Atuty oferty
brak kwarantanny

Wylot na wakacje i powrót do kraju bez obowiązkowej kwarantanny.

otwarte granice

Podróże są możliwe po spełnieniu kilku warunków.

dowiedz się więcej
Obowiązkowy test w Polsce lub Egipcie

Wymagany negatywny wynik testu na COVID-19 wykonany w Polsce lub na lotnisku w Egipcie (30$)

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Luiza

Hotel dla szukających rozrywki w centrum kurortu

Hotel położony w samym centrum Hurghady, przy głównej ulicy, stanowi idealną propozycję dla młodych osób nastawionych na nocną rozrywkę w centrum kurortu. W pobliżu znajduje się wiele sklepów, restauracji i dyskotek.
Budynki rozlokowane w bujnym zielonym ogrodzie. Niewątpliwym atutem hotelu jest piaszczysta plaża z piękna lazurową wodą. Przy plaży znajduje się także bar all inclusive.
W hotelu od 2014 roku otwarty jest Aquapark z 4 większymi zjeżdżalniami, dostępny jest plac zabaw oraz basen dla dzieci. Między godzina 16 a 17 serwowane są darmowe lody dla dzieci- hotel sprawdzi się także jako propozycja dla rodzin.
Obsługa w hotelu bardzo przyjazna i uprzejma. Do dyspozycji gości dodatkowo dwie restauracje Ala carte: China Town oraz Casa Rustica, w których Klienci mają 25% zniżkę na dania główne. Bezpłatne wifi w lobby w godzinach 09:00-24:00.
Świetna propozycja dla mniej wymagających Klientów, ceniących sobie piękną plażę oraz bliskość centrum.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
3.0
Posiłki
4.0
Basen
4.0
Czystość
3.0
Obsługa
5.0

Region:

Hurghada

Położenie:

W centrum Hurghady (Sakalla)
Blisko pubów i dyskotek
Port lotniczy Hurghada ok. 7 km

Plaża:

Bezpośrednio przy hotelu
Rafa koralowa
Leżaki i parasole na plaży i przy basenach - bezpłatne

Pokoje:

Pokój Standard
Klimatyzacja indywidualnie sterowana
Łazienka, suszarka do włosów
TV
Sejf - bezpłatny
Minibar - płatny
Pokój Promo
Wielkość i wyposażenie jak w pokoju Standard
Pokój Family
Dwie sypialnie

Wyżywienie:

All Inclusive:
Śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski w formie bufetu
Napoje bezalkoholowe (takie jak Cola, Fanta, Sprite, woda mineralna, herbata, kawa i gorąca czekolada)
Napoje alkoholowe lokalnej produkcji piwo, wino, whisky w barach wskazanych przez hotel w godzinach ich otwarcia 24h
Formuła All Inclusive działa do godziny 24:00 i nie obejmuje posiłków i napojów w restauracji Chinese, Casa Rustica oraz dyskoteki - Caligula

Opis hotelu:

Recepcja
Restauracja główna, 2 restauracje ala carte (włoska - raz na pobyt bezpłatne, chińska - zniżka 25%)
5 barów, orientalna kawiarnia
2 baseny zewnętrzne
3 zjeżdżalnie
Dyskoteka
Centrum Spa - płatne
Pralnia - płatna
Sala konferencyjna - płatna
Kantor wymiany walut (obok hotelu)
Sklepiki z pamiątkami - płatny
Oficjalna kategoria 4*

Internet:

Wi-Fi w lobby w godzinach 09:00 - 24:00 - bezpłatne

Sport i rozrywka:

Bezpłatnie: Miniklub, siatkówka wodna, siatkówka zwykła, tenis stołowy. Wieczorem prowadzone są programy animacyjne
Odpłatnie: Sporty wodne, centrum nurkowe, bilard

Uwagi:

OSTRZEŻENIE: W związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2 w czasie trwania wybranej imprezy turystycznej mogą obowiązywać zwiększone wymagania dotyczące higieny i innych środków ostrożności ze względu na ochronę zdrowia i bezpieczeństwo podróżnych. Należy zapoznać się z informacjami dotyczącymi wymogów sanitarnych obowiązujących w Egipcie.

WAŻNE INFORMACJE:

Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.7

Ocena klientów
na podstawie 32 dodanych opinii

Lokalizacja
4,6
Pokój
3,6
Posiłki
3,4
Basen
3,9
Czystość
3,8
Obsługa
3,6
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • singli
  • 3.3
    październik 2019

    Nie zbyt ciekawy hotel

    Byliśmy z żoną w październiku 2019 w tym hotelu i to co się nie spodobało to : brak jest w hotelu wi-fi ,na recepcji jak rezydent rozmawiał z recepcjonistom to strierdził że ta jakiś chwilowy problem i w ramach przeprosin .mieli kosz owoców przynieść i oczywiście nie przynieśli. A wi-fi to nie był chwilowy problem lecz przez cały nasz pobyt nie było.Na kolację jak poszedłem o 21.30 gdyż było napisane że kolacja jest do 22.00 to po prostu nie zostałem wpuszczony gdyż jedli kolację Panowie z obsługi a mi powiedziano że finisz. Po pokazaniu na zegarku którą jest godzina łaskawie powiedzieli ok,ok że mogę wejść ale już mi się jeść odechciało. Nie było przekąsek między śniadaniem a obiadem czyli jeśli do 10.00 nie poszło się na śniadanie to dopiero obiad i ta sama sytuacja pomiędzy obiadem i kolacją. Obsługa raczej miła choć w barach nie byli mili ,może dlatego że nie dostali napiwków .Pierwszy z 7 hoteli który odwiedziłem w Egipcie w którym nie dawano wody w butelkach <br />, oczywiście kupić można tyło to coś nie tak?! Hotel czysty jedzenie w porządku zero przy hotelu raf tak więc rybek się raczej nie poogląda. Byliśmy w Egipcie 7 razy ale z pewnością do tego hotelu nie wrócimy. Znam Egipskie standardy hoteli i ten zasługuje co najwyżej to max 3 gwiazdki do czwartej mu daleko.
    Byliśmy z żoną w październiku 2019 w tym hotelu i to co się nie spodobało to : brak jest w hotelu wi-fi ,na recepcji jak rezydent rozmawiał z recepcjonistom to strierdził że ta jakiś chwilowy problem i w ramach przeprosin .mieli kosz owoców przynieść i oczywiście nie przynieśli. A wi-fi to nie był
    chwilowy problem lecz przez cały nasz pobyt nie było.Na kolację jak poszedłem o 21.30 gdyż było napisane że kolacja jest do 22.00 to po prostu nie zostałem wpuszczony gdyż jedli kolację Panowie z obsługi a mi powiedziano że finisz. Po pokazaniu na zegarku którą jest godzina łaskawie powiedzieli ok,ok że mogę wejść ale już mi się jeść odechciało. Nie było przekąsek między śniadaniem a obiadem czyli jeśli do 10.00 nie poszło się na śniadanie to dopiero obiad i ta sama sytuacja pomiędzy obiadem i kolacją. Obsługa raczej miła choć w barach nie byli mili ,może dlatego że nie dostali napiwków .Pierwszy z 7 hoteli który odwiedziłem w Egipcie w którym nie dawano wody w butelkach
    , oczywiście kupić można tyło to coś nie tak?! Hotel czysty jedzenie w porządku zero przy hotelu raf tak więc rybek się raczej nie poogląda. Byliśmy w Egipcie 7 razy ale z pewnością do tego hotelu nie wrócimy. Znam Egipskie standardy hoteli i ten zasługuje co najwyżej to max 3 gwiazdki do czwartej mu daleko.
  • 1.8
    wrzesień 2019

    nigdy więcej

    najgorszy w jakim byłam
    najgorszy w jakim byłam
  • 2.0
    wrzesień 2019

    stanowczo nie

    najgorszy hotel w jakim byłam, obsługa masakra, jedzenie masakra serwis masakra trzymajcie się z daleka
    najgorszy hotel w jakim byłam, obsługa masakra, jedzenie masakra serwis masakra trzymajcie się z daleka
  • 2.3
    maj 2019

    dno najgorszy hotel w jakim byłem

    na stołówce brak zastawy .brak klimatyzacji na stołówce nigdy nie włączana i w lobby też.do jedzenia makaron z ryżem i ryż z makaronem ,drinki podawane z łaski ,szklanki brudne,98% gości to wschód wszystko robione pod nich. obsługa niemiła w barach
    na stołówce brak zastawy .brak klimatyzacji na stołówce nigdy nie włączana i w lobby też.do jedzenia makaron z ryżem i ryż z makaronem ,drinki podawane z łaski ,szklanki brudne,98% gości to wschód wszystko robione pod nich. obsługa niemiła w barach
  • 2.3
    maj 2019

    dno najgorszy hotel w jakim byłem

    na stołówce brak zastawy .brak klimatyzacji na stołówce nigdy nie włączana i w lobby też.do jedzenia makaron z ryżem i ryż z makaronem ,drinki podawane z łaski ,szklanki brudne,98% gości to wschód wszystko robione pod nich. obsługa niemiła w barach
    na stołówce brak zastawy .brak klimatyzacji na stołówce nigdy nie włączana i w lobby też.do jedzenia makaron z ryżem i ryż z makaronem ,drinki podawane z łaski ,szklanki brudne,98% gości to wschód wszystko robione pod nich. obsługa niemiła w barach
  • 2.3
    maj 2019

    masakra

    nie polecam tego hotelu pod każdym względem
    nie polecam tego hotelu pod każdym względem
  • 2.5
    maj 2019

    Hotel ma bardzo dużo minusów

    Pokoje hotelowe przypominają poprzednią epokę, obsługa hotelowa w barach wybiera sobie osoby którym poda drinka a którym nie, w hotelu w każdej restauracji notorycznie brakuje szklanek, dość powszechne jest serwowanie przez barmanów trunków w poprzednich szklankach (bez umycia ich), jedzenie w czasie 7 dni pobytu podawane przez cały czas to samo, więc pod koniec pobytu przestaje się już jeść bo ile można, słomki do napojów myte przez obsługę, obsługa bardzo niemiła i humorzasta, z hotelu zostaliśmy zabrani na lotnisko 4.5 godziny przed odlotem samolotu, bez śniadania, nie otrzymaliśmy nawet suchego prowiantu na drogę, w pokojach brak wody w butelkach, dostępna tylko płatna za 1 dolara, z ogólnie nie polecam pobytu w tym hotelu
    Pokoje hotelowe przypominają poprzednią epokę, obsługa hotelowa w barach wybiera sobie osoby którym poda drinka a którym nie, w hotelu w każdej restauracji notorycznie brakuje szklanek, dość powszechne jest serwowanie przez barmanów trunków w poprzednich szklankach (bez umycia ich), jedzenie w czasie
    7 dni pobytu podawane przez cały czas to samo, więc pod koniec pobytu przestaje się już jeść bo ile można, słomki do napojów myte przez obsługę, obsługa bardzo niemiła i humorzasta, z hotelu zostaliśmy zabrani na lotnisko 4.5 godziny przed odlotem samolotu, bez śniadania, nie otrzymaliśmy nawet suchego prowiantu na drogę, w pokojach brak wody w butelkach, dostępna tylko płatna za 1 dolara, z ogólnie nie polecam pobytu w tym hotelu
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
2 831 zł/os.
1 731 zł/os.
Kod oferty: 29102020SFPL540
czw. 29.10.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Sun & Fun
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 29.10.2020 , godz. 19:55
Katowice
Amc Airlines
czw. 29.10.2020 , godz. 00:45
Hurghada
Powrót:
czw. 05.11.2020 , godz. 06:15
Hurghada
Amc Airlines
czw. 05.11.2020 , godz. 11:30
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Le Pacha Resort (Hurghada)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 29.10.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
3 462
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 29.10.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Sun & Fun
sr standard room (SR/2_4P) 3 462