Jan N.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.3. - 9.3.2024 Oceniono: Marzec 2024
Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada
Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.
Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.
Zakwaterowanie
Największą tragedią było to, że po przydzieleniu pierwszego pokoju zostaliśmy z otwartymi ustami. Pleśń w łazience, straszny smród, zasłony jakby ktoś wytarł o nie nogi, pajęczyny, plamy na materacu nawet nie chcę wiedzieć jakie. Po złożeniu skargi w recepcji zaproponowano mi inny pokój, niestety taki sam - jestem bardzo uczulony na pleśń w szczególności w łazience - trzeci pokój, taki sobie, ale i tak dość okropny. Ale nie miałam już siły...
Wyżywienie
Klasyczna dieta w Egipcie...
Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe na poziomie pokoi... Sprzątanie pokoju w formie co mokre, co suche, głównie dlatego, że ręczniki, mini barek i sprzątanie robi się osobno ze względu na gratis... trzeciego dnia zabrudziłem prześcieradło, celowo zostawiłem je odsłonięte, żeby było widać... cóż, wywrócili je na lewą stronę i tyle. Recepcja to rozdział sam w sobie, jakieś trzy razy w tygodniu dzwonili, że potrzebują biletów (nie mogli zrozumieć, że lecimy niemiecką linią lotniczą z Wiednia, a jesteśmy Czechami)... a najlepiej było przy wymeldowaniu , kiedy wystawili mi fakturę w LE, ale chcieli zapłacić w $ lub €, nie przyjmują funtów egipskich. Ponieważ wszystkie ceny w hotelu są w LE, przygotowałem je i odmówiłem zapłaty w inny sposób. W końcu Cię uratowałem, ale arogancja recepcjonistki była straszna.
Plaża
Plaża jest w porządku.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)