Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

***

Region:

HURGHADA/EGIPT

Do dyspozycji gości:

• recepcja • winda • ogród • taras • basen (zewnętrzny, ze słodką wodą)

Wyposażenie:

• Wi-Fi, w miejscach ogólnodostępnych: w cenie, w recepcji/lobby: w cenie, w barze: w cenie, przy basenie: w cenie • recepcja • kantor • sejf: za opłatą, płatność gotówką • winda • ogród • taras • sklep z pamiątkami • butik • pralnia: za opłatą, płatność gotówką • parking, niezadaszony

Dodatkowe udogodnienia:

• kantor • sejf (w recepcji, płatny) • sklep z pamiątkami • butik • pralnia (płatna) • parking 

Karty:

Visa, MasterCard 

Liczba pokojów:

94

Kategoria lokalna:

3 gwiazdki

Dla dzieci:

• basen dla dzieci: wydzielona część basenu dla dzieci • łóżeczka dla dzieci: w cenie, na zapytanie, rezerwacja wymagana

Sport i wellness:

Płatne • masaże

Rozrywka:

• przedstawienia

• bilard za opłatą

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 1-4 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-4 os. • ok. 25 m2 • widok boczny na morze lub basen • w budynku głównym • klimatyzacja: centralnie sterowana • telefon • biurko • minibar: za opłatą • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • minimalny wiek: 18 lat

Wyżywienie:

Dwa posiłki • śniadanie: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu

Restauracje i bary • restauracje: 2
• główna restauracja: wymagany odpowiedni strój
• restauracja: a la carte, wymagany odpowiedni strój

• bary i inne: 2
• lounge bar "Jimmyz Bar & Lounge": 17:00 - 23:00
• bar przekąskowy "La Palma": 09:00 - 18:00

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.8

Ocena klientów
na podstawie 14 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
3,9
Posiłki
3,8
Basen
3,8
Czystość
3,8
Obsługa
3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • singli
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • 1.5
    sierpień 2018

    za nic na świecie

    Byłam w tym hotelu tylko dlatego, ze miałam tam zamiar tylko spać, i dlatego, że tydzień przed wylotem nie mogłam znaleźć nic do 1800zł.A to i tak dużo jak na Egipt za 3*. Pierwsze wrażenie jest nawet ok, ale potem już tylko gorzej. Posiłki są tragedią- bez smaku w brudnych poobtrącanych naczyniach. Chodziłyśmy do sklepu obok po jogurty na śniadanie. Na kolację dobra była tylko wołowina w sosie- reszta to syf.Kawa i napoje do śniadania nie nadawały się do wypicia. Od pierwszego dnia zemsta faraona, ale w sumie to nie dziwi. W łazience grzyb taki, że powodował poślizg pod prysznicem- bez klapek ani rusz. Przerwy w dostawie wody. Hitem jest natomiast pływająca lampa w brodziku dla dzieci z kablami na wierzchu. Dookoła basenu pety i kupy kotów. Materace tak brudne, że obrzydzenie brało jak trzeba było ręcznik na nich położyć. Oczywiście w hotelu nie ma żadnych atrakcji wieczornych. I do tego wszechobecny smród.Wszystkiego dogląda starszy pan, który jest tam chyba jakimś menagerem. Rezerwuje sobie kanapę w lobby i obserwuje, tylko szkoda, że nie wyciąga wniosków. Uważam, że Tui robi sobie krzywdę sprzedając taki hotel, ponieważ opis na stronie nie jest zweryfikowany z rzeczywistością. Do zaakceptowania byłby niższy standard hotelu, ale żeby w nim było czysto...a nie było!!!
    Byłam w tym hotelu tylko dlatego, ze miałam tam zamiar tylko spać, i dlatego, że tydzień przed wylotem nie mogłam znaleźć nic do 1800zł.A to i tak dużo jak na Egipt za 3*. Pierwsze wrażenie jest nawet ok, ale potem już tylko gorzej. Posiłki są tragedią- bez smaku w brudnych poobtrącanych naczyniach.
    Chodziłyśmy do sklepu obok po jogurty na śniadanie. Na kolację dobra była tylko wołowina w sosie- reszta to syf.Kawa i napoje do śniadania nie nadawały się do wypicia. Od pierwszego dnia zemsta faraona, ale w sumie to nie dziwi. W łazience grzyb taki, że powodował poślizg pod prysznicem- bez klapek ani rusz. Przerwy w dostawie wody. Hitem jest natomiast pływająca lampa w brodziku dla dzieci z kablami na wierzchu. Dookoła basenu pety i kupy kotów. Materace tak brudne, że obrzydzenie brało jak trzeba było ręcznik na nich położyć. Oczywiście w hotelu nie ma żadnych atrakcji wieczornych. I do tego wszechobecny smród.Wszystkiego dogląda starszy pan, który jest tam chyba jakimś menagerem. Rezerwuje sobie kanapę w lobby i obserwuje, tylko szkoda, że nie wyciąga wniosków. Uważam, że Tui robi sobie krzywdę sprzedając taki hotel, ponieważ opis na stronie nie jest zweryfikowany z rzeczywistością. Do zaakceptowania byłby niższy standard hotelu, ale żeby w nim było czysto...a nie było!!!
  • 2.3
    maj 2017

    na pewno nie polecam !!!

    Wydzielają jedzenie, a basen zamykają o 17 godzinie, bo obsługa sugeruje, że musi posprzątać, a turyści niech sobie idą na miasto. Dookoła hotelu brudno, śmierdząco i głośno. Mieszkają w hotelu tylko Polacy, Bułgarzy I Rumuni- szok !!!
    Wydzielają jedzenie, a basen zamykają o 17 godzinie, bo obsługa sugeruje, że musi posprzątać, a turyści niech sobie idą na miasto. Dookoła hotelu brudno, śmierdząco i głośno. Mieszkają w hotelu tylko Polacy, Bułgarzy I Rumuni- szok !!!
  • 4.5
    czerwiec 2016

    Uwielbiam takie Hotele

    Jestem mega-zadowolony z pobytu w tym Hotelu. Ludzie marudzą, jak by stać było ich na Hotel Brystol w Warszawie tyle, że wybrali Sea Garden bo w portfelu wielki przeciąg i nie było innego wyboru, ale "ę" " ą" i wybrzydzają całom gembom........... I jaki znowu Hotel dla seniorów !!!!!!!! chyba nie wiedzą jak wygląda takowy - polecam wybrać się do Ciechocinka ... Co do sprzątania. No tak ! Polacy to flejtuchy i jak najfaduszą to sami nie sprzątną po sobie. Taki to naród - wstyd. Ja pozwoliłem jedynie 3 x posprzątać bowiem nie było potrzeby więcej. Jedynie ręczniki wymieniałem co dziennie. Hotel oceniam bardzo dobrze, lokalizacja bardzo dobra, wszędzie blisko. Bravo !!!!! Wrócę tam jeszcze, i to w tym roku :)
    Jestem mega-zadowolony z pobytu w tym Hotelu. Ludzie marudzą, jak by stać było ich na Hotel Brystol w Warszawie tyle, że wybrali Sea Garden bo w portfelu wielki przeciąg i nie było innego wyboru, ale "ę" " ą" i wybrzydzają całom gembom........... I jaki znowu Hotel dla seniorów !!!!!!!! chyba nie wiedzą
    jak wygląda takowy - polecam wybrać się do Ciechocinka ... Co do sprzątania. No tak ! Polacy to flejtuchy i jak najfaduszą to sami nie sprzątną po sobie. Taki to naród - wstyd. Ja pozwoliłem jedynie 3 x posprzątać bowiem nie było potrzeby więcej. Jedynie ręczniki wymieniałem co dziennie. Hotel oceniam bardzo dobrze, lokalizacja bardzo dobra, wszędzie blisko. Bravo !!!!! Wrócę tam jeszcze, i to w tym roku :)
  • 4.4
    maj 2016

    Fajny skronmy cichy hotelik

    Kameralny hotel, cichy, niewielu gości, obsługa pamięta swoich gości, bardzo fajnie dzięki temu można się poczuć, pewnie kiedy będę wybierać się do Hurghady kolejny raz również on będzie na pierwszym miejscu
    Kameralny hotel, cichy, niewielu gości, obsługa pamięta swoich gości, bardzo fajnie dzięki temu można się poczuć, pewnie kiedy będę wybierać się do Hurghady kolejny raz również on będzie na pierwszym miejscu
  • 3.0
    styczeń 2015

    Hotel w porządku, ale

    To był mój drugi pobyt w tym hotelu i muszę przyznać że tym razem mam kilka zastrzeżeń. Bardzo późno sprzątane pokoje, pomimo małego obłożenia hotelu (ok 16??), bardzo namolna obsługa, oprócz jednego starszego Pana-chyba zarządzającego całym tym przybytkiem; niejednokrotna próba umówienia się z uczestniczkami, pomimo niejednokrotnej odmowy. Ogólnie oceniam nieprzychylnie-złe wrażenie zrobili na mnie Panowie z obsługi co bardzo zniechęciło mnie do wybrania tego hotelu ponownie. Bardzo trudno sie trawi posiłki czując na sobie wzrok obsługi.
    To był mój drugi pobyt w tym hotelu i muszę przyznać że tym razem mam kilka zastrzeżeń. Bardzo późno sprzątane pokoje, pomimo małego obłożenia hotelu (ok 16??), bardzo namolna obsługa, oprócz jednego starszego Pana-chyba zarządzającego całym tym przybytkiem; niejednokrotna próba umówienia się z uczestniczkami,
    pomimo niejednokrotnej odmowy. Ogólnie oceniam nieprzychylnie-złe wrażenie zrobili na mnie Panowie z obsługi co bardzo zniechęciło mnie do wybrania tego hotelu ponownie. Bardzo trudno sie trawi posiłki czując na sobie wzrok obsługi.
  • 3.0
    wrzesień 2014

    Hotel dla seniorów

    Hotel niewielki skromny ale czysty, spokojny minusy: - brak rozrywek organizowanych przez hotel (Animacji) - chłodziarka bo trudno nazwać lodówką, która marnie dawała sobie rade ze schładzaniem napoi (bywały dni że nie chłodziła) - brak opcji all inclusive - pobliska plaża niestety jest płatna ale w odległości 300m na terenie portu jest plaża bezpłatna i należy pokazać kartę wstępu - wydawana w recepcji hotelu -/+ jedzenie smaczne ale mało urozmaicone plusy: - czysty - w samym centrum Jeżeli ktoś otrzyma pokój od strony ulicy, polecam dać pokojowemu 5-10 $ i zmienić pokój z widokiem na basen(nie będzie słychać zgiełku ulicznego). Hotel ogółem czysty i zadbany z miłą obsługą ale raczej dla seniorów i dla ludzi ceniących ciszę i spokój.
    Hotel niewielki skromny ale czysty, spokojny minusy: - brak rozrywek organizowanych przez hotel (Animacji) - chłodziarka bo trudno nazwać lodówką, która marnie dawała sobie rade ze schładzaniem napoi (bywały dni że nie chłodziła) - brak opcji all inclusive - pobliska plaża niestety jest płatna ale
    w odległości 300m na terenie portu jest plaża bezpłatna i należy pokazać kartę wstępu - wydawana w recepcji hotelu -/+ jedzenie smaczne ale mało urozmaicone plusy: - czysty - w samym centrum Jeżeli ktoś otrzyma pokój od strony ulicy, polecam dać pokojowemu 5-10 $ i zmienić pokój z widokiem na basen(nie będzie słychać zgiełku ulicznego). Hotel ogółem czysty i zadbany z miłą obsługą ale raczej dla seniorów i dla ludzi ceniących ciszę i spokój.
  • 4.0
    sierpień 2014

    Fajny hotel, godny polecenia.

    Fajny hotel dla par ale i rodzin. Dosyć duży, ładne lobby. Pokoje duże, ale często zaniedbane. Trzeba więc dać 5 dolarów na początku by dostać ładny pokój. Mają problem z czystością, więc co drugi dzień zostawialiśmy dolara dla sprzątacza. Dobrze jest kupić sobie baniak wody w sklepie, gdyż z kranu leci chlorowana. Egipt ma generalnie problemy z wodą, między godziną 18-21 nie było wody, lub było jej tyle co do umycia rąk. W pokojach są jednak baniaki na wodę, można sobie je napełnić na zapas. Hotel w centrum miasta, lecz w bocznej uliczce, jest więc spokojnie. Po rozmowach z innymi polskimi turystami, stwierdziliśmy, że nasz hotel jest świetny, bo dobra lokalizacja i wiele udało nam się dzięki temu zobaczyć, poznać. Basen czysty, Pan basenowy - bardzo zabawny. Plaże są dwie, my polecamy tą w Marinie - piasek i małe rafy do oglądania. Co dzień należy pobrać bilet z recepcji by wejść na plażę. Jedzenia dużo i można wytrzymać cały dzień. Gotują bardzo dobrze, choć często jest to samo. Śniadanie co dzień jednakowe, jest jednak tyle jedzenia, że można zawsze wybrać inny zestaw. Na napoje wydawaliśmy ok.5 zł dziennie w sklepie w pobliżu. W hotelu napoje również w przystępnych cenach. Nie posiadają niestety opcji all inclusive. Polecam płacić w dolarach, gdyż Egipcjanie stosują wobec turystów niski przelicznik na swoją walutę lub wymienić kilka dolarów w kantorze, których jest na ulicy bardzo dużo. Wycieczki fakultatywne proponowane przez rezydenta bardzo fajne i niezbyt drogie, a pewne. Polecam Luxor, snurkowanie, quad safari. Zarówno rezydent jak i przewodnicy zatrudnieni przez biuro podróży, na wysokim poziomie. Świetnie mówią po Polsku, bardzo kulturalni i uczynni. Uważać należy na handlarzy. Bardzo oszukują i naciągają. Najlepiej chodzić po sklepikach, sprawdzać ceny, targować się solidnie i sprawdzać towar, który kupujemy, by nie okazał się felerny lub uszkodzony. Pamiątki kupowaliśmy tylko w sklepach, gdzie towar jest ometkowany, gdyż lokalni handlarze naciągają okrutnie. Załoga hotelu sympatyczna i uczynna. Pieniądze i dokumenty najlepiej trzymać w hotelowym sejfie-płatnym lub nosić przy sobie (ja tak robiłam). Zdarzały się kradzieże wśród turystów. Najfajniejsza knajpka - ROMA, dobre jedzenie, piwo, miły kelner(brat właściciela). Najlepsze egipskie przysmaki w jadłodajni, w bocznej uliczce. Idąc Sheraton street w stronę sklepu Kleopatra, mijając na rogu bar z jedzeniem, gdzie są kanapki i kebab, skręcamy za nim w prawo. Po około 100m, znajduje się ta jadłodajnia, ma na afiszu zdjęcie araba i kurczaka. Przed nią stoi wielki grill z kurczakami. Wchodzi się na 1 piętro by usiąść przy stole i najeść się do syta. Jedliśmy cały obiad - bardzo duże porcje tam dają - za 16 LE czyli ok.8 zł na osobę. Przepyszne jedzenie. W pobliżu ok 100m, znajduje się centrum rozrywkowe Marina, dużo lokali i dyskoteka. Generalnie oceniam hotel na dobry. Organizację wyjazdu na bardzo dobry, wszystko było na czas i bez problemów. Polecam serdecznie. My jesteśmy w Egipcie zakochani. Jeśli kiedyś pojedziemy tam znów to na pewno do tego hotelu.
    Fajny hotel dla par ale i rodzin. Dosyć duży, ładne lobby. Pokoje duże, ale często zaniedbane. Trzeba więc dać 5 dolarów na początku by dostać ładny pokój. Mają problem z czystością, więc co drugi dzień zostawialiśmy dolara dla sprzątacza. Dobrze jest kupić sobie baniak wody w sklepie, gdyż z kranu leci
    chlorowana. Egipt ma generalnie problemy z wodą, między godziną 18-21 nie było wody, lub było jej tyle co do umycia rąk. W pokojach są jednak baniaki na wodę, można sobie je napełnić na zapas. Hotel w centrum miasta, lecz w bocznej uliczce, jest więc spokojnie. Po rozmowach z innymi polskimi turystami, stwierdziliśmy, że nasz hotel jest świetny, bo dobra lokalizacja i wiele udało nam się dzięki temu zobaczyć, poznać. Basen czysty, Pan basenowy - bardzo zabawny. Plaże są dwie, my polecamy tą w Marinie - piasek i małe rafy do oglądania. Co dzień należy pobrać bilet z recepcji by wejść na plażę. Jedzenia dużo i można wytrzymać cały dzień. Gotują bardzo dobrze, choć często jest to samo. Śniadanie co dzień jednakowe, jest jednak tyle jedzenia, że można zawsze wybrać inny zestaw. Na napoje wydawaliśmy ok.5 zł dziennie w sklepie w pobliżu. W hotelu napoje również w przystępnych cenach. Nie posiadają niestety opcji all inclusive. Polecam płacić w dolarach, gdyż Egipcjanie stosują wobec turystów niski przelicznik na swoją walutę lub wymienić kilka dolarów w kantorze, których jest na ulicy bardzo dużo. Wycieczki fakultatywne proponowane przez rezydenta bardzo fajne i niezbyt drogie, a pewne. Polecam Luxor, snurkowanie, quad safari. Zarówno rezydent jak i przewodnicy zatrudnieni przez biuro podróży, na wysokim poziomie. Świetnie mówią po Polsku, bardzo kulturalni i uczynni. Uważać należy na handlarzy. Bardzo oszukują i naciągają. Najlepiej chodzić po sklepikach, sprawdzać ceny, targować się solidnie i sprawdzać towar, który kupujemy, by nie okazał się felerny lub uszkodzony. Pamiątki kupowaliśmy tylko w sklepach, gdzie towar jest ometkowany, gdyż lokalni handlarze naciągają okrutnie. Załoga hotelu sympatyczna i uczynna. Pieniądze i dokumenty najlepiej trzymać w hotelowym sejfie-płatnym lub nosić przy sobie (ja tak robiłam). Zdarzały się kradzieże wśród turystów. Najfajniejsza knajpka - ROMA, dobre jedzenie, piwo, miły kelner(brat właściciela). Najlepsze egipskie przysmaki w jadłodajni, w bocznej uliczce. Idąc Sheraton street w stronę sklepu Kleopatra, mijając na rogu bar z jedzeniem, gdzie są kanapki i kebab, skręcamy za nim w prawo. Po około 100m, znajduje się ta jadłodajnia, ma na afiszu zdjęcie araba i kurczaka. Przed nią stoi wielki grill z kurczakami. Wchodzi się na 1 piętro by usiąść przy stole i najeść się do syta. Jedliśmy cały obiad - bardzo duże porcje tam dają - za 16 LE czyli ok.8 zł na osobę. Przepyszne jedzenie. W pobliżu ok 100m, znajduje się centrum rozrywkowe Marina, dużo lokali i dyskoteka. Generalnie oceniam hotel na dobry. Organizację wyjazdu na bardzo dobry, wszystko było na czas i bez problemów. Polecam serdecznie. My jesteśmy w Egipcie zakochani. Jeśli kiedyś pojedziemy tam znów to na pewno do tego hotelu.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 926 zł/os.
Kod oferty: 26092019TUIZ47
czw. 26.09.2019
8 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 26.09.2019 , godz. 11:45
Warszawa
Enter Air
czw. 26.09.2019 , godz. 16:05
Hurghada
Powrót:
pt. 04.10.2019 , godz. 04:10
Hurghada
pt. 04.10.2019 , godz. 08:35
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Sea Garden (Hurghada)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
czw. 26.09.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 852
czw. 26.09.2019
8 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 3 852
Pokój 2-osobowy (DZX1) 3 872