Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Kamila

Hotel blisko centrum z pięknym widokiem na zatokę

Obiekt znajduje się blisko centrum miasta (ok.2km), gdzie łatwo można się dostac taksówką. Do dyspozycji dwa duże, podgrzewane zimą baseny z pięknym widokiem na morze. Śliczna, szeroka na 250m prywatna plaża z pomostem i skałą koralową. Zmęczeni słońcem mogą zrelaskowac się przy drinku w barze przy plaży lub przy basenie. Hotel oferuje bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne, np. tenis,squash, dart, siłownia. Dla dzieci miniklub oraz animacje. Pokoje hotelowe schludne, zadbane, ładnie urządzone.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Basen
5.0
Czystość
4.0

POŁOŻENIE :

Hotel znajduje się około 12 kilometrów od międzynarodowego lotniska w Hurghadzie, a odległość od centrum miasta wynosi 3 km.

PLAŻA :

Plaża hotelowa, piaszczysto-koralowa, zejście do morza tarasowe lub drabinką, rafa koralowa przy brzegu, zalecane obuwie ochronne, przy hotelu. Leżaki, parasole i ręczniki plażowe bezpłatne.

HOTEL :

Kategoria lokalna: 4*
Kompleks hotelowy w stylu andaluzyjskim, wyremontowany w 2018 roku. Propozycja dla rodzin z dziećmi, grupy przyjaciół oraz osób lubiących aktywny wypoczynek.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja czynna całą dobę, mała galeria handlowa, lobby, bankomat, restauracja główna, 3 restauracje ala carte: włoska, rybna i orientalna, bar przy basenie, bar Andalusia w budynku głównym, Pizzaria bar, bar przy plaży, bilard bar, disco bar w dyskotece, sala spotkań oraz kącik orientalny. Odpłatnie usługi pralni chemicznej, lekarz na wezwanie, wypożyczalnia samochodów, sklepy. Akceptowane karty kredytowe Visa i Mastercard.

INTERNET :

Internet Wi - FI w lobby bezpłatnie

KONFERENCJE/INCENTIVE :

2 sale konferencyjne, największa mogąca pomieścić 1000 osób.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: duży basen ze zjeżdżalniami ze słodką wodą, leżaki, parasole i ręczniki plażowe, tenis stołowy, boisko do piłki, siatkówka plażowa, siłownia, programy animacyjne, Aqua Park czynny w godzinach 10:30 - 13:00 i 15:00 - 17:00.
Odpłatnie: bilard, kort tenisowy, SPA, otwarte od 10:00 do 20:00, w tym: pokoje do masażu, sauna, jacuzzi i łaźnia parowa, centrum nurkowe i Aqua z certyfikowanymi instruktorami, sporty wodne

DLA DZIECI :

opiekunka dla dziecka: na życzenie, za opłatą, 2 mini cluby dla dzieci w wieku 4-12, brodzik z mała zjeżdżalnią, wysokie krzesełka i specjalne menu w restauracji, bezpłatne łóżeczka na zamówienie przed wylotem.

ZAKWATEROWANIE :

Pokoje standardowe mają około 30 m2
Wszystkie pokoje wyposażone w podwójne łóżko lub łóżko małżeńskie, łazienkę, suszarkę do włosów,TV/SAT, sejf, klimatyzację, telefon, mini bar uzupełniany w dwie butelki wody codziennie) oraz balkon lub taras

WYŻYWIENIE :

All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Późne śniadanie, przekąski, popołudniowa kawa, herbata, późna przekąska (22.30-00:30). Raz na pobyt możliwość skorzystania z resturacji ala carte po uprzedniej rezerwacji. Lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe w godzinach 10.00 - 00:00), all inclusive w dyskotece do 02.00 w nocy.

INFORMACJE DODATKOWE :

www.sunnydaysegypt.com
Adres:
Courniche Road, P.O.Box 427, Hurghada, Red Sea, Egypt

CENA :

Cena oferty z przelotem zawiera: bilet lotniczy, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena oferty z dojazdem własnym zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG, NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.opłaty za wizę egipską ok. 25 USD płatnej na lotnisku w Egipcie.

COVID- 19 :

AKTUALNA SYTUACJA EPIDEMICZNA W EGIPCIE W ZWIĄZKU Z COVID- 19
Informujemy, że z dniem 01 września 2020 r. władze Egiptu wprowadziły obowiązek okazywania negatywnych wyników testów PCR na COVID-19 przez podróżnych wjeżdżających na teren Egiptu. Test powinien być przeprowadzony w okresie 72 godzin przed wjazdem na teren Egiptu. Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci do 6 lat. 
Władze Egiptu umożliwiły także wykonanie testu w kierunku COVID - 19 na lotnisku po przylocie do Egiptu. Koszt badania wynosi 30 USD za osobę, dzieci do 6 lat nie maja obowiązku wykonani testu. Po wykonaniu testu Klienci udają się transferem do wykupionego hotelu gdzie do 24 h otrzymują wyniki. Do tego czasu Klienci zobligowani są do pozostania w pokoju hotelowym. 
W przypadku pozytywnego wyniku testu Klienci zostaną poddani 14-dniowej kwarantannie w hotelu. Koszt dodatkowych noclegów (poza wykupionym pakietem) zostanie pokryty przez hotel. Koszt dodatkowego przelotu z Egiptu do Polski pokrywa Klient. 
Jednocześnie informujemy, że w przypadku Klientów z wykupionymi tylko biletami czarterowymi, władze Egiptu wymagają okazania potwierdzenie rezerwacji hotelu lub rejsu (w przypadku wypraw nurkowych). 
Klienci z wykupionymi biletami czarterowymi bez dodatkowych świadczeń noclegowych nie mogą podróżować samolotem czarterowym.AKTUALIZACJA NA DZIEN 12.08.2020
Od 12.08 turyści wylatujący z Polski mogą podróżować do Egiptu bez odbywania 14 dniowej kwarantanny po powrocie do kraju. * Turyści przybywający do kurortów Hurghada, Sharm el Sheikh, Marsa Alam są zwolnieni z opłat wizowych do 31 października 2020 r.
* Należy wypełnić obowiązkową deklarację, a następnie przekazać przedstawicielowi Ministerstwa Zdrowia i Ludności na lotnisku po przybyciu do Egiptu.
* Każdy hotel posiada rządowy Certyfikat bezpieczeństwa higieny" potwierdzający spełnienie wymagań sanitarnych, naruszenie któregokolwiek z ustalonych przepisów spowoduje zawieszenie licencji obiektu i karę finansową.
WYTYCZNE SANITARNE
* Transfer - W pojazdach służących do transferu tylko 50% miejsc może być zajętych, miejsce obok każdego pasażera musi być wolne. Zakaz zajmowania pierwszych siedzeń pojazdu. Wszystkie pojazdy transportowe są dokładnie dezynfekowane i czyszczone przed i po każdej podróży. Obowiązuje nakaz noszenia maseczek przez obsługę podczas całego transferu.
* Recepcja i zameldowanie - Check-in będzie poprzedzony obowiązkowym badaniem temperatury ciała. Dezynfekcja bagaży przed zameldowaniem. Zachowanie właściwego dystansu dzięki specjalnym oznaczeniom na podłodze
* Pokój hotelowy i sprzątanie - Pomieszczenia są dezynfekowane i odpowiednio wentylowane przez 12 godzin od wymeldowania Gościa do zakwaterowania kolejnego. Dla każdego Gościa - zestaw ochrony osobistej zawierający wyposażenie ochronne, takie jak maski, rękawiczki oraz środki dezynfekujące do rąk. Meble i tkaniny są dezynfekowane za pomocą maszyn parowych. Pojemność pokoju to max. 2 osoby dorosłe + 2 dzieci (poniżej 12 lat)
* Wyżywienie - Przed wejściem do restauracji Gościom spawdzana jest temperatura. Posiłki będę serwowane przez personel restauracji (brak bufetu). Stoły są rozmieszczone w odległości 2 metrów od siebie, przy jednym stole (maksymalnie do 6 osób). Zalecane jest jak najczęstsze używanie jednorazowych sztućców. Dostępność środków dezynfekujących do rąk na stołach. Obrusy z tkaniny są wymieniane i dokładnie prane po każdym użyciu. Shisha jest zabroniona. Zakaz spotkań i imprez towarzyskich. Strefy dla dzieci zostały zamknięte.
* Basen i plaża - Regularna dezynfekcja basenów. Czyszczenie obszaru wokół plaży i basenu (w tym stoły, leżaki, leżaki itp.) po każdym użyciu, a także przed i po godzinach użytkowania. Zachowanie 2 m odległości między leżakami. Ręczniki plażowe i basenowe dostarczane są do pokoi. Ograniczenie zajęć rekreacyjnych
* Wycieczki fakultatywne - Grupy nie mogą przekraczać 25 osób (do odwołania). Przewodnicy są zobowiązani do noszenia maseczek. Słuchawki są sterylizowane po każdym użyciu. Organizatorzy wycieczek powinny zapewnić maseczki dla turystów. Obowiązuje zachowanie dystansu fizycznego.
* Siłownie i kluby fitness - Punkty dotykowe i powierzchnie są regularnie czyszczone i dezynfekowane. Sprzęty i wyposażenie są odpowiednio rozstawione. Zakaz korzystania ze strefy wellness oraz prysznica na siłowni lub w klubie fitness,
* Inne - Regularna dezynfekcja części wspólnych, toalet, wind oraz wszystkich punktów styku, regularne czyszczenie mebli i tkanin w hotelach i obiektach turystycznych. Dostępność środków do dezynfekcji rąk. Zachowanie i przestrzeganie dystansu w windach (specjalne oznaczenia). Nakaz noszenia masek w windzie. Personel jest zobowiązany do noszenia maseczek przez cały czas pracy. Dyskoteki, imprezy i spotkania towarzyskie nie są dozwolone. Każdy hotel ma współpracującego lekarza na wezwanie i klinikę

WARUNKI WJAZDOWE :

Między Polską a Egiptem obowiązuje ruch wizowy. Obywatel RP może przed przyjazdem do Egiptu ubiegać się o wizę w egipskim przedstawicielstwie dyplomatycznym, na lotnisku w Egipcie lub drogą elektroniczną poprzez złożenie wniosku na stronie internetowej: www.visa2egypt.gov.eg Opłaty za wizę do Egiptu wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) i 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport powinien posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. 
Klienci podróżujący do Sharm el Sheikh i nie korzystający z wycieczek fakultatywnych na miejscu nie mają obowiązku wykupienia wizy. Wystarczy wówczas podbić pieczątkę w paszporcie "Sinai Only", która uprawnia do 14-dniowego pobytu na półwyspie Synaj. 
Instrukacja: Po utworzeniu konta na portalu visa2egypt.gov.eg, należy potwierdzić rejestrację, a następnie zalogować się i wybrać polecenie aplikuj teraz". Kolejny etap to wybór rodzaju dokumentu. Trzeba też wypełnić formularz i uiścić opłatę za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, internauta otrzyma link do finalnego dokumentu, który należy wydrukować, by pokazać go na granicy. Egipt zaleca, by o e-wizę występować najpóźniej na 7 dni przed planowaną podróżą.
Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Z powodu możliwych zmian dotyczących pobytu w Egipcie proponujemy sprawdzić wcześniej czy warunki wjazdu i pobytu nie uległy zmianie. Aktualne informacje na temat wizy można uzyskać w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Osoby nie będące obywatelami Polski, prosimy o sprawdzenie w ambasadzie egipskiej w Warszawie warunków wjazdu i pobytu. 
Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/egipt

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.6

Ocena klientów
na podstawie 47 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
3,5
Posiłki
3,4
Basen
4,0
Czystość
3,4
Obsługa
3,7
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • singli
  • seniorów
  • aktywnych
  • 5.0
    październik 2019

    Bardzo fajny hotel, polecam

    Byliśmy tam 2 tygodnie (17-31.10.2019). Ogólnie w Egipcie 10 razy, mamy porównanie więc chyba nasza opinia przyda się innych osobom. Ogólna obecna ocena 3,6 jest bardzo krzywdząca, wg mnie powinna być na poziomie 4,2 - 4,5.<br />Hotel bardzo przyjazny dla gości, jak już kilka osób napisało obsługa miła i uczynna ale nie nachalna.<br />Pokój 2 os.standard zamieniliśmy za 10 usd na duży 3 os. bezpośrednie przy basenie nr 1165.<br />Wszędzie blisko!.Byliśmy na wycieczce statkiem na snurkowaniu, niestety rafa wyniszczona, rybek brak. I tu niespodzianka, jeśli chcecie zobaczyć piękne ryby to właśnie tu! Obok hotelu Palma de Mirette jest duży hotel z końcówką Palaccio, tam na końcu jest rafa przy głębokiej wodzie, a tam piękne i duże ryby, cudnie! <br />Przyczyna jest prosta, tam turyści przychodzą i karmią rybki a one się do tego przyzwyczaiły.<br />Jak w każdym hotelu, również w tym znajdzie się coś, co nam się nie podoba, do czego możemy się przyczepić. Ja z przyjemnością wystawiam najwyższą ocenę, hotel ten na to zasługuje!!!<br />
    Byliśmy tam 2 tygodnie (17-31.10.2019). Ogólnie w Egipcie 10 razy, mamy porównanie więc chyba nasza opinia przyda się innych osobom. Ogólna obecna ocena 3,6 jest bardzo krzywdząca, wg mnie powinna być na poziomie 4,2 - 4,5.
    Hotel bardzo przyjazny dla gości, jak już kilka osób napisało obsługa miła
    i uczynna ale nie nachalna.
    Pokój 2 os.standard zamieniliśmy za 10 usd na duży 3 os. bezpośrednie przy basenie nr 1165.
    Wszędzie blisko!.Byliśmy na wycieczce statkiem na snurkowaniu, niestety rafa wyniszczona, rybek brak. I tu niespodzianka, jeśli chcecie zobaczyć piękne ryby to właśnie tu! Obok hotelu Palma de Mirette jest duży hotel z końcówką Palaccio, tam na końcu jest rafa przy głębokiej wodzie, a tam piękne i duże ryby, cudnie!
    Przyczyna jest prosta, tam turyści przychodzą i karmią rybki a one się do tego przyzwyczaiły.
    Jak w każdym hotelu, również w tym znajdzie się coś, co nam się nie podoba, do czego możemy się przyczepić. Ja z przyjemnością wystawiam najwyższą ocenę, hotel ten na to zasługuje!!!
  • 4.8
    sierpień 2019

    Polecam nie pożałujecie 😍

    W tym hotelu byłam dwukrotnie. W sierpniu 2018 z mężem i w sierpniu 2019 z dwójką dzieci 14 i 12 lat. Oba pobyty uważam za udane mimo jednego incydentu z pokojem gdzie na 4 osoby dostaliśmy 2 łóżka. Rozmowa z Boyem hotelowym i problem zażegnany 😀 Pokoje czyste i schludne sprzątane codziennie ręczniki świeże i bielusie woda zawsze pod dostatkiem 😀obsługa przemiła Asraf z baru przy recepcji bardzo uprzejmy i miły zagadywał dzieci i bardzo często z nimi rozmawiał po angielsku 😀 i Ahmed że stołówki który zawsze nam dogadzał. Z hotelu wszędzie blisko choć sklepu zaraz przy wyjściu z hotelu nie polecam gdyż dla Polaków ceny mogą zaboleć nawet przy targowaniu. Kiedyś na pewno jeszcze tam wrócimy do tego hotelu i ludzi którzy okazują dużo serca.
    W tym hotelu byłam dwukrotnie. W sierpniu 2018 z mężem i w sierpniu 2019 z dwójką dzieci 14 i 12 lat. Oba pobyty uważam za udane mimo jednego incydentu z pokojem gdzie na 4 osoby dostaliśmy 2 łóżka. Rozmowa z Boyem hotelowym i problem zażegnany 😀 Pokoje czyste i schludne sprzątane codziennie ręczniki
    świeże i bielusie woda zawsze pod dostatkiem 😀obsługa przemiła Asraf z baru przy recepcji bardzo uprzejmy i miły zagadywał dzieci i bardzo często z nimi rozmawiał po angielsku 😀 i Ahmed że stołówki który zawsze nam dogadzał. Z hotelu wszędzie blisko choć sklepu zaraz przy wyjściu z hotelu nie polecam gdyż dla Polaków ceny mogą zaboleć nawet przy targowaniu. Kiedyś na pewno jeszcze tam wrócimy do tego hotelu i ludzi którzy okazują dużo serca.
  • 5.0
    sierpień 2019

    Super hotel super urlop Rodzina 2+19 latka+5 latka

    Wróciliśmy 29.08 z super urlopu.Hotel jest jednym z trzech hoteli w których można przebywać.My przebywaliśmy głownie w naszym i w Mirette gdzie przechodziliśmy tunelem do Aqua Parku,dla wszystkich są zjeżdżalnie.Wszystko w hotelu jest jak dla nas super.Ludzie piszący o latających kubkach niech zauważą ,że robią to ludzie plus wiatr który jest tam zawsze i bardzo dobrze bo inaczej ciężko byłoby przetrwać temperatury chociaż jak się dowiedzieliśmy w lipcu temperatury są wyższe ;-):-)Pokój codziennie sprzątany łącznie z wymianą ręczników dodatkowo przystrojony.Jedzenie dla każdego nikt głodny nie chodził-rodzina 4 osobowa (2+19 latka+5 latka).Napoje oryginalne coca cola, sprite, fanta,piwo,wino itp lane z butelek.Na zakupy oraz zakup internetu polecam Centrum Sakkala,taxi nie powinno kosztować więcej 5-6 dolarów w dwie strony(umawiacie się z taksówkarzem i wraca na określoną godzinę i płacicie),jak macie wymienioną kasę to płacić ichniejszymi to jeszcze taniej.Internet free jest w lobby,odbiera dobrze zależnie od ilości ludzi ;-)Wycieczki to biuro Skarb Travel świetny kontakt na Whatsappie w języku polskim,ceny mają najlepsze i obsługa na wycieczkach super,byliśmy na 4 niezapomnianych wyjazdach :-)Animatorzy,kelnerzy i wszelka obsługa zasługuje na pochwałę,pracują bardzo długo i wydajnie nie jesteśmy w tym hotelu pionkami ale ludźmi którzy maja z nimi świetny kontakt.Ratownicy wszyscy urzekli naszą 5 latkę,pozdrawiamy Ich gorąco a szczególnie Islama :-)Byliśmy w pokoju 1270 po prostu widok prześliczny,aaa i bardzo ważna rzecz zostajemy w pokoju prawie do samego końca czyli do zabrania na lotnisko co akurat dla nas było super wylot mieliśmy 3.00 a opuściliśmy pokój 23.15 ,autobus na lotnisko 23.45 :-)Czuliśmy się bezpiecznie w międzynarodowym towarzystwie.W razie pytań proszę pisać.Chętnie tam wrócimy :-)<br />Zalety: Położenie,posiłki,kameralność,pokoje,animatorzy,kelnerzy,ratownicy i wszystko!!!!!
    Wróciliśmy 29.08 z super urlopu.Hotel jest jednym z trzech hoteli w których można przebywać.My przebywaliśmy głownie w naszym i w Mirette gdzie przechodziliśmy tunelem do Aqua Parku,dla wszystkich są zjeżdżalnie.Wszystko w hotelu jest jak dla nas super.Ludzie piszący o latających kubkach niech zauważą
    ,że robią to ludzie plus wiatr który jest tam zawsze i bardzo dobrze bo inaczej ciężko byłoby przetrwać temperatury chociaż jak się dowiedzieliśmy w lipcu temperatury są wyższe ;-):-)Pokój codziennie sprzątany łącznie z wymianą ręczników dodatkowo przystrojony.Jedzenie dla każdego nikt głodny nie chodził-rodzina 4 osobowa (2+19 latka+5 latka).Napoje oryginalne coca cola, sprite, fanta,piwo,wino itp lane z butelek.Na zakupy oraz zakup internetu polecam Centrum Sakkala,taxi nie powinno kosztować więcej 5-6 dolarów w dwie strony(umawiacie się z taksówkarzem i wraca na określoną godzinę i płacicie),jak macie wymienioną kasę to płacić ichniejszymi to jeszcze taniej.Internet free jest w lobby,odbiera dobrze zależnie od ilości ludzi ;-)Wycieczki to biuro Skarb Travel świetny kontakt na Whatsappie w języku polskim,ceny mają najlepsze i obsługa na wycieczkach super,byliśmy na 4 niezapomnianych wyjazdach :-)Animatorzy,kelnerzy i wszelka obsługa zasługuje na pochwałę,pracują bardzo długo i wydajnie nie jesteśmy w tym hotelu pionkami ale ludźmi którzy maja z nimi świetny kontakt.Ratownicy wszyscy urzekli naszą 5 latkę,pozdrawiamy Ich gorąco a szczególnie Islama :-)Byliśmy w pokoju 1270 po prostu widok prześliczny,aaa i bardzo ważna rzecz zostajemy w pokoju prawie do samego końca czyli do zabrania na lotnisko co akurat dla nas było super wylot mieliśmy 3.00 a opuściliśmy pokój 23.15 ,autobus na lotnisko 23.45 :-)Czuliśmy się bezpiecznie w międzynarodowym towarzystwie.W razie pytań proszę pisać.Chętnie tam wrócimy :-)
    Zalety: Położenie,posiłki,kameralność,pokoje,animatorzy,kelnerzy,ratownicy i wszystko!!!!!
  • 1.8
    sierpień 2019

    ODRADZAM !!!

    Witam.<br />Pobyt Sierpień 2019.<br /><br />Poleciałem tam z dwójką dzieci. 7 i 14 lat. W Egipcie byłem już wiele razy ale te wczasy to pomyłka jeśli chodzi o hotel.<br /> Zacznę od pokoi. Zasłony brudne, łóżka jakieś metalowe (w więzieniu pewnie są lepsze), łazienka tragedia, woda się leje z umywalki i z za muszli. Mimo zgłoszeń nikt tego nie naprawił przez dwa tygodnie. <br />RESTAURACJA - tylko z nazwy. Jedzenie przez okres 14 dni nie zmienia się. Na śniadanie jadalne tylko naleśniki i omlety. Ale i tak osoba wydająca te posiłki domaga się palcami napiwku- nie wiem tylko za co ??? Obiady to jakaś porażka. Kurczak grilowany cały czas... Kolacje to chyba resztki zmieszane z całego dnia znajdujące się w dwóch pojemnikach... Kącik dziecięcy w niczym się nie różni od jedzenia dla dorosłych. Codziennie tylko makaron i ta breja brązowa. O owocach szkoda pisać. Tylko pomarańcze i banany, bo melony to jakieś wysuszone...<br />Co do obsługi w restauracji to uznają tylko arabów. Im nakłada się ile chcą, a i tak połowy z tego nie zjadają. Kolejek nie uznają. Wpychają się na chama a obsługa nie reaguje. Jeśli prosisz o więcej kelner odmawia ale arabom nie...<br />W barze przy basenie codziennie frytki i parówki ( nie wiadomo ile dni temu były podawane) + bułki ze śniadania. Jak pisałem wcześniej pierwszeństwo i ilość tylko dla miejscowych. <br />Co do napojów...Wydawane są w kubeczkach plastikowych takich na dwa większe łyki. Jak chcesz więcej dostać to kelner czeka na kasę... Szklanki to rarytas !!!!<br /><br />Powiem jeszcze tylko, że na wycieczkach na nurkowanie jedzenie było dużo lepsze !!! <br /><br />Ogólnie tolerowani są tylko Arabowie !!!! Europejczycy są jakimś złem dla nich. Mimo że to my płacimy większe pieniądze. Od nas za wszystko chcą kasy !!!!<br /><br />BASENY. Ten ze zjeżdżalnią brudny. Woda wygląda tak jak by nie była filtrowana. Po południu wygląda jak mleko. Na dnie pełno jakiś brudów i kubków po napojach. W drugim basenie przy scenie jest trochę lepiej...ale i tak zdarza się że miejscowi myją brudne klapki albo myją kubki po napojach i lodach. <br />O zatoce nic dobrego powiedzieć nie można - syf !!!<br /><br />Wiem, że osoba która to czyta może odnieść wrażenie że na wszystko narzekam ale naprawdę byliśmy w wielu hotelach w Egipcie i nic takiego nie miało miejsca. I dziwię się osobom które piszą opinie że jest to fajny hotel. Być może jest to ich pierwszy wyjazd albo byli w gorszych...tylko gorsze to już chyba nie istnieją !!!<br /><br />Dziwię się biurom podróży w Polsce, że dopuszczają do sprzedaży takie wycieczki i jeszcze zachwalają. <br /><br />ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!
    Witam.
    Pobyt Sierpień 2019.

    Poleciałem tam z dwójką dzieci. 7 i 14 lat. W Egipcie byłem już wiele razy ale te wczasy to pomyłka jeśli chodzi o hotel.
    Zacznę od pokoi. Zasłony brudne, łóżka jakieś metalowe (w więzieniu pewnie są lepsze), łazienka tragedia, woda się leje z umywalki
    i z za muszli. Mimo zgłoszeń nikt tego nie naprawił przez dwa tygodnie.
    RESTAURACJA - tylko z nazwy. Jedzenie przez okres 14 dni nie zmienia się. Na śniadanie jadalne tylko naleśniki i omlety. Ale i tak osoba wydająca te posiłki domaga się palcami napiwku- nie wiem tylko za co ??? Obiady to jakaś porażka. Kurczak grilowany cały czas... Kolacje to chyba resztki zmieszane z całego dnia znajdujące się w dwóch pojemnikach... Kącik dziecięcy w niczym się nie różni od jedzenia dla dorosłych. Codziennie tylko makaron i ta breja brązowa. O owocach szkoda pisać. Tylko pomarańcze i banany, bo melony to jakieś wysuszone...
    Co do obsługi w restauracji to uznają tylko arabów. Im nakłada się ile chcą, a i tak połowy z tego nie zjadają. Kolejek nie uznają. Wpychają się na chama a obsługa nie reaguje. Jeśli prosisz o więcej kelner odmawia ale arabom nie...
    W barze przy basenie codziennie frytki i parówki ( nie wiadomo ile dni temu były podawane) + bułki ze śniadania. Jak pisałem wcześniej pierwszeństwo i ilość tylko dla miejscowych.
    Co do napojów...Wydawane są w kubeczkach plastikowych takich na dwa większe łyki. Jak chcesz więcej dostać to kelner czeka na kasę... Szklanki to rarytas !!!!

    Powiem jeszcze tylko, że na wycieczkach na nurkowanie jedzenie było dużo lepsze !!!

    Ogólnie tolerowani są tylko Arabowie !!!! Europejczycy są jakimś złem dla nich. Mimo że to my płacimy większe pieniądze. Od nas za wszystko chcą kasy !!!!

    BASENY. Ten ze zjeżdżalnią brudny. Woda wygląda tak jak by nie była filtrowana. Po południu wygląda jak mleko. Na dnie pełno jakiś brudów i kubków po napojach. W drugim basenie przy scenie jest trochę lepiej...ale i tak zdarza się że miejscowi myją brudne klapki albo myją kubki po napojach i lodach.
    O zatoce nic dobrego powiedzieć nie można - syf !!!

    Wiem, że osoba która to czyta może odnieść wrażenie że na wszystko narzekam ale naprawdę byliśmy w wielu hotelach w Egipcie i nic takiego nie miało miejsca. I dziwię się osobom które piszą opinie że jest to fajny hotel. Być może jest to ich pierwszy wyjazd albo byli w gorszych...tylko gorsze to już chyba nie istnieją !!!

    Dziwię się biurom podróży w Polsce, że dopuszczają do sprzedaży takie wycieczki i jeszcze zachwalają.

    ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!
  • 2.8
    lipiec 2019

    Hotel fajny

    Hotel fajny,ale wymaga dużego remontu,jedzenie monotonne na śniadanie, obiad i kolację cały czas to samo,obsługa miła.Blisko do miasta.
    Hotel fajny,ale wymaga dużego remontu,jedzenie monotonne na śniadanie, obiad i kolację cały czas to samo,obsługa miła.Blisko do miasta.
  • 4.7
    maj 2019

    Było super, napewno tam wrócimy

    Bardzo fajny hotel, baseny pod nosem, a plaża też bardzo bliziutko:) Morze cieplutkie. Obsługa w całym hotelu wspaniała:) Pozdrawiamy wszystkich. Pokoje codziennie sprzątane, świeże ręczniki. Jedzenie świetne (niestety) przywiozłam dodatkowy kilogram do Polski:( Własciwie wszystko na miejscu niczego nam nie brakowało. Udany odpoczynek:)
    Bardzo fajny hotel, baseny pod nosem, a plaża też bardzo bliziutko:) Morze cieplutkie. Obsługa w całym hotelu wspaniała:) Pozdrawiamy wszystkich. Pokoje codziennie sprzątane, świeże ręczniki. Jedzenie świetne (niestety) przywiozłam dodatkowy kilogram do Polski:( Własciwie wszystko na miejscu niczego
    nam nie brakowało. Udany odpoczynek:)
  • 4.2
    marzec 2019

    Jesteśmy zadowoleni z pobytu

    Hotel nad samym morzem. Basen podgrzewany z barem. Wszędzie blisko. Nie ma kolejek ani do barów ani na stołówce. Woda w morzu nie najcieplejsza - Bałtyk w środku lata, ale wynagradza to ciepły basen ok 30m od morza. <br />Można zorganizować sobie super wycieczki (polecam lokalny skarbtravel.com z przewodnikiem po polsku za ok 1/3 cen polskich biur podróży). My byliśmy na city tour, w Kairze i na pokazach w delfinarium. Wszystko OK. <br />Można przyczepić się do małego zróżnicowania posiłków, ale da się zjeść i nie mieliśmy żadnych kłopotów żołądkowych.<br />Ogólnie polecam.
    Hotel nad samym morzem. Basen podgrzewany z barem. Wszędzie blisko. Nie ma kolejek ani do barów ani na stołówce. Woda w morzu nie najcieplejsza - Bałtyk w środku lata, ale wynagradza to ciepły basen ok 30m od morza.
    Można zorganizować sobie super wycieczki (polecam lokalny skarbtravel.com z przewodnikiem
    po polsku za ok 1/3 cen polskich biur podróży). My byliśmy na city tour, w Kairze i na pokazach w delfinarium. Wszystko OK.
    Można przyczepić się do małego zróżnicowania posiłków, ale da się zjeść i nie mieliśmy żadnych kłopotów żołądkowych.
    Ogólnie polecam.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
2 359 zł/os.
2 239 zł/os.
Kod oferty: 01102020BVPR34
czw. 01.10.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 01.10.2020 , godz. 00:00
Katowice
Enter Air
czw. 01.10.2020 , godz. 00:00
Hurghada
Powrót:
czw. 08.10.2020 , godz. 00:00
Hurghada
Enter Air
czw. 08.10.2020 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Sunny Days Resort Spa & Aqua Park (ex Palma De Mirette)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 01.10.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
4 478
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 01.10.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Prima Holiday
lagoon view room dbl (1PK) 4 478
sea view room dbl sv (1UI) 4 538