Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Monika

Wyjątkowy hotel w dobrej cenie

Jeśli potrzebujesz relaksu za nie wysoką cenę ,to polecam właśnie ten hotel. Na miejscu przepiękna duża plaża oraz basen .Poza tym ciekawe animacje ,które porwą do zabawy każdego oraz bardzo przyjazny i pomocny personel . Jedynym minusem było mało urozmaicone jedzenie .Mimo wszystko hotel bardzo polecam ,ponieważ nie można się w nim nudzić !!

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

R

HURGHADA/EGIPT

D

• recepcja • winda • taras • 2 restauracje • bar • basen zewnętrzny • aquapark ze zjeżdżalniami

W

• Wi-Fi (w miejscach publicznych, w cenie) • leżaki i parasole (przy basenie w cenie) • ręczniki kąpielowe (w cenie)

D

• minimarket • dyskoteka • parking (niestrzeżony, w cenie) • sala konferencyjna

Visa, MasterCard

L

488

5 gwiazdek

S

W cenie • siłownia • siatkówka plażowa

Płatne • strefa spa • sauna fińska • masaże • kort tenisowy • sporty wodne na plaży (żeglowanie, windsurfing) • szkoła nurkowania PADI

R

• przedstawienia • muzyka na żywo

P

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze DZM1

• klimatyzacja (centralnie sterowana) • sejf (w cenie) • minibar (płatny) • TV sat. • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy DZX1

W

All inclusive • śniadanie • obiad • kolacja • przekąski • napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • 2.7
    ( listopad 2018 )

Średni hotel, nie polecam go żadnemu "europejczykowi"

Hotel ma więcej minusów niż plusów. Plusem na pewno są ogrody, duża ilość basenów. Problemem jest jednak to, że są to 3 hotele (od jednego właściciela) i w tych 2 innych nie ma basenów, zjeżdżalni itd..co za tym idzie wszyscy pakowali się do naszego hotelu. Przy basenach ciągłe kolejki do baru (gdyż korzystały z niego osoby z 3 hoteli! ). Plusem są też zjeżdżalnie (tylko te na których zjeżdżało się na pontonach!) gdyż na wszystkich innych człowiek podczas zjazdu się "zadzierał", ale znowu kolejny bardzo duży minus co do zjeżdżalni to ilość właśnie tych pontonów! Bo z hotelu i ślizgawek korzystały 3 hotele a podwójnych pontonów to uwaga było AŻ 8! Pojedynczych było też maksymalnie 10 co za tym idzie ludzie musieli czekać czasami kilka godzin żeby sobie pozjeżdżać. Jednak największym minusem i dla tego każdemu z europy odradzam tam jechać to jedzenie, one po prostu śmierdziało z metra, dodawali tam jakiś swoich przypraw lub olej (tak sądzę) dla tego te jedzenie "dla nas" nie było zdatne do jedzenia! Człowiek po prostu na tych wczasach był głodny, gdyż dobre jedzenie mógł zjeść tylko poza hotelem co jest największym rozczarowaniem wakacji!!! Ten hotel jest przystosowany do jedzenia pod "swoich" ludzi a nie europejczyków!!!
  • 2.3
    ( listopad 2018 )

TRAGEDIA !!!

Byłem w tym hotelu od 01 listopada 2018 r przez tydzień, jedynym plusem hotelu jest piękny ogród i dość fajny aqua park, i to by było na tyle jeśli chodzi o plusy... nie jestem wybredny i w Egipcie byłem już 9 raz ale takiego syfu jeszcze nie spotkałem ! W dzień przyjazdu byliśmy w hotelu około 14:00, ulokowaliśmy bagaże w pokoju i poszliśmy z dziećmi na stołówkę aby coś zjeść po podróż, weszliśmy do restauracji około 14:25 ( obiad wydawany do 14:30) a tam pusto ..jakieś dwa kawałki ciasta i to wszystko, kucharz trzymał w ręku cały pojemnik frytek więc go poprosiłem aby nałożył choć trochę dla dzieci na wynos ..ten oświadczył że już zamknięte i wyrzucił te frytki do worka na śmieci..ogromne zdziwienie ..! ok o 15 otwierają bar z przekąskami, poszliśmy tam a tu kolejka 30 osób i koleś robiący pizzę, ale ku mojemu zdziwieniu wkładał on do pieca jedną blaszkę pizzy więc aby załapać się na trójkąt pizzy trzeba było stać dobre 20 minut. W hotelu są trzy bary wydające alkohol i inne napoje, jeden bar znajduje się w lobby, drugi przy basenie w ogrodzie a trzeci na plaży. Wiecznie milion ludzi w kolejce..jak za komuny stoi się 15-20 min aby dostać drinka w małym jednorazowym kubeczku o pojemności 100 ml, bo dostanie czegoś w normalnym plastiuk graniczyło z cudem, może i to lepiej bo nie raz widzieliśmy jak barman nie myjąc zebranych kubków lał alkohol stojącym w kolejce ludziom ...masakra ! My chodziliśmy ciągle ze swoimi kubkami, które zabieraliśmy do pokoju ..po prostu cyrk ! Przy hotelu całkowicie nie istnieje rafa..a woda przez cały pobyt była mętna ..coś niespotykanego w Egipcie! stojąc w wodzie do pasa nie było widać stóp ..już nie wspomnę o jakiś pływających rybach czy krabach! Pokój sprzątany codziennie i mimo zostawiania napiwków niemal codziennie musiałem prosić o ręczniki bo pan sprzątający ich nie zostawiał ..Hotel bardzo daleko od centrum Hurghady, na zewnątrz kilka sklepików i pustynia. Ogólnie nie polecam tego hotelu, ten komentarz napisałem ku przestrodze , Pozdrawiam
    ( lipiec 2018 )

Rewelacyjny Hotel!!!! Ewa z rodziną

Właśnie wróciliśmy z hotelu Hawaii. Świetny wyjazd. Hotel na wysokim poziomie, spełnił nasze oczekiwania. Mnóstwo jedzenia, picia . Rozrywka na b.wysokim poziomie: fantastyczne anmimacje międzynarodowe , nasz synek nie opuszczał aquaparku nawet na moment ;).<br />Polecamy serdecznie.<br />Jesteśmy także bardzo zadowoleni z rezydenta p. Mohsena Rezeky. Bardzo sypmatyczny i pomocny. <br />Dziekujemy także p. Anetce z Travelplanet Głubczyce, która doradziła nam wybór tego hotelu. <br />Jesteśmy w pełni zadowoleni.
    Polecamy serdecznie.
    Jesteśmy także
    bardzo zadowoleni z rezydenta p. Mohsena Rezeky. Bardzo sypmatyczny i pomocny.
    Jesteśmy w pełni zadowoleni.
  • 4.5
    ( marzec 2018 )

Super hotel polecam

W hotelu bardzo czysto pokoje codziennie sprzątane codziennie wymieniono pościel ręczniki meble Rzeczywiście są stare i łazienki również ale co do czystości nie mamy zastrzeżeń jeżeli chodzi o restauracji główną po każdym gościu zmieniany obrusy serwetki bardzo szeroki wachlarz dań Aquapark super w ogóle ogólnie Bardzo nam się podobało i z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel byliśmy z sześciolatkiem
  • 2.0
    ( marzec 2018 )

Nigdy więcej...

W hotelu spędziliśmy tydzień, zdjęcia w internecie są stare i nie pokazują stanu faktycznego.<br />Pokoje są w opłakanym stanie stare brudne i zniszczone meble, łazienki zagrzybione, pościel nie wymieniana a ręczniki zmienione dopiero na nasze żądanie. Windy w hotelu również brudne i ciągle niesprawne.W restauracji głównej czystość też zostawiała wiele do życzenia: obrusy i serwetki brudne i nie wyprasowane, pokrowce na krzesła stare, porwane i porozciągane. W jedzeniu bardzo często znajdowały się skorupki po jajkach, zepsute warzywa a w ciastach smak spleśniałych truskawek. Plaża betonowa posypana żwirem i zejście do wody po betonowych śliskich schodach. Na plaży jak i przy basenach wypoczynek zakłócały muchy.<br />Dziwimy się skąd tyle pozytywnych opinii? My odradzamy!!!<br />Najgorszy hotel w jakim byliśmy ( a był to nasz ósmy pobyt w Hurghadzie ),cena nie adekwatna do jakości.
    Dziwimy się skąd tyle pozytywnych opinii? My odradzamy!!!
    ( luty 2018 )

przyjemny pobyt

Jeden z lepszych hoteli, sympatyczny pokój, bardzo dobry wybór jedzenia, podgrzewany główny basen, piękny ogród, czynne zjeżdżalnie - polecam, nie wiem jak w sezonie, ja wróciłam wczoraj i jestem zadowolona, w tej cenie trudno o lepszy hotel.
    ( luty 2018 )

Super urlop

Spędziliśmy 2 cudowne tygodnie .Obsługa uśmiechnięta i ciągle gotowa do pomocy .Kuchnia urozmaicona każdy znajdzie coś dla siebie .Hotel i cały teren ogromny nie ma czasu na nudę. Oczywiście zawsze znajdą się wiecznie niezadowoleni ale ja i mój mąż spędziliśmy tu naprawdę cudowne wakacje.Nie jest to nowiutki hotel ale czysty pokoje wymagają małych remontów ale sprzątane codziennie dokładnie i nie ma się do czego przyczepić. Jeśli ktoś narzeka to jest głupi bo co do ceny jest śmiesznie niska wiec nie można oczekiwać złotych klamek i stekow .Polecam dla wszystkich dorosłych i dzieci bo atrakcji jest dla każdej grupy wiekowej

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
2 428
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
15:30 - Katowice
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Hawaii Riviera Aqua Park (ex. Festival Riviera)