Atuty oferty

Opis hotelu

KATEGORIA:

3*

REGION:

Hurghada

kategoria organizatora:

3*

kategoria lokalna:

3*

Data otwarcia:

1996 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

internet:

Wi-Fi w lobby bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywazne!: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane w 9 budynkach:budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2), 8 bungalowów (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
pokoje w budynku głównym dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras ,
Bungalowy dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras ,
pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras. Zlokalizowane w bungalowach najbliżej plaży

Wyżywienie:

restauracja główna, bary (2)

śniadanie i obiadokolacja:

śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (18:30-21:30) , wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
All Inclusive
(10:00-23:00)
śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:30-21:30), późny posiłek (21:30-23:00) serwowane w restauracji głównej, podwieczorek (16:30-17:30) serwowany w lobby barze, lody, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

z myślą o dzieciach:

brodzik, animacje dla dzieci, krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa, miniboisko do piłki nożnej, aerobik, animacje

płatne:

bilard

Aktualizacja opisu:

13.12.2019 16:44

usługi dostępne w hotelu:

Wi-Fi
Przy plaży
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.5

Ocena klientów
na podstawie 19 dodanych opinii

Lokalizacja
2,9
Pokój
2,5
Posiłki
2,7
Basen
2,4
Czystość
2,9
Obsługa
3,2
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • singli
  • 3.2
    sierpień 2019

    Lokalizacja dobra, szalu nie ma, tragedii tez raczej nie

    Spedzilem w tym hotelu 2 tygodnie, wiadomo, luksusu nie ma. Jedzenie monotonne, z iloscia problemu nie ma, zawsze bylo nadto i nigdy nie braklo. Niestety jedzenie ciezkostrawne, bo dzien w dzien to samo i po 3 dniach ciezko juz przelknac cokolwiek, zero przypraw, zero smaku itd. Lokalizacja bardzo dobra, blisko do sklepow oraz do galerii handlowej gdzie jest carrefour. Plaza zaraz przed nosem. Nawet fajna. Nic mi nie ukradli takze tez plus. Pokoje jak pokoje, klima jest taka ze da sie zalaczyc albo wylaczyc, temperatura jest odgornie ustalona taka sama w wszystkich pokojach jak sie uzywa klimy, dzialac dzialala ale mogla by bardziej chlodzic. W ciagu 2 tygodni uswiadczylem w pokoju tylko jednego karalucha i tylko jedna jaszczurke takze nie jest zle, myslalem ze bedzie ich sporo po przeczytaniu niektorych opini. Co innego komary, ich to juz tam bylo nie malo, ale tez nie jakos super duzo, no ale byc byly i gryzly. Z minusow pokoju to w sumie najwiekszym byl taki ze w jednym miejscu wchodzac do pokoju caly czas byla woda na podlodze, leciala albo z lodowki albo skads spod umywalki w lazience i w jednym miejscu (na wejsciu do pokoju) po prostu caly czas stala woda. Po paru dniach sie przyzwyczailem i mialem wyje... wiadomo. Nie jest to jakas tragedia. Oczywiscie zglaszalem to w recepcji i sprzatajacym ale odpuscilem po kilku probach i zawsze tej samej reakcji - powycierali, zamiotli i powiedzieli teraz jest ok no problem haha. Ale ogolnie nastawialem sie ze bedzie gorzej. Jesli chodzi o obsluge to bardzo mili ludzie - od kelnerow i recepcji po ludzi sprzatajacych i wydajacych reczniki na plazy. Czy polecialbym drugi raz w to miejsce ? - mysle ze tak. Jedzenie ogolnie masakra.
    Spedzilem w tym hotelu 2 tygodnie, wiadomo, luksusu nie ma. Jedzenie monotonne, z iloscia problemu nie ma, zawsze bylo nadto i nigdy nie braklo. Niestety jedzenie ciezkostrawne, bo dzien w dzien to samo i po 3 dniach ciezko juz przelknac cokolwiek, zero przypraw, zero smaku itd. Lokalizacja bardzo dobra,
    blisko do sklepow oraz do galerii handlowej gdzie jest carrefour. Plaza zaraz przed nosem. Nawet fajna. Nic mi nie ukradli takze tez plus. Pokoje jak pokoje, klima jest taka ze da sie zalaczyc albo wylaczyc, temperatura jest odgornie ustalona taka sama w wszystkich pokojach jak sie uzywa klimy, dzialac dzialala ale mogla by bardziej chlodzic. W ciagu 2 tygodni uswiadczylem w pokoju tylko jednego karalucha i tylko jedna jaszczurke takze nie jest zle, myslalem ze bedzie ich sporo po przeczytaniu niektorych opini. Co innego komary, ich to juz tam bylo nie malo, ale tez nie jakos super duzo, no ale byc byly i gryzly. Z minusow pokoju to w sumie najwiekszym byl taki ze w jednym miejscu wchodzac do pokoju caly czas byla woda na podlodze, leciala albo z lodowki albo skads spod umywalki w lazience i w jednym miejscu (na wejsciu do pokoju) po prostu caly czas stala woda. Po paru dniach sie przyzwyczailem i mialem wyje... wiadomo. Nie jest to jakas tragedia. Oczywiscie zglaszalem to w recepcji i sprzatajacym ale odpuscilem po kilku probach i zawsze tej samej reakcji - powycierali, zamiotli i powiedzieli teraz jest ok no problem haha. Ale ogolnie nastawialem sie ze bedzie gorzej. Jesli chodzi o obsluge to bardzo mili ludzie - od kelnerow i recepcji po ludzi sprzatajacych i wydajacych reczniki na plazy. Czy polecialbym drugi raz w to miejsce ? - mysle ze tak. Jedzenie ogolnie masakra.
  • 1.0
    kwiecień 2019

    Fatalny!!

    W hotelu nie spędziliśmy nawet jednej nocy. Wszędzie grzyb, na ścianach w basenie, do łazienki strach wejść! Uratował nas Booking.com, w trybie awaryjnym się stamtąd ewakuowaliśmy. Travelplanet nie pomógł wogole, napisali tylko żeby złożyć reklamacje.
    W hotelu nie spędziliśmy nawet jednej nocy. Wszędzie grzyb, na ścianach w basenie, do łazienki strach wejść! Uratował nas Booking.com, w trybie awaryjnym się stamtąd ewakuowaliśmy. Travelplanet nie pomógł wogole, napisali tylko żeby złożyć reklamacje.
  • 2.0
    luty 2019

    Dla mało wymagających jest OK

    Hotel wybraliśmy ze względu na usytuowanie. Wracaliśmy tu tylko spać. Pościel była ok, ręczniki zmieniane. Woda ciepła na życzenie :) Jedzenie nie rzuca na kolana, ale coś tam można sobie wybrać. Czystość to temat rzeka, należy po prostu zaakceptować stan jaki jest i nie wpadać w histerię. To jest hotel 3 gwiazdkowy. Wszyscy się uśmiechają i w miarę swoich możliwości spełniają życzenia gości. Pod koniec pobytu stwierdziłam, że ten hotel wcale nie jest taki zły, widziałam gorsze. I tego się trzymam. Nie jest to hotel dla dzieci i osób pragnących stacjonarnego wypoczynku w hotelu przy basenie z atrakcjami typu animacje i kolorowe drinki .
    Hotel wybraliśmy ze względu na usytuowanie. Wracaliśmy tu tylko spać. Pościel była ok, ręczniki zmieniane. Woda ciepła na życzenie :) Jedzenie nie rzuca na kolana, ale coś tam można sobie wybrać. Czystość to temat rzeka, należy po prostu zaakceptować stan jaki jest i nie wpadać w histerię. To jest hotel
    3 gwiazdkowy. Wszyscy się uśmiechają i w miarę swoich możliwości spełniają życzenia gości. Pod koniec pobytu stwierdziłam, że ten hotel wcale nie jest taki zły, widziałam gorsze. I tego się trzymam. Nie jest to hotel dla dzieci i osób pragnących stacjonarnego wypoczynku w hotelu przy basenie z atrakcjami typu animacje i kolorowe drinki .
  • 4.0
    grudzień 2018

    Super

    Ceramika jest ceramiczna, nie plastikowa. Drewno drewniane. Gips z gipsu. Jest to wszystko egzoyka miejsca. Malkontent zawsze powie że żmija rogata ma małe rogi a wielbłąd garby. Beirut jest w mojej ocenie ok. Pościel i ręczniki czyste. W pokoju również czysto. Czyste i ciepłe morze szumi pod balkonem. Dla mnie super
    Ceramika jest ceramiczna, nie plastikowa. Drewno drewniane. Gips z gipsu. Jest to wszystko egzoyka miejsca. Malkontent zawsze powie że żmija rogata ma małe rogi a wielbłąd garby. Beirut jest w mojej ocenie ok. Pościel i ręczniki czyste. W pokoju również czysto. Czyste i ciepłe morze szumi pod balkonem.
    Dla mnie super
  • 2.5
    październik 2018

    masakra

    Brud na stołówce,codziennie trzeba prosić na śniadaniu kilku kelnerów bo jeden nigdy nie zareagował na nasze prośby o kawałek masła które po dłuższej chwili było przynoszone tylko dla nas 4 kosteczki na 2 osoby,brak serwetek papierowych.Po zgłoszeniu sytuacji rezydentowi stwierdził, że to jest hotel 3 gwiazdkowy i mamy za duże wymagania.W Egipcie byliśmy 7 raz w hotelach różnych kategorii.Nigdy nie spotkaliśmy się z takimi warunkami na stołówce.W każdym hotelu masło było ogólnie dostępne na śniadaniu obiedzie i kolacji.Tutaj z wielką łaską dostawaliśmy wydzielone tylko podczas śniadania.Serwetko podawane były też tylko na naszą prośbę.Basen bardzo brudny tak że podczas 2 tygodniowego pobytu nie mieliśmy odwagi wejść do niego.Jedyny plus to hotel przy samej plaży gdzie można się pokąpać.W lodówce w pokoju drzwiczki skrzypiące i odpadające.
    Brud na stołówce,codziennie trzeba prosić na śniadaniu kilku kelnerów bo jeden nigdy nie zareagował na nasze prośby o kawałek masła które po dłuższej chwili było przynoszone tylko dla nas 4 kosteczki na 2 osoby,brak serwetek papierowych.Po zgłoszeniu sytuacji rezydentowi stwierdził, że to jest hotel
    3 gwiazdkowy i mamy za duże wymagania.W Egipcie byliśmy 7 raz w hotelach różnych kategorii.Nigdy nie spotkaliśmy się z takimi warunkami na stołówce.W każdym hotelu masło było ogólnie dostępne na śniadaniu obiedzie i kolacji.Tutaj z wielką łaską dostawaliśmy wydzielone tylko podczas śniadania.Serwetko podawane były też tylko na naszą prośbę.Basen bardzo brudny tak że podczas 2 tygodniowego pobytu nie mieliśmy odwagi wejść do niego.Jedyny plus to hotel przy samej plaży gdzie można się pokąpać.W lodówce w pokoju drzwiczki skrzypiące i odpadające.
  • 4.3
    kwiecień 2018

    6/10 Dla nie wymagających luksusów

    Hotel czysty, są ręczniki w hotelu i na plaży (za darmo leżaki i ręczniki)<br />Dostęp do internetu w całym budynku i na plaży. 300m od hotelu są sklepy z pamiątkami. <br />Posiłki przepyszne, kucharze bardzo dbają o sterylność posiłku (wszystko przykryte folią) Po mimo HB w hotelu obowiązuje All inclusive( nie wiem dlaczego ;p) <br />Miła i pomocna obsługa. Wesoła atmosfera. Są animacje, co wieczór jest muzyka przy plaży, w barze można się napić alkoholu. Meble są stare ale zadbane. Przy hotelu mini port, skąd wypływają wycieczki. Wszystkie pokoje są z widokiem na morze lub basen.<br />Winda działa (aktualizacja ;p) <br />Podsumowując jak nie spędzasz wakacji w czterech ścianach hotelu to jest to dobry wybór.
    Hotel czysty, są ręczniki w hotelu i na plaży (za darmo leżaki i ręczniki)
    Dostęp do internetu w całym budynku i na plaży. 300m od hotelu są sklepy z pamiątkami.
    Posiłki przepyszne, kucharze bardzo dbają o sterylność posiłku (wszystko przykryte folią) Po mimo HB w hotelu obowiązuje All inclusive(
    nie wiem dlaczego ;p)
    Miła i pomocna obsługa. Wesoła atmosfera. Są animacje, co wieczór jest muzyka przy plaży, w barze można się napić alkoholu. Meble są stare ale zadbane. Przy hotelu mini port, skąd wypływają wycieczki. Wszystkie pokoje są z widokiem na morze lub basen.
    Winda działa (aktualizacja ;p)
    Podsumowując jak nie spędzasz wakacji w czterech ścianach hotelu to jest to dobry wybór.
  • 1.0
    październik 2017

    Dno i wodorosty

    byłem z żoną od 22-10-2018
    byłem z żoną od 22-10-2018
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
1 814 zł/os.
1 116 zł/os.
Kod oferty: 30012020WEZY553
czw. 30.01.2020
3 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 30.01.2020 , godz. 06:55
Warszawa
Enter Air
czw. 30.01.2020 , godz. 12:15
Hurghada
Powrót:
niedz. 02.02.2020 , godz. 14:45
Hurghada
niedz. 02.02.2020 , godz. 18:05
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Beirut

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
czw. 30.01.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
2 232
czw. 30.01.2020
3 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Coral Travel
ROOM STANDARD (XJQ) 2 232
PROMO ROOM (6SB) 2 232
Room Family (14Z) 2 538