Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wymagany paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od planowanej daty powrotu.
  • Konieczność wyrobienia wizy, dostępnej po przylocie lub online​​​​. Opłaty za wizę wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/egipt/idp

Hotel Steigenberger Aqua Magic

Ocena: 5/5

Egipt, Hurghada, Hurghada - południe

od 2 791 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 98 755

Położenie

Hotel położony w rejonie Hurghady, 7 km od centrum tego miasta, 3 km od lotniska w tym mieście i 200 metrów od plaży (odłegość krótkiego spaceru). Geograficznie hotel znajduje się na południe od centrum Hurghady. W pobliżu obiektu kilka restauracji oraz sklepy (także supermarkety). W centrum Hurghady istnieje możliwość skorzystania z bardzo szerokiej bazy gastronomicznej i licznych kawiarni.

Wyposażenie

Hotel posiada bezpłatne Wi-Fi w recepcji, restaurację główną, restaurację dla dzieci, restaurację przy basenie oraz na plaży i na dachu. 2 bary przy basenie (czynne od 9 rano do zachodu słońca), lobby bar (czynny cały dzień), bar na plaży (czynny od 9 do zachodu słońca) oraz bar na tarasie. Dodatkowo dostępne: kantor, sklepy, pralnia. Hotel otwarty w 2013 roku, posiada 686 pokoi. Dla dzieci: plac zabaw, miniklub, mini aquapark, łóżeczko (na życzenie).

Zakwaterowanie

Do wyboru pokoje typu superior, deluxe i family suite. Pokój Superior, klimatyzacja indywidualna, TV-Sat, telefon, minibar, Wi-Fi (płatne), sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), balkon/taras, powierzchnia ok. 34 m2. Pokój Deluxe: wyposażenie pokoju superior, pokoje w nowych budynkach, balkon/taras. Pokój Family Suite: wyposażenie pokoju superior, składa się z dwóch pokoi (sypialnia oraz pokój z dwoma łóżkami) oraz jednej łazienki, powierzchnia ok. 55 m2.

Wyżywienie

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, późne śniadanie, podwieczorek, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach, dostępne także nocne przekąski. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są 24 h w wybranych barach.

Usługi

4 baseny w aquaparku, tenis stołowy, piłkarzyki, rzutki, bilard, rowery wodne, kajaki, animacje.

Usługi płatne

Płatne dodatkowo: pole golfowe, masaże, sauna, jacuzzi, sporty wodne na plaży, centrum nurkowe.

Plaża

Plaża piaszczysta, leżaki i parasole dostępne bezpłatnie.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 400 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,3 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 40 opinii)

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

82. najwyższa ocena z 539 hoteli w Hurghada

Sylwia S.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.3. - 4.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Hotel i plaża ok

Hotel i plaża ok

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
zakwaterowanie w pokoju bez balkonu i okien ,jedynie dwa małe świetliki

Wyżywienie
egipskie

Obsługa w hotelu
ok

Plaża
ok

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan N.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.3. - 9.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.

Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Największą tragedią było to, że po przydzieleniu pierwszego pokoju zostaliśmy z otwartymi ustami. Pleśń w łazience, straszny smród, zasłony jakby ktoś wytarł o nie nogi, pajęczyny, plamy na materacu nawet nie chcę wiedzieć jakie. Po złożeniu skargi w recepcji zaproponowano mi inny pokój, niestety taki sam - jestem bardzo uczulony na pleśń w szczególności w łazience - trzeci pokój, taki sobie, ale i tak dość okropny. Ale nie miałam już siły...

Wyżywienie
Klasyczna dieta w Egipcie...

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe na poziomie pokoi... Sprzątanie pokoju w formie co mokre, co suche, głównie dlatego, że ręczniki, mini barek i sprzątanie robi się osobno ze względu na gratis... trzeciego dnia zabrudziłem prześcieradło, celowo zostawiłem je odsłonięte, żeby było widać... cóż, wywrócili je na lewą stronę i tyle. Recepcja to rozdział sam w sobie, jakieś trzy razy w tygodniu dzwonili, że potrzebują biletów (nie mogli zrozumieć, że lecimy niemiecką linią lotniczą z Wiednia, a jesteśmy Czechami)... a najlepiej było przy wymeldowaniu , kiedy wystawili mi fakturę w LE, ale chcieli zapłacić w $ lub €, nie przyjmują funtów egipskich. Ponieważ wszystkie ceny w hotelu są w LE, przygotowałem je i odmówiłem zapłaty w inny sposób. W końcu Cię uratowałem, ale arogancja recepcjonistki była straszna.

Plaża
Plaża jest w porządku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (1)

Filtruj opinie

Sylwia S.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.3. - 4.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Hotel i plaża ok

Hotel i plaża ok

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
zakwaterowanie w pokoju bez balkonu i okien ,jedynie dwa małe świetliki

Wyżywienie
egipskie

Obsługa w hotelu
ok

Plaża
ok

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan N.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.3. - 9.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.

Steigenberger jest wszędzie marką jakości, w tym przypadku hotel to niestety tylko nazwa i nie ma nic wspólnego z innymi hotelami tej marki.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Największą tragedią było to, że po przydzieleniu pierwszego pokoju zostaliśmy z otwartymi ustami. Pleśń w łazience, straszny smród, zasłony jakby ktoś wytarł o nie nogi, pajęczyny, plamy na materacu nawet nie chcę wiedzieć jakie. Po złożeniu skargi w recepcji zaproponowano mi inny pokój, niestety taki sam - jestem bardzo uczulony na pleśń w szczególności w łazience - trzeci pokój, taki sobie, ale i tak dość okropny. Ale nie miałam już siły...

Wyżywienie
Klasyczna dieta w Egipcie...

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe na poziomie pokoi... Sprzątanie pokoju w formie co mokre, co suche, głównie dlatego, że ręczniki, mini barek i sprzątanie robi się osobno ze względu na gratis... trzeciego dnia zabrudziłem prześcieradło, celowo zostawiłem je odsłonięte, żeby było widać... cóż, wywrócili je na lewą stronę i tyle. Recepcja to rozdział sam w sobie, jakieś trzy razy w tygodniu dzwonili, że potrzebują biletów (nie mogli zrozumieć, że lecimy niemiecką linią lotniczą z Wiednia, a jesteśmy Czechami)... a najlepiej było przy wymeldowaniu , kiedy wystawili mi fakturę w LE, ale chcieli zapłacić w $ lub €, nie przyjmują funtów egipskich. Ponieważ wszystkie ceny w hotelu są w LE, przygotowałem je i odmówiłem zapłaty w inny sposób. W końcu Cię uratowałem, ale arogancja recepcjonistki była straszna.

Plaża
Plaża jest w porządku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (1)

Ladislav K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.1. - 17.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Ruszyliśmy w drogę przez CK............ Na lotnisku w Hurghadzie czekał na nas młody człowiek z tabelą formatu A4, na której było około 15 różnych CK. Jednym z nich było CK...... Ostatni raz widzieliśmy tam ich logo. Wszystko zostało zorganizowane przez biuro... swoją drogą bez zarzutu. Podczas transportu do hotelu przewodnik dał nam wydrukowaną ofertę z opcjami wycieczek fakultatywnych wraz z cenami, z tym, że następnego dnia rano możemy się spotkać i zamówić wybrane wycieczki. Zamówiliśmy wycieczki do Kairu i Luksoru dla 5-7 osób za 130 € za osobę za podróż i od razu otrzymaliśmy zniżkę w wysokości 140 €. Mogliśmy także płacić kartą. Na dzień przed wyjazdem do Kairu delegat zadzwonił do nas i powiedział, że chce, abyśmy na wycieczce zostali tylko ja i moja żona, ale jeśli zwrócimy zniżkę w wysokości 70 euro, poradzą sobie. Zgadzamy się. Zorganizowali dla nas limuzynę z kierowcą i przewodnikiem. To było wspaniałe. Lunch wliczony w cenę, przewodnik jest świetny. Podczas lotu do Luksoru wystąpił drobny błąd. Poprosiliśmy o eskortę angielską, ale przez pomyłkę delegata trafiliśmy do grupy niemieckiej. Ale przewodnik mówił również po angielsku i bardzo chętnie przetłumaczył nam wszystkie informacje. To też było wspaniałe.

Ruszyliśmy w drogę przez CK............ Na lotnisku w Hurghadzie czekał na nas młody człowiek z tabelą formatu A4, na której było około 15 różnych CK. Jednym z nich było CK...... Ostatni raz widzieliśmy tam ich logo. Wszystko zostało zorganizowane przez biuro... swoją drogą bez zarzutu. Podczas transportu do hotelu przewodnik dał nam wydrukowaną ofertę z opcjami wycieczek fakultatywnych wraz z cenami, z tym, że następnego dnia rano możemy się spotkać i zamówić wybrane wycieczki. Zamówiliśmy wycieczki do Kairu i Luksoru dla 5-7 osób za 130 € za osobę za podróż i od razu otrzymaliśmy zniżkę w wysokości 140 €. Mogliśmy także płacić kartą. Na dzień przed wyjazdem do Kairu delegat zadzwonił do nas i powiedział, że chce, abyśmy na wycieczce zostali tylko ja i moja żona, ale jeśli zwrócimy zniżkę w wysokości 70 euro, poradzą sobie. Zgadzamy się. Zorganizowali dla nas limuzynę z kierowcą i przewodnikiem. To było wspaniałe. Lunch wliczony w cenę, przewodnik jest świetny. Podczas lotu do Luksoru wystąpił drobny błąd. Poprosiliśmy o eskortę angielską, ale przez pomyłkę delegata trafiliśmy do grupy niemieckiej. Ale przewodnik mówił również po angielsku i bardzo chętnie przetłumaczył nam wszystkie informacje. To też było wspaniałe.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ogromny hotel z fantastycznym wyposażeniem, usługami, podgrzewanymi basenami. Piękna okolica.

Wyżywienie
Mnóstwo fantastycznego jedzenia. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 10 wieczorem. Bez problemu podali nam obiad do 23:30. Późna kolacja była dostępna codziennie. Personel był bardzo uprzejmy.

Obsługa w hotelu
Po prostu wszystko, czego można sobie życzyć. Masaże, sport, wiele restauracji, basenów i barów....

Plaża
Niewiele osób, świetna obsługa, dobre jedzenie, czystość, porządek.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pamela P.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.1. - 25.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Piękny hotel, jedyny minus to zimna woda w basenie, który zimą miał być podgrzewany. Resztę oceniam bardzo dobrze.

Piękny hotel, jedyny minus to zimna woda w basenie, który zimą miał być podgrzewany. Resztę oceniam bardzo dobrze.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel piękny, pokój który nam się trafił był dość skromny. W ostatni dzień grasowała w nim mysz.

Wyżywienie
Rozmaite posiłki, nawet dla niejadków. Kazdy znajdzie coś dla siebie. Śniadania różnorodne, naprawdę smaczne. Pyszna pizza i kebab serwowane na kolację w restauracji. W snackbarze bardzo dobre przekąski.

Plaża
Czysta, mało zatłoczona (styczeń )

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aneta L.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.1. - 27.1.2024 Oceniono: Styczeń 2024

Steigenberger Aqua Magic Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Organizacja biura podróży bez zarzutu. Wszystko przebiegło sprawnie. Obsługa Travel Planet na wysokim poziomie

Organizacja biura podróży bez zarzutu. Wszystko przebiegło sprawnie. Obsługa Travel Planet na wysokim poziomie

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Niestety zakontraktowane pokoje mocno odbiegają od pokazywanych w folderach i ofercie hotelu. Pokój standard mieści się w starej części hotelu, która jest bardzo słaba. Pokoje są malutkie, nie posiadają balkonów, łazienki są niewyremontowane a meble w pokoju wymagają poprostu wymiany. Przykurzone zasłony. Marne 3 gwiazdki

Wyżywienie
Wyżywienie dość dobre z szeroka oferta słodyczy. Dedykowane kolację w 3 restauracja warte odwiedzenia. Zdecydowanie lepsza jakość jedzenia nizeli w głównej restauracji. Natomiast DRINK BARY - bardzo sprawnie działające z szeroka ofertą i dobrymi barmanami. Bardzo jakościowe propozycje .

Obsługa w hotelu
WIFI działa dobrze tylko w lobby hotelowym. W pokojach i strefach basenowych prawie wcale.

Serwis sprzątający OK.

Bardzo pozytywnie zasoczyl mnie personel w recepcji jeśli chodzi o zagubione rzeczy. Wszystko mają sfotografowane z podziałem na każdy dzień. Bardzo łatwo znaleźć zagubioną rzecz - co za tym idzie UCZCIOWA ZAŁOGA !!!! Wielki plus

Plaża
Plaża czysta, piaszczysta, byliśmy w 3 tygodniu stycznia nie było dużo osób więc leżaki były dostępne. Myślę że przy większej liczbie osób mógłby być problem z dostępnością leżaków. Odległość do plaży jest stosunkowo bliska na piechotę.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować