• Wizy nie są wymagane dla pobytów do 90 dni.
  • Od 1 czerwca 2024 r. wymagana ważność paszportu wynosi 6 miesięcy od momentu skończenia podróży.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • Wymagane wypełnienie elektronicznego formularza wjazdu i wyjazdu WYPEŁNIJ FORMULARZ i posiadanie unikalnego kodu QR.
  • UWAGA - Przy przelotach z przesiadką lub międzylądowaniem na terytorium USA konieczne jest wypełnienie formularza zezwolenia wjazdu w systemie ESTA www.usa-wiza-esta.pl.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/panama/dominikana-idp

Hotel Bahia Principe Grand Bavaro

Ocena: 5/5

Dominikana, Punta Cana, Bávaro

Jedna z najpiękniejszych plaż na Dominikanie Bardzo dobre posiłki i bogate All Inclusive Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych Przyjazny i profesjonalny personel

od 7 318 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 34 674

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 35 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,6 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 3,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

76. najwyższa ocena z 795 hoteli w Dominikana

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.9. - 9.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

Byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu, personel był miły i gościnny. Przez cały dzień były programy animacyjne, więc maluch był niezwykle szczęśliwy. Jeśli chodzi o jedzenie, było doskonałe i urozmaicone. Basen był czysty, a plaża była codziennie czyszczona z glonów, jeśli takie były, więc były to dla nas wspaniałe wakacje ????

Byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu, personel był miły i gościnny. Przez cały dzień były programy animacyjne, więc maluch był niezwykle szczęśliwy. Jeśli chodzi o jedzenie, było doskonałe i urozmaicone. Basen był czysty, a plaża była codziennie czyszczona z glonów, jeśli takie były, więc były to dla nas wspaniałe wakacje ????

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tomáš W.

Ocena 0,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 27.7. - 4.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

Zdecydowanie nie mogę nikomu polecić tego hotelu i ośrodka w ogóle i Punta Cana w ogóle, a recenzji nigdy nie piszę, zawsze staram się znaleźć tu coś pozytywnego, niestety we wszystkim jest katastrofa. Ale jeśli nadal zdecydujecie się tu polecieć, koniecznie wybierzcie hotel Amber lub Aquamarine w tym ośrodku, choć ten sam ośrodek, ale lepsze, czystsze pokoje, no prawie (po przeprowadzce wydawało nam się, że jest czysto, ale zawsze coś jest, ale sperma nad łóżkiem, jak nazywają zasłonę nad łóżkiem Niebem??) ale dla mnie to w ogóle nie jest warte tych pieniędzy i może nawet gdyby mi teraz ktoś dał za darmo to bym tam nie poszedł... tak , a wraz z przedstawicielem biura podróży, gdy rozwiązywałem problem, powiedział mi, że w weekend niczego nie rozwiążemy, lepiej byłoby, gdybyś sam to załatwił… a poza ośrodkiem jest tylko brud , bałagan, nic ciekawego, jechaliśmy 2,5 godziny, aparat miałem w ręku, gotowy do robienia fajnych zdjęć, a ja cały czas rozglądałem się dookoła ze zdumieniem i nie mogłem uwierzyć własnym oczom i zastanawiałem się, kim właściwie jestem robienie tutaj...

Zdecydowanie nie mogę nikomu polecić tego hotelu i ośrodka w ogóle i Punta Cana w ogóle, a recenzji nigdy nie piszę, zawsze staram się znaleźć tu coś pozytywnego, niestety we wszystkim jest katastrofa. Ale jeśli nadal zdecydujecie się tu polecieć, koniecznie wybierzcie hotel Amber lub Aquamarine w tym ośrodku, choć ten sam ośrodek, ale lepsze, czystsze pokoje, no prawie (po przeprowadzce wydawało nam się, że jest czysto, ale zawsze coś jest, ale sperma nad łóżkiem, jak nazywają zasłonę nad łóżkiem Niebem??) ale dla mnie to w ogóle nie jest warte tych pieniędzy i może nawet gdyby mi teraz ktoś dał za darmo to bym tam nie poszedł... tak , a wraz z przedstawicielem biura podróży, gdy rozwiązywałem problem, powiedział mi, że w weekend niczego nie rozwiążemy, lepiej byłoby, gdybyś sam to załatwił… a poza ośrodkiem jest tylko brud , bałagan, nic ciekawego, jechaliśmy 2,5 godziny, aparat miałem w ręku, gotowy do robienia fajnych zdjęć, a ja cały czas rozglądałem się dookoła ze zdumieniem i nie mogłem uwierzyć własnym oczom i zastanawiałem się, kim właściwie jestem robienie tutaj...

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
W przypadku hotelu 5 * to po prostu gra. Przybycie do śmierdzącego pokoju było początkiem. To co obejrzeliśmy lub czego dotknęliśmy, tłuste, brudne, lepkie i łazienka z toaletą, to raczej tego nie skomentuję, nawet psa bym tam nie umył... Tak dla informacji, hotel po remoncie, ale gdzieś wkradł się błąd... Po otwarciu drzwi, po chwili nadal słyszę jakiś hałas po otwarciu balkonu niedziałająca klamka, którą jakiś monter Bořek wymienił na łańcuch, ale wystarczyło otworzyć drzwi i kilka metrów od balkon mam zabudowę, chyba od silnika do klimy, chyba na cały hotel, a słuchanie tego dźwięku jest jak młotek nawet w nocy, szklane drzwi jakieś 5 metrów od hałasu nie pomogą...

Wyżywienie
Więc to naprawdę zabawne, dlaczego???? ile razy musiałbyś dostać to jedzenie, kolejka od śniadania do kolacji mogłaby spokojnie wynosić 2 godziny... a to dopiero początek podróży ???? Kiedy trafiasz do jadalni, a raczej do sali wyścigowej, gdzieś na dworcu kolejowym w Turcji, nie masz nawet co jeść, a kiedy dostajesz talerz, jest brudny i ani jednego???? potem dosłownie walka o to, co wam zostało i kiedy wracamy „zadowoleni” ze zrabowanego jedzenia na stół okazuje się, że nie mamy co jeść???? i tak mogłem dalej pić, ale to chyba za książkę...

Obsługa w hotelu
Katastrofa z zachowania personelu. Od rana wrzeszczą na siebie jak cyganie na Cejlę, w tym samym czasie wszędzie na korytarzach są napisy pssst, palec na buzi, żeby wszyscy się zrozumieli i cicho zachowywali na korytarzach, to chyba nie dotyczy tylko do płacenia za nich klientom. . . chociaż byłem zdegustowany, dawałem kilka wskazówek tu i tam, ale zachowanie obojętne, jakby ich to nie obchodziło, ale znaleziono nawet mały wyjątek, ale dla liczby pracowników. . . Musiałem zmienić hotele w tym samym ośrodku, mam wrażenie, że są 4... zmiana nie kosztowała dużo, dodatkowo aroganckie zachowanie za to, że płacę i dodali jeszcze transport bagażu w obrębie ośrodka $150 Zmiana miała polegać na tym, że pozwolili nam się spakować i czekać w pokoju na transport, ale zapomnieli o nas na 5 godzin od 14:00 do 19:00 w celu uzyskania informacji o zakwaterowaniu i recepcji, jeżdżą podobnymi do nich samochodami golfowymi , to było ich szczęście, moja adrenalina była naprawdę wysoka… po 5 godzinach naprawdę mieliśmy dość, więc dosłownie złapaliśmy jeden z samochodów, tylko za pieniądze z samochodu dzwoni do nas nie ma czasu czy co???, żeby zabrać nas do następnego hotelu, gdzie nawet nie wiedzieliśmy, czy wszystko jest gotowe, nikt nic nie powiedział, więc dalsze przetwarzanie w następnym hotelu, gdzie zastanawiali się, gdzie jesteśmy, cóż ja powiedzialbym gdzie... no tylko jeden wielki chaos ale tak na serio we wszystkim... tak, masz tez 2 karty w cenie noclegu gdzie dostajesz recznik na plazy czy basenie zeby mozna lezec na czystym a nie spleśniałe leżaki??? wiecie kto przyjechał wziął ręcznik i rzucił go na leżaki i mieli tak na całe wakacje, więc nie było gdzie się położyć wiele razy. Aha, i dzieci, hmmm, obiecano nam hotel bez dzieci, z tym, że owszem, w niektórych częściach dzieci są dozwolone, ale ja czułam się jak w przedszkolu, a nasz hotel był oczywiście dla rodzin, więc spokojnie Kontynuuj...

Plaża
Plaża za nami była pełna gnijących glonów w dwóch rzędach po około 1 metr każdy, no cóż, przynajmniej nauczyliśmy się skakać, ale niestety nie zauważyłem, że przeskakujemy przez 2 kupy gnijącego obornika w jakąś brudną śmierdzącą kotkę, cóż to było morze, ale serio wszędzie morze gnijących glonów, więc jak się wychodziło z morza, to pachniało jak po kąpieli w szambie… Kiedy chociaż chcieliśmy przejść się po plaży i zobaczyć coś ciekawego, wjechał nam w drogę traktor, który tylko hałasuje na plaży i nie odpycha gnoju, tylko wrzuca go do większych kominów, żeby ludzie może nauczyli się więcej skakać??? Fakt, że co minutę po drodze będzie do ciebie podchodził lokalny niedoszły biznesmen, niektórzy z nich nalegają, więc rzeczywiście okaże się, że jesteś na końcu plaży i nie ma nic oprócz zatłoczonej leżaki ludzi, którzy nawet nad morze nie chodzą, ale skoro jeden na sto to tak dużo???? to nie tylko plaża pełna leżących ludzi, gnijących glonów, irytujących kupców i traktor, który poważnie nie mogę się od Was oderwać w romantycznym spacerze plażą z "zdjęciami", więc nie pozostaje Wam nic innego jak wskakiwać do gnoju lub przeskakiwać leżących ludzi, ale przesadzam...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (1)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.9. - 9.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

Byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu, personel był miły i gościnny. Przez cały dzień były programy animacyjne, więc maluch był niezwykle szczęśliwy. Jeśli chodzi o jedzenie, było doskonałe i urozmaicone. Basen był czysty, a plaża była codziennie czyszczona z glonów, jeśli takie były, więc były to dla nas wspaniałe wakacje ????

Byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu, personel był miły i gościnny. Przez cały dzień były programy animacyjne, więc maluch był niezwykle szczęśliwy. Jeśli chodzi o jedzenie, było doskonałe i urozmaicone. Basen był czysty, a plaża była codziennie czyszczona z glonów, jeśli takie były, więc były to dla nas wspaniałe wakacje ????

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tomáš W.

Ocena 0,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 27.7. - 4.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

Zdecydowanie nie mogę nikomu polecić tego hotelu i ośrodka w ogóle i Punta Cana w ogóle, a recenzji nigdy nie piszę, zawsze staram się znaleźć tu coś pozytywnego, niestety we wszystkim jest katastrofa. Ale jeśli nadal zdecydujecie się tu polecieć, koniecznie wybierzcie hotel Amber lub Aquamarine w tym ośrodku, choć ten sam ośrodek, ale lepsze, czystsze pokoje, no prawie (po przeprowadzce wydawało nam się, że jest czysto, ale zawsze coś jest, ale sperma nad łóżkiem, jak nazywają zasłonę nad łóżkiem Niebem??) ale dla mnie to w ogóle nie jest warte tych pieniędzy i może nawet gdyby mi teraz ktoś dał za darmo to bym tam nie poszedł... tak , a wraz z przedstawicielem biura podróży, gdy rozwiązywałem problem, powiedział mi, że w weekend niczego nie rozwiążemy, lepiej byłoby, gdybyś sam to załatwił… a poza ośrodkiem jest tylko brud , bałagan, nic ciekawego, jechaliśmy 2,5 godziny, aparat miałem w ręku, gotowy do robienia fajnych zdjęć, a ja cały czas rozglądałem się dookoła ze zdumieniem i nie mogłem uwierzyć własnym oczom i zastanawiałem się, kim właściwie jestem robienie tutaj...

Zdecydowanie nie mogę nikomu polecić tego hotelu i ośrodka w ogóle i Punta Cana w ogóle, a recenzji nigdy nie piszę, zawsze staram się znaleźć tu coś pozytywnego, niestety we wszystkim jest katastrofa. Ale jeśli nadal zdecydujecie się tu polecieć, koniecznie wybierzcie hotel Amber lub Aquamarine w tym ośrodku, choć ten sam ośrodek, ale lepsze, czystsze pokoje, no prawie (po przeprowadzce wydawało nam się, że jest czysto, ale zawsze coś jest, ale sperma nad łóżkiem, jak nazywają zasłonę nad łóżkiem Niebem??) ale dla mnie to w ogóle nie jest warte tych pieniędzy i może nawet gdyby mi teraz ktoś dał za darmo to bym tam nie poszedł... tak , a wraz z przedstawicielem biura podróży, gdy rozwiązywałem problem, powiedział mi, że w weekend niczego nie rozwiążemy, lepiej byłoby, gdybyś sam to załatwił… a poza ośrodkiem jest tylko brud , bałagan, nic ciekawego, jechaliśmy 2,5 godziny, aparat miałem w ręku, gotowy do robienia fajnych zdjęć, a ja cały czas rozglądałem się dookoła ze zdumieniem i nie mogłem uwierzyć własnym oczom i zastanawiałem się, kim właściwie jestem robienie tutaj...

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
W przypadku hotelu 5 * to po prostu gra. Przybycie do śmierdzącego pokoju było początkiem. To co obejrzeliśmy lub czego dotknęliśmy, tłuste, brudne, lepkie i łazienka z toaletą, to raczej tego nie skomentuję, nawet psa bym tam nie umył... Tak dla informacji, hotel po remoncie, ale gdzieś wkradł się błąd... Po otwarciu drzwi, po chwili nadal słyszę jakiś hałas po otwarciu balkonu niedziałająca klamka, którą jakiś monter Bořek wymienił na łańcuch, ale wystarczyło otworzyć drzwi i kilka metrów od balkon mam zabudowę, chyba od silnika do klimy, chyba na cały hotel, a słuchanie tego dźwięku jest jak młotek nawet w nocy, szklane drzwi jakieś 5 metrów od hałasu nie pomogą...

Wyżywienie
Więc to naprawdę zabawne, dlaczego???? ile razy musiałbyś dostać to jedzenie, kolejka od śniadania do kolacji mogłaby spokojnie wynosić 2 godziny... a to dopiero początek podróży ???? Kiedy trafiasz do jadalni, a raczej do sali wyścigowej, gdzieś na dworcu kolejowym w Turcji, nie masz nawet co jeść, a kiedy dostajesz talerz, jest brudny i ani jednego???? potem dosłownie walka o to, co wam zostało i kiedy wracamy „zadowoleni” ze zrabowanego jedzenia na stół okazuje się, że nie mamy co jeść???? i tak mogłem dalej pić, ale to chyba za książkę...

Obsługa w hotelu
Katastrofa z zachowania personelu. Od rana wrzeszczą na siebie jak cyganie na Cejlę, w tym samym czasie wszędzie na korytarzach są napisy pssst, palec na buzi, żeby wszyscy się zrozumieli i cicho zachowywali na korytarzach, to chyba nie dotyczy tylko do płacenia za nich klientom. . . chociaż byłem zdegustowany, dawałem kilka wskazówek tu i tam, ale zachowanie obojętne, jakby ich to nie obchodziło, ale znaleziono nawet mały wyjątek, ale dla liczby pracowników. . . Musiałem zmienić hotele w tym samym ośrodku, mam wrażenie, że są 4... zmiana nie kosztowała dużo, dodatkowo aroganckie zachowanie za to, że płacę i dodali jeszcze transport bagażu w obrębie ośrodka $150 Zmiana miała polegać na tym, że pozwolili nam się spakować i czekać w pokoju na transport, ale zapomnieli o nas na 5 godzin od 14:00 do 19:00 w celu uzyskania informacji o zakwaterowaniu i recepcji, jeżdżą podobnymi do nich samochodami golfowymi , to było ich szczęście, moja adrenalina była naprawdę wysoka… po 5 godzinach naprawdę mieliśmy dość, więc dosłownie złapaliśmy jeden z samochodów, tylko za pieniądze z samochodu dzwoni do nas nie ma czasu czy co???, żeby zabrać nas do następnego hotelu, gdzie nawet nie wiedzieliśmy, czy wszystko jest gotowe, nikt nic nie powiedział, więc dalsze przetwarzanie w następnym hotelu, gdzie zastanawiali się, gdzie jesteśmy, cóż ja powiedzialbym gdzie... no tylko jeden wielki chaos ale tak na serio we wszystkim... tak, masz tez 2 karty w cenie noclegu gdzie dostajesz recznik na plazy czy basenie zeby mozna lezec na czystym a nie spleśniałe leżaki??? wiecie kto przyjechał wziął ręcznik i rzucił go na leżaki i mieli tak na całe wakacje, więc nie było gdzie się położyć wiele razy. Aha, i dzieci, hmmm, obiecano nam hotel bez dzieci, z tym, że owszem, w niektórych częściach dzieci są dozwolone, ale ja czułam się jak w przedszkolu, a nasz hotel był oczywiście dla rodzin, więc spokojnie Kontynuuj...

Plaża
Plaża za nami była pełna gnijących glonów w dwóch rzędach po około 1 metr każdy, no cóż, przynajmniej nauczyliśmy się skakać, ale niestety nie zauważyłem, że przeskakujemy przez 2 kupy gnijącego obornika w jakąś brudną śmierdzącą kotkę, cóż to było morze, ale serio wszędzie morze gnijących glonów, więc jak się wychodziło z morza, to pachniało jak po kąpieli w szambie… Kiedy chociaż chcieliśmy przejść się po plaży i zobaczyć coś ciekawego, wjechał nam w drogę traktor, który tylko hałasuje na plaży i nie odpycha gnoju, tylko wrzuca go do większych kominów, żeby ludzie może nauczyli się więcej skakać??? Fakt, że co minutę po drodze będzie do ciebie podchodził lokalny niedoszły biznesmen, niektórzy z nich nalegają, więc rzeczywiście okaże się, że jesteś na końcu plaży i nie ma nic oprócz zatłoczonej leżaki ludzi, którzy nawet nad morze nie chodzą, ale skoro jeden na sto to tak dużo???? to nie tylko plaża pełna leżących ludzi, gnijących glonów, irytujących kupców i traktor, który poważnie nie mogę się od Was oderwać w romantycznym spacerze plażą z "zdjęciami", więc nie pozostaje Wam nic innego jak wskakiwać do gnoju lub przeskakiwać leżących ludzi, ale przesadzam...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (1)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 21.5. - 1.6.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

Witam serdecznie, dziękujemy za wspaniały urlop, który spędziliśmy w dniach 21.05.2022 - 1.06.2022. Wspaniała obsługa, miła obsługa i tak pyszne jedzenie to rzadkość na co dzień. Polecamy!

Witam serdecznie, dziękujemy za wspaniały urlop, który spędziliśmy w dniach 21.05.2022 - 1.06.2022. Wspaniała obsługa, miła obsługa i tak pyszne jedzenie to rzadkość na co dzień. Polecamy!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martina Lošonská

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.3. - 5.4.2022 Oceniono: Kwiecień 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

wszystko super

wszystko super

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan Husák

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.2. - 12.2.2022 Oceniono: Luty 2022

Bahia Principe Grand Bavaro Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana

Po początkowym problemie z komunikacją z CA wszystko poszło zgodnie z planem, dzięki punktualnemu przybyciu na lotnisko FRA mogliśmy wybrać miejsca w samolocie, podróż odbyła się zgodnie z planem z przesiadką na Jamajce. Organizacja po przyjeździe była „niemiecka” dobrze zorganizowana, wszystko poszło jak należy. Hotel jest piękny, ma pięć gwiazdek na szyldzie, wspólne obszary odpowiadają, pokoje odpowiadały kilka lat temu. Ogólnie wakacje przebiegły bez zarzutu. Jedynym problemem był delegat niemieckiego CK, który nie był w stanie znaleźć wycieczek tylko po angielsku (nie chce mi się trzy razy słuchać wyjaśnień), ale CK udało się to znaleźć w holu i nie spełnić to, co miał - nie przesłał nam na czas planu wyjazdu z hotelu i musiałem do niego zadzwonić w celu uzyskania tej informacji (na numer telefonu komórkowego w USA). Podróż powrotna idealna, ponownie wybraliśmy miejsca iw drodze z PUJ bezpośredni lot do FRA w zaledwie 9 godzin z noclegiem.

Po początkowym problemie z komunikacją z CA wszystko poszło zgodnie z planem, dzięki punktualnemu przybyciu na lotnisko FRA mogliśmy wybrać miejsca w samolocie, podróż odbyła się zgodnie z planem z przesiadką na Jamajce. Organizacja po przyjeździe była „niemiecka” dobrze zorganizowana, wszystko poszło jak należy. Hotel jest piękny, ma pięć gwiazdek na szyldzie, wspólne obszary odpowiadają, pokoje odpowiadały kilka lat temu. Ogólnie wakacje przebiegły bez zarzutu. Jedynym problemem był delegat niemieckiego CK, który nie był w stanie znaleźć wycieczek tylko po angielsku (nie chce mi się trzy razy słuchać wyjaśnień), ale CK udało się to znaleźć w holu i nie spełnić to, co miał - nie przesłał nam na czas planu wyjazdu z hotelu i musiałem do niego zadzwonić w celu uzyskania tej informacji (na numer telefonu komórkowego w USA). Podróż powrotna idealna, ponownie wybraliśmy miejsca iw drodze z PUJ bezpośredni lot do FRA w zaledwie 9 godzin z noclegiem.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są starsze, ale są czyste, zadbane i duże. Sprzątanie było niezawodne i wysokiej jakości, w tym codzienne uzupełnianie minibaru (piwo i napoje bezalkoholowe). Darmowe wifi działa w pokoju bez problemów z połączeniem lub szybkością.

Wyżywienie
Wszystkie restauracje i bary w ośrodku funkcjonowały na odpowiednim poziomie, w głównej restauracji bufetowej każdego wieczoru była specjalna oferta według kraju lub tematyki (Meksyk, Dominikana, owoce morza...), dużo owoców i warzyw wszelkiego rodzaju , dwa grille według własnych upodobań (ryba, wieprzowina, kurczak i wołowina, zgodnie z ofertą dnia), wybór jedzenia odpowiada 5*. Restauracje Ala carte (japońska, grecka, steakhouse, włoska) nie zrobiły na mnie takiego wrażenia, byłem w japońskiej i steakhouse, odwołałem kolejną i poszedłem do bufetu, bo są zaprojektowane jako turystyczne i mają rozkładowy czas od - Do. Jeśli idę do restauracji tematycznej, chcę ustalić, jak długo tam będę i oczekuję bardzo szerokiego menu - ale to tylko moje zdanie.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są na odpowiednim poziomie, dobrze funkcjonujący concierge, bardzo pomocni pracownicy, którzy nie muszą za wszystko płacić (jeśli porównam np. z Kubą), biura podróży z wycieczkami wprost w lobby. Wystarczająca liczba pracowników zarówno wokół lobby, jak i na terenie plaży i basenów. Mnóstwo leżaków na plaży i wokół basenów, ale nie byliśmy tu w pełnym sezonie. Zmiana ręczników kilka razy dziennie, bez ograniczeń.

Plaża
Plaża jest czysta, wystarczająco duża, z wystarczającą liczbą leżaków, ratowników. Dostęp do wody jest stopniowy, podczas przypływu pojawiają się glony, ale nie sposób się ich nigdzie pozbyć. Lokalni sprzedawcy nie zawracają sobie głowy, po prostu pokaż im swój brak zainteresowania.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować