Atuty oferty

Opis hotelu

Naszym zdaniem

Malowniczy resort położony na skraju spektakularnej, 50-kilometrowej plaży. Doskonały na rodzinne wakacje, wypoczynek dla dwojga lub wyjazd z grupą znajomych. Szeroka gama rozrywek, wyśmienita kuchnia.

Położenie

Przy plaży Bavaro, odległość od lotniska wynosi ok. 30 minut jazdy samochodem.

Wyposażenie

Recepcja, room service, 3 restauracje: dwie w formie bufetu oraz japońska a la carte, 2 bary przy basenach, bar z przekąskami na plaży, baseny, sklep, pralnia, kantor, sejf, Wi-Fi, doktor na żądanie,salon piękności, siłownia.

Pokoje

Pokoje typu Standard - powierzchnia 22 m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf, darmowe Wi-Fi, balkon.
Pokoje typu Superior - powierzchnia 30 m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf, darmowe Wi-Fi, balkon.
Pokoje typu Beach Ocean - powierzchnia 25 m2, tuż przy plaży, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf, darmowe Wi-Fi, balkon.

Wyżywienie

All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach i godzinach, przekąski.

Sport i rozrywka

5 basenów, siłownia, sporty wodne na plaży.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej; Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
Przy wjeździe na Dominikanę należy wykupić na granicy kartę turystyczną (ok. 15 USD).Posiadacz takiej karty może przebywać na terenie kraju 30 dni.

Bagaż rejestrowany

Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych obsługujących połączenia z Polski na Dominikanę dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dopłatą w wysokości 400 PLN/sztuka za lot w dwie strony. Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, opłaty za kartę turystyczną, bagażu rejestrowanego (w zależności od taryfy przelotu, weryfikacja po założeniu wstępnej rezerwacji).

* Udogodnienia:

  • Oferty egzotyczne
  • Kurorty nadmorskie
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
2.8

Ocena klientów
na podstawie 3 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,0
Pokój: 2,3
Posiłki: 3,7
Basen: 2,3
Czystość: 2,3
Obsługa: 2,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • singli
  • 4.5
    ( styczeń 2018 )

    Hotel godny polecenia.

    06.01.2018-20.01.2018 przebywałem na wakacjach w hotelu Whala!Bavaro. Hotel ogólnie dla osób które chcą więcej zwiedzać. Hotel ma bardzo dobre jedzenie oraz dobrą obsługę kelnerską.
    06.01.2018-20.01.2018 przebywałem na wakacjach w hotelu Whala!Bavaro. Hotel ogólnie dla osób które chcą więcej zwiedzać. Hotel ma bardzo dobre jedzenie oraz dobrą obsługę kelnerską.
  • 2.0
    ( marzec 2015 )

    Nie polecam ...

    Hotel WHALA BAVARO prezentował się jako „MINI Market”, było to jedyne oznaczenie na wejściu do hotelu. Recepcja zaprojektowana jak otwarty szałas, pozwalała na wejście każdej osobie z ulicy niezakwaterowanej w hotelu, pozwalało na to również dodatkowe przejście koło wspomnianego „MINI Marketu” znajdujące się na tyłach recepcji.<br />Obsługa hotelowa bez wcześniejszej zapowiedzi wchodziła do pokoju pod pretekstem naprawy klimatyzacji lub wiatraka, które były w pełni sprawne.<br />Większość rzeczy musieliśmy trzymać w zamkniętych walizkach.<br />Zgodnie z ofertą w pokoju miał znajdować się telefon do kontaktu z recepcją jednak telefonu nie było w ŻADNYM pokoju a recepcja zamiast 24 godzinna była czynna do godziny 23:00.<br />Podobnie było z mini barem, który nie był uzupełniany nawet w wodę.<br />W hotelu jest TYLKO słona woda w kranie i na terenie całego hotelu nie ma słodkiej wody w której można się wykąpać. Rezydent w trakcie transferu z lotniska do hotelu poinformował nas iż nie należy pod żadnym pozorem płukać ust wodą z kranu gdyż jest dla Europejczyków TRUJĄCA. Łącząc tą sytuację z brakiem wody w mini barze zadbanie o podstawy higieny w hotelu było na poziomie pola namiotowego a nie hotelu !!!<br /><br />W trakcie pobytu był prowadzony niekończący się remont i roznoszący się smród farby. Malowane były zarówno pokoje po turystach jak i ciągi komunikacyjne ( schody, korytarze ).<br />Pokoje które zostały nam przydzielone z widokiem na ulicę, przez głośny ruch motocykli i samochodów nie pozwalał na korzystanie z balkonu lub choćby zostawienie otwartego okna na noc. Dopiero po ostrej interwencji w recepcji zostały nam wymienione.<br /><br />Warunek z umowy o wyżywieniu ALL Inclusive został zrealizowany przez hotel, jednak długie oczekiwanie na posiłki z powodu niedostatecznej ilości stolików oraz brak klimatyzacji w tak ciepłym klimacie jest karygodny i nie spełnia podstawowych norm punktów gastronomicznych.<br /><br />Zgodnie z ofertą hotel miał znajdować się przy plaży, niestety należało do niej dojść przez ruchliwą ulicę. Plaża, która miała szerokości 4 metry od linii brzegowej nie była wyposażona w parasole a leżaki już około godziny 11 były niedostępne.<br />Czystość plaży również daleka była od normy, glony które w innych hotelach były usuwane traktorem w przeciągu kilku godzin w hotelu WHALA BAVARO, widłami były robione wąskie ścieżki dostępu do oceanu. Zanieczyszczenia zostały usunięte po 4 dniach od momentu złożeniu skargi.<br /><br />Ogólnie NIE POLECAM tego hotelu !!!<br /><br /><br />
    Hotel WHALA BAVARO prezentował się jako „MINI Market”, było to jedyne oznaczenie na wejściu do hotelu. Recepcja zaprojektowana jak otwarty szałas, pozwalała na wejście każdej osobie z ulicy niezakwaterowanej w hotelu, pozwalało na to również dodatkowe przejście koło wspomnianego „MINI Marketu” znajdujące
    się na tyłach recepcji.
    Obsługa hotelowa bez wcześniejszej zapowiedzi wchodziła do pokoju pod pretekstem naprawy klimatyzacji lub wiatraka, które były w pełni sprawne.
    Większość rzeczy musieliśmy trzymać w zamkniętych walizkach.
    Zgodnie z ofertą w pokoju miał znajdować się telefon do kontaktu z recepcją jednak telefonu nie było w ŻADNYM pokoju a recepcja zamiast 24 godzinna była czynna do godziny 23:00.
    Podobnie było z mini barem, który nie był uzupełniany nawet w wodę.
    W hotelu jest TYLKO słona woda w kranie i na terenie całego hotelu nie ma słodkiej wody w której można się wykąpać. Rezydent w trakcie transferu z lotniska do hotelu poinformował nas iż nie należy pod żadnym pozorem płukać ust wodą z kranu gdyż jest dla Europejczyków TRUJĄCA. Łącząc tą sytuację z brakiem wody w mini barze zadbanie o podstawy higieny w hotelu było na poziomie pola namiotowego a nie hotelu !!!

    W trakcie pobytu był prowadzony niekończący się remont i roznoszący się smród farby. Malowane były zarówno pokoje po turystach jak i ciągi komunikacyjne ( schody, korytarze ).
    Pokoje które zostały nam przydzielone z widokiem na ulicę, przez głośny ruch motocykli i samochodów nie pozwalał na korzystanie z balkonu lub choćby zostawienie otwartego okna na noc. Dopiero po ostrej interwencji w recepcji zostały nam wymienione.

    Warunek z umowy o wyżywieniu ALL Inclusive został zrealizowany przez hotel, jednak długie oczekiwanie na posiłki z powodu niedostatecznej ilości stolików oraz brak klimatyzacji w tak ciepłym klimacie jest karygodny i nie spełnia podstawowych norm punktów gastronomicznych.

    Zgodnie z ofertą hotel miał znajdować się przy plaży, niestety należało do niej dojść przez ruchliwą ulicę. Plaża, która miała szerokości 4 metry od linii brzegowej nie była wyposażona w parasole a leżaki już około godziny 11 były niedostępne.
    Czystość plaży również daleka była od normy, glony które w innych hotelach były usuwane traktorem w przeciągu kilku godzin w hotelu WHALA BAVARO, widłami były robione wąskie ścieżki dostępu do oceanu. Zanieczyszczenia zostały usunięte po 4 dniach od momentu złożeniu skargi.

    Ogólnie NIE POLECAM tego hotelu !!!


  • 2.0
    ( marzec 2015 )

    Unikać jak ognia

    Przede wszystkim nic nie jest jak w katalogu i w opisie Travelplanet. Gwiazdki, hotel prawdopodobnie sobie wziął i namalował... nikt z obsługi nie chciał nam pokazać certyfikatu gwiazdek a poproszenie managera było niemożliwe. Obsługa hotelowa potrafiła wejść do pokoju po północy, nie będąc w stanie wytłumaczyć po co (brak znajomości angielskiego na jakimkolwiek poziomie). Przy basenach w godzinach popołudniowych śmierdziało fekaliami. Leżaki na plaży były... ale tylko do pewnej godziny, potem trzeba było się o nie bić. Sama plaża bardzo wąska i bardzo zanieczyszczona... hałdy glonów, które nie były na bieżąco usuwane. Ponad to aby dostać się do plaży trzeba było przejść przez drogę i jakiś obiekt.... Ogólnie katastrofa. Radzę zastanowić się dwa razy przed kupnem noclegu właśnie tam.
    Przede wszystkim nic nie jest jak w katalogu i w opisie Travelplanet. Gwiazdki, hotel prawdopodobnie sobie wziął i namalował... nikt z obsługi nie chciał nam pokazać certyfikatu gwiazdek a poproszenie managera było niemożliwe. Obsługa hotelowa potrafiła wejść do pokoju po północy, nie będąc w stanie
    wytłumaczyć po co (brak znajomości angielskiego na jakimkolwiek poziomie). Przy basenach w godzinach popołudniowych śmierdziało fekaliami. Leżaki na plaży były... ale tylko do pewnej godziny, potem trzeba było się o nie bić. Sama plaża bardzo wąska i bardzo zanieczyszczona... hałdy glonów, które nie były na bieżąco usuwane. Ponad to aby dostać się do plaży trzeba było przejść przez drogę i jakiś obiekt.... Ogólnie katastrofa. Radzę zastanowić się dwa razy przed kupnem noclegu właśnie tam.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 21082019BVBX131628
8 443 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
16 886
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
śr. 21.08.2019
10 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Best Reisen
Wylot:
Air France
śr. 21.08.2019
06:25 - Warszawa
16:40 - Punta Cana
Powrót:
-
sob. 31.08.2019
19:05 - Punta Cana
21:35 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
śr. 21.08.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
16 886
śr. 21.08.2019
10 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Best Reisen
Double Room (1O1) 8 443
Double Superior (1O6) 8 603
Deluxe Sea View Double Beach Ocean View (1OH) 9 441