Hotel Ad Turres

Kraj

CHORWACJA

Opis

Ad Turres Holiday Resort*** to ośrodek otoczony zielenią sosnowego lasu i śródziemnomorskiej roślinności. Tworzy go 13 nowo otwartych pawilonów z wyremontowanymi pokojami. Kompleks znajduje się na porośniętym bujną roślinnością wzniesieniu ponad plażą w Crikvenicy.
Udogodnienia: Basen zewnętrzny, Restauracja, Bar, Klimatyzacja, Pobyt z pupilem, Parking, Płatność kartą

Lokalizacja

Hotel położony jest w sosnowym lesie w granicach miejscowości Crikvenica, ponad plażą Omorika, 30 km na południe od Rijeki.

Dojazdu samochodem

Dojazd w tę część Chorwacji nie jest skomplikowany i w dużej mierze prowadzi autostradami. Z Polski można kierować się na Zagrzeb przez Czechy, Austrię (Graz) i Słowenię lub przez Słowację i Węgry. Od stolicy Chorwacji pozostaje już mniej niż 160 km, główną autostradą E65 w kierunku Rijeki. Z tej wygodnej drogi należy zjechać na węźle 6 Ostrovica. Jesteśmy 27 km przed punktem docelowym i zjeżdżamy w kierunku wybrzeża, drogami A7, E65 (Jadranska Magistrala) do samej Crikvenicy. Dojazd pod hotel możliwy jest bezpośrednio z głównej ul. Kralja Tomislava, z której należy zjechać w prawo przy pierwszym węźle. Recepcja mieści się w hotelu Ad Turres.

Odległość od Warszawy – 1190 km, Krakowa – 950 km, Zagrzebia – 160 km.

Dojazd pociągiem i autobusem

W sezonie letnim z niektórych miast Polski można dojechać autobusem do samej Crikvenicy.

Pokój 2-os. twin

Odnowiony pokój z klimatyzacją, TV, wifi, sejfem i łazienką

Oferta

BB, Oferta zwrotna (PR2-Z2, 29813)

Oferta zawiera

- Opłata klimatyczna
- Pozostałe usługi hotelu

Pokój rodzinny 2+2

Odnowiony pokój z klimatyzacją, TV, wifi, sejfem oraz łazienką

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak

Dobry (Na podstawie 12 opinii)

16. najwyższa ocena z 378 hoteli w Crikvenica

Dávid Krisztián C.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Było wygodniej.

Normalna.

Lepiej jest chodzić, jeśli pójdziesz rano, znajdziesz bezpłatny parking.

Klaudia Kitti

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 2.6. - 4.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Personel jest bardzo miły i pomocny! Wszystko było dobrze. Było tak wiele problemów, że dostaliśmy bardzo mały pokój dla 3 osób dorosłych.

Mieliśmy bardzo smaczne i obfite śniadanie.

Dávid Krisztián C.

Było wygodniej.

Normalna.

Lepiej jest chodzić, jeśli pójdziesz rano, znajdziesz bezpłatny parking.

Klaudia Kitti

Mieliśmy bardzo smaczne i obfite śniadanie.

Jiří Padrtka

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.7. - 6.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Jest zgodny z ceną. W pokoju nie ma lodówki. W przeciwnym razie ok.

Nie było urozmaicone, ale bardzo smaczne. Dobre połączenie dań klasycznych i nietradycyjnych.

Głównie dla sportowców. Droga do morza prowadzi w dół, ale powrót jest dość trudny (około 1 km tylko pod górę). Plaża jest ładna, ale mała. Całkowicie przepełnione na początku lipca.

Kuba

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu

Ad Turres Ocena: 3/5 Chorwacja, Crikvenica

W Chorwacji byliśmy już kilkukrotnie, po raz pierwszy w Crikvenicy we wrześniu 2011 roku. Podróżowaliśmy zorganizowaną grupą młodych ludzi autokarem. Od samego wjazdu do Chorwacji na uwagę zasługują przeurocze krajobrazy, raz góry, raz morze. Zróżnicowane, kolorowe wzgórza z przeróżnymi gatunkami drzew. Na samym już dojeździe do Crikvenicy malowniczymi dróżkami, przez małe wsie położony przy urwiskach, z widokiem na Adriatyk – bajeczka, widoki jak z filmu przyrodniczego! :)

Po dojechaniu do hotelu, który był bardzo duży. Składał się z wielu pawilonów (ich liczba? – nie do zliczenia), składających się z 10-12 apartamentów w każdym – w połowie pokojów widok na morze, dwóch dużych budynków hotelowych, jeden na górze, jeden prawie na samej plaży. Całość łącznie z basenem położona na wzgórzu w czym w rodzaju parku, z asfaltową drogą, dochodzącą do każdego z pawilonów oraz drogą prowadzącą na samą plaże. Basen hotelowy położony w samym centrum parku, dużo leżaków – zabawa gwarantowana, jak ktoś nie lubi chodzić na plażę, pod warunkiem że mamy wesołych towarzyszów. Co do obsługi hotelowej to różnie to z nimi bywa, jedni bardziej inni mniej życzliwi. Ale na kąpiele w basenie o 4 rano nic nie mówili! :)

Wzgórze miało wadę i zaletę. Zaleta to oczywiście piękny widok z samego pokoju, a co do wady, że dojście z plaży do pokoju przypominało wspinaczkę górską. Ale do przeżycia! :)

Sam hotel położony był ok. 1 km od ścisłego centrum Crikvenicy, w którym znajdziemy urokliwe budynki, zabytki, wąskie uliczki, port i pełne atrakcji tętniące miasto z ogromem restauracji w których również smacznie zjemy dania z kuchni europejskiej i nie tylko. Również nocą, wiele klubów, dyskotek, kasyn i barów sprawi, że na pewno każdy znajdzie rozrywkę dla siebie. Ceny różne, zbliżone do klubów w Polsce. W bliskim sąsiedztwie hotelu markety, w których ceny są dosłownie ciut wyższe niż u nas w Biedronce! ;-)

Wracamy do hotelu. Posiłki – my mieliśmy dwa – śniadania i obiadokolacje w formie szwedzkiego stołu. Wszystkiego dużo i smacznie. Pokoje bardzo czyste, codziennie nowe ręczniki, szybkie sprzątanie pokojówki. Także to oceniam na 5+.

Co na plaży? Banany, motorówki, narty wodne, wierze do skakania, skałki, bary – wszystkiego pod dostatkiem, na pewno nie da się nudzić. Uwaga! Jak to w Chorwacji – kamienista plaża i słona! woda.

Dla lubiących zwiedzać z Crikvenicy można szybko dojechać na wyspę KRK, Jeziora Plitwickie czy też np. na rwącą rzekę na rafting.

Cóż mogę dodać więcej? POLECAM! Tym bardziej, że pogoda była równe 10 dni piękna blisko 30 stopni, a za całą wycieczkę zapłaciliśmy ok. 1199 zł od osoby!!!

Jozef Szabó

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu

Odpowiada 2** - zakwaterowaniu turystycznemu, więc pokój dla przenocowania. Materace są miękkie, rano Was będzie wszystko bolało. Polecamy watę do uszu (psy, motory - głównie po północy). Opłata 100Sk/osobę za balkon, ale balkony były a kżdym pokoju.

Zakwaterowanie ze śniadaniem i kolacją. Śniadania w formie bufetu od 7:00 do 9:00 ? (2 rodzaje wędliny, 1 rodzaj sera, masło, dżem, pasztety, jajko gotowane, miód, 2 rodzaje cerealii z jogurtem + mini parówki lub jajeczyna). Nie dodawali szybko, na niktóre jedzenia czekaliśmy 30 minut, lub w ogóle nie było dodane, chociaż przyszliśmy jako pierwsi. Jarzyn i owoców żadnych. To nazywam śniadaniem kontynentalnym a nie bufetowym!!!!
Kolacja ? wybór z trzech menu, małe porcje. Na kolację podawana była także sałatka, która nie dała się spożywać a po kolacji mogliśmy wybrać sobie z ofert: 2 mini gałki lodów, arbuz, ciastko, które było chyba najlepsze z całego pożywienia, ale nie wyszło na każdego. Napoje były mieszane z wodą. Kiedy porównuję to ze zeszłorocznymi wczasami w Rybáci, kompleks Girandella (również 2**), to Rabac wygrywa. To nazywam pożywieniem bufetowym.

Nie wykorzystywałem.

wprost pod pawilonem, brudna, trzeba pójść 500 metrów dalej. Na lewo przepełniona miejska plaża za opłatę 12 kln/dzień, na prawo pusta z prysznicami, za opłatę. Morze było czyste i nie zawiodło nas.

Ogólne wrażenie
Crikvenica cudowna, Ad Turrec już nigdy więcej.