Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Steigenberger Aqua Magic

Egipt, Hurghada, Hurghada - południe

Położenie

Hotel położony w rejonie Hurghady, 7 km od centrum tego miasta, 3 km od lotniska w tym mieście i 200 metrów od plaży (odłegość krótkiego spaceru). Geograficznie hotel znajduje się na południe od centrum Hurghady. W pobliżu obiektu kilka restauracji oraz sklepy (także supermarkety). W centrum Hurghady istnieje możliwość skorzystania z bardzo szerokiej bazy gastronomicznej i licznych kawiarni.

Wyposażenie

Hotel posiada bezpłatne Wi-Fi w recepcji, restaurację główną, restaurację dla dzieci, restaurację przy basenie oraz na plaży i na dachu. 2 bary przy basenie (czynne od 9 rano do zachodu słońca), lobby bar (czynny cały dzień), bar na plaży (czynny od 9 do zachodu słońca) oraz bar na tarasie. Dodatkowo dostępne: kantor, sklepy, pralnia. Hotel otwarty w 2013 roku, posiada 686 pokoi. Dla dzieci: plac zabaw, miniklub, mini aquapark, łóżeczko (na życzenie).

Do wyboru pokoje typu superior, deluxe i family suite. Pokój Superior, klimatyzacja indywidualna, TV-Sat, telefon, minibar, Wi-Fi (płatne), sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), balkon/taras, powierzchnia ok. 34 m2. Pokój Deluxe: wyposażenie pokoju superior, pokoje w nowych budynkach, balkon/taras. Pokój Family Suite: wyposażenie pokoju superior, składa się z dwóch pokoi (sypialnia oraz pokój z dwoma łóżkami) oraz jednej łazienki, powierzchnia ok. 55 m2.

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, późne śniadanie, podwieczorek, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach, dostępne także nocne przekąski. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są 24 h w wybranych barach.

Usługi

4 baseny w aquaparku, tenis stołowy, piłkarzyki, rzutki, bilard, rowery wodne, kajaki, animacje.

Usługi płatne

Płatne dodatkowo: pole golfowe, masaże, sauna, jacuzzi, sporty wodne na plaży, centrum nurkowe.

Plaża piaszczysta, leżaki i parasole dostępne bezpłatnie.

• Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

77. najwyższa ocena z 540 hoteli w Hurghada

Jan N.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.3. - 9.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.

Największą tragedią było to, że po przydzieleniu pierwszego pokoju zostaliśmy z otwartymi ustami. Pleśń w łazience, straszny smród, zasłony jakby ktoś wytarł o nie nogi, pajęczyny, plamy na materacu nawet nie chcę wiedzieć jakie. Po złożeniu skargi w recepcji zaproponowano mi inny pokój, niestety taki sam - jestem bardzo uczulony na pleśń w szczególności w łazience - trzeci pokój, taki sobie, ale i tak dość okropny. Ale nie miałam już siły...

Klasyczna dieta w Egipcie...

Usługi hotelowe na poziomie pokoi... Sprzątanie pokoju w formie co mokre, co suche, głównie dlatego, że ręczniki, mini barek i sprzątanie robi się osobno ze względu na gratis... trzeciego dnia zabrudziłem prześcieradło, celowo zostawiłem je odsłonięte, żeby było widać... cóż, wywrócili je na lewą stronę i tyle. Recepcja to rozdział sam w sobie, jakieś trzy razy w tygodniu dzwonili, że potrzebują biletów (nie mogli zrozumieć, że lecimy niemiecką linią lotniczą z Wiednia, a jesteśmy Czechami)... a najlepiej było przy wymeldowaniu , kiedy wystawili mi fakturę w LE, ale chcieli zapłacić w $ lub €, nie przyjmują funtów egipskich. Ponieważ wszystkie ceny w hotelu są w LE, przygotowałem je i odmówiłem zapłaty w inny sposób. W końcu Cię uratowałem, ale arogancja recepcjonistki była straszna.

Plaża jest w porządku.

Ladislav K.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.1. - 17.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Ruszyliśmy w drogę przez CK............ Na lotnisku w Hurghadzie czekał na nas młody człowiek z tabelą formatu A4, na której było około 15 różnych CK. Jednym z nich było CK...... Ostatni raz widzieliśmy tam ich logo. Wszystko zostało zorganizowane przez biuro... swoją drogą bez zarzutu. Podczas transportu do hotelu przewodnik dał nam wydrukowaną ofertę z opcjami wycieczek fakultatywnych wraz z cenami, z tym, że następnego dnia rano możemy się spotkać i zamówić wybrane wycieczki. Zamówiliśmy wycieczki do Kairu i Luksoru dla 5-7 osób za 130 € za osobę za podróż i od razu otrzymaliśmy zniżkę w wysokości 140 €. Mogliśmy także płacić kartą. Na dzień przed wyjazdem do Kairu delegat zadzwonił do nas i powiedział, że chce, abyśmy na wycieczce zostali tylko ja i moja żona, ale jeśli zwrócimy zniżkę w wysokości 70 euro, poradzą sobie. Zgadzamy się. Zorganizowali dla nas limuzynę z kierowcą i przewodnikiem. To było wspaniałe. Lunch wliczony w cenę, przewodnik jest świetny. Podczas lotu do Luksoru wystąpił drobny błąd. Poprosiliśmy o eskortę angielską, ale przez pomyłkę delegata trafiliśmy do grupy niemieckiej. Ale przewodnik mówił również po angielsku i bardzo chętnie przetłumaczył nam wszystkie informacje. To też było wspaniałe.

Ogromny hotel z fantastycznym wyposażeniem, usługami, podgrzewanymi basenami. Piękna okolica.

Mnóstwo fantastycznego jedzenia. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 10 wieczorem. Bez problemu podali nam obiad do 23:30. Późna kolacja była dostępna codziennie. Personel był bardzo uprzejmy.

Po prostu wszystko, czego można sobie życzyć. Masaże, sport, wiele restauracji, basenów i barów....

Niewiele osób, świetna obsługa, dobre jedzenie, czystość, porządek.

Jan N.

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Klasyczna dieta w Egipcie...

Plaża jest w porządku.

Ladislav K.

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Niewiele osób, świetna obsługa, dobre jedzenie, czystość, porządek.

Pamela P.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.1. - 25.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Piękny hotel, jedyny minus to zimna woda w basenie, który zimą miał być podgrzewany. Resztę oceniam bardzo dobrze.

Hotel piękny, pokój który nam się trafił był dość skromny. W ostatni dzień grasowała w nim mysz.

Rozmaite posiłki, nawet dla niejadków. Kazdy znajdzie coś dla siebie. Śniadania różnorodne, naprawdę smaczne. Pyszna pizza i kebab serwowane na kolację w restauracji. W snackbarze bardzo dobre przekąski.

Czysta, mało zatłoczona (styczeń )

Aneta L.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.1. - 27.1.2024 Oceniono: Styczeń 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Organizacja biura podróży bez zarzutu. Wszystko przebiegło sprawnie. Obsługa Travel Planet na wysokim poziomie

Niestety zakontraktowane pokoje mocno odbiegają od pokazywanych w folderach i ofercie hotelu. Pokój standard mieści się w starej części hotelu, która jest bardzo słaba. Pokoje są malutkie, nie posiadają balkonów, łazienki są niewyremontowane a meble w pokoju wymagają poprostu wymiany. Przykurzone zasłony. Marne 3 gwiazdki

Wyżywienie dość dobre z szeroka oferta słodyczy. Dedykowane kolację w 3 restauracja warte odwiedzenia. Zdecydowanie lepsza jakość jedzenia nizeli w głównej restauracji. Natomiast DRINK BARY - bardzo sprawnie działające z szeroka ofertą i dobrymi barmanami. Bardzo jakościowe propozycje .

WIFI działa dobrze tylko w lobby hotelowym. W pokojach i strefach basenowych prawie wcale.

Serwis sprzątający OK.

Bardzo pozytywnie zasoczyl mnie personel w recepcji jeśli chodzi o zagubione rzeczy. Wszystko mają sfotografowane z podziałem na każdy dzień. Bardzo łatwo znaleźć zagubioną rzecz - co za tym idzie UCZCIOWA ZAŁOGA !!!! Wielki plus

Plaża czysta, piaszczysta, byliśmy w 3 tygodniu stycznia nie było dużo osób więc leżaki były dostępne. Myślę że przy większej liczbie osób mógłby być problem z dostępnością leżaków. Odległość do plaży jest stosunkowo bliska na piechotę.

Martin M.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.12. - 24.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Sieć hoteli o bardzo dobrym standardzie usług, nie mam większych zastrzeżeń do pobytu.

Pokój był w porządku, lodówka schłodzona, napoje były uzupełniane podczas sprzątania.

Wybór dość duży, ale i tak w drugim tygodniu to klasycznie to samo koło.

Mnóstwo leżaków przy basenie i na plaży, personel komunikował się uprzejmie i z uśmiechem. Bardzo mała siłownia jak na pojemność hotelu.

Plaża jest w porządku, obsługa na plaży również, hotel znajduje się około 4 minuty spacerem od plaży przez lokalny bulwar i ładny ogród innego hotelu tej samej sieci. Jeśli nie chcesz chodzić na piechotę, możesz skorzystać z wózka