Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Urozmaicony program animacyjny dla każdego
  • Smaczną i różnorodną kuchnię
  • Uprzejmych i pomocnych pracowników
  • Przestronne i dobrze wyposażone pokoje

Kategoria

*****

Region

Egipt/Hurghada

Położenie

Hotel Grand Resort zlokalizowany jest ok. 10 km od centrum Hurghady, gdzie codziennie kursują bezpłatny bus. Obiekt przylega do centrum rozrywkowego Grand Mall oraz oddzielony jest ulicą od siostrzanego Hotelu Grand. Goście mogą bezpłatnie korzystać z plaży hotelu Grand, do której jest ok 150 m ( w pakiecie bezpłatny serwis plażowy).

Wyposażenie

Obiekt wybudowany w stylu mauretańskim, dysponuje 828 pokojami. W gustownie urządzonym holu głównym recepcja hotelowa oraz recepcja z 24 h serwisem. Kompleks posiada; 2 restauracje główne, 3 restauracje a la carte, klub nocny oraz kilka barów, w tym 24 h lobby bar (za opłatą). Dodatkowo na terenie centrum rozrywkowego Grand Mall - 5 restauracji a la carte (za opłatą). Teren kąpielowy składa się z; 3 rozległych basenów z wodą słodką dla dorosłych oraz 2 basenów dla dzieci. W okresie zimowym każdy basen dla dzieci oraz 1 dla dorosłych jest podgrzewany. Na stylowo urządzonym terenie basenowym funkcjonują; 2 snack bary oraz restauracja Pergola z muzyką na żywo. Parasole, leżaki, materace przy basenie i na plaży są bezpłatne. Ręczniki kąpielowe w praktycznej torbie plażowej w pokoju.

Pokoje

Pokoje ładnie urządzone, wyposażenie; klimatyzacja (sezonowa), telefon, TV sat. minilodówka, sejf, balkon lub taras, łazienka z WC, suszarka do włosów. POKOJE STANDARDOWE; (DSB/ESB), (ok. 30 m2) zlokalizowane od strony lądu, ich okna wychodzą na ulicę. POKOJE DELUX; (DZX), (ok. 30 m2), JUNIOR SUITY (DZJ/EZJ) (ok. 37 m2) oferują widok na basen. GRAND SUITY (DSD/ESD); (ok. 52 m2) bardziej przestronne, z optycznie wydzieloną sypialnią. POKOJE RODZINNE; (FZ3/FZ4/FZ5), (ok. 47 m2) dysponują dodatkową sypialnią z przesuwnymi drzwiami.

Sport i rozrywka

Międzynarodowy program animacyjny, lokalne występy, gry i zabawy w basenie. Za opłatą; bilard, masaże, tenis stołowy, w siostrzanym hotelu Grand; sauna, jacuzzi, siłownia i korty tenisowe z oświetleniem. Dodatkowo w centrum rozrywki Grand Mall znajduje się wiele restauracji, barów, dyskotek i sklepów.

Wyżywienie

All inclusive; śniadania, obiady, kolacje w restauracjach głównych w formie bufetu, kawa/herbata i ciasto w barze przy basenie, przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje bezalkoholowe dostępne 24h na dobę, alkohole w godz. 10 - 24 w wybranych barach. Do kolacji obowiązuje strój formalny, noszenie opasek all inclusive jest obowiązkowe.

Dzieci

W ETI Maxi klubie dla dzieci (4-12 lat) odbywają się 6 razy w tygodniu urozmaicone, międzynarodowe programy animacyjno-rozrywkowe (w godz. 10-17). Dodatkowo na terenie hotelu brodzik i plac zabaw.

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.1

Ocena klientów
na podstawie 25 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,2
Basen: 4,0
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • osób niepełnosprawnych
  • 1.8
    ( czerwiec 2019 )

    Katastrofa

    Pierwsze wrażenie hotelu w miare ale to naprawdę w miarę okej. Miał to być super wypoczynek ale niestety okazała się kicha...<br />Zacznę od tego jakie robi pierwsze wrażenie obsługa na recepcji miny mają jakby robili za karę zero uśmiechu na twarzy! <br />Druga sprawa brak leżaków na basenie po rezerwacji wcześniejszej zabierają Ci ręcznik z leżaka I gdzieś wyzwalają nie wspomnę jeszcze o tym że trzeba wstać o godzinie 8smej żeby znaleźć jakieś w miarę fajne miejsce. <br />Obsługa na barze nie naleje Ci drinka lub piwa bo nie ma szklanek jak ktos odniesnie to na szybko myją i nalewają do jakiejś niedomytej lub oblepionej co nam się nie raz trafiało higiena w tym hotelu jest na poziomie minimum ! ŚMIECHU WARTE !.. <br />W pokoju lub na balkonie też nie można się napić bo przecież wynosisz tą jedną nieszczęsna szklankę którą I tak się odnosi bo przecież do Polski jej nie zabiorę ..<br />Obsługa hotelowa natrętna jak nigdzie indziej za wszystko chcą kasę nawet jak dla Ciebie nic nie zrobią łącznie z ogrodnikami.. Nie dasz napiwku to miły nie będę..<br />Za głupie animacje przy których szło usnąć z nudów trzeba było płacić różne imprezy, piana party czy Beach Party nic za darmo dosłownie nic.. nawet za to żeby sobie zagrać w bingo trzeba było płacić bodajże 3€ .<br />W restauracji ciężko znaleźć stolik wolny jak już jest to szukasz "kelnera" żeby ci sztućce dał bo oczywiście rzadko kiedy były one na stole..<br />Obsługa na plaży nachalna ciągle ktoś coś proponuje czasami nawet podchodzili kilka razy nie położysz się w spokoju.. Po jakimś czasie robi się to uciążliwe..<br />Barmani w barze pod pergola oburkliwi I niesypatyczni bez kultury i szacunku.. jak chcielismy zabrać sobie drinki na balkon jeden z barmanów wyskoczył z mega pretensjami,nerwami i chamstwem zastraszał nas że jak przyjdą z recepcji i zobaczą u nas szklanki to będziemy mieć problemy..większość ludzi tam siedziało wieczorami (Bo nic innego nie było do roboty w tym hotelu)<br />Internet dostępny tylko w lobby chodził jak wcale można wykupić niby ten lepszy za 25 € brak słów..<br /> Klimatyzacja w lobby I restauracjach wyłączona przy takim upale da sie wykonczyć.. oszczędzają na wszystkim jak tylko można!! <br />Basen okej, duży.. Ale można łatwo sobie zrobić krzywdę śliskie płytki przy basenie ubytki w płytkach w basenie ..<br />Po rozmowach z "menagerem" gdzie skarżyliśmy się na to że obsługa nie chce nam nalać napoi bo nie mają szklanek na to że obsługa jest arogancka I chamska powiedział że mają 2tyś. Zadowolonych gości I czy jeszcze coś mamy do powiedzenia naprawdę brak słów wspomnę że miał to być All inclusive. Nie polecam tego hotelu pod każdym względem I dobrze rozważcie ten wyjazd.. Nie zasługuje na 5 gwiazdek I chyba nawet na 4. <br />Jest po prostu DRAMAT.
    Pierwsze wrażenie hotelu w miare ale to naprawdę w miarę okej. Miał to być super wypoczynek ale niestety okazała się kicha...
    Zacznę od tego jakie robi pierwsze wrażenie obsługa na recepcji miny mają jakby robili za karę zero uśmiechu na twarzy!
    Druga sprawa brak leżaków na basenie po
    rezerwacji wcześniejszej zabierają Ci ręcznik z leżaka I gdzieś wyzwalają nie wspomnę jeszcze o tym że trzeba wstać o godzinie 8smej żeby znaleźć jakieś w miarę fajne miejsce.
    Obsługa na barze nie naleje Ci drinka lub piwa bo nie ma szklanek jak ktos odniesnie to na szybko myją i nalewają do jakiejś niedomytej lub oblepionej co nam się nie raz trafiało higiena w tym hotelu jest na poziomie minimum ! ŚMIECHU WARTE !..
    W pokoju lub na balkonie też nie można się napić bo przecież wynosisz tą jedną nieszczęsna szklankę którą I tak się odnosi bo przecież do Polski jej nie zabiorę ..
    Obsługa hotelowa natrętna jak nigdzie indziej za wszystko chcą kasę nawet jak dla Ciebie nic nie zrobią łącznie z ogrodnikami.. Nie dasz napiwku to miły nie będę..
    Za głupie animacje przy których szło usnąć z nudów trzeba było płacić różne imprezy, piana party czy Beach Party nic za darmo dosłownie nic.. nawet za to żeby sobie zagrać w bingo trzeba było płacić bodajże 3€ .
    W restauracji ciężko znaleźć stolik wolny jak już jest to szukasz "kelnera" żeby ci sztućce dał bo oczywiście rzadko kiedy były one na stole..
    Obsługa na plaży nachalna ciągle ktoś coś proponuje czasami nawet podchodzili kilka razy nie położysz się w spokoju.. Po jakimś czasie robi się to uciążliwe..
    Barmani w barze pod pergola oburkliwi I niesypatyczni bez kultury i szacunku.. jak chcielismy zabrać sobie drinki na balkon jeden z barmanów wyskoczył z mega pretensjami,nerwami i chamstwem zastraszał nas że jak przyjdą z recepcji i zobaczą u nas szklanki to będziemy mieć problemy..większość ludzi tam siedziało wieczorami (Bo nic innego nie było do roboty w tym hotelu)
    Internet dostępny tylko w lobby chodził jak wcale można wykupić niby ten lepszy za 25 € brak słów..
    Klimatyzacja w lobby I restauracjach wyłączona przy takim upale da sie wykonczyć.. oszczędzają na wszystkim jak tylko można!!
    Basen okej, duży.. Ale można łatwo sobie zrobić krzywdę śliskie płytki przy basenie ubytki w płytkach w basenie ..
    Po rozmowach z "menagerem" gdzie skarżyliśmy się na to że obsługa nie chce nam nalać napoi bo nie mają szklanek na to że obsługa jest arogancka I chamska powiedział że mają 2tyś. Zadowolonych gości I czy jeszcze coś mamy do powiedzenia naprawdę brak słów wspomnę że miał to być All inclusive. Nie polecam tego hotelu pod każdym względem I dobrze rozważcie ten wyjazd.. Nie zasługuje na 5 gwiazdek I chyba nawet na 4.
    Jest po prostu DRAMAT.
  • 4.3
    ( czerwiec 2019 )

    Bardzo nam się podobało i napewno wrócimy tam

    Hotel już trochę podniszczony ale nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o jedzenie napewno każdy znajdzie coś dla siebie obsługą bardzo miła.<br />Polecam
    Hotel już trochę podniszczony ale nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o jedzenie napewno każdy znajdzie coś dla siebie obsługą bardzo miła.
    Polecam
  • 3.8
    ( czerwiec 2019 )

    Mieszane uczucia.

    Był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, wiec nie mamy większego porównania, co do hoteli w tym kraju,niemniej byliśmy już w różnych hotelach w innych krajach, więc chyba możemy pokusić się o wystawienie opinii :)Ogólnie wróciliśmy zadowoleni z urlopu ponieważ były super baseny, niezłe jedzenie a przede wszystkim spotkaliśmy super ludzi z Polski co sprawiło, że na wiele rzeczy nie zwracaliśmy po prostu uwagi :)Co do samego hotelu, to nadszarpnięty zębem czasu,ale pokoje czyste, codziennie sprzątane, wymiana ręczników zarówno kąpielowych , jak i plażowych-bez zarzutu.Jedzenie smaczne, ale sama restauracja główna strasznie ponura, niedoświetlona i mimo upału woleliśmy jadać na zewnątrz. Stare bemary, których przykrywki parzyły( pod koniec uchwyty owinięte były szmatami :P) Niestety,większość obsługi nastawiona na wieczne napiwki i to bez względu na to, jak długo czekało się na zamówienie ,czy też jaka obsługa była. My nie mamy problemu z dawaniem bakszyszu, niemniej moim zdaniem nie jest to obowiązkowe, a w większości sytuacji były one wręcz wymuszane co sprawiało,że czuliśmy się mało komfortowo.Animatorzy-masakra.Gdybym nie przeczytała co, gdzie i kiedy jest, to nie miałabym pojęcia, że są jakiekolwiek animacje w tym hotelu. Niestety nasza rezydentka-Monika kompletnie nieprofesjonalna.Udzieliła błędnych informacji co do restauracji ala carte( w których wymuszano wręcz zamawianie płatnych napojów) Również wycieczka, na która nas wręcz namawiała( Orange Bay) daleko odbiegała od tego, co nam mówiła o niej podczas zakupu. Ogólnie naciąganie i tyle :( Podsumowując, na pewno wrócimy do Egiptu,ale do innego hotelu i na pewno będę korzystała z zewnętrzych biur oferujących wycieczki( są o połowę tańsze a wcale nie gorsze a wręcz lepsze) Proponuję wykupić przed urlopem dodatkowe ubezpieczenie przez porównywarkę rankomat( my płaciliśmy 59 zł za pakiet dla 2 z ratownictwem i leczeniem po 200 000 zł każda opcja)i nie słuchać straszenia rezydentki,że jak coś się wydarzy to na własną odpowiedzialność.
    Był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, wiec nie mamy większego porównania, co do hoteli w tym kraju,niemniej byliśmy już w różnych hotelach w innych krajach, więc chyba możemy pokusić się o wystawienie opinii :)Ogólnie wróciliśmy zadowoleni z urlopu ponieważ były super baseny, niezłe jedzenie a przede
    wszystkim spotkaliśmy super ludzi z Polski co sprawiło, że na wiele rzeczy nie zwracaliśmy po prostu uwagi :)Co do samego hotelu, to nadszarpnięty zębem czasu,ale pokoje czyste, codziennie sprzątane, wymiana ręczników zarówno kąpielowych , jak i plażowych-bez zarzutu.Jedzenie smaczne, ale sama restauracja główna strasznie ponura, niedoświetlona i mimo upału woleliśmy jadać na zewnątrz. Stare bemary, których przykrywki parzyły( pod koniec uchwyty owinięte były szmatami :P) Niestety,większość obsługi nastawiona na wieczne napiwki i to bez względu na to, jak długo czekało się na zamówienie ,czy też jaka obsługa była. My nie mamy problemu z dawaniem bakszyszu, niemniej moim zdaniem nie jest to obowiązkowe, a w większości sytuacji były one wręcz wymuszane co sprawiało,że czuliśmy się mało komfortowo.Animatorzy-masakra.Gdybym nie przeczytała co, gdzie i kiedy jest, to nie miałabym pojęcia, że są jakiekolwiek animacje w tym hotelu. Niestety nasza rezydentka-Monika kompletnie nieprofesjonalna.Udzieliła błędnych informacji co do restauracji ala carte( w których wymuszano wręcz zamawianie płatnych napojów) Również wycieczka, na która nas wręcz namawiała( Orange Bay) daleko odbiegała od tego, co nam mówiła o niej podczas zakupu. Ogólnie naciąganie i tyle :( Podsumowując, na pewno wrócimy do Egiptu,ale do innego hotelu i na pewno będę korzystała z zewnętrzych biur oferujących wycieczki( są o połowę tańsze a wcale nie gorsze a wręcz lepsze) Proponuję wykupić przed urlopem dodatkowe ubezpieczenie przez porównywarkę rankomat( my płaciliśmy 59 zł za pakiet dla 2 z ratownictwem i leczeniem po 200 000 zł każda opcja)i nie słuchać straszenia rezydentki,że jak coś się wydarzy to na własną odpowiedzialność.
  • 4.2
    ( maj 2019 )

    Super:)

    Spędziliśmy w tym hotelu tydzień w maju 12-19. Wszystko tak jak w innych opiniach zgadza się, hotel przyjemny, plaża przy drugim hotelu przejście przez ulicę. Przy check in zaproponowano nam dopłatę do pokoju 10 dolarów/ tydzień, od basenu. Jedzenie w hotelu bardzo dobre, brak kubków , talerzy, sztućce. Ale nie pojechaliśmy by narzekać. Po prostu wiedzieliśmy czego się spodziewać. Rezydent biura Eti- Waldek tamtejszy krajan w skali 6/6. Tylko Janusze mogą narzekać. Jedna uwaga. Zamykać torby. Nam mimo wywieszonej informacji nie wchodzić, egipcjanin z roomservis wszedł i zabrał z walizki zegarek, który kupiliśmy na deptaku. Mimo tego incydentu ponownie wybiorę ten hotel jeżeli znów będzie w promocyjnej cenie.
    Spędziliśmy w tym hotelu tydzień w maju 12-19. Wszystko tak jak w innych opiniach zgadza się, hotel przyjemny, plaża przy drugim hotelu przejście przez ulicę. Przy check in zaproponowano nam dopłatę do pokoju 10 dolarów/ tydzień, od basenu. Jedzenie w hotelu bardzo dobre, brak kubków , talerzy, sztućce.
    Ale nie pojechaliśmy by narzekać. Po prostu wiedzieliśmy czego się spodziewać. Rezydent biura Eti- Waldek tamtejszy krajan w skali 6/6. Tylko Janusze mogą narzekać. Jedna uwaga. Zamykać torby. Nam mimo wywieszonej informacji nie wchodzić, egipcjanin z roomservis wszedł i zabrał z walizki zegarek, który kupiliśmy na deptaku. Mimo tego incydentu ponownie wybiorę ten hotel jeżeli znów będzie w promocyjnej cenie.
  • 5.0
    ( marzec 2019 )

    Super!

    Hotel śmiało można ocenic na 5+. Obsluga bardzo mila (nienalegajaca na "bakszisz"), pelen wybor jedzenia, czyste i zadbane pokoje, wiele restauracji a przede wszystkim super lokalizacja. Do plazy niedaleko (wystarczy przejsc przez ulice i blizniaczy hotel) panorama ciagnaca sie w obie strony, do centrum hurghady taksówką ok 10 min. Raj dla ospb lubiacych zarowno wypoczynek jak i spacery. Niedaleko hotelu hipermarkety (carrefour - gdzie za lokalna gotowke mozna obkupic sie w miejscowe specjały)
    Hotel śmiało można ocenic na 5+. Obsluga bardzo mila (nienalegajaca na "bakszisz"), pelen wybor jedzenia, czyste i zadbane pokoje, wiele restauracji a przede wszystkim super lokalizacja. Do plazy niedaleko (wystarczy przejsc przez ulice i blizniaczy hotel) panorama ciagnaca sie w obie strony, do centrum
    hurghady taksówką ok 10 min. Raj dla ospb lubiacych zarowno wypoczynek jak i spacery. Niedaleko hotelu hipermarkety (carrefour - gdzie za lokalna gotowke mozna obkupic sie w miejscowe specjały)
  • 4.5
    ( grudzień 2018 )

    Bardzo dobry hotel

    Hotel bardzo nam się podobał, byliśmy 4 osobową rodziną. Cały czas spędziliśmy na plaży przy hotelu po drugiej stronie ulicy (wspólna plaża), ponieważ był remont baru, a co za tym idzie stukanie i wiercenie, to zniechęcało do leżenia nad basenem. Jedzenia zawsze duży wybór i bardzo smaczne, jeżeli czegoś zabraknie od razu dokładają. Obsługa bardzo miła i pomocna, w razie problemów można się dogadać nawet nie znając angielskiego. Pokoje dość ciemne i mają tylko 4 lampki, sprzątane codziennie razem z wymienianiem brudnych ręczników. Ogólnie hotel przyjemny, bardzo ładnie urządzony w takim typowym egipskim stylu, polecamy go szczególnie dorosłych i rodzinom ze starszymi dziećmi.
    Hotel bardzo nam się podobał, byliśmy 4 osobową rodziną. Cały czas spędziliśmy na plaży przy hotelu po drugiej stronie ulicy (wspólna plaża), ponieważ był remont baru, a co za tym idzie stukanie i wiercenie, to zniechęcało do leżenia nad basenem. Jedzenia zawsze duży wybór i bardzo smaczne, jeżeli czegoś
    zabraknie od razu dokładają. Obsługa bardzo miła i pomocna, w razie problemów można się dogadać nawet nie znając angielskiego. Pokoje dość ciemne i mają tylko 4 lampki, sprzątane codziennie razem z wymienianiem brudnych ręczników. Ogólnie hotel przyjemny, bardzo ładnie urządzony w takim typowym egipskim stylu, polecamy go szczególnie dorosłych i rodzinom ze starszymi dziećmi.
  • 3.3
    ( grudzień 2018 )

    Ok dla mało wymagających

    Holet Ok, jedzenie dyskusyjne..spory wybór ale słaby smak, większość rzeczy nie wiadomo jak jest, np sosy jogurtowe których było dużo. <br />Ciasto jak wata z wyjątkiem podgrzewanego. <br />Pokoje dość czyste, choć nie znają proszku vizyr. <br />Zostawiają sporo wody w pokoju. <br />Oryginalne napoje typu cola, mirinda, fanta z butelek. <br />Z każdej strony oczekują 1$ co jest dość męczące. <br />I akwizycja w hotelu, namawianie na masaże, imprezy, kolacje płatne..<br />W grudniu jeden basen był podgrzewany PrY którym remontowano bar, wiercenie skutecznie zniechęcało i do kąpieli i do leżenia. <br />
    Holet Ok, jedzenie dyskusyjne..spory wybór ale słaby smak, większość rzeczy nie wiadomo jak jest, np sosy jogurtowe których było dużo.
    Ciasto jak wata z wyjątkiem podgrzewanego.
    Pokoje dość czyste, choć nie znają proszku vizyr.
    Zostawiają sporo wody w pokoju.
    Oryginalne napoje
    typu cola, mirinda, fanta z butelek.
    Z każdej strony oczekują 1$ co jest dość męczące.
    I akwizycja w hotelu, namawianie na masaże, imprezy, kolacje płatne..
    W grudniu jeden basen był podgrzewany PrY którym remontowano bar, wiercenie skutecznie zniechęcało i do kąpieli i do leżenia.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 28072019ETI12460
2 014 2 812 - 28 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
4 028
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
niedz. 28.07.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
ETI
Wylot:
FEG
niedz. 28.07.2019
14:05 - Warszawa
18:25 - Hurghada
Powrót:
niedz. 04.08.2019
08:50 - Hurghada
13:10 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Red Sea Grand Resort (Hurghada)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
niedz. 28.07.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 028
niedz. 28.07.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
ETI
POKÓJ DWUOSOBOWY Z WIDOKIEM NA ULICE (DSB) 2 014
DELUXE DWUOSOBOWY (DZX) 2 133
JUNIOR SUITA DWUOSOBOWA (DZJ) 2 251
GRAND SUITA DWUOSOBOWA (DSD) 2 548