Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

*****

Region:

HURGHADA/EGIPT

Polozenie:


• ok. 22 km od centrum Hurghady


• ok. 400 m od piaszczystej plaży


• czas dojazdu z lotniska ok. 20 min

Plaza:


• ok. 400 m od piaszczystej plaży


• prywatna


• piaszczysta


• leżaki


• ręczniki w cenie

Wyposażenie:


• Wi-Fi, w recepcji/lobby: za opłatą
• pralnia: za opłatą
• parking, niezadaszony
• winda
• bankomat
• sala konferencyjna
• taras
• sklep z pamiątkami
• sklepy
• butik
• jubiler
• fryzjer
• lekarz
• recepcja

Karty:

Visa, MasterCard

Liczba pokojów:

547

Kategoria lokalna:

5 gwiazdek

Dodatkowe informacje:


• W rezerwowanym hotelu opieka rezydenta TUI oraz TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: +48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 2
• basen dla dzieci: zewnętrzny, zadaszony, podgrzewany, leżaki
• basen "Main pool": zewnętrzny, leżaki
• ręczniki: w cenie

Dla dzieci:


• plac zabaw
• pokój gier i zabaw
• basen dla dzieci: zewnętrzny, zadaszony, podgrzewany, leżaki
• animacje dla dzieci
• miniklub: w cenie
• animacje dla nastolatków
• łóżeczka dla dzieci/niemowląt: na zapytanie
• animacje dla nastolatków

Sport i wellness:

W cenie
• piłka plażowa
• siatkówka plażowa 
• sala fitness/siłownia

Płatne
• jazda konna
• windsurfing
• kitesurfing
• nurkowanie
• strefa spa: w ofercie firm zewnętrznych
• masaże: w ofercie firm zewnętrznych
• sauna parowa

Rozrywka:


• zajęcia sportowe


• międzynarodowe animacje dla dorosłych


• wieczory tematyczne


• przedstawienia


• karaoke


• boccia


• rzutki


• bilard za opłatą

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 2-4 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny FZX1

• 4-5 os. • ok. 65 m2 • widok na basen • 2 dwuosobowe pokoje oddzielone drzwiami • balkon lub taras • klimatyzacja: centralnie sterowana • wanna lub prysznic • WC • suszarka • sejf: w cenie • telefon • TV sat. • minibar: za opłatą

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze DZM1

• 1-4 os. • ok. 33 m2 • widok na morze • balkon • klimatyzacja: centralnie sterowana • wanna lub prysznic • WC • suszarka • sejf: w cenie • telefon • TV sat. • minibar: za opłatą

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-4 os. • ok. 33 m2 • widok na ogród • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja: centralnie sterowana • suszarka • TV sat. • minibar: za opłatą • w starszym budynku • balkon lub taras • wanna lub prysznic • WC • sejf • telefon

Pokój 2-osobowy DZX2

• 1-3 os. • ok. 33 m2 • widok na basen • klimatyzacja: indywidualnie sterowana • minibar: woda • TV • suszarka do włosów • balkon lub taras • wanna lub prysznic • WC • sejf • telefon

Wyżywienie:

All inclusive
• śniadanie: w formie bufetu
• późne śniadanie
• obiad: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu
• przekąski
• wybrane napoje bezalkoholowe
• wybrane lokalne napoje alkoholowe
• wybrane napoje do posiłków
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary restauracje: 6
• główna restauracja "Dunes": bufet, z tarasem
• restauracja "Om Ali": rodzaje kuchni: orientalna, a la carte, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, wymagana rezerwacja, raz na pobyt w cenie, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Mama Mia": rodzaje kuchni: włoska, a la carte, za opłatą, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, wymagana rezerwacja, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Tiger Lilly": rodzaje kuchni: chińskie, a la carte, za opłatą, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, wymagana rezerwacja, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Jabur": rodzaje kuchni: indyjska, a la carte, za opłatą, stałe menu, wymagana rezerwacja, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Smakmak": rodzaje kuchni: międzynarodowa, bufet, na plaży, strefa dla palących
bary i inne: 5
• bar w lobby "Jasmine": 10:00 - 00:00
• bar przy zewnętrznym basenie: 10:00 - 17:00
• bar w lobby "Dunes": 15:30 - 23:00
• bar przekąskowy "Smak Beach bar": 10:00 - 17:00
• bar Vip Lounge: 12:00 - 00:00, za opłatą

Dodatkowe informacje
• uroczysta kolacja: w formie bufetu
• świąteczne atrakcje: kolacja
• atrakcje noworoczne: w formie bufetu, wino/piwo/napoje bezalkoholowe, program rozrywkowy, muzyka na żywo i wieczory taneczne

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Blisko lotniska Sport Sporty wodne Nurkowanie Dostęp do internetu Życie nocne Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.8

Ocena klientów
na podstawie 53 dodanych opinii

Lokalizacja
3,9
Pokój
3,7
Posiłki
3,9
Basen
4,1
Czystość
3,7
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 4.5
    luty 2020

    Duży hotel

    Hotel na rozległym terenie, duża plaża, sympatyczna obsługa, (poza sprzątającym, który zapominał o ręcznikach, o wodzie), pokoje czyste, wyżywienie urozmaicone. Według mnie hotel na cztery gwiazdki.
    Hotel na rozległym terenie, duża plaża, sympatyczna obsługa, (poza sprzątającym, który zapominał o ręcznikach, o wodzie), pokoje czyste, wyżywienie urozmaicone. Według mnie hotel na cztery gwiazdki.
  • 3.2
    luty 2020

    Pobyt feryjny

    Byłam z rodzina w hotelu z początkiem lutego 2020. <br />Plusy: ciepło temp. 26 stopni w ciągu dnia. wieczory chłodne trzeba zakładać ciepła bluzę. Bardzo pomocna polska animatorka Kasia oraz cała ekipa animatorów, którzy zachęcali do zabawy. Ogród zadbany . Dużo obsługi sprzątającej. <br />Minusy: Hotel nie zasługuje na 5* , Pokoje brudne sprzątane powierzchownie, hol ciemny, brudny nadający się do remontu . Kanapy, które przeszły już lata świetności., brudne poplamione. Jednak obsługa biegała i sprzątała wszystkie szklanki pozostawione przez gości hotelowych. W nocy wylewane są nieczystości z szamba w celu podlewania ogrodu. Smród jest niemiłosierny. Jeżeli chcą tak robić to grubo po 24 a nie po 22 gdzie wszyscy spacerują. Nie wyobrażam sobie smrodu w sezonie letnim gdzie trzeba spać przy otwartych oknach . Rezydent nie pomocny. Sprzedaje wycieczki 2 krotnej ceny wycieczek. Polecam polskie biura podroży z Hurgady. Te same wycieczki są w dobrej cenie. Dla przykładu: wycieczka na Wyspę Orange z polskiego biura podróży 31$ a z TUI 91 $. Jedzenie monotonne ale każdy coś dla siebie znajdzie. Baseny zimne. Jedyny podgrzewany basen to dla dzieci. Jeszcze na złą uwagę zasłguje Vifi . Kupione w lobby i na darmo za 15$ . Prawie nigdy nie działało. Szkoda kasy. Wieczorami duża ilość ludzi korzystających i pojawiała się informacja ze nie można się zalogować .
    Byłam z rodzina w hotelu z początkiem lutego 2020.
    Plusy: ciepło temp. 26 stopni w ciągu dnia. wieczory chłodne trzeba zakładać ciepła bluzę. Bardzo pomocna polska animatorka Kasia oraz cała ekipa animatorów, którzy zachęcali do zabawy. Ogród zadbany . Dużo obsługi sprzątającej.
    Minusy:
    Hotel nie zasługuje na 5* , Pokoje brudne sprzątane powierzchownie, hol ciemny, brudny nadający się do remontu . Kanapy, które przeszły już lata świetności., brudne poplamione. Jednak obsługa biegała i sprzątała wszystkie szklanki pozostawione przez gości hotelowych. W nocy wylewane są nieczystości z szamba w celu podlewania ogrodu. Smród jest niemiłosierny. Jeżeli chcą tak robić to grubo po 24 a nie po 22 gdzie wszyscy spacerują. Nie wyobrażam sobie smrodu w sezonie letnim gdzie trzeba spać przy otwartych oknach . Rezydent nie pomocny. Sprzedaje wycieczki 2 krotnej ceny wycieczek. Polecam polskie biura podroży z Hurgady. Te same wycieczki są w dobrej cenie. Dla przykładu: wycieczka na Wyspę Orange z polskiego biura podróży 31$ a z TUI 91 $. Jedzenie monotonne ale każdy coś dla siebie znajdzie. Baseny zimne. Jedyny podgrzewany basen to dla dzieci. Jeszcze na złą uwagę zasłguje Vifi . Kupione w lobby i na darmo za 15$ . Prawie nigdy nie działało. Szkoda kasy. Wieczorami duża ilość ludzi korzystających i pojawiała się informacja ze nie można się zalogować .
  • 4.0
    styczeń 2020

    super wakacje

    hotel fajny,czysty. polecamy
    hotel fajny,czysty. polecamy
  • 4.2
    październik 2019

    Udany wypad

    Ogólnie ok
    Ogólnie ok
  • 2.8
    sierpień 2019

    średnio przyjemnie

    Byłam z rodziną na początku sierpnia w tym hotelu.<br />Na początku dostaliśmy zły pokój, do tego dwa łóżka dla 4 osób. Próbowaliśmy doprosić się kolejnego łóżka jednak obsługa recepcji nas ignorowała.<br />Po dwóch dniach spotkaliśmy się z rezydentem i opowiedzieliśmy o całej sytuacji. Po rozmowie z menadżerem ustalono że otrzymaliśmy zły pokój i zaproponują nam nowy - z widokiem na ogród i z odpowiednią ilością łóżek.<br />Gdy udałam się na spotkanie o wyznaczonej godzinie nikt w recepcji nie miał zielonego pojęcia o co mi chodzi i krótko stwierdzili że żadnego pokoju nie ma. Przekazałam im informację że nasz rezydent ustalił to z menedżerem....i w ciągu 5 minut dali nam pokój nowy pod warunkiem że przeniesiemy się w ciągu 10 minut. Poprosiłam o wydłużenie tego terminu gdyż mam małe dzieci i spakowanie 4 osobowej rodziny w 10 min jest prawie niemożliwe. Niestety byli nieugięci. <br />Gdy podjęliśmy decyzję że przenosimy się, po 10 minutach wydzwaniano do mnie czy już jestem w pokoju.....oczywiście nie było to realne więc dzwonili na zmianę do starego pokoju i nowego czy już jesteśmy.<br />Generalnie obsługa w recepcji baaaaardzo niemiła czego nie można powiedzieć o pozostałych tj. restauracja/bar oraz obsługa sprzątająca czy ratownicy.<br />Hotel sam w sobie jest bardzo duży. Jest sporo basenów, również takich które są ukryte między budynkami i nie każdy tam trafia co jest plusem.<br />Niestety jest brudno i z tym trzeba się liczyć - jak to bywa w Egipcie. Na terenie hotelu prowadzone są nieustające remonty pokoi, leżąc przy basenie za plecami malowanie, szpachlowanie, wiercenie, kucie. Jednym słowem kurz i zapach farb.<br />Jednak zapach farb nie był najgorszy gdyż pielęgnacja rośli wymagała nieustannego użyźniania ich gnojówką......smród straaaaaszny.<br />W restauracji poprawnie, choć ilość kelnerów do ilości gości nieadekwatna. Chłopaki ledwo nadążają z obsługą. Naczynia i sztućce nie zawsze były czyste.<br />Materace które obsługa wynosiła na plażę , na leżaki leżały na gruzie w remontowanym pokoju, bleeee!<br />Pokoje nie są sprzątane, jest ścielone łóżko, czasem wymieniany ręcznik i wyrzucane śmieci.<br />My plamy po poprzednich gościach w pokoju (pierwszym ) mieliśmy od początku i pomimo sprzątania nie były one usuwane. <br />Hotel wieczorami zapewniał atrakcje, np. pokazy na basenie czy pokazy ognia. <br />Jedzenie praktycznie codziennie to samo, między posiłkami niestety można zgłodnieć gdyż do obiadu i do kolacji jest sporo przerwy a hotel niewiele oferuje w opcji ALL i to był problem szczególnie jeśli chodzi o dzieci. Przed obiadem można było zjeść pieczywo lub ciastko ze śniadania a między obiadem a kolacją codziennie pancakes.<br />Jednym słowem to nie było nasze miejsce na ziemi....choć hotel prezentuje się imponująco. <br />Raczej nie polecam rodzinom z dziećmi.
    Byłam z rodziną na początku sierpnia w tym hotelu.
    Na początku dostaliśmy zły pokój, do tego dwa łóżka dla 4 osób. Próbowaliśmy doprosić się kolejnego łóżka jednak obsługa recepcji nas ignorowała.
    Po dwóch dniach spotkaliśmy się z rezydentem i opowiedzieliśmy o całej sytuacji. Po rozmowie z
    menadżerem ustalono że otrzymaliśmy zły pokój i zaproponują nam nowy - z widokiem na ogród i z odpowiednią ilością łóżek.
    Gdy udałam się na spotkanie o wyznaczonej godzinie nikt w recepcji nie miał zielonego pojęcia o co mi chodzi i krótko stwierdzili że żadnego pokoju nie ma. Przekazałam im informację że nasz rezydent ustalił to z menedżerem....i w ciągu 5 minut dali nam pokój nowy pod warunkiem że przeniesiemy się w ciągu 10 minut. Poprosiłam o wydłużenie tego terminu gdyż mam małe dzieci i spakowanie 4 osobowej rodziny w 10 min jest prawie niemożliwe. Niestety byli nieugięci.
    Gdy podjęliśmy decyzję że przenosimy się, po 10 minutach wydzwaniano do mnie czy już jestem w pokoju.....oczywiście nie było to realne więc dzwonili na zmianę do starego pokoju i nowego czy już jesteśmy.
    Generalnie obsługa w recepcji baaaaardzo niemiła czego nie można powiedzieć o pozostałych tj. restauracja/bar oraz obsługa sprzątająca czy ratownicy.
    Hotel sam w sobie jest bardzo duży. Jest sporo basenów, również takich które są ukryte między budynkami i nie każdy tam trafia co jest plusem.
    Niestety jest brudno i z tym trzeba się liczyć - jak to bywa w Egipcie. Na terenie hotelu prowadzone są nieustające remonty pokoi, leżąc przy basenie za plecami malowanie, szpachlowanie, wiercenie, kucie. Jednym słowem kurz i zapach farb.
    Jednak zapach farb nie był najgorszy gdyż pielęgnacja rośli wymagała nieustannego użyźniania ich gnojówką......smród straaaaaszny.
    W restauracji poprawnie, choć ilość kelnerów do ilości gości nieadekwatna. Chłopaki ledwo nadążają z obsługą. Naczynia i sztućce nie zawsze były czyste.
    Materace które obsługa wynosiła na plażę , na leżaki leżały na gruzie w remontowanym pokoju, bleeee!
    Pokoje nie są sprzątane, jest ścielone łóżko, czasem wymieniany ręcznik i wyrzucane śmieci.
    My plamy po poprzednich gościach w pokoju (pierwszym ) mieliśmy od początku i pomimo sprzątania nie były one usuwane.
    Hotel wieczorami zapewniał atrakcje, np. pokazy na basenie czy pokazy ognia.
    Jedzenie praktycznie codziennie to samo, między posiłkami niestety można zgłodnieć gdyż do obiadu i do kolacji jest sporo przerwy a hotel niewiele oferuje w opcji ALL i to był problem szczególnie jeśli chodzi o dzieci. Przed obiadem można było zjeść pieczywo lub ciastko ze śniadania a między obiadem a kolacją codziennie pancakes.
    Jednym słowem to nie było nasze miejsce na ziemi....choć hotel prezentuje się imponująco.
    Raczej nie polecam rodzinom z dziećmi.
  • 3.0
    sierpień 2019

    Ponad 20 razy w Egipcie ten hotel to dramat!!!

    Witam co najwyzej 3.5 gwiazdki.<br />Od poczatku zaczne, rejestracja w nocy trwała 2 godz. Potem pokoje które sa słabo sprzatane i zeby nie arabski to po angielsku bym nawet wody nie ogarnął. Dalej idąc restauracja nie ogarnia liczby gości która jest. Brak stolików szklanek i kelnerów, długie kolejki, i klima nie jest wydajna wszyscy upoceni, troche słabo.<br />Basen z falą popsuty , a reszta basenów do remontu. Plaża fajna szeroka ale bardzo brudna. Jesli chodzi o rafę to jej tu nie ma. Nurkowanie z Tiu rezydent mówi ze będą Polskie instruktorki a tu tylko Egipcjanie i przeładowana łódź . Animacje co wieczór opóznione, w ciagu dnia słabo, zajęcia aqua 0. To moja pierwsza opinia w życiu, na ponad 20 wyjazdów do Egiptu piszę do was bo jak macie opcję to bierzcie inny hotel. Nie jestem wymagającym wczasowiczem tym bardziej proponuje wziąć to pod uwagę. Pozdrawiam
    Witam co najwyzej 3.5 gwiazdki.
    Od poczatku zaczne, rejestracja w nocy trwała 2 godz. Potem pokoje które sa słabo sprzatane i zeby nie arabski to po angielsku bym nawet wody nie ogarnął. Dalej idąc restauracja nie ogarnia liczby gości która jest. Brak stolików szklanek i kelnerów, długie kolejki,
    i klima nie jest wydajna wszyscy upoceni, troche słabo.
    Basen z falą popsuty , a reszta basenów do remontu. Plaża fajna szeroka ale bardzo brudna. Jesli chodzi o rafę to jej tu nie ma. Nurkowanie z Tiu rezydent mówi ze będą Polskie instruktorki a tu tylko Egipcjanie i przeładowana łódź . Animacje co wieczór opóznione, w ciagu dnia słabo, zajęcia aqua 0. To moja pierwsza opinia w życiu, na ponad 20 wyjazdów do Egiptu piszę do was bo jak macie opcję to bierzcie inny hotel. Nie jestem wymagającym wczasowiczem tym bardziej proponuje wziąć to pod uwagę. Pozdrawiam
  • 3.2
    sierpień 2019

    Na ponad 20 wyjazdów do Egiptu nie polecam.

    Witam pierwszy raz piszę opinię a to tylko dlatego że jak macie opcję to kupcie inny hotel. Jesli chodzi o gwiazdki to 3.5 . Pokoje słabo posprzątane. Rano podczas podlewania trawy smród szamba który jest w pokoju. Plaża ok ale bardzo brudna i dużo smieci. Basen z falą popsuty. Reszta basenów stan do remontu. Na posiłkach klima często nie ogarnia i jesz z potem na czole. Mało stolików i obsługi na ilość gosci którą chcą obsłużyć. Podsumowując na ponad 20 pobytów w Egipcie nikomu nie polecam tego hotelu. Na nurkowaniu z Tui miały być Polskie instruktorki, a było dwóch instruktorów z Egiptu. Ręce opadają na każdym kroku. Jeszcze jedno fajne info na drugi dzień próba rezerwacji kolacji tematycznej nieudana bo brak terminów. Pozdrawiam.
    Witam pierwszy raz piszę opinię a to tylko dlatego że jak macie opcję to kupcie inny hotel. Jesli chodzi o gwiazdki to 3.5 . Pokoje słabo posprzątane. Rano podczas podlewania trawy smród szamba który jest w pokoju. Plaża ok ale bardzo brudna i dużo smieci. Basen z falą popsuty. Reszta basenów stan do
    remontu. Na posiłkach klima często nie ogarnia i jesz z potem na czole. Mało stolików i obsługi na ilość gosci którą chcą obsłużyć. Podsumowując na ponad 20 pobytów w Egipcie nikomu nie polecam tego hotelu. Na nurkowaniu z Tui miały być Polskie instruktorki, a było dwóch instruktorów z Egiptu. Ręce opadają na każdym kroku. Jeszcze jedno fajne info na drugi dzień próba rezerwacji kolacji tematycznej nieudana bo brak terminów. Pozdrawiam.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 786 zł/os.
Kod oferty: 12112020TUIZ143679
czw. 12.11.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 12.11.2020 , godz. 07:20
Warszawa
Enter Air
czw. 12.11.2020 , godz. 12:30
Hurghada
Powrót:
czw. 19.11.2020 , godz. 13:30
Hurghada
Enter Air
czw. 19.11.2020 , godz. 17:05
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Jasmine Palace

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 12.11.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 572
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 12.11.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 3 572
Pokój 2-osobowy (DZX1) 3 656
Pokój 2-osobowy (DZX2) 3 844
Pokój 2-osobowy z widokiem na morze (DZM1) 4 128