Atuty oferty
Zamknięte granice

Zamknięte granice

dowiedz się więcej

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

- Larnaca
- ok. 1 km od plaży Mackenzie
- ok. 2 km od Larnaki
- ok. 7 km od lotniska w Larnace
- ok. 40 km od Ayia Napa
- ok. 45 km od parku wodnego w Ayia Napa
- ok. 45 km od Nikozji

PLAŻA :

- piaszczysto-żwirowa, publiczna
- leżaki i parasole (płatne)

HOTEL :

Kategoria lokalna 4*, wyremontowany na sezon 2020

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

- 85 pokojów
- całodobowa recepcja z lobby
- winda
- sala TV
- sejf na recepcji (płatny)
- wypożyczalnia samochodów
- parking (bezpłatny)
- przystanek lokalnego autobusu ok. 500 m od hotelu
- najbliższy sklep ok. 2 km od hotelu

INTERNET :

- internet Wi-Fi  (bezpłatny)

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

bezpłatnie:
- basen, leżaki i parasole
- siłownia
Płatne:
- sauna
- bilard

DLA DZIECI :

- brodzik
- wysokie krzesełka
- opiekunka na zamówienie (płatna)

ZAKWATEROWANIE :

Pokój standardowy
- klimatyzacja, TV-SAT 
- telefon, mini bar/lodówka (płatna)
- internet Wi-Fi (bezpłatny)
- łazienka (wanna/prysznic, WC)
- balkon/taras
- łóżeczko dla dziecka (bezpłatne, na potwierdzenie)

WYŻYWIENIE :

Bed & Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu.
Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. 
Full Board (FB) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.

INFORMACJE DODATKOWE :

-

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT :

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ :

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LOT: 23KG - ok. 300 PLN

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19 :

Cypr - najważniejsze informacjeAKTUALIZACJA 8.11.2020
Polska została przeniesiona do grupy C na CyprzeTo znaczy, że loty komercyjne z państw z kategorii C są dozwolone, jednak na ich pokładzie mogą być wyłącznie ściśle określone kategorie pasażerów: obywatele Republiki Cypryjskiej i członkowie ich rodzin, osoby mieszkające na stałe w Republice Cypryjskiej, członkowie korpusu dyplomatycznego oraz osoby, które uzyskały indywidualną zgodę władz cypryjskich w oparciu o odrębną procedurę. Oznacza to w praktyce brak możliwości przylotów z Polski w celach turystycznych.Osoby uprawnione po przylocie muszą okazać negatywny wynik testu molekularnego RT-PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem lub poddać się (na własny koszt) obowiązkowemu testowi na lotnisku, a następnie odbyć 14-dniową samoizolację.W dniu 03.11.2020 wprowadzono obowiązek  noszenia maseczek zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i przestrzeniach otwartych.
AKTUALIZACJA z dnia 11.08.2020
Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że od piątku 14 sierpnia Polska i Portugalia znajdą się na Cyprze na liście krajów kategorii B. 
Co to oznacza? Aby przylecieć na Cypr trzeba okazać negatywny wynik testu wystawiony nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem, zaświadczenie o braku COVID-19.
Koszt takiego badania to ok 550 zł/os z zaświadczeniem w języku angielskim
UWAGA! Zaświadczenie o wyniku testu będzie uznane tylko wtedy, jeżeli będzie zawierało następujące dane: data pobrania próbki do badania, określenie metody wykonania testu (musi to być molekularny test RT-PCR, wszelkie inne testy na przeciwciała/antygeny nie będą akceptowane), imię i nazwisko osoby poddanej testowi oraz wynik testu.
Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r.
Z dniem 01.08.2020 wprowadzono nakaz noszenia maseczek ochronnych w zamkniętych przestrzeniach publicznych (np. centra handlowe, banki, supermarkety, szpitale, kościoły itp.). Nieprzestrzeganie tego nakazu grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300 EUR.
Z uwagi na uwarunkowania lokalne w Limassol wprowadzono czasowo (do końca sierpnia) zakaz zgromadzeń powyżej 10 osób oraz obniżono dopuszczalne limity liczby osób mogących przebywać w lokalach gastronomicznych.
CYPR POŁUDNIOWY
 
Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.  
Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.
   Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:
  ·       Utworzyć konto,
* Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe, 
* Dodać szczegóły lotu,
* Cel podróży,
·       Miejsce zamieszkania na Cyprze, 
* Dane kontaktowe w nagłych przypadkach,
* Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.
  
Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/
  
Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie.
CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!!
Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie
POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ)
HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.: 
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu. 
* Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia. 
* Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja. 
* Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających. 
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku. 
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte.
* Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi. 
* Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie. 
* Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców.
* Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych. 
Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie. 
* Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety. 
* Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji. 
Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020. 
* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami. 
* Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego.
* Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu. 
* Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz

Uwaga!

przelot do Larnaki liniami lotniczymi LOT może odbywać się z przesiadką w Warszawie.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Rowery Blisko lotniska Sport Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.5

Ocena klientów
na podstawie 9 dodanych opinii

Lokalizacja
4,1
Pokój
2,8
Posiłki
3,5
Basen
3,8
Czystość
3,1
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • osób niepełnosprawnych
  • 2.8
    sierpień 2018

    Na pewno nie wrócę tam.

    Radzę omijać ten hotel. Lepiej dopłacić i wybrać hotel wyższej kategorii, by nie mieć zmarnowanych wakacji. Nie nadaje się na dłuższy pobyt, góra 2 noce. Budynek kwalifikuje się raczej do rozbiórki. Pokoje brudne, sanitariaty w łazience bardzo zniszczone niedomyte, niemiło skorzystać z wanny, sedes nie spłukuje się.
    Radzę omijać ten hotel. Lepiej dopłacić i wybrać hotel wyższej kategorii, by nie mieć zmarnowanych wakacji. Nie nadaje się na dłuższy pobyt, góra 2 noce. Budynek kwalifikuje się raczej do rozbiórki. Pokoje brudne, sanitariaty w łazience bardzo zniszczone niedomyte, niemiło skorzystać z wanny, sedes
    nie spłukuje się.
  • 2.0
    styczeń 2018

    Hotel koszmar

    Szanowni Państwo<br />Chciałabym podzielić się moimi uwagami na temat wycieczki.<br />Zabukowalismy z mężem wycieczkę na Cypr do Larnaki- Hotel Larco **. Loty oraz transfery z i na lotnisko bez zarzutów. Po odebraniu pokoju w hotelu doznaliśmy szoku. Hotel Larco, do ktorego trafiliśmy okazał sie miejscem fatalnym. Było brudno, w pokoju śmierdziało, lodówka była i nieumyta śmierdziało z niej gorzej niż z toalety a warunki sanitarne były poniżej wszelkiej krytyki (zagrzybiała łazienka i brudna wanna), obsługa hotelu to nieporozumienie-kompletnie niepomocni, naburmuszeni i niemili. Rozumiem, że koszt wycieczki był niski ale nie oznacza to, że mamy mieszkać w brudnym i tak strasznym miejscu. Śniadanie okazało się podobnym dramatem. Świeże było chyba tylko jajko. Pieczywo było zasuszone a ciasto to kawał twadego zlepku.<br />Poszliśmy na umówione spotkanie z rezydentem, który po oględzinach pokoju zwrócił uwagę w recepcji, że pokój jest brudny. Otrzymał odpowiedź, ze jest sprzątane. Rezydent Pan Adrian zainterweniował natychmiast i udało się przenieść w miejsce na poziomie, czyste i przytulne czyli do Cleopatra Hotel Apartaments w Aiya Napa. Chciałabym podziękować Panu Adrianowi za uratowanie nam wyjazdu, myślę ze gdybyśmy zostali w Larco hotel nasza wycieczka na Cypr nie byłaby udana.<br />Szanowni Państwo proponuję orientowac się gdzie wysyłacie swoich turystów bo hotel Larco jest miejscem poniżej wszelkiej krytyki. Nie powinien miec żadnej gwiazdki. Jedziemy w odległe miejsca by relaksować się i wypoczywać a nie stresować brudną łazienką i strasznymi warunkami. <br />Żeby nie być gołosłowną załączam zdjęcia z Larco Hotel.<br /><br />https://drive.google.com/folderview?id=1ayKeTvNJnPWyXsDTLsBBsQA5Oo9V4YS5
    Szanowni Państwo
    Chciałabym podzielić się moimi uwagami na temat wycieczki.
    Zabukowalismy z mężem wycieczkę na Cypr do Larnaki- Hotel Larco **. Loty oraz transfery z i na lotnisko bez zarzutów. Po odebraniu pokoju w hotelu doznaliśmy szoku. Hotel Larco, do ktorego trafiliśmy okazał sie miejscem
    fatalnym. Było brudno, w pokoju śmierdziało, lodówka była i nieumyta śmierdziało z niej gorzej niż z toalety a warunki sanitarne były poniżej wszelkiej krytyki (zagrzybiała łazienka i brudna wanna), obsługa hotelu to nieporozumienie-kompletnie niepomocni, naburmuszeni i niemili. Rozumiem, że koszt wycieczki był niski ale nie oznacza to, że mamy mieszkać w brudnym i tak strasznym miejscu. Śniadanie okazało się podobnym dramatem. Świeże było chyba tylko jajko. Pieczywo było zasuszone a ciasto to kawał twadego zlepku.
    Poszliśmy na umówione spotkanie z rezydentem, który po oględzinach pokoju zwrócił uwagę w recepcji, że pokój jest brudny. Otrzymał odpowiedź, ze jest sprzątane. Rezydent Pan Adrian zainterweniował natychmiast i udało się przenieść w miejsce na poziomie, czyste i przytulne czyli do Cleopatra Hotel Apartaments w Aiya Napa. Chciałabym podziękować Panu Adrianowi za uratowanie nam wyjazdu, myślę ze gdybyśmy zostali w Larco hotel nasza wycieczka na Cypr nie byłaby udana.
    Szanowni Państwo proponuję orientowac się gdzie wysyłacie swoich turystów bo hotel Larco jest miejscem poniżej wszelkiej krytyki. Nie powinien miec żadnej gwiazdki. Jedziemy w odległe miejsca by relaksować się i wypoczywać a nie stresować brudną łazienką i strasznymi warunkami.
    Żeby nie być gołosłowną załączam zdjęcia z Larco Hotel.

    https://drive.google.com/folderview?id=1ayKeTvNJnPWyXsDTLsBBsQA5Oo9V4YS5
  • 2.7
    kwiecień 2017

    Fatalny

    Byłam w kwietniu 2017 i szczerze powiem hotel fatalny...stary...brudny....łazienka z pleśnią do okoła i szarą zapuszczoną wanna.<br />poduszki tak twarde, że spałam na swetrze a łóżko jak podłoga.<br />W naszym pokoju przez 10 godzin nie było pradu i co chwile nam mowiono, ze juz za chwilkę będzie elektryk....przyjechał po 10godzinach i wielkiej awanturze.<br />jedynie co warto to wykupić śniadania.<br />Hotelu nie polecam!!!!!
    Byłam w kwietniu 2017 i szczerze powiem hotel fatalny...stary...brudny....łazienka z pleśnią do okoła i szarą zapuszczoną wanna.
    poduszki tak twarde, że spałam na swetrze a łóżko jak podłoga.
    W naszym pokoju przez 10 godzin nie było pradu i co chwile nam mowiono, ze juz za chwilkę będzie elektryk....przyjechał
    po 10godzinach i wielkiej awanturze.
    jedynie co warto to wykupić śniadania.
    Hotelu nie polecam!!!!!
  • 3.7
    wrzesień 2016

    FAJNIE

    Wraz z narzeczonym byliśmy we wrześniu 2016 w Lacro Hotel, szału nie ma- nic nie urywa. Na pewno wymaga remontu, sprzątanie codziennie, klimatyzacja OK, miły personel. Dookoła Rosjanie. W miarę blisko plaży/ restauracji/barów/marketów. Ok kilometr do centrum, bardzo bardzo bardzo śmierdzi kotami i ich odchodami- dosłownie wszędzie czuć te stworzenia. Polecam dla mało wymagających, którzy nastawieni są na zwiedzanie a nie siedzenie w hotelu. :)
    Wraz z narzeczonym byliśmy we wrześniu 2016 w Lacro Hotel, szału nie ma- nic nie urywa. Na pewno wymaga remontu, sprzątanie codziennie, klimatyzacja OK, miły personel. Dookoła Rosjanie. W miarę blisko plaży/ restauracji/barów/marketów. Ok kilometr do centrum, bardzo bardzo bardzo śmierdzi kotami i ich
    odchodami- dosłownie wszędzie czuć te stworzenia. Polecam dla mało wymagających, którzy nastawieni są na zwiedzanie a nie siedzenie w hotelu. :)
  • 3.8
    wrzesień 2016

    BARDZO FAJNIE

    Byliśmy we wrześniu 2016, hotel w porządku, wymaga remontu- to na pewno, miła obsługa, codzienne sprzątanie. Bardzo piękne miejsce ale dookoła wali kotami i ich odchodami to jedyny minus. Polecam Larco Hotel dla mało wymagających
    Byliśmy we wrześniu 2016, hotel w porządku, wymaga remontu- to na pewno, miła obsługa, codzienne sprzątanie. Bardzo piękne miejsce ale dookoła wali kotami i ich odchodami to jedyny minus. Polecam Larco Hotel dla mało wymagających
  • 5.0
    czerwiec 2016

    Bardzo nam się podobało, hotel umilił nam pobyt na Cyprze

    Ładny, zadbany hotel z dobrą lokalizacją, przyjazny dla młodych ludzi, czysty i ładny basen, pokoje także czyste, z łatwością przemieszczaliśmy się do innych miejscowości ❤️
    Ładny, zadbany hotel z dobrą lokalizacją, przyjazny dla młodych ludzi, czysty i ładny basen, pokoje także czyste, z łatwością przemieszczaliśmy się do innych miejscowości ❤️
  • 3.7
    kwiecień 2016

    Podobało się nam, możemy go polecić dla osób mniej wymagających, szczególnie ze względu na lokalizację

    Świetność dawno minęła, meble i sprzęt wyposażenia pokoju wymagają lepszej konserwacji.
    Świetność dawno minęła, meble i sprzęt wyposażenia pokoju wymagają lepszej konserwacji.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 673 zł/os.
Kod oferty: 17122020BVPR35151
czw. 17.12.2020
7 dni
Gdańsk
BB - Śniadania
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 17.12.2020 , godz. 16:25
Gdańsk
Wizz Air Hungary
czw. 17.12.2020 , godz. 21:10
Larnaca
Powrót:
czw. 24.12.2020 , godz. 21:50
Larnaca
-
pt. 25.12.2020 , godz. 00:40
Gdańsk
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Best Western Plus Larco

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
czw. 17.12.2020
Wylot z:
Gdańsk
Cena
3 346
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 17.12.2020
7 dni
Gdańsk
BB - Śniadania
Prima Holiday
Double Room (1EC) 3 346
Superior DBL (2BG) 4 078
Suite 1 Bedroom DBL (2A3) 4 824