia...!!! Oznajmiłem, że nie chcemy takiej łaski, bo jak inaczej nazwać taką sytuację. Jeśli więc zezwala się gościom z Garden przechodzić przez Beach, zezwala się na przebywanie na terenie hotelu podczas spotkań organizacyjnych, robienia zakupów w sklepach na ,, ich" terenie, przebywania i oglądania animacji, korzystania z restauracji a la carte, to dlaczego nie można skorzystać z wolnych miejsc na basenie...???!!! Coś widocznie nie funkcjonuje w tym hotelu skoro, podobno mogący wszystko menagerowie, nie mają nic do powiedzenia, czyli nie mają wpływu na swoich pracowników...Kiedy na następny dzień byliśmy na ,,naszym" ciepłym basenie podszedł do nas łysy typ zapamiętany z opisanej wyżej łaski i powiedział dzień dobry podając rękę. Odpowiedziałem, lecz ręki nie podałem, informując, że opiszę wszystko w internecie. Na to on, zaczął się śmiać i powiedział, że mogę sobie pisać.... TUNDRA MORALNA I TAJGA ETYCZNA... Sugeruję inny wybór hotelu bo wśród godnych pochwały atrakcji, które oferują jednak także i inne nie robiące łaski hotele, tutaj było kilka niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsce w hotelu aspirującym do 5*. Największym był chyba brak czystości przy podawaniu drinków przy basenach i na plaży. W obliczu poważnego zagrożenia korona wirusem, niedomyte szklanki i kieliszki od drinków, na których doskonale widać co było nalane chwilę przed twoją kolejką. U mnie trafiły się resztki pomarańcza lub grejfruta, natomiast u żony ślad szminki na szklance. Na siłowni okno ostatni raz otwierane było rok temu. Przy tej temperaturze otoczenia, brak włączonej klimy powodował, że wejście do pomieszczenia było swoistym zderzeniem się z zapachem kobylego potu. Dziwnym też wydaje się brak menu w języku polskim w restauracjach a la carte. Przy tej ilości Polaków będących gośćmi hotelu, można byłoby niewielkim nakładem środków, sprawić iż dania, których nazwy w języku danej kuchni ( np. chińskiej) będące trudno przetłumaczalne, stały się dla nas ogólnodostępne nawet jeśli są przetłumaczone na angielski. Dużym minusem jest także brak Wi-Fi w pokojach. Na ten ,,luksus" mogli sobie pozwolić tylko ci, którzy wnieśli dodatkową opłatę w wys. 15 EUR. Meble w pokoju były stare i brudne. Myślę, że zostały sprowadzone z innego hotelu, który pozwolił sobie na zakup nowych. Jedno łóżko w pokoju ( 566) tak skrzypiało, że na samo wspomnienie o tym, do dziś nie mogę zasnąć. Było jeszcze kilka wpadek, na które może i nie zwrócili byśmy uwagi, ale dopełniły one naszego negatywnego obrazu hotelu do którego nie wrócimy z pewnością.
    To co się nam przydarzyło, nazwać można tylko skandalem !!! Po przyjeździe spotkanie z prze sympatycznym i profesjonalnym rezydentem Panem Kamilem ( pozdrawiam ). Dowiadujemy się, że hotel składa się z dwóch części: Garden i Beach. Aby można było dojść z części pierwszej nad morze, trzeba przejść przez
    tą drugą. Zostaliśmy poinformowani, że możemy korzystać ze wszystkich 8 basenów na całym terenie, w tym po jednym z podgrzewaną wodą, na każdym z nich. Kiedy trzeciego dnia okazało się, że wiatr jest tak silny, że przebywanie nad morzem nie jest przyjemne, postanowiliśmy skorzystać ze wspomnianej wcześniej alternatywy. Niestety na basenie Garden, wszystkie miejsca ( około 100) były zajęte. Doszliśmy do wniosku, że skorzystamy z sąsiedniego, ciepłego na terenie Beach. Kiedy zajęliśmy wolne leżaki, udałem się po ręczniki. Kiedy po około 3 min.wróciłem, zobaczyłem, że moja żona rozmawia z dwoma pracownikami basenu. Okazało się, że zaproponowali jej masaż. Kiedy odmówiła, kazano jej, gestykulacją, przypominającą opędzanie się od natrętnej muchy, opuścić basen ponieważ... jest z innego hotelu...???!!! Żona popłakała się, ponieważ świadkami tego zajścia byli inni goście hotelowi a cała sytuacja wskazywała, że jest tu persona non grata. Udałem się natychmiast do naszego rezydenta i opisałem całe zajście. Pan Kamil poprosieł abym zaczekał i poszedł wyjaśnić całe zdarzenie. Po przyjściu przeprosił i powiedział, że możemy nadal korzystać z basenów, jadalni, animacji i innych atrakcji całego hotelu. Powiedział też, abyśmy udali się do naszej recepcji, gdzie spotka się z nami menager hotelu Pan Nabir ( przepraszam za pisownię). Tak też się stało. Pan był sympatyczny, przeprosił nas raz jeszcze i powiedział, że spotkamy się ponownie o godz.20.00 na które przyjdzie też manager z części Beach i oni zadość uczynią nam całe zajście. Niestety o umówionej godz.nikt się nie zjawił. Poinformowałem o tym naszego rezydenta. Historia lubi się jednak powtarzać.... Po dwóch dniach, ponowny brak miejsc na naszym basenie zmusił nas do skorzystania z ,,gościnności" sąsiadów. Po rozlokowaniu się, poszedłem do wody. Za chwilę zobaczyłem przy leżaku żony pracownika, który coś gestykulował. Poszedłem więc szybko i...okazało się, że ponownie, przy ogromnym zainteresowaniu widzów, zostaliśmy wyproszeni z basenu. Kiedy zacząłem nagrywać całe zajście, pracownik zadzwonił do kogoś. Po kilku minutach przyszedł łysy jegomość i oznajmił nam, że nie możemy tu przebywać mimo, iż było wolnych około sto miejsc...!!! Kiedy powiedziałem, że Pan Nabir zezwolił nam na korzystanie z basenu, łysy osobnik, zadzwonił do kogoś i po kilkuminutowej ostrej wymianie zdań powiedział, że dzisiaj wyjątkowo możemy być godzinę...!!!??? Mając dość narażania nas na upokorzenia, udałem się ponownie do naszego rezydenta. Ten, kiedy mnie zobaczył zapytał co słychać i czy wynagrodzono nam zajście sprzed 2 dni. Oznajmiłem więc, że nie tylko nic takiego nas nie spotkało, a ponownie przed chwilą znów wyproszono nas z basenu. Rezydent powiedział, że to niemożliwe. Pokazałem więc nagranie i płaczącą żonę. Poszedł natychmiast do wyższej instancji i za chwilę wrócił, podobno z menagerem hotelu. Ten wysłuchał mnie i obejrzał nagranie. Potem rozmawiał z rezydentem. Kiedy po chwili Pan Kamil zaczął mi tłumaczyć, że zaszły jakieś zmiany, że ktoś, ale nie wiadomo kto, zawinił, wstałem i oznajmiłm, ze takiego braku profesjonalizmu nie widziałem w żadnym hotelu. Rezydent mówi, że można korzystać, pracownik na basenie, że nie. Menager mówi, że można, pracownik, że nie. Menager drugiego hotelu zezwala, a jakiś łysy typ zabrania... Zdenerwowany do granic wytrzymałości oznajmiłem, że opiszę to w internecie i wyszedłem z holu recepcji. Kiedy przyszedłem do żony na basen, opowiedziałem o wszystkim i zaczęliśmy się zbierać. Za mną przyszli rezydent i menager. Zaczęli przepraszać i powiedzieli, że jednak możemy zostać nawet do końca dnia...!!! Oznajmiłem, że nie chcemy takiej łaski, bo jak inaczej nazwać taką sytuację. Jeśli więc zezwala się gościom z Garden przechodzić przez Beach, zezwala się na przebywanie na terenie hotelu podczas spotkań organizacyjnych, robienia zakupów w sklepach na ,, ich" terenie, przebywania i oglądania animacji, korzystania z restauracji a la carte, to dlaczego nie można skorzystać z wolnych miejsc na basenie...???!!! Coś widocznie nie funkcjonuje w tym hotelu skoro, podobno mogący wszystko menagerowie, nie mają nic do powiedzenia, czyli nie mają wpływu na swoich pracowników...Kiedy na następny dzień byliśmy na ,,naszym" ciepłym basenie podszedł do nas łysy typ zapamiętany z opisanej wyżej łaski i powiedział dzień dobry podając rękę. Odpowiedziałem, lecz ręki nie podałem, informując, że opiszę wszystko w internecie. Na to on, zaczął się śmiać i powiedział, że mogę sobie pisać.... TUNDRA MORALNA I TAJGA ETYCZNA... Sugeruję inny wybór hotelu bo wśród godnych pochwały atrakcji, które oferują jednak także i inne nie robiące łaski hotele, tutaj było kilka niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsce w hotelu aspirującym do 5*. Największym był chyba brak czystości przy podawaniu drinków przy basenach i na plaży. W obliczu poważnego zagrożenia korona wirusem, niedomyte szklanki i kieliszki od drinków, na których doskonale widać co było nalane chwilę przed twoją kolejką. U mnie trafiły się resztki pomarańcza lub grejfruta, natomiast u żony ślad szminki na szklance. Na siłowni okno ostatni raz otwierane było rok temu. Przy tej temperaturze otoczenia, brak włączonej klimy powodował, że wejście do pomieszczenia było swoistym zderzeniem się z zapachem kobylego potu. Dziwnym też wydaje się brak menu w języku polskim w restauracjach a la carte. Przy tej ilości Polaków będących gośćmi hotelu, można byłoby niewielkim nakładem środków, sprawić iż dania, których nazwy w języku danej kuchni ( np. chińskiej) będące trudno przetłumaczalne, stały się dla nas ogólnodostępne nawet jeśli są przetłumaczone na angielski. Dużym minusem jest także brak Wi-Fi w pokojach. Na ten ,,luksus" mogli sobie pozwolić tylko ci, którzy wnieśli dodatkową opłatę w wys. 15 EUR. Meble w pokoju były stare i brudne. Myślę, że zostały sprowadzone z innego hotelu, który pozwolił sobie na zakup nowych. Jedno łóżko w pokoju ( 566) tak skrzypiało, że na samo wspomnienie o tym, do dziś nie mogę zasnąć. Było jeszcze kilka wpadek, na które może i nie zwrócili byśmy uwagi, ale dopełniły one naszego negatywnego obrazu hotelu do którego nie wrócimy z pewnością.
  • 4.3
    luty 2020

    Fantastyczny pobyt !!!

    Super hotel, czysto, obsługa sprzątająca na 5, tak samo recepcja i kelnerzy. Świetne baseny. Posiłki urozmaicone, na pobyt tygodniowy wystarczająco, dużo owoców i słodkości, których nie sposób spróbować wszystkich. Hotel 5 min drogi od plaży, jeździ też autobusik na plażę i z powrotem- dla leniwych ;) Pobyt bardzo udany, wycieczki fakultatywne- naprawdę warto, zwłaszcza na safari. Rezydent George - bardzo pomocny, kompetentny, cierpliwy i oprócz tego - mega sympatyczny :)Szkoda tylko, że nie są organizowane wycieczki fakultatywne przez Tui do Kairu i Luxoru, ale podobno od października ma się to zmienić. A więc - jedziemy 2 raz!!
    Super hotel, czysto, obsługa sprzątająca na 5, tak samo recepcja i kelnerzy. Świetne baseny. Posiłki urozmaicone, na pobyt tygodniowy wystarczająco, dużo owoców i słodkości, których nie sposób spróbować wszystkich. Hotel 5 min drogi od plaży, jeździ też autobusik na plażę i z powrotem- dla leniwych ;)
    Pobyt bardzo udany, wycieczki fakultatywne- naprawdę warto, zwłaszcza na safari. Rezydent George - bardzo pomocny, kompetentny, cierpliwy i oprócz tego - mega sympatyczny :)Szkoda tylko, że nie są organizowane wycieczki fakultatywne przez Tui do Kairu i Luxoru, ale podobno od października ma się to zmienić. A więc - jedziemy 2 raz!!
  • 5.0
    luty 2020

    Interesujacy

    Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza zaleta jest nienachalnosc personelu oraz zyczliwosc/ 12 lutego zostawiłam Iphona na holu glownym i pojechałam na wycieczke.Po powrocie ,chlopiec, który caly dzień myl podloge ,pomogl mi, bezinteresownie odnaleźć zgube/.Przede wszystkim personel uśmiecha się i dba o dobry klimat wypoczynku.
    Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza zaleta jest nienachalnosc personelu oraz zyczliwosc/ 12 lutego zostawiłam Iphona na holu glownym i pojechałam na wycieczke.Po powrocie ,chlopiec,
    który caly dzień myl podloge ,pomogl mi, bezinteresownie odnaleźć zgube/.Przede wszystkim personel uśmiecha się i dba o dobry klimat wypoczynku.
  • 4.2
    styczeń 2020

    Średnio OK

    Kompleks super. Pokój trochę stary ale czysty, tak jak wszędzie.<br />Obsługa miła ale od drugiego dnia dopytuje się o napiwki.<br />Jedzenia dużo i smaczne.<br />Internet w pokoju 15 € z tydzień<br />Albo wycieczki albo pozostaniu w hotelu, samemu nie ma gdzie iść.<br />hotel nie ma swoje plaży do kąpania, trzeba iść jakieś 15 minut do hotelu obok gdzie jest mała zatoka.<br />nie wróciłbym ponownie ponieważ, byłem już w centrum Hurghadzie, w hotelu o podobnym standardzie i cenie który był jeszcze lepszy
    Kompleks super. Pokój trochę stary ale czysty, tak jak wszędzie.
    Obsługa miła ale od drugiego dnia dopytuje się o napiwki.
    Jedzenia dużo i smaczne.
    Internet w pokoju 15 € z tydzień
    Albo wycieczki albo pozostaniu w hotelu, samemu nie ma gdzie iść.
    hotel nie ma swoje plaży do kąpania,
    trzeba iść jakieś 15 minut do hotelu obok gdzie jest mała zatoka.
    nie wróciłbym ponownie ponieważ, byłem już w centrum Hurghadzie, w hotelu o podobnym standardzie i cenie który był jeszcze lepszy
  • 4.8
    styczeń 2020

    Hotel godny polecenia

    Byłam z rodziną i przyjaciółmi w styczniu . Hotel spełnił nasze oczekiwania. Przestronne, nowoczesne pokoje, sprzątane codziennie, z wymianą ręczników i uzupełnianiem wody butelkowanej. Za dolarka układane były cuda z ręczników. Duże lobby, sofy i fotele naszarpnięte zębem czasu. Jedzenie przepyszne, duży wybór, świeże, owoce morza, a wybór słodkości niespotykany .Obsługa miła, kelnerzy przynosili napoje do stolika, na basenie uwijali się, przynosząc drinki na leżak.Daleko do centrum Hurgady, dla nas nie stanowiło to problemu. Pamiątki kupisz w hotelu i na bazarze przy siostrzanym hotelu. Zachwycał piękny ogród i liczne baseny , w tym duży podgrzewany, Dobra cena do jakości.
    Byłam z rodziną i przyjaciółmi w styczniu . Hotel spełnił nasze oczekiwania. Przestronne, nowoczesne pokoje, sprzątane codziennie, z wymianą ręczników i uzupełnianiem wody butelkowanej. Za dolarka układane były cuda z ręczników. Duże lobby, sofy i fotele naszarpnięte zębem czasu. Jedzenie przepyszne,
    duży wybór, świeże, owoce morza, a wybór słodkości niespotykany .Obsługa miła, kelnerzy przynosili napoje do stolika, na basenie uwijali się, przynosząc drinki na leżak.Daleko do centrum Hurgady, dla nas nie stanowiło to problemu. Pamiątki kupisz w hotelu i na bazarze przy siostrzanym hotelu. Zachwycał piękny ogród i liczne baseny , w tym duży podgrzewany, Dobra cena do jakości.
  • 5.0
    styczeń 2020

    Rewelacyjny hotel

    Witam. Byliśmy tydzień i jesteśmy mega zadowoleni. Przepiękne miejsce, pięknie i czysto, przemiła obsługa. Pokój duży i przestronny, codziennie posprzątane i dołożona świeża woda. Rewelacyjne jedzenie, codziennie inna kuchnia, nie jest się w stanie wszystkiego spróbować. Kelnerzy kochający swoją pracę dbają o turystów niezależnie czy dostaną napiwek czy nie. Gorąco polecamy ten hotel i na pewno tam jeszcze wrócimy. Wojtek i Paulina.
    Witam. Byliśmy tydzień i jesteśmy mega zadowoleni. Przepiękne miejsce, pięknie i czysto, przemiła obsługa. Pokój duży i przestronny, codziennie posprzątane i dołożona świeża woda. Rewelacyjne jedzenie, codziennie inna kuchnia, nie jest się w stanie wszystkiego spróbować. Kelnerzy kochający swoją pracę
    dbają o turystów niezależnie czy dostaną napiwek czy nie. Gorąco polecamy ten hotel i na pewno tam jeszcze wrócimy. Wojtek i Paulina.
  • 5.0
    grudzień 2019

    BYŁO SUPER, wrócimy tam.

    Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili, bo jesteśmy spakowani.
    Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili, bo jesteśmy spakowani.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 039 zł/os.
Kod oferty: 03122020EXIM39191
czw. 03.12.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Exim Tours
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 03.12.2020 , godz. 00:00
Warszawa
Samolot Czarterowy
czw. 03.12.2020 , godz. 00:00
Hurghada
Powrót:
czw. 10.12.2020 , godz. 00:00
Hurghada
Samolot Czarterowy
czw. 10.12.2020 , godz. 00:00
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 03.12.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 078
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 03.12.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Exim Tours
standard [garden view] dbl (24F) 4 078
standard [pool view] dbl (4G6) 4 258
family room dbl (3QZ) 4 678