Atuty oferty
Otwarte granice

oferta dostępna dla turystów z Polski

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Region:

Hurghada

Położenie:

Centrum Hurghady ok. 35 km (spod hotelu kursuje bus)
Port lotniczy Hurghada ok. 30 km

Plaża:

Piaszczysta, niedaleko hotelu, dojazd bezpłatnym busem
Łagodne zejście do morza

Pokoje:

Pokój Superior ok. 34 m²
Balkon lub taras ze stolikiem i krzesełkami
Telewizor LCD z TV-Sat
Telefon
Klimatyzacja
Lusterko do makijażu
Suszarka do włosów
Sejf - bezpłatny
Zestaw do parzenia kawy lub herbaty - bezpłatny
Butelka wody uzupełniana codziennie
Pokój Promo
Wielkość i wyposażenie jak w pokoju Superior
Pokój Family ok. 43 m²
Bardziej przestronny, dostawka dla osoby dorosłej max 180 cm

Wyżywienie:

All Inclusive:
Śniadania, późne śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu
Lody i przekąski w określonych godzinach i w wyznaczonych miejscach
Napoje bezalkoholowe i alkohole lokalnej produkcji w barach wskazanych przez hotel w godzinach ich otwarcia między 10:00-24:00

Opis hotelu:

Recepcja
Restauracja główna, 3 bary
7 restauracji ala carte; raz na pobyt kolacja wwybranej restauracji bezpłatnie
3 baseny ( główny, relaksacyjny i na dachu), 2 brodziki
Aquapark o powierzchni 40 tys. m²
Sklepy z pamiątkami
Salon piękności
Centrum urody (masaże, zabiegi, sauna)
Fajka wodna
Pralnia
Opiekunka do dzieci - płatna
Wypożyczalnia samochodów
Pole golfowe
Oficjalna kategoria 5*

Internet:

Wi-Fi 150MB na pokój/na pobyt - bezpłatne

Sport i rozrywka:

Bezpłatnie: Kort tenisowy, rzutki, siatkówka plażowa, koszykówka, aerobik, lekcje tańca, minifutbol, siłownia, plac zabaw, kluby dla dzieci - mini (4-5 lat), midi (6-7 lat), maxi (8-12 lat), junior (13-17 lat)
Odpłatnie: Oświetlenie kortu tenisowego, centrum nurkowe, sporty wodne na plaży, golf, squash, jazda konna i na wielbłądach, centrum Spa

WAŻNE INFORMACJE:

Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Animacje dla dorosłych Tenis Golf Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Dostęp do internetu Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.7

Ocena klientów
na podstawie 6 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
5,0
Posiłki
4,8
Basen
5,0
Czystość
5,0
Obsługa
4,3
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 4.7
    luty 2020

    Super

    Hotel bardzo zadbany, obsluga rewelacja, atrakcje dla dzieci w kazdym wieku. Na wyroznienie zadluguje kelner z srodkowej sali Mohamed uczynny, mily, ekstra obrotny. Polecam
    Hotel bardzo zadbany, obsluga rewelacja, atrakcje dla dzieci w kazdym wieku. Na wyroznienie zadluguje kelner z srodkowej sali Mohamed uczynny, mily, ekstra obrotny. Polecam
  • 4.8
    sierpień 2019

    Bardzo udany pobyt pierwszy hotel w Egipcie który mogę komuś polecić

    Zdecydowanie udane wakacje. W sumie długo można opisywać wrażenia z hotelu. Hotel nowy , jeszcze nie jest wyeksploatowany , wciąż zadbany. W końcu hotel w którym trawniki nie są podlewane cuchnącą wodą. Cudowny aquapark , dla dorosłych i dla dzieci w każdym wieku. Jedzenie smaczne , niektóre potrawy wręcz wybitne , bardzo dobre ryby , do śniadania ogromny wybór pieczywa , ciastek itd. Duży wybór ciast , każdy znajdzie coś dla siebie , owoce mango chyba najlepsze na świecie. Personel w większości miły i przyjazny. Plaża hotelowa do której trzeba dojechać autobusem hotelowym ( wyrusza co pół godziny ) około 10 minut jazdy. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza , można się obejść bez butów jednak są zalecane dla większego komfortu. Pokoje w hotelu czyste , przestronne , jasne łazienki ciągle jeszcze OK.. Oczywiście można znaleźć jakieś wady. Jak wszędzie np w pokojach fugi między kaflami miejscami mają jakieś ubytki , ( pewnie zasługa zastosowanych materiałów jak wszędzie w Egipcie) , dla miłośników alkoholu drinki w ciągu dnia serwowane są tyko w dwóch barach przy budynku głównym , a każdy drink nigdy nie smakuje dwa razy tak samo. Podobnie jak napoje Pepsi & Co w każdym miejscu smakują inaczej ale są to naprawdę szczegóły które normalnym ludziom nie są w stanie w żaden sposób popsuć wakacji. A jak ktoś jedzie z założeniem że będzie pisał skargę do biura podróży to pewnie coś zawsze znajdzie ale tacy ludzie nie powinni wybierać się do Egiptu. Polecam hotel każdemu kto chce spędzić miło wakacje. Zdjęcia hotelu w ofercie biur podróży odpowiadają temu co zastaje się na miejscu ( wiadomo kolory trochę podciągnięte ale kto teraz tak nie robi)
    Zdecydowanie udane wakacje. W sumie długo można opisywać wrażenia z hotelu. Hotel nowy , jeszcze nie jest wyeksploatowany , wciąż zadbany. W końcu hotel w którym trawniki nie są podlewane cuchnącą wodą. Cudowny aquapark , dla dorosłych i dla dzieci w każdym wieku. Jedzenie smaczne , niektóre potrawy
    wręcz wybitne , bardzo dobre ryby , do śniadania ogromny wybór pieczywa , ciastek itd. Duży wybór ciast , każdy znajdzie coś dla siebie , owoce mango chyba najlepsze na świecie. Personel w większości miły i przyjazny. Plaża hotelowa do której trzeba dojechać autobusem hotelowym ( wyrusza co pół godziny ) około 10 minut jazdy. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza , można się obejść bez butów jednak są zalecane dla większego komfortu. Pokoje w hotelu czyste , przestronne , jasne łazienki ciągle jeszcze OK.. Oczywiście można znaleźć jakieś wady. Jak wszędzie np w pokojach fugi między kaflami miejscami mają jakieś ubytki , ( pewnie zasługa zastosowanych materiałów jak wszędzie w Egipcie) , dla miłośników alkoholu drinki w ciągu dnia serwowane są tyko w dwóch barach przy budynku głównym , a każdy drink nigdy nie smakuje dwa razy tak samo. Podobnie jak napoje Pepsi & Co w każdym miejscu smakują inaczej ale są to naprawdę szczegóły które normalnym ludziom nie są w stanie w żaden sposób popsuć wakacji. A jak ktoś jedzie z założeniem że będzie pisał skargę do biura podróży to pewnie coś zawsze znajdzie ale tacy ludzie nie powinni wybierać się do Egiptu. Polecam hotel każdemu kto chce spędzić miło wakacje. Zdjęcia hotelu w ofercie biur podróży odpowiadają temu co zastaje się na miejscu ( wiadomo kolory trochę podciągnięte ale kto teraz tak nie robi)
  • 4.8
    lipiec 2019

    Elegancki hotel prawie europejski

    Byliśmy w lipcu. Gorąco od 37-42 °C. Hotel na b. wysokim poziomie. Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie. Choć szału nie było z uwagi na wysoki sezon i kolejki szczególnie przy kolacji. Goście w większości z Niemiec, krajów skandynawskich, Wlk. Brytanii. Polaków oraz naszych wschodnich braci niewielu, co może być dużą zaletą hotelu. Niesmak standardowo po gościach z krajów arabskich, którzy robili bydło że swoimi dziećmi w restauracji głównej, ale do tego można się przyzwyczaić. Animacje - kwestia gustu. Aquapark - 50 zjeżdżalni jest gdzie pobawić się z dzieciakami. Obsługa, sprzątacze, kelnerzy bardzo mili i dobrze zarządzani przez management hotelu, nie proszą o napiwki. Rezydenta Virginia bardzo w porządku i życiowo podchodząca do rozwiązania ewentualnych problemów. Plaża hotelowa oddalona, ale dojazd co 30 min. busem bez okien nie stanowił żadnego problemu. Zakupy w Madinat Makadi przystanek wcześniej w drodze na plażę - pełno egipskich oryginałów ciuchów, butów i torebek światowych marek. W większości produkcja chińska pamiątek i zabawek, wiec jakość pozostawia może wiele do życzenia. Internet trochę wolny, ale jest w całym hotelu, więc zakup karty sim na lotnisku niepotrzebny. Polecam pokój 3355 - b. duży balkon, dobry widok i blisko wszędzie. Byliśmy 7 dni - zdecydowanie za krótko , ten hotel to minimum 14 dni żeby nacieszyć się jego wielkością, wszystkimi rozrywkami. Polecam wszystkim. Jak do Egiptu to tylko do sieci JAZ, która trzyma wysoki poziom zarządzania i rozrywki w swoich hotelach.
    Byliśmy w lipcu. Gorąco od 37-42 °C. Hotel na b. wysokim poziomie. Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie. Choć szału nie było z uwagi na wysoki sezon i kolejki szczególnie przy kolacji. Goście w większości z Niemiec, krajów skandynawskich, Wlk. Brytanii. Polaków oraz naszych wschodnich braci niewielu,
    co może być dużą zaletą hotelu. Niesmak standardowo po gościach z krajów arabskich, którzy robili bydło że swoimi dziećmi w restauracji głównej, ale do tego można się przyzwyczaić. Animacje - kwestia gustu. Aquapark - 50 zjeżdżalni jest gdzie pobawić się z dzieciakami. Obsługa, sprzątacze, kelnerzy bardzo mili i dobrze zarządzani przez management hotelu, nie proszą o napiwki. Rezydenta Virginia bardzo w porządku i życiowo podchodząca do rozwiązania ewentualnych problemów. Plaża hotelowa oddalona, ale dojazd co 30 min. busem bez okien nie stanowił żadnego problemu. Zakupy w Madinat Makadi przystanek wcześniej w drodze na plażę - pełno egipskich oryginałów ciuchów, butów i torebek światowych marek. W większości produkcja chińska pamiątek i zabawek, wiec jakość pozostawia może wiele do życzenia. Internet trochę wolny, ale jest w całym hotelu, więc zakup karty sim na lotnisku niepotrzebny. Polecam pokój 3355 - b. duży balkon, dobry widok i blisko wszędzie. Byliśmy 7 dni - zdecydowanie za krótko , ten hotel to minimum 14 dni żeby nacieszyć się jego wielkością, wszystkimi rozrywkami. Polecam wszystkim. Jak do Egiptu to tylko do sieci JAZ, która trzyma wysoki poziom zarządzania i rozrywki w swoich hotelach.
  • 4.8
    wrzesień 2017

    super , super, super

    Hotel czysty z wieloma atrakcjami dla małych i dużych, jedzenie w porządku ( każdy znajdzie coś dla siebie ). Bardzo miła obsługa , szczególnie w barze przy basenie jak i w lobby i restauracji głównej. Do plaży wozi autobus bez szyb co jest dodatkowa atrakcją. Morze z piękną rafą. Jesteśmy bardzo zadowoleni i myślę , że za rok tam wrócimy ;-)
    Hotel czysty z wieloma atrakcjami dla małych i dużych, jedzenie w porządku ( każdy znajdzie coś dla siebie ). Bardzo miła obsługa , szczególnie w barze przy basenie jak i w lobby i restauracji głównej. Do plaży wozi autobus bez szyb co jest dodatkowa atrakcją. Morze z piękną rafą. Jesteśmy bardzo zadowoleni
    i myślę , że za rok tam wrócimy ;-)
  • 4.3
    sierpień 2017

    super hotel , świetne wakacje

    Hotel naprawdę świetny, dobre urozmaicone jedzenie ,pokoje przestronne i wszędzie blisko. Myślałem , że dojazd na plażę bedzie uciążliwy jednak busik jezdzi czesto i nie ma problemu. Plaża fajna duża i bar na plaży też daje radę.<br />Jedyny mankament to obsługa , która jak i w lobby tak i na basenowym barze obsługuje z miną cierpiętnika. Naprawdę mają miny nie podchodz bo ugryzę.
    Hotel naprawdę świetny, dobre urozmaicone jedzenie ,pokoje przestronne i wszędzie blisko. Myślałem , że dojazd na plażę bedzie uciążliwy jednak busik jezdzi czesto i nie ma problemu. Plaża fajna duża i bar na plaży też daje radę.
    Jedyny mankament to obsługa , która jak i w lobby tak i na basenowym
    barze obsługuje z miną cierpiętnika. Naprawdę mają miny nie podchodz bo ugryzę.
  • 5.0
    kwiecień 2017

    Bardzo się nam podobało i planujemy tam wrócić.

    Był to nasz kolejny udany wyjazd poprzez Travel planet.Byliśmy w hotelu na przełomie kwiecień-maj , pogoda cudna słońce i ciepło. Hotel Jazz Makadi Aquaviva nowy , ładny z kilkoma basenami w tym jeden z basenów na dachu - przeznaczony wyłącznie dla osób dorosłych z drewnianymi leżakami oraz materacami. Dużo zieleni- oaza na pustyni. Przy basenach w hotelu leżaki w ilości wystarczającej dla wszystkich. Baseny sprzątane codziennie. Hotel czysty , pokoje sprzątane codziennie, codziennie w pokoju zostawiana duża butelka wody mineralnej , zestaw do parzenia kawy i herbaty z czajnikiem i kubkami . Woda mineralna butelkowana bez ograniczeń przy basenach. Personel w hotelu miły i pomocny zaczynając od pracowników recepcji ,kelnerów na sali , animatorów zachęcających do wspólnej zabawy oraz pana pokojowego. Widać dbałość o gości hotelowych na każdym kroku , codziennie pani Inez podchodziła do gości hotelowych i pytała czy jesteśmy zadowoleni , czy mamy jakieś zastrzeżenia, uwagi . Jedzenie super , każdy znajdzie coś smacznego dla siebie o różnej porze. Kilka razy do śniadania były soki świeżo wyciskane. W hotelu musi być przestrzegany reżim sanitarny bo nikt nie miał problemów żołądkowych. Spod hotelu często odjeżdża hotelowy bezpłatny autobus na plażę z dostępem do zatoki, przy plaży także bar dla osób z all inclusive. Naprawdę hotel zasługuje na swoje 5 gwiazdek . Głównym organizatorem wyjazdu było TUI - mamy dużo zastrzeżeń do rezydentki p. Virginii. Na drugi dzień po przyjeździe spotkanie informacyjne - rezydentka spóźniła się ponad godzinę. Nie podała swojego egipskiego nr. telefonu. Kontakt z rezydentką p. Virginią poprzez infolinię TUI w Polsce. To jakieś totalne nieporozumienie. Zawsze piloci i rezydenci podają lokalne numery telefonów uczestnikom wycieczki w razie potrzeby pilnego kontaktu. Rezydentka zachwalała wycieczki oferowane przez TUI , miały być takie niesamowite . Niestety Pani rezydentka zupełnie nie wie jaki wycieczki sprzedaje . Skuszeni opisami zdecydowaliśmy się wraz z innymi osobami wypoczywającymi w hotelu na wycieczkę na wyspę Mahmya- egipskie Karaiby. Na wyspie według rezydentki miały być takie same warunki jak w hotelu - all inclusive , leżaki albo materace na plaży dla chętnych rejs na nurkowanie. Mieliśmy zabrać ze sobą tylko ręczniki i krem do opalania. Po przypłynięciu na miejsce okazało się że leżaków ani materacy nie ma . Zmuszeni byliśmy położyć się na piasku na słomianych matach. Napoje bezpłatne tylko do obiadu . Poza porą obiadu napoje płatne. Gdyby rezydentka rzetelnie poinformowała o warunkach na wycieczce pewnie nie byłoby tylu chętnych osób . Jaki jest sens wyjeżdżać z 5 gwiazdkowego hotelu z opcji all na wyspę gdzie za wszystko oprócz obiadu trzeba płacić a słońce jest takie same ? Rezydentka zachwalała także drugą wycieczkę Badawya desert vip mała być niesamowitą wycieczką . Poprzez infolinię TUI w Polsce udało się nam na nią zapisać. Bo zdecydowaliśmy się na nią po spotkaniu z rezydentką . Tak zdezelowanego sprzętu - quadów i spider buggy , który wydawał odgłosy jak nasz rodzimy traktor Ursus , jeszcze nie widzieliśmy. Wizyta u beduinów to wizyta w skansenie . Mamy porównanie bo już po raz kolejny jesteśmy w Egipcie. Kolacja i pokaz orientalny - bajadera i derwisz na przyzwoitym poziomie. jesteśmy ciekawi czy ktokolwiek w TUI kontroluje stan techniczny pojazdów oferowanych na wycieczkach . W programie była wycieczka do Hurghady , miała trwać 2-3 godziny a trwała prawie 7 godzin , przegoniono nas po zaułkach Hurghady do hotelu wróciliśmy o godz 20.30 . Tak długa wycieczka była nam nie na rękę bo w tym dniu mieliśmy zamówioną kolację w restauracji la carte na godz 20 - kolacja egipska . Prosto z autokaru poszliśmy na kolację , kelnerzy i kucharze czekali na nas . Byliśmy mile zaskoczeni. Kolacja b. smaczna , ładnie orientalnie podana. Wyjazd do hotelu Jazz Makadi Aquaviva tak . Opieka rezydenta i wycieczki proponowane przez TUI totalne nieporozumienie .
    Był to nasz kolejny udany wyjazd poprzez Travel planet.Byliśmy w hotelu na przełomie kwiecień-maj , pogoda cudna słońce i ciepło. Hotel Jazz Makadi Aquaviva nowy , ładny z kilkoma basenami w tym jeden z basenów na dachu - przeznaczony wyłącznie dla osób dorosłych z drewnianymi leżakami oraz
    materacami. Dużo zieleni- oaza na pustyni. Przy basenach w hotelu leżaki w ilości wystarczającej dla wszystkich. Baseny sprzątane codziennie. Hotel czysty , pokoje sprzątane codziennie, codziennie w pokoju zostawiana duża butelka wody mineralnej , zestaw do parzenia kawy i herbaty z czajnikiem i kubkami . Woda mineralna butelkowana bez ograniczeń przy basenach. Personel w hotelu miły i pomocny zaczynając od pracowników recepcji ,kelnerów na sali , animatorów zachęcających do wspólnej zabawy oraz pana pokojowego. Widać dbałość o gości hotelowych na każdym kroku , codziennie pani Inez podchodziła do gości hotelowych i pytała czy jesteśmy zadowoleni , czy mamy jakieś zastrzeżenia, uwagi . Jedzenie super , każdy znajdzie coś smacznego dla siebie o różnej porze. Kilka razy do śniadania były soki świeżo wyciskane. W hotelu musi być przestrzegany reżim sanitarny bo nikt nie miał problemów żołądkowych. Spod hotelu często odjeżdża hotelowy bezpłatny autobus na plażę z dostępem do zatoki, przy plaży także bar dla osób z all inclusive. Naprawdę hotel zasługuje na swoje 5 gwiazdek . Głównym organizatorem wyjazdu było TUI - mamy dużo zastrzeżeń do rezydentki p. Virginii. Na drugi dzień po przyjeździe spotkanie informacyjne - rezydentka spóźniła się ponad godzinę. Nie podała swojego egipskiego nr. telefonu. Kontakt z rezydentką p. Virginią poprzez infolinię TUI w Polsce. To jakieś totalne nieporozumienie. Zawsze piloci i rezydenci podają lokalne numery telefonów uczestnikom wycieczki w razie potrzeby pilnego kontaktu. Rezydentka zachwalała wycieczki oferowane przez TUI , miały być takie niesamowite . Niestety Pani rezydentka zupełnie nie wie jaki wycieczki sprzedaje . Skuszeni opisami zdecydowaliśmy się wraz z innymi osobami wypoczywającymi w hotelu na wycieczkę na wyspę Mahmya- egipskie Karaiby. Na wyspie według rezydentki miały być takie same warunki jak w hotelu - all inclusive , leżaki albo materace na plaży dla chętnych rejs na nurkowanie. Mieliśmy zabrać ze sobą tylko ręczniki i krem do opalania. Po przypłynięciu na miejsce okazało się że leżaków ani materacy nie ma . Zmuszeni byliśmy położyć się na piasku na słomianych matach. Napoje bezpłatne tylko do obiadu . Poza porą obiadu napoje płatne. Gdyby rezydentka rzetelnie poinformowała o warunkach na wycieczce pewnie nie byłoby tylu chętnych osób . Jaki jest sens wyjeżdżać z 5 gwiazdkowego hotelu z opcji all na wyspę gdzie za wszystko oprócz obiadu trzeba płacić a słońce jest takie same ? Rezydentka zachwalała także drugą wycieczkę Badawya desert vip mała być niesamowitą wycieczką . Poprzez infolinię TUI w Polsce udało się nam na nią zapisać. Bo zdecydowaliśmy się na nią po spotkaniu z rezydentką . Tak zdezelowanego sprzętu - quadów i spider buggy , który wydawał odgłosy jak nasz rodzimy traktor Ursus , jeszcze nie widzieliśmy. Wizyta u beduinów to wizyta w skansenie . Mamy porównanie bo już po raz kolejny jesteśmy w Egipcie. Kolacja i pokaz orientalny - bajadera i derwisz na przyzwoitym poziomie. jesteśmy ciekawi czy ktokolwiek w TUI kontroluje stan techniczny pojazdów oferowanych na wycieczkach . W programie była wycieczka do Hurghady , miała trwać 2-3 godziny a trwała prawie 7 godzin , przegoniono nas po zaułkach Hurghady do hotelu wróciliśmy o godz 20.30 . Tak długa wycieczka była nam nie na rękę bo w tym dniu mieliśmy zamówioną kolację w restauracji la carte na godz 20 - kolacja egipska . Prosto z autokaru poszliśmy na kolację , kelnerzy i kucharze czekali na nas . Byliśmy mile zaskoczeni. Kolacja b. smaczna , ładnie orientalnie podana. Wyjazd do hotelu Jazz Makadi Aquaviva tak . Opieka rezydenta i wycieczki proponowane przez TUI totalne nieporozumienie .
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
4 091 zł/os.
Kod oferty: 06082020SFPL167786
czw. 06.08.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Sun & Fun
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 06.08.2020 , godz. 09:45
Warszawa
Amc Airlines
czw. 06.08.2020 , godz. 13:45
Hurghada
Powrót:
czw. 13.08.2020 , godz. 04:15
Hurghada
Amc Airlines
czw. 13.08.2020 , godz. 08:45
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Jaz Aquaviva

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 06.08.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
8 182
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 06.08.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Sun & Fun
supr superior room (SUPR/2_P) 8 182
fr family room (FR/2_4P) 8 520