Atuty oferty

Opis hotelu

Naszym zdaniem :

Malowniczy resort położony na skraju spektakularnej, 50-kilometrowej plaży. Doskonały na rodzinne wakacje, wypoczynek dla dwojga lub wyjazd z grupą znajomych. Szeroka gama rozrywek, wyśmienita kuchnia.

Położenie :

Przy plaży Bavaro, odległość od lotniska wynosi ok. 30 minut jazdy samochodem.

Wyposażenie :

Recepcja, room service, 3 restauracje: dwie w formie bufetu oraz japońska a la carte, 2 bary przy basenach, bar z przekąskami na plaży, baseny, sklep, pralnia, kantor, sejf, Wi-Fi, doktor na żądanie,salon piękności, siłownia.

Pokoje :

Pokoje typu Standard - powierzchnia 22 m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf, darmowe Wi-Fi, balkon.
Pokoje typu Superior - powierzchnia 30 m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf, darmowe Wi-Fi, balkon.
Pokoje typu Beach Ocean - powierzchnia 25 m2, tuż przy plaży, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf, darmowe Wi-Fi, balkon.

Wyżywienie :

All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach i godzinach, przekąski.

Sport i rozrywka :

5 basenów, siłownia, sporty wodne na plaży.

Uwagi :

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
Informujemy, że na niektórych trasach linii Air France może zdażyć się dodatkowy postój samolotu na trasie powrotnej w Santo Domingo (rejs AF 741 PUJ-CDG z wylotem o godzinie 17:55 - 11:10).
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej; Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
Przy wjeździe na Dominikanę należy wykupić na granicy kartę turystyczną (ok. 15 USD).Posiadacz takiej karty może przebywać na terenie kraju 30 dni.

Bagaż rejestrowany :

Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych obsługujących połączenia z Polski na Dominikanę dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dopłatą w wysokości 400 PLN/sztuka za lot w dwie strony. Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

Cena zawiera :

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera :

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, opłaty za kartę turystyczną, bagażu rejestrowanego (w zależności od taryfy przelotu, weryfikacja po założeniu wstępnej rezerwacji).

Aktualizacje COVID-19 :

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

* Udogodnienia:

Oferty egzotyczne Kurorty nadmorskie Basen odkryty Dostęp do internetu

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.8

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
2,8
Pokój
2,5
Posiłki
3,5
Basen
2,5
Czystość
2,5
Obsługa
2,3
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • singli
  • 2.8
    listopad 2019

    Ogolna ocena hotelu odzwierceidla jego poziom. Nie polecam

    Witam.<br /> Ogólnie biorąc pod uwagę koszty wycieczki wolałbym dołożyć trochę więcej i wybrać inny hotel bo na pewno jest ich dużo więcej i lepszych ale wcisnął nam to gamoń z TUI. Zacznijmy od tego ze recepcja hotelowa tak jak niżej ktoś mówił jest od razu przy ulicy otwarta (niby stoi tam jakiś ochroniarz ale nie widziałem żeby interweniował ani razu) i prawdopodobnie każdy z ulicy może wejść. Pokój dostaliśmy z widokiem na ulice wiec nie za bardzo było po co siedzieć na balkonie. Kibelki maja inne niż w Europie i często się one zapychają i trzeba wołać co chwile obsługę żeby naprawili usterkę. Hotel składa się z kilku budynków i chcąc iść na plaże trzewa przejść przez ulice, która pod czas naszego pobytu była w remoncie i za oknem nam dudniły jakieś maszyny i wszechobecne tam motory. W opisie jest ze jest sejf w cenie w recepcji ale nam powiedziano na początku ze można wykupić sejf pokojowy za bodajże 2 dolary dziennie bo oni nie odpowiadają jak cos zostanie skradzione. Wiec sejf jest ale płatny dodatkowo w pokoju. Z ogrodu to chyba zostały tylko jakieś drzewa i krzaczki posadzone wokół budynków ale typowego ogrodu nie ma. <br />Jeśli chodzi o restauracje to tez jesteśmy średnio zadowoleni. Jeśli chodzi o jedzenie na posiłkach to było ono monotonne a takie rzeczy jak lepsze mięso robili na bieżąco ale tak powoli ze robiły się kolejki tak jakby chcieli zniechęcić do wzięcia porcji dla siebie. Moja żona zatruła się ryba która była w tym dniu nie świeża. W restauracji nie było klimatyzacji i temperatura była taka jak na zewnątrz wiec jedzenie które dłużej stało mogło się psuć. Jako ze byliśmy na początku sezonu i hotel miał mniejsze obłożenie to polowa restauracji była zamknięta i ludzie często chodzili w kolko i nie mieli gdzie zjeść bo stoliki były zamknięte. <br />Co do plaży to chyba ogólnie od strony oceanu jest dużo wodorostów bo woda je tam zanosi ale zależy od szybkości ich sprzątania a różne mieli ruchy. Obok hotelu musi być jakiś kurnik bo nad ranem piał kogut a po plaży obok hotelu chodziły kury no i wiadomo srały na plażę. <br />Na plus można zapisać ze obok hotelu miejsce mieli jacyś miejscowi i oferowali te same wycieczki co TUI i inni powiedzmy operatorzy ale za mniejszą cenę. Ale ostatniej nocy przy restauracji tych tubylców która się mieściła obok hotelu przy ulicy na która mieliśmy widok z pokoju zaczęła się palic jakaś buda. Obok niej mogły być jakieś butle z gazem bo był tam punkt gastronomiczny wiec było całkiem niebezpiecznie. W hydrantach hotelowych podobno nie było wody a nawet jeśli by była to nikt z obsługi będącej na miejscu oprócz zaprzyjaźnionego mężczyzny nie umiał tego obsłużyć. Wiec jeśli zacząłby się palic hotel, byłoby nie przyjemnie. <br />Na plus dodam ze punkt medyczny był podobno dobrze zapatrzony ale na szczęście nie musieliśmy z niego korzystać.<br />Fajny jest basen na dachu hotelu, można tam sobie zrobić fajne zdjęcia ale już bar obok tego basenu jest płatny poza oferta all inclusive. <br />Całość próbowali uratować animatorzy którzy się naprawdę starali i wszędzie było ich widać. Wifi jest i działa normalnie na terenie prawie całego hotelu. Parking jest na chyba 4-5 samochodów i to od ulicy i był cały czas zastawiony. Siłownia jest w postaci 4 bądź 5 przyrządów plus kilka hantelków. Siatkówka plażowa jest przy samym hotelu wiec piłka często wpadała na tarasy do innych ludzi a piach w tym miejscu by często z jakimiś kamieniami. Minibaru w zasadzie nie było, nawet nie dostawiali tam wody tylko trzeba było sobie nalewać do butelek z baniaków które były rozstawione w kilku miejscach. Minus baru plażowego jest taki ze były duże kolejki ale fajne było jedzenie w tym barze które było podawane miedzy posiłkami. <br />Na plus pogoda ale oceniamy tu hotel a nie pogodę na Dominikanie.
    Witam.
    Ogólnie biorąc pod uwagę koszty wycieczki wolałbym dołożyć trochę więcej i wybrać inny hotel bo na pewno jest ich dużo więcej i lepszych ale wcisnął nam to gamoń z TUI. Zacznijmy od tego ze recepcja hotelowa tak jak niżej ktoś mówił jest od razu przy ulicy otwarta (niby stoi tam jakiś ochroniarz
    ale nie widziałem żeby interweniował ani razu) i prawdopodobnie każdy z ulicy może wejść. Pokój dostaliśmy z widokiem na ulice wiec nie za bardzo było po co siedzieć na balkonie. Kibelki maja inne niż w Europie i często się one zapychają i trzeba wołać co chwile obsługę żeby naprawili usterkę. Hotel składa się z kilku budynków i chcąc iść na plaże trzewa przejść przez ulice, która pod czas naszego pobytu była w remoncie i za oknem nam dudniły jakieś maszyny i wszechobecne tam motory. W opisie jest ze jest sejf w cenie w recepcji ale nam powiedziano na początku ze można wykupić sejf pokojowy za bodajże 2 dolary dziennie bo oni nie odpowiadają jak cos zostanie skradzione. Wiec sejf jest ale płatny dodatkowo w pokoju. Z ogrodu to chyba zostały tylko jakieś drzewa i krzaczki posadzone wokół budynków ale typowego ogrodu nie ma.
    Jeśli chodzi o restauracje to tez jesteśmy średnio zadowoleni. Jeśli chodzi o jedzenie na posiłkach to było ono monotonne a takie rzeczy jak lepsze mięso robili na bieżąco ale tak powoli ze robiły się kolejki tak jakby chcieli zniechęcić do wzięcia porcji dla siebie. Moja żona zatruła się ryba która była w tym dniu nie świeża. W restauracji nie było klimatyzacji i temperatura była taka jak na zewnątrz wiec jedzenie które dłużej stało mogło się psuć. Jako ze byliśmy na początku sezonu i hotel miał mniejsze obłożenie to polowa restauracji była zamknięta i ludzie często chodzili w kolko i nie mieli gdzie zjeść bo stoliki były zamknięte.
    Co do plaży to chyba ogólnie od strony oceanu jest dużo wodorostów bo woda je tam zanosi ale zależy od szybkości ich sprzątania a różne mieli ruchy. Obok hotelu musi być jakiś kurnik bo nad ranem piał kogut a po plaży obok hotelu chodziły kury no i wiadomo srały na plażę.
    Na plus można zapisać ze obok hotelu miejsce mieli jacyś miejscowi i oferowali te same wycieczki co TUI i inni powiedzmy operatorzy ale za mniejszą cenę. Ale ostatniej nocy przy restauracji tych tubylców która się mieściła obok hotelu przy ulicy na która mieliśmy widok z pokoju zaczęła się palic jakaś buda. Obok niej mogły być jakieś butle z gazem bo był tam punkt gastronomiczny wiec było całkiem niebezpiecznie. W hydrantach hotelowych podobno nie było wody a nawet jeśli by była to nikt z obsługi będącej na miejscu oprócz zaprzyjaźnionego mężczyzny nie umiał tego obsłużyć. Wiec jeśli zacząłby się palic hotel, byłoby nie przyjemnie.
    Na plus dodam ze punkt medyczny był podobno dobrze zapatrzony ale na szczęście nie musieliśmy z niego korzystać.
    Fajny jest basen na dachu hotelu, można tam sobie zrobić fajne zdjęcia ale już bar obok tego basenu jest płatny poza oferta all inclusive.
    Całość próbowali uratować animatorzy którzy się naprawdę starali i wszędzie było ich widać. Wifi jest i działa normalnie na terenie prawie całego hotelu. Parking jest na chyba 4-5 samochodów i to od ulicy i był cały czas zastawiony. Siłownia jest w postaci 4 bądź 5 przyrządów plus kilka hantelków. Siatkówka plażowa jest przy samym hotelu wiec piłka często wpadała na tarasy do innych ludzi a piach w tym miejscu by często z jakimiś kamieniami. Minibaru w zasadzie nie było, nawet nie dostawiali tam wody tylko trzeba było sobie nalewać do butelek z baniaków które były rozstawione w kilku miejscach. Minus baru plażowego jest taki ze były duże kolejki ale fajne było jedzenie w tym barze które było podawane miedzy posiłkami.
    Na plus pogoda ale oceniamy tu hotel a nie pogodę na Dominikanie.
  • 4.5
    styczeń 2018

    Hotel godny polecenia.

    06.01.2018-20.01.2018 przebywałem na wakacjach w hotelu Whala!Bavaro. Hotel ogólnie dla osób które chcą więcej zwiedzać. Hotel ma bardzo dobre jedzenie oraz dobrą obsługę kelnerską.
    06.01.2018-20.01.2018 przebywałem na wakacjach w hotelu Whala!Bavaro. Hotel ogólnie dla osób które chcą więcej zwiedzać. Hotel ma bardzo dobre jedzenie oraz dobrą obsługę kelnerską.
  • 2.0
    marzec 2015

    Nie polecam ...

    Hotel WHALA BAVARO prezentował się jako „MINI Market”, było to jedyne oznaczenie na wejściu do hotelu. Recepcja zaprojektowana jak otwarty szałas, pozwalała na wejście każdej osobie z ulicy niezakwaterowanej w hotelu, pozwalało na to również dodatkowe przejście koło wspomnianego „MINI Marketu” znajdujące się na tyłach recepcji.<br />Obsługa hotelowa bez wcześniejszej zapowiedzi wchodziła do pokoju pod pretekstem naprawy klimatyzacji lub wiatraka, które były w pełni sprawne.<br />Większość rzeczy musieliśmy trzymać w zamkniętych walizkach.<br />Zgodnie z ofertą w pokoju miał znajdować się telefon do kontaktu z recepcją jednak telefonu nie było w ŻADNYM pokoju a recepcja zamiast 24 godzinna była czynna do godziny 23:00.<br />Podobnie było z mini barem, który nie był uzupełniany nawet w wodę.<br />W hotelu jest TYLKO słona woda w kranie i na terenie całego hotelu nie ma słodkiej wody w której można się wykąpać. Rezydent w trakcie transferu z lotniska do hotelu poinformował nas iż nie należy pod żadnym pozorem płukać ust wodą z kranu gdyż jest dla Europejczyków TRUJĄCA. Łącząc tą sytuację z brakiem wody w mini barze zadbanie o podstawy higieny w hotelu było na poziomie pola namiotowego a nie hotelu !!!<br /><br />W trakcie pobytu był prowadzony niekończący się remont i roznoszący się smród farby. Malowane były zarówno pokoje po turystach jak i ciągi komunikacyjne ( schody, korytarze ).<br />Pokoje które zostały nam przydzielone z widokiem na ulicę, przez głośny ruch motocykli i samochodów nie pozwalał na korzystanie z balkonu lub choćby zostawienie otwartego okna na noc. Dopiero po ostrej interwencji w recepcji zostały nam wymienione.<br /><br />Warunek z umowy o wyżywieniu ALL Inclusive został zrealizowany przez hotel, jednak długie oczekiwanie na posiłki z powodu niedostatecznej ilości stolików oraz brak klimatyzacji w tak ciepłym klimacie jest karygodny i nie spełnia podstawowych norm punktów gastronomicznych.<br /><br />Zgodnie z ofertą hotel miał znajdować się przy plaży, niestety należało do niej dojść przez ruchliwą ulicę. Plaża, która miała szerokości 4 metry od linii brzegowej nie była wyposażona w parasole a leżaki już około godziny 11 były niedostępne.<br />Czystość plaży również daleka była od normy, glony które w innych hotelach były usuwane traktorem w przeciągu kilku godzin w hotelu WHALA BAVARO, widłami były robione wąskie ścieżki dostępu do oceanu. Zanieczyszczenia zostały usunięte po 4 dniach od momentu złożeniu skargi.<br /><br />Ogólnie NIE POLECAM tego hotelu !!!<br /><br /><br />
    Hotel WHALA BAVARO prezentował się jako „MINI Market”, było to jedyne oznaczenie na wejściu do hotelu. Recepcja zaprojektowana jak otwarty szałas, pozwalała na wejście każdej osobie z ulicy niezakwaterowanej w hotelu, pozwalało na to również dodatkowe przejście koło wspomnianego „MINI Marketu” znajdujące
    się na tyłach recepcji.
    Obsługa hotelowa bez wcześniejszej zapowiedzi wchodziła do pokoju pod pretekstem naprawy klimatyzacji lub wiatraka, które były w pełni sprawne.
    Większość rzeczy musieliśmy trzymać w zamkniętych walizkach.
    Zgodnie z ofertą w pokoju miał znajdować się telefon do kontaktu z recepcją jednak telefonu nie było w ŻADNYM pokoju a recepcja zamiast 24 godzinna była czynna do godziny 23:00.
    Podobnie było z mini barem, który nie był uzupełniany nawet w wodę.
    W hotelu jest TYLKO słona woda w kranie i na terenie całego hotelu nie ma słodkiej wody w której można się wykąpać. Rezydent w trakcie transferu z lotniska do hotelu poinformował nas iż nie należy pod żadnym pozorem płukać ust wodą z kranu gdyż jest dla Europejczyków TRUJĄCA. Łącząc tą sytuację z brakiem wody w mini barze zadbanie o podstawy higieny w hotelu było na poziomie pola namiotowego a nie hotelu !!!

    W trakcie pobytu był prowadzony niekończący się remont i roznoszący się smród farby. Malowane były zarówno pokoje po turystach jak i ciągi komunikacyjne ( schody, korytarze ).
    Pokoje które zostały nam przydzielone z widokiem na ulicę, przez głośny ruch motocykli i samochodów nie pozwalał na korzystanie z balkonu lub choćby zostawienie otwartego okna na noc. Dopiero po ostrej interwencji w recepcji zostały nam wymienione.

    Warunek z umowy o wyżywieniu ALL Inclusive został zrealizowany przez hotel, jednak długie oczekiwanie na posiłki z powodu niedostatecznej ilości stolików oraz brak klimatyzacji w tak ciepłym klimacie jest karygodny i nie spełnia podstawowych norm punktów gastronomicznych.

    Zgodnie z ofertą hotel miał znajdować się przy plaży, niestety należało do niej dojść przez ruchliwą ulicę. Plaża, która miała szerokości 4 metry od linii brzegowej nie była wyposażona w parasole a leżaki już około godziny 11 były niedostępne.
    Czystość plaży również daleka była od normy, glony które w innych hotelach były usuwane traktorem w przeciągu kilku godzin w hotelu WHALA BAVARO, widłami były robione wąskie ścieżki dostępu do oceanu. Zanieczyszczenia zostały usunięte po 4 dniach od momentu złożeniu skargi.

    Ogólnie NIE POLECAM tego hotelu !!!


  • 2.0
    marzec 2015

    Unikać jak ognia

    Przede wszystkim nic nie jest jak w katalogu i w opisie Travelplanet. Gwiazdki, hotel prawdopodobnie sobie wziął i namalował... nikt z obsługi nie chciał nam pokazać certyfikatu gwiazdek a poproszenie managera było niemożliwe. Obsługa hotelowa potrafiła wejść do pokoju po północy, nie będąc w stanie wytłumaczyć po co (brak znajomości angielskiego na jakimkolwiek poziomie). Przy basenach w godzinach popołudniowych śmierdziało fekaliami. Leżaki na plaży były... ale tylko do pewnej godziny, potem trzeba było się o nie bić. Sama plaża bardzo wąska i bardzo zanieczyszczona... hałdy glonów, które nie były na bieżąco usuwane. Ponad to aby dostać się do plaży trzeba było przejść przez drogę i jakiś obiekt.... Ogólnie katastrofa. Radzę zastanowić się dwa razy przed kupnem noclegu właśnie tam.
    Przede wszystkim nic nie jest jak w katalogu i w opisie Travelplanet. Gwiazdki, hotel prawdopodobnie sobie wziął i namalował... nikt z obsługi nie chciał nam pokazać certyfikatu gwiazdek a poproszenie managera było niemożliwe. Obsługa hotelowa potrafiła wejść do pokoju po północy, nie będąc w stanie
    wytłumaczyć po co (brak znajomości angielskiego na jakimkolwiek poziomie). Przy basenach w godzinach popołudniowych śmierdziało fekaliami. Leżaki na plaży były... ale tylko do pewnej godziny, potem trzeba było się o nie bić. Sama plaża bardzo wąska i bardzo zanieczyszczona... hałdy glonów, które nie były na bieżąco usuwane. Ponad to aby dostać się do plaży trzeba było przejść przez drogę i jakiś obiekt.... Ogólnie katastrofa. Radzę zastanowić się dwa razy przed kupnem noclegu właśnie tam.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
4 322 zł/os.
Kod oferty: 26092020BVBX131628
sob. 26.09.2020
6 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Best Reisen
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
sob. 26.09.2020 , godz. 06:15
Warszawa
Air France
sob. 26.09.2020 , godz. 16:45
Punta Cana
Powrót:
pt. 02.10.2020 , godz. 19:05
Punta Cana
-
sob. 03.10.2020 , godz. 15:20
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
sob. 26.09.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
8 644
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
sob. 26.09.2020
6 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Best Reisen
Double Room (1MF) 8 644
Double Superior (1O3) 8 790
Double Beach Pool (1LF) 9 024
Deluxe Sea View Double Beach Ocean View (25N) 9 690