Jacek K.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 2.4. - 8.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024
Jasmine Palace Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada
Tradycyjnie, kraj docelowy charakteryzuje się specyficznym podejściem do klientów z Polski. Oczekiwanie na zameldowanie w pokoju wiąże się z wymuszeniem haraczu (tym razem nie włożyłem 10USD do paszportu i oczekiwaliśmy na pokój, pomimo chyba 10-procentowego obłożenia hotelu kilka godzin, aż do momentu kiedy ktoś z Managementu zorientował się, że co 30 minut meldujemy się w recepcji i ponawiamy prośbę o zakwaterowanie bez żadnej reakcji personelu hotelu. Temat "late check-out" również nie był do końca jasny. Uwaga: nie rozmawiajcie z kobietami na recepcji, One nie mają żadnej sprawczości, muszą konsultować wszystkie decyzje z "managerem", co jest trochę słąbe...
Tradycyjnie, kraj docelowy charakteryzuje się specyficznym podejściem do klientów z Polski. Oczekiwanie na zameldowanie w pokoju wiąże się z wymuszeniem haraczu (tym razem nie włożyłem 10USD do paszportu i oczekiwaliśmy na pokój, pomimo chyba 10-procentowego obłożenia hotelu kilka godzin, aż do momentu kiedy ktoś z Managementu zorientował się, że co 30 minut meldujemy się w recepcji i ponawiamy prośbę o zakwaterowanie bez żadnej reakcji personelu hotelu. Temat "late check-out" również nie był do końca jasny. Uwaga: nie rozmawiajcie z kobietami na recepcji, One nie mają żadnej sprawczości, muszą konsultować wszystkie decyzje z "managerem", co jest trochę słąbe...
Zakwaterowanie
Podobno hotel ma 5*, Być może przyznano je 20+ lat temu, jakość wystroju (olbrzymie powierzchnie tarasów, ścieżek etc) po wielu latach wymaga konserwacji, której nie wykonują. Łazienka "uszczelniona" silikonem, jakości prac powstydziłby się 12-latek:-( Klimatyzacja głośna, nie pozwala spać. Okno balkonowe (parter - Garden View) bez możliwości częściowego zablokowania
Wyżywienie
W porównaniu do innych hoteli - słabo, totalny brak owoców sezonowych/lokalnych. Melon pojawił się raz, nie wspomnę o nieobecnych bananach, truskawkach. Mandarynki pojawiły się 2-krotnie
Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z dodatkowych usług hotelowych
Plaża
Czysta, 100 metrów brodzenia po kostki, 2 miejsca (molo jest bardzo ładne) do pływania, ratownik jest tylko figurantem, nie zwraca uwagi na osoby korzystające z kąpieli, nawet nie zawraca Gości kąpiących się przy czerwonej fladze...
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)