Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Palm Beach Resort

Egipt, Hurghada, Hurghada - Dahar

Położenie

Hotel położony jest w pięknym zadbanym ogrodzie w bezpośrednim sąsiedztwie piaszczystej plaży, około 15 km na północ od lotniska. Stare centrum Hurghady, Dahar, oddalone jest o około 7 km. Nowe centrum miasta, Sakkala, oddalone jest o około 12 km od obiektu.

Wyposażenie

Kompleks Palm Beach Resort Hurghada & Spa składa się z budynku głównego i pięciu jedno - czteropiętrowych bloków mieszkalnych. Na terenie obiektu znajduje się lobby z recepcją, kilka barów, główna restauracja, pasaż handlowy i fryzjer. Udogodnienia hotelu obejmują dwa odkryte baseny ze słodką wodą (podgrzewane zimą) Najmłodsi mogą skorzystać z basenu ze zjeżdżalniami, miniklubu i placu zabaw.

Hotel oferuje zakwaterowanie w 400 pokojach. Pokoje dwuosobowe z prywatną łazienką (łazienka, toaleta, suszarka do włosów) wyposażone są w klimatyzację, sejf, telewizję satelitarną, mini lodówkę, telefon oraz balkon lub taras. Pokoje rodzinne oferują 1 dodatkowe pomieszczenie plus wszystkie udogodnienia ich mniejszych odpowiedników

Posiłki główne są serwowane w restauracji głównej Las Palmas. Wyżywienie all inclusive obejmuje śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00) i kolację (18:30-21:30) w formie bufetu, a także popołudniowe przekąski (13:00-16:00) serwowane w barze Oasis, późny posiłek (23:00-00:00) serwowany w restauracji Las Palmas, podwieczorek (16:00-18:00) serwowany w barze Laguna, popołudniową kawę, herbatę, deser. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne od 10:00 do 01:00

Usługi

Do dyspozycji gości na terenie Palm Beach Resort Hurghada & Spa znajduje się tenis stołowy, fitness (w ciągu dnia), boisko do siatkówki plażowej, kort tenisowy (oświetlenie za opłatą), mini piłka nożna i rzutki. Bilard i hotelowe centrum spa z sauną, łaźnią parową i masażami są dostępne za opłatą. W lobby można bezpłatnie korzystać z internetu bezprzewodowego. Parasole, leżaki, materace i ręczniki przy basenie i na plaży są bezpłatne. Hotel organizuje dzienne i wieczorne programy animacyjne i rozrywkowe oraz dyskotekę dla swoich gości.

Usługi płatne

Wifi w pokojach (15euro za tydzień), bilard, sporty wodne na plaży. Dodatkowo płatne jest również centrum SPA, działający na terenie obiektu salon piękności

Palm Beach Resort Hurghada & Spa położony jest w pobliżu piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Na terenie znajduje się bar oraz prysznic. Leżaki,parasole, materace i ręczniki są dostępne bez konieczności uiszczania dodatkowej opłaty

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 6 km
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak

81. najwyższa ocena z 540 hoteli w Hurghada

Michal

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.3. - 23.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Lecieliśmy rano i dotarliśmy do hotelu około 8:30 rano. Spodziewałem się, że zaczniemy od śniadania, a niestety zjadłem tylko lunch. Mieliśmy okazję zjeść przy basenie, ale dopiero od 10 rano, kiedy zabrano resztki, które były już suche.

Usługi hotelu i personelu były doskonałe.

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 13.3. - 20.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Jedynym dużym minusem jest to, że ktoś próbował włamać się do naszego sejfu. Nie polecam zostawiania kosztowności poza sejfem w tym hotelu. Na szczęście sejf był bezpłatny.

Zawsze było coś do wyboru, nawet nasze dania, np. smażone udka z kurczaka

Jest wszystko, czego potrzebujesz, apteka, lekarz...

Śmieci zostały zmyte wcześnie rano, ale wszystko zostało posprzątane przed śniadaniem

Michal

Usługi hotelu i personelu były doskonałe.

Zawsze było coś do wyboru, nawet nasze dania, np. smażone udka z kurczaka

Jest wszystko, czego potrzebujesz, apteka, lekarz...

Ilona R.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.3. - 21.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Zakwaterowali nas, wszystkich, którzy przeszli przez CK......., w małych, niewygodnych pokojach. Z jednym małym okienkiem. Po złożeniu reklamacji przez delegata następnego dnia zakwaterowano nas w przestronnych, ładnych pokojach z balkonem. Nikt nie rozumiał, dlaczego tak się stało.

Dieta OK.

Po przyjeździe czekaliśmy 3 godziny w recepcji, zanim dali nam pokój. Nawet nie wypiliśmy drinka. Delegacie, jeśli chcę pokój wcześniej, musimy uiścić opłatę w recepcji. Nikt tego nie zrobił, a my wytrwaliśmy.

Szczyt

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.3. - 19.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Ładne, zadbane, czystości mogłoby brakować, więc po prostu tam spałem, inaczej nie spędzałem tam dużo czasu, codziennie woda butelkowana w pokoju.

Nie jestem wybredna, więc zawsze coś wybieram

Przyjazd do hotelu o wpół do ósmej rano. Recepcjonista mówi, że chce przyjść o 14:00, o 10:00 dałem mu 10 dolarów i pokój był gotowy.

Ładne, małe, ale codziennie mnóstwo wolnych miejsc, piaszczyste i z dość szybkim wejściem w głębokość, żadnych koralowców, żadnych pływów, dość mega fale, jak zerwał się wiatr, to tu i ówdzie pływały delfiny, więc była panika, która to był rekin.

Bohdana N.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.3. - 17.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Czyste zakwaterowanie.

Zróżnicowane i doskonałe jedzenie.

Wszystko świetnie. Chęć na każdym kroku.

Czyste i dobrze utrzymane.