Atuty oferty

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

Hotel położony 4 km od  turystycznego centrum Limmasol i 7 km od starówki. W pobliżu można znaleźć tawerny, sklepy i restauracje oraz przystanek autobusowy. Oddalony ok. 60 km od lotniska w Larnace.

PLAŻA :

Piaszczysta plaża z ciemnym piaskiem znajduje się ok. 200 m od hotelu. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

HOTEL :

Dobrze wyposażony hotel z miłą atmosferą. Polecany wszystkim klientom szukającym możliwości zwiedzania oraz miejskich rozrywek, jakie oferuje centrum kurortu.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja, lobby, winda, restauracja główna, restauracja a la carte,  bar,  bar przy basenie, kantor, pralnia, centrum konferencyjne, minimarket, wypożyczalnia rowerów, sejf (płatny około 8.50 eur/ za tydzień). Leżaki i parasole bezpłatnie przy basenie.

INTERNET :

Internat za oplatą. Wi - Fi bezpłatnie.

KONFERENCJE/INCENTIVE :

Dostępne sale konferencyjne do 600 os.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen z brodzikiem dla dzieci, muzyka na żywo, wieczory cypryjskie.
Odpłatnie: masaże, sauna, łaźnia parowa, kort tenisowy, tenis stołowy, bilard, pokój gier, sporty wodne na plaży.

DLA DZIECI :

Brodzik dla dzieci, plac zabaw, opiekunka do dziecka za dodatkową opłatą.

ZAKWATEROWANIE :

Liczba pokoi: 130
Pokój 2-osobowy: klimatyzacja, łazienka z prysznicem/wanną i WC, balkon lub taras, telefon, TV Sat, sejf (dodatkowo płatny), mini bar za opłatą na zamówienie.

WYŻYWIENIE :

HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu,  napoje płatne dodatkowo
FB: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu,  napoje płatne dodatkowo
All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu,  przekąski w ciągu dnia, kawa, herbata, słodkości, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.

INFORMACJE DODATKOWE :

www.navarriahotel.com

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT :

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ :

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LOT: 23KG - ok. 300 PLN

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19 :

Otwarcie granic Cypr - najważniejsze informacjeWyspa Afrodyty otworzyła granice dla podróżujących już w pierwszej połowie czerwca. Na ten moment, aby spędzić wakacje na Cyprze, obywatele Polscyzobowiązani są do przedstawienia przed wejściem na pokład samolotu negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa (PCR), wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed podróżą. Dodatkowo należy pamiętać o wypełnieniu ankiety na stronie: https://cyprusflightpass.gov.cy/en/application-process
Przejścia przez strefę buforową pomiędzy północną i południową częścią Cypru są na ten moment zamknięte dla osób, niebędących obywatelami i rezydentami Cypru. Również połączenia lotnicze z Polski na Cypr Północny są obecnie zawieszone. 
HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.: 
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu. 
* Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia. 
* Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja. 
* Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających. 
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku. 
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte.
* Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi. 
* Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie. 
* Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców.
* Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych. 
Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie. 
* Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety. 
* Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji. 
Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020. 
* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami. 
* Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego.
* Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu. 
* Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Sport Tenis Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.6

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
3,7
Posiłki
3,0
Basen
3,6
Czystość
3,7
Obsługa
3,7
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 4.3
    listopad 2019

    BARDZO NAM SIE PODOBAŁO

    HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE
    HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE
  • 3.0
    październik 2019

    Hotel o niskim standardzie, którego nie polecamy

    Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.
    Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w
    pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.
  • 4.0
    maj 2019

    Przyzwoicie

    Hotel urządzony w starym stylu, ale pokoje dość czyste, sprzątane codziennie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Jedzenie takie sobie, trochę monotonne, zarówno śniadania i obiady. Każdego dnia kolacja jest "tematyczna", tzn. np. w poniedziałki jest wieczór włoski, we wtorek wieczór pieczonego mięsa, w środy cypryjski, itd., co oznacza, że serwowane są odpowiednie specjały zgodne z tematem. Jednak mimo to nie ma dużego wyboru. W większości są te same elementy + jeden lub dwa dodatkowe specjały. Z hotelu jest blisko na plaże, które są czyste i o dziwo dość puste (byliśmy w maju). Plusem jest zakaz handlu na plażach, dzięki czemu nikt nie zakłóca nam odpoczynku upierdliwym nagabywaniem na zakup plażowych akcesoriów, zegarków czy masażu, jak to ma miejsce np. na plażach na Sycylii. Wymeldowanie z hotelu dopiero o 12:00 dzięki czemu przy późnych lotach można spokojnie jeszcze z rana iść na plaże czy popływać. Ogólnie przyzwoita jakość w stosunku do ceny. Polecam dla osób niewymagających.<br />PS. Przy hotelu jest przystanek autobusowy, skąd można podjechać bez problemu do centrum za 1,5 euro (busy nr 30 w dni powszednie kursują co 5-10min, w weekendy co 20min.).
    Hotel urządzony w starym stylu, ale pokoje dość czyste, sprzątane codziennie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Jedzenie takie sobie, trochę monotonne, zarówno śniadania i obiady. Każdego dnia kolacja jest "tematyczna", tzn. np. w poniedziałki jest wieczór włoski, we wtorek wieczór pieczonego mięsa, w środy
    cypryjski, itd., co oznacza, że serwowane są odpowiednie specjały zgodne z tematem. Jednak mimo to nie ma dużego wyboru. W większości są te same elementy + jeden lub dwa dodatkowe specjały. Z hotelu jest blisko na plaże, które są czyste i o dziwo dość puste (byliśmy w maju). Plusem jest zakaz handlu na plażach, dzięki czemu nikt nie zakłóca nam odpoczynku upierdliwym nagabywaniem na zakup plażowych akcesoriów, zegarków czy masażu, jak to ma miejsce np. na plażach na Sycylii. Wymeldowanie z hotelu dopiero o 12:00 dzięki czemu przy późnych lotach można spokojnie jeszcze z rana iść na plaże czy popływać. Ogólnie przyzwoita jakość w stosunku do ceny. Polecam dla osób niewymagających.
    PS. Przy hotelu jest przystanek autobusowy, skąd można podjechać bez problemu do centrum za 1,5 euro (busy nr 30 w dni powszednie kursują co 5-10min, w weekendy co 20min.).
  • 2.8
    styczeń 2019

    Eh

    Bez szału
    Bez szału
  • 4.3
    październik 2017

    Bardzo przyzwoity hotel

    Spędziliśmy 1 tydzień. Wrażenia pozytywne, choć w pokojach od strony autostrady hałas może przeszkadzać w nocy. Pokoje sprzątane, jest czysto. Jedliśmy tylko śniadania, bufet szwedzki przeciętna jakość. Miejsce dobrze skomunikowane z centrum i duzymi miastami (Pafos, Larnaka, Nikozja). Korzystaliśmy tylko z autobusów ze względu na ruch lewostronny , który jest dużym wyzwaniem dla kierowców z Polski.
    Spędziliśmy 1 tydzień. Wrażenia pozytywne, choć w pokojach od strony autostrady hałas może przeszkadzać w nocy. Pokoje sprzątane, jest czysto. Jedliśmy tylko śniadania, bufet szwedzki przeciętna jakość. Miejsce dobrze skomunikowane z centrum i duzymi miastami (Pafos, Larnaka, Nikozja). Korzystaliśmy
    tylko z autobusów ze względu na ruch lewostronny , który jest dużym wyzwaniem dla kierowców z Polski.
  • 3.2
    październik 2017

    Może być

    Hotel na uboczu jednak transport do centrum bezproblemowy...pokoje nieco śmierdziały chemia a jedzenie pozostawiało dużo do życzenia. Pomimo to ogólne wrażenie robi dobre.
    Hotel na uboczu jednak transport do centrum bezproblemowy...pokoje nieco śmierdziały chemia a jedzenie pozostawiało dużo do życzenia. Pomimo to ogólne wrażenie robi dobre.
  • 3.7
    październik 2014

    Cypr nie zawiódł nas jesienną porą.

    Ocena ogólna: Cypr nie zawiódł nas jesienną porą.<br />Zakwaterowanie: Warunki zakwaterowania nie były najgorsze, ale zdjęcia zamieszczone w ofercie katalogowej okazały się niezgodne z rzeczywistością.<br />Wyżywienie: Ogólnie rzecz ujmując niezbyt duży wybór potraw. Często powtarzały się te same dania. Zgodnie z opiniami innych gości hotelowych zamieszczonych w Internecie oferta dostępna w ramach opcji all inclusive była bardzo okrojona.<br />Usługi hotelowe: Poziom usług hotelowych adekwatny do standardu trzech gwiazdek. Dosyć niedyskretny personel, co potwierdzili również goście hotelowi z różnych krajów wyrażający swoje opinie w Internecie na temat tego hotelu.<br />Plaża: Warunki panujące na plażach położonych w najbliższej okolicy spełniały nasze oczekiwania.<br />
    Ocena ogólna: Cypr nie zawiódł nas jesienną porą.
    Zakwaterowanie: Warunki zakwaterowania nie były najgorsze, ale zdjęcia zamieszczone w ofercie katalogowej okazały się niezgodne z rzeczywistością.
    Wyżywienie: Ogólnie rzecz ujmując niezbyt duży wybór potraw. Często powtarzały się te same dania.
    Zgodnie z opiniami innych gości hotelowych zamieszczonych w Internecie oferta dostępna w ramach opcji all inclusive była bardzo okrojona.
    Usługi hotelowe: Poziom usług hotelowych adekwatny do standardu trzech gwiazdek. Dosyć niedyskretny personel, co potwierdzili również goście hotelowi z różnych krajów wyrażający swoje opinie w Internecie na temat tego hotelu.
    Plaża: Warunki panujące na plażach położonych w najbliższej okolicy spełniały nasze oczekiwania.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 279 zł/os.
Kod oferty: 26102020BVPR173
5 dni
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły wyjazdu

Uwaga! Oferta z dojazdem własnym.
Wyjazd:
pon. 26.10.2020
Powrót:
sob. 31.10.2020
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Navarria

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
pon. 26.10.2020
Cena
2 558
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1 dzień
2 dni
3 dni
4 dni
5 dni
6 dni
7 dni
8 dni
9 dni
10 dni
11 dni
12 dni
13 dni
14 dni
15 dni
16 dni
17 dni
18 dni
19 dni
20 dni
21 dni
22 dni
23 dni
24 dni
25 dni
26 dni
27 dni
28 dni
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Twin Room Inland View (2FD) 2 558
Twin Pool View (2EI) 2 658
Twin Sea View (2HI) 2 758