Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Piękną plażę z dostępem do rafy koralowej
  • Swobodną, wakacyjną atmosferę
  • Orientalny wystrój z pięknym oświetleniem
  • Serdecznych i pomocnych pracowników
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Sezamie otwórz się :)

Hotel Aladdin wyróżnia się na tle innych hoteli już od samego wejścia. Czujemy się w nim jak w krainie baśni z tysiąca i jednej nocy. Orientalny nastrój podkreślają gliniane lampy porozstawiane na licznych alejkach hotelu. Tworzą one niesamowity nastrój, szczególnie po zmierzchu. Dla złaknionych wypoczynku polecam hamaki zawieszone miedzy palmami - świetny relaks! W pamięci zostaje przepiękny ogród z licznymi miejscami do relaksu m.in hamakami oraz poduchami. Polecam szczególnie klientom marzącym o spokojnym wypoczynku.

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 4.0
Pokój: 4.0
Czystość: 4.0


Kategoria

****

Region

HURGHADA/EGIPT

Wyposażenie

• recepcja
• kantor
• sejf: w cenie, w recepcji
• sala TV
• bankomat
• ogród
• sklep z pamiątkami
• sklepy
• jubiler
• fryzjer
• lekarz
• amfiteatr
• Wi-Fi: w recepcji/lobby, za opłatą
• pralnia: za opłatą
• parking: niezadaszony, w cenie
• sala konferencyjna

Karty

Visa, MasterCard

Liczba pokojów

539

Kategoria lokalna

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych 
• bezpłatny nielimitowany wstęp do aquaparku sąsiedniego hotelu Ali Baba Palace i możliwość częstowania się przekąskami i napojami bezalkoholowymi

Dla dzieci

• basen dla dzieci "Heated Childrens Pool": zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany: listopad - marzec, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki • basen dla dzieci "Kids Pool": zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, z basenem zewnętrznym, leżaki • opieka nad dziećmi: 24 h, za opłatą • menu dla niemowląt • menu dla dzieci • bufet dla dzieci • miniklub: od 4 do 12 lat, w cenie • animacje dla dzieci • plac zabaw • minidyskoteka • animacje dla nastolatków • łóżeczko dla dziecka: w cenie

Sport i wellness

Płatne • strefa spa "Health Centre • sauna parowa • masaże • salon kosmetyczny • minigolf • tenis: korty tenisowe: 2, oświetlenie • windsurfing • szkoła surfingu

Rozrywka

• zajęcia sportowe

• międzynarodowe animacje dla dorosłych

• lekki program animacyjny

• przedstawienia

• muzyka na żywo

• karaoke

• dyskoteka dla dorosłych

Pokoje

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 2-3 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny FZX1

• 3-4 os. • ok. 45 m2 • od strony ogrodu • balkon lub taras • 2 oddzielne pokoje połączone drzwiami • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana • telefon • minibar: w cenie, woda: w cenie • TV sat. • prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-4 os. • ok. 35 m2 • widok na ogród • balkon lub taras • klimatyzacja: w cenie • telefon • minibar: w cenie, woda • TV • room service: za opłatą • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Wyżywienie

All inclusive • śniadanie: codziennie 07:00 - 10:00
• późne śniadanie: codziennie 10:00 - 11:00
• obiad: codziennie 12:30 - 14:30
• kolacja: codziennie 18:00 - 22:00
• przekąski, wliczone w all inclusive
• wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie 09:00 - 00:30
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: codziennie 09:00 - 00:30
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary • restauracje: 3
• główna restauracja "International": rodzaje kuchni: międzynarodowa, menu dla niemowląt, w cenie, dania dietetyczne, w cenie, potrawy bezglutenowe, w cenie, bufet dla dzieci, w cenie, menu dla dzieci, w cenie, dania wegetariańskie, w cenie, bufet, kolacja w dwóch turach, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Italian": rodzaje kuchni: włoska, a la carte, wybór z menu, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, wymagana rezerwacja, w cenie, kilka razy w tygodniu 18:00 - 22:30, przy basenie, strefa dla palących, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Mongolian": rodzaje kuchni: azjatycka, ryby/owoce morza, dania z grilla, a la carte, wybór z menu, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, wymagana rezerwacja, w cenie, kilka razy w tygodniu 18:00 - 22:30, przy basenie, strefa dla palących, wymagany odpowiedni strój

• bary i inne

5
• bar w lobby "Alis Lobby Bar": codziennie 09:00 - 00:30, w cenie
• pub: w cenie
• pub "Abus Pub": październik - kwiecień, 18:00 - 00:30, w cenie
• bar "Gene Discotheque": 18+, codziennie 21:30 - 02:00, w cenie
• bar przy zewnętrznym basenie "Terrace Bar": w cenie

Dodatkowe informacje • uroczysta kolacja: kilka razy w tygodniu 18:30 - 22:00, na zapytanie, rezerwacja wymagana, za opłatą, płatność gotówką, a la carte

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.1

Ocena klientów
na podstawie 69 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,9
Posiłki: 3,9
Basen: 4,2
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 4.3
    ( lipiec 2019 )

    Jak dla mnie fajny hotel, ale to nie lokacja dla malkontentów

    W Egipcie byliśmy paręnaście razy. W związku z tym przyzwyczailiśmy się do pewnej specyfiki<br />tzn. nierówne fugi, nie domalowania itd. co na takich, którzy oczekują że egipskie 4 czy 5 gwiazdek = europejskie może wpłynąć negatywnie :D<br /><br />Na tle innych egipskich hoteli OK :)<br /><br />Plusy:<br /><br />1) Aquapark z dość dużymi zjeżdżalniami do pontonów<br /><br />2) Fajna, długa plaża - w wodzie małe rafki z dużą ilością ryb, na plaży po lewej stronie mola statków miły piasek a w wodzie niespodzianka dla snoorkowców - wrak łodzi, dużo ryb.<br /><br />3) Miła obsługa<br /><br />4) Pokoje - my mieliśmy family room w "aneksie bocznym" z widokiem na ogród - OK, fajne rozwiązanie 2 pokoje przedzielone drzwiami, w każdym TV lcd - polecam rodzinom z dziećmi.<br /><br />5) Mini zoo z małpkami - dzieciakom się podoba<br /><br />6) Fajna restauracja mongolska 1x na tydzień<br /><br />7) Dyskoteka opisywana jako płatna faktycznie jest bezpłatna, jak na hotele egipskie naprawdę OK<br /><br />8) Lokacja blisko Senzo Mall - z 15 minut spacerku do największej galerii handlowej Hurghady<br />9) Z molo przy plaży pływają statki na snoorkling - nie trzeba się ruszać z hotelu<br />10) Duży ładny teren z dość zadbaną zielenią, jest gdzie pochodzić, można przewędrować do bratniego Alibaba :D<br />11) Miły animation team (ale mogli by bardziej dyskotekę rozruszać)<br /><br /><br />Minusy:<br /><br />1) W sezonie restauracja nie wyrabia się, dołączają włoską do normalnej obsługi żeby "ogarnąć" gości<br /><br />2) Piwo w "all" tylko beczkowe bardzo nisko %, coś a la stadionowe :D<br /> mocniejsze alko jak to w Egipcie nie najwyższych lotów (pijalne rum z fantą/colą i gin z tonikiem, whisky nie pijalna)<br /><br />3) Braki ręczników plażowych o późniejszych godzinach, co zniechęca do oddawania pobranych poprzednio i brania nowych następnego dnia bo nowych można nie dostać.<br /><br />4) W restauracji na plaży długo się czeka na napoje do posiłku, lepiej samemu podejść do baru tuż obok sali i pobrać<br /><br />5) Jak ktoś się czepia niedomalowań, fug itp. na pewno sobie fotek nacyka. Mnie to nie rusza ale zaznaczam, żeby nie było oczekiwań jak do Mariotta :D<br /><br /><br />Widać, że się starają - za naszego pobytu dostawiali nowe klimatyzatory do restauracji i wymieniali lodówki w pokojach. Jak się zostawi 1$ sprzątaczowi to ładnie posprząta ale na łąbądki nie ma co liczyć :D Barmani mili, szczególnie w lobby barze i w barze na tarasie. Z animacji polecam show z tańcem derwisza. Kuchnia mogła by być bardziej zróżnicowana, więcej dań, ale głodni nie chodziliśmy i każdy był zadowolony nawet dość wybredna córka (Waldorf Astoria Ras al Khaimach to to nie jest, ale tu za 2 tygodnie latem zapłaciliśmy taniej niż tam za tydzień zimą :D )<br /><br /> Myślę, że osobiście wrócimy do tego hotelu i to najlepsza moja rekomendacja :)<br /><br />
    W Egipcie byliśmy paręnaście razy. W związku z tym przyzwyczailiśmy się do pewnej specyfiki
    tzn. nierówne fugi, nie domalowania itd. co na takich, którzy oczekują że egipskie 4 czy 5 gwiazdek = europejskie może wpłynąć negatywnie :D

    Na tle innych egipskich hoteli OK :)

    Plusy:
    />
    1) Aquapark z dość dużymi zjeżdżalniami do pontonów

    2) Fajna, długa plaża - w wodzie małe rafki z dużą ilością ryb, na plaży po lewej stronie mola statków miły piasek a w wodzie niespodzianka dla snoorkowców - wrak łodzi, dużo ryb.

    3) Miła obsługa

    4) Pokoje - my mieliśmy family room w "aneksie bocznym" z widokiem na ogród - OK, fajne rozwiązanie 2 pokoje przedzielone drzwiami, w każdym TV lcd - polecam rodzinom z dziećmi.

    5) Mini zoo z małpkami - dzieciakom się podoba

    6) Fajna restauracja mongolska 1x na tydzień

    7) Dyskoteka opisywana jako płatna faktycznie jest bezpłatna, jak na hotele egipskie naprawdę OK

    8) Lokacja blisko Senzo Mall - z 15 minut spacerku do największej galerii handlowej Hurghady
    9) Z molo przy plaży pływają statki na snoorkling - nie trzeba się ruszać z hotelu
    10) Duży ładny teren z dość zadbaną zielenią, jest gdzie pochodzić, można przewędrować do bratniego Alibaba :D
    11) Miły animation team (ale mogli by bardziej dyskotekę rozruszać)


    Minusy:

    1) W sezonie restauracja nie wyrabia się, dołączają włoską do normalnej obsługi żeby "ogarnąć" gości

    2) Piwo w "all" tylko beczkowe bardzo nisko %, coś a la stadionowe :D
    mocniejsze alko jak to w Egipcie nie najwyższych lotów (pijalne rum z fantą/colą i gin z tonikiem, whisky nie pijalna)

    3) Braki ręczników plażowych o późniejszych godzinach, co zniechęca do oddawania pobranych poprzednio i brania nowych następnego dnia bo nowych można nie dostać.

    4) W restauracji na plaży długo się czeka na napoje do posiłku, lepiej samemu podejść do baru tuż obok sali i pobrać

    5) Jak ktoś się czepia niedomalowań, fug itp. na pewno sobie fotek nacyka. Mnie to nie rusza ale zaznaczam, żeby nie było oczekiwań jak do Mariotta :D


    Widać, że się starają - za naszego pobytu dostawiali nowe klimatyzatory do restauracji i wymieniali lodówki w pokojach. Jak się zostawi 1$ sprzątaczowi to ładnie posprząta ale na łąbądki nie ma co liczyć :D Barmani mili, szczególnie w lobby barze i w barze na tarasie. Z animacji polecam show z tańcem derwisza. Kuchnia mogła by być bardziej zróżnicowana, więcej dań, ale głodni nie chodziliśmy i każdy był zadowolony nawet dość wybredna córka (Waldorf Astoria Ras al Khaimach to to nie jest, ale tu za 2 tygodnie latem zapłaciliśmy taniej niż tam za tydzień zimą :D )

    Myślę, że osobiście wrócimy do tego hotelu i to najlepsza moja rekomendacja :)

  • 5.0
    ( lipiec 2019 )

    Michał, Bardzo mi sie podobało

    Witam, <br />Obszar hotelu ogromny. Jest to kompleks 3 hoteli (teraz w zasadzie 2 bo Jasmin hotel nie istnieje został przejety przez Aladdin) Alibaba, Alladin, Jasmin. Mieskania typu bungalow czyli parterowe budynki ale ogólnie super. Lodówka TV klimatyzacja suszarka. Zepsuła nam sie klimatyzacja ale zaraz ją naprawili. Obsługa miła przynosi drinki zawsze usmiechnieta nie wymaga bakszyszu :). Oczywiscie jak sie cos podaruje kelnerom lub innym ludziom z obsługi np. 1 dolara to mozna liczyc na dodatkowe superlatywy :) np. 1 dolar w pokoju potrafi sprawic ze wody butelkowanej bedzie za duzo, papieru tez, zawsze swieze reczniki i czasem cos na łózku fajnego tez sie pojawi:) Piekna roslinnosc zielono jest koło domków. Nie ma powodów narzekac ze dostało sie domek daleko bo spacer wsród roslinnosci i klatek z małpami wynagradza :) Do dyspozycji 3 baseny plus 4 w Alibabie (niestety nie mozna na opaske z Alladinu miec drinków napojów jedzenia) w Alibabie jest nawet lodowisko :) Bezpłatnie mozna korzystac z Aquaparku nalezącego do hotelu Alibaba. Jedzenie rozmawite kazdy znajdzei cos dla siebie plus dodatkowa restauracja na plazy w All inclusive. MOzna skorzystac z 3 restauracji al carte bezpłatnie na pobyt: Mongolska, Włoska i Rybna. Codziennie zabawy z animatorami oraz o 22 przedstawienia a w amfiteatrze. Np. fakir show, pokaz akrobatyczny, cobra show......Polecamy i jezeli bedzie mozliwosc to bym tam wrócili:) Koło hotelu rafa koralowa na płytkiej wodzie zniszczona przez ludzkie buty ale rybki piękne natomiast głębiej po za bojkami juz jest ok :) Jedna plaza nie wymaga stosowania butów wchodzi sie do wody całkowicie po piasku:)
    Witam,
    Obszar hotelu ogromny. Jest to kompleks 3 hoteli (teraz w zasadzie 2 bo Jasmin hotel nie istnieje został przejety przez Aladdin) Alibaba, Alladin, Jasmin. Mieskania typu bungalow czyli parterowe budynki ale ogólnie super. Lodówka TV klimatyzacja suszarka. Zepsuła nam sie klimatyzacja ale
    zaraz ją naprawili. Obsługa miła przynosi drinki zawsze usmiechnieta nie wymaga bakszyszu :). Oczywiscie jak sie cos podaruje kelnerom lub innym ludziom z obsługi np. 1 dolara to mozna liczyc na dodatkowe superlatywy :) np. 1 dolar w pokoju potrafi sprawic ze wody butelkowanej bedzie za duzo, papieru tez, zawsze swieze reczniki i czasem cos na łózku fajnego tez sie pojawi:) Piekna roslinnosc zielono jest koło domków. Nie ma powodów narzekac ze dostało sie domek daleko bo spacer wsród roslinnosci i klatek z małpami wynagradza :) Do dyspozycji 3 baseny plus 4 w Alibabie (niestety nie mozna na opaske z Alladinu miec drinków napojów jedzenia) w Alibabie jest nawet lodowisko :) Bezpłatnie mozna korzystac z Aquaparku nalezącego do hotelu Alibaba. Jedzenie rozmawite kazdy znajdzei cos dla siebie plus dodatkowa restauracja na plazy w All inclusive. MOzna skorzystac z 3 restauracji al carte bezpłatnie na pobyt: Mongolska, Włoska i Rybna. Codziennie zabawy z animatorami oraz o 22 przedstawienia a w amfiteatrze. Np. fakir show, pokaz akrobatyczny, cobra show......Polecamy i jezeli bedzie mozliwosc to bym tam wrócili:) Koło hotelu rafa koralowa na płytkiej wodzie zniszczona przez ludzkie buty ale rybki piękne natomiast głębiej po za bojkami juz jest ok :) Jedna plaza nie wymaga stosowania butów wchodzi sie do wody całkowicie po piasku:)
  • 3.2
    ( lipiec 2019 )

    bez entuzjazmu.

    w podobnej cenie można znaleźć coś lepszego. Plusem jest dostęp do aqwaparku. W hotelu są różnej jakości pokoje. Przed wyjazdem zgłosiliśmy datę rocznicy ślubu - bez echa . nawet przeciwnie , dostaliśmy fatalny pokój z osobnymi łóżkami. Po interwencji dali nam pokój z łóżkiem małżeńskim ale jeszcze gorszy - odmówiliśmy.
    w podobnej cenie można znaleźć coś lepszego. Plusem jest dostęp do aqwaparku. W hotelu są różnej jakości pokoje. Przed wyjazdem zgłosiliśmy datę rocznicy ślubu - bez echa . nawet przeciwnie , dostaliśmy fatalny pokój z osobnymi łóżkami. Po interwencji dali nam pokój z łóżkiem małżeńskim ale jeszcze gorszy
    - odmówiliśmy.
  • 2.8
    ( lipiec 2019 )

    Tak sobie

    Hotel duży, obsługa fatalnie - jak dasz dolara to ok, jak nie to cię nie widzą, swoich obsługują poza kolejką. Jedzenie monotonne, caly czas to samo. Bardzo oszczędnie dają. Rezydent tui nie pomocny, chyba że chcesz u niego kupić wycieczkę - nic nie wie. W ostatnim dniu pobytu rezydent tui poinformował nas że musimy oddać pokój o 12 oraz opaski (wylot 22:45)i musimy wykupić wyżywienie ale on to załatwi, jeszcze nie wie za ile. Swoimi sposobami ustaliliśmy w recepcji że jednak nic się nie płaci tylko musimy opuścić pokój. Animatorzy porażka - tak jakby ich nie było. Lody dla dzieci wydawali tak jakby to było złoto. Tui nie pomocne.
    Hotel duży, obsługa fatalnie - jak dasz dolara to ok, jak nie to cię nie widzą, swoich obsługują poza kolejką. Jedzenie monotonne, caly czas to samo. Bardzo oszczędnie dają. Rezydent tui nie pomocny, chyba że chcesz u niego kupić wycieczkę - nic nie wie. W ostatnim dniu pobytu rezydent tui poinformował
    nas że musimy oddać pokój o 12 oraz opaski (wylot 22:45)i musimy wykupić wyżywienie ale on to załatwi, jeszcze nie wie za ile. Swoimi sposobami ustaliliśmy w recepcji że jednak nic się nie płaci tylko musimy opuścić pokój. Animatorzy porażka - tak jakby ich nie było. Lody dla dzieci wydawali tak jakby to było złoto. Tui nie pomocne.
  • 4.5
    ( czerwiec 2019 )

    Opinia

    Pokoje trafiliśmy nowe czyste blisko do morza i basenów aby jedzenie było monotonne
    Pokoje trafiliśmy nowe czyste blisko do morza i basenów aby jedzenie było monotonne
  • 3.0
    ( czerwiec 2019 )

    Średnio

    Średni hotel. Plaża ładna lecz nie ma możliwości aby w spokoju sobie odpocząć na niej ciągle ktoś chodzi i wciska jakieś oferty począwszy od wycieczek do masaży itp. Powinni coś z tym zrobić. 3 dni nikt nie sprząta nam pokoju oraz nie przynosił wody oraz papieru toaletowego. Musieliśmy iść na recepcję i coś z tym zrobić. Jedzenie dobre. Dodatkowo należy patrzeć na godziny wymeldowania z pokoju. Trochę jest to nie fajne że płacisz za 7 dni a o godzinie 12 każą Ci opuścić pokój. A lot był o 3 w nocy także trochę za długo aby czekać na kanapach w recepcji. Jeśli ktoś płaci za wczasy 7 dniowe to tak powinno być. Za tą samą cenę można złapać coś lepszego
    Średni hotel. Plaża ładna lecz nie ma możliwości aby w spokoju sobie odpocząć na niej ciągle ktoś chodzi i wciska jakieś oferty począwszy od wycieczek do masaży itp. Powinni coś z tym zrobić. 3 dni nikt nie sprząta nam pokoju oraz nie przynosił wody oraz papieru toaletowego. Musieliśmy iść na recepcję
    i coś z tym zrobić. Jedzenie dobre. Dodatkowo należy patrzeć na godziny wymeldowania z pokoju. Trochę jest to nie fajne że płacisz za 7 dni a o godzinie 12 każą Ci opuścić pokój. A lot był o 3 w nocy także trochę za długo aby czekać na kanapach w recepcji. Jeśli ktoś płaci za wczasy 7 dniowe to tak powinno być. Za tą samą cenę można złapać coś lepszego
  • 4.0
    ( czerwiec 2019 )

    Hotel średni

    Najpierw dostaliśmy pokoje brudne i z mrówkami.<br />Po interwencji w recepcji dostaliśmy lepsze pokoje, już względnie czyste.<br />Jedzenie bardzo monotonne.<br />Polecam iść do restauracji Mongolskiej(dobra odmiana).<br />Do plaży blisko,do aquaparku też.<br />Obsługa miła.
    Najpierw dostaliśmy pokoje brudne i z mrówkami.
    Po interwencji w recepcji dostaliśmy lepsze pokoje, już względnie czyste.
    Jedzenie bardzo monotonne.
    Polecam iść do restauracji Mongolskiej(dobra odmiana).
    Do plaży blisko,do aquaparku też.
    Obsługa miła.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 24102019TUIZ26
1 583 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
3 166
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
czw. 24.10.2019
3 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Wylot:
Enter Air
czw. 24.10.2019
11:45 - Warszawa
16:05 - Hurghada
Powrót:
niedz. 27.10.2019
14:05 - Hurghada
17:30 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Aladdin Beach

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 24.10.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 166
czw. 24.10.2019
3 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 1 583
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 1 583