Hotel Park Golden Beach

Ocena: 4/5

Bułgaria, Złote Piaski, Złote Piaski

Smaczne i urozmaicone wyżywienie Liczne udogodnienia dla aktywnych Blisko szerokiej, piaszczystej plaży Widok na piękną panoramę Złotych Piasków

Więcej o hotelu

od 1 840 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 12 486

Opis

LOKALIZACJA - w miejscowości Złote Piaski, otoczony parkiem, ok. 17 km od Warny, ok. 27 km od lotniska w Warnie
PLAŻA - ok. 200 m od hotelu, zejście po schodach, szeroka, piaszczysta, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 234 pokoje, 24h recepcja, kantor, sala konferencyjna, restauracja główna, bar w lobby, bar przy basenie, taras, przechowalnia bagażu
Płatne: sejf, pralnia, parking, salon fryzjerski, sklep z pamiątkami, wypożyczalnia samochodówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych płatne
POKOJE  - Typu Standard - ok. 22 m2, dla 2 osób z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, sejf (płatny), balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
Single (pokój jednoosobowy)
Superior ok. 26 m2, dla max 4Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, brodzik dla dzieci, basen kryty z jacuzzi, przy basenie bezpłatne leżaki i parasole plac zabaw, fitness, tenis stołowy, rzutki
Płatne: centrum SPA (łaźnia parowa, sauna, masaż), bilard, minigolf, sporty wodne na plażyWięcej informacji o hotelu: https://parkhotelgoldenbeach.com/en/  

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

ŚWIADCZENIA W CENIE

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

WAŻNE INFORMACJE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 25 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,4 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 10 opinii)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

47. najwyższa ocena z 325 hoteli w Złote Piaski

Ivan Toth

Ocena 0,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.8. - 22.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Podróż w czasie. Hotel najlepsze dni ma już za sobą i obecnie organizuje wycieczki dla niższej klasy. Nieprzyjazny personel w recepcji i jadalni. Tylko sprzątaczki były w stanie dać nam uśmiech i prawdopodobnie tylko mały napiwek. Recepcjoniści, czyli studenci, którzy nie mają najmniejszego planu co do pracy recepcjonisty, są skazani na zagładę. Ich łamany angielski nie prowadził do jednego rozwiązania żadnego problemu. Nie umiem mówić po angielsku, ale jeśli chcesz, mogę się porozumieć rękami i nogami, ale jeśli nie ma zainteresowania z drugiej strony, nie jest to możliwe. Opierałem się na tym, że recepcja mówi po niemiecku, zgodnie z opisem. Powiem ci kompletną katastrofę. Przejebali nas! W holu był bar. Ponieważ napoje All Inclusive były tak obrzydliwe, kupiliśmy wodę pitną w butelkach. Woda tam kosztuje 5 lewów = 1,5 l. Ale pewnego razu był tam menadżer i sprzedał mi wodę. 3.10 Leva stał się obcy światu. Jedliśmy dużo jedzenia, czuliśmy się jak świnie w tuczarni, nadziani na bułkę, = dużo talerzy i szklanek, patrzymy na siebie i strzelamy. Nikt cię nigdzie nie wita, nawet personel przy śniadaniu, nic, ani razu. Wszyscy zmarszczyli brwi i byli zdegustowani. Katastrofa. Spinave stoły, krzesła, wszystko lepkie, ale obrzydliwe, fuj. Moja córka zaraziła się wirusem, dławiła się i miała biegunkę. Późna gorączka. W nocy nie zdążyła dotrzeć do toalety i rzuciła się na dywan. było wpół do dwunastej. Idę do recepcji, oczywiście w pokoju na dywanie leży Grek i próbuję mu to wytłumaczyć. Młody P*cus był zdezorientowany, bo przyjechał autobus z Rosjanami i nawet nie wiedział, jak przydzielić chłopców do pokojów. Wyjaśniam mu, co się stało i że potrzebuję obsługi pokoju, niech to posprzątają. Hotel ****-gwiazdkowy mówi mi, że nikt nie przyjedzie, bo o wpół do dwunastej w nocy nikogo tam nie ma. Myślałem, że to byłem ja. W końcu jakiś delegat tych Rosjan załatwił nam sprzątaczkę. dwa dni później moja córka dostała wysokiej gorączki i postanowiliśmy jechać z nią do szpitala. 35 minut taksówką. Poprosiłem recepcję o wezwanie taksówki. Tak, zadzwonił i powiedział, że przyjedzie za pięć minut. cóż, tylko trójka przed stopą była przede mną wyraźnie ukryta. to nie ma znaczenia. Basen mozaikowy, gdzie się znajduje

Podróż w czasie. Hotel najlepsze dni ma już za sobą i obecnie organizuje wycieczki dla niższej klasy. Nieprzyjazny personel w recepcji i jadalni. Tylko sprzątaczki były w stanie dać nam uśmiech i prawdopodobnie tylko mały napiwek. Recepcjoniści, czyli studenci, którzy nie mają najmniejszego planu co do pracy recepcjonisty, są skazani na zagładę. Ich łamany angielski nie prowadził do jednego rozwiązania żadnego problemu. Nie umiem mówić po angielsku, ale jeśli chcesz, mogę się porozumieć rękami i nogami, ale jeśli nie ma zainteresowania z drugiej strony, nie jest to możliwe. Opierałem się na tym, że recepcja mówi po niemiecku, zgodnie z opisem. Powiem ci kompletną katastrofę. Przejebali nas! W holu był bar. Ponieważ napoje All Inclusive były tak obrzydliwe, kupiliśmy wodę pitną w butelkach. Woda tam kosztuje 5 lewów = 1,5 l. Ale pewnego razu był tam menadżer i sprzedał mi wodę. 3.10 Leva stał się obcy światu. Jedliśmy dużo jedzenia, czuliśmy się jak świnie w tuczarni, nadziani na bułkę, = dużo talerzy i szklanek, patrzymy na siebie i strzelamy. Nikt cię nigdzie nie wita, nawet personel przy śniadaniu, nic, ani razu. Wszyscy zmarszczyli brwi i byli zdegustowani. Katastrofa. Spinave stoły, krzesła, wszystko lepkie, ale obrzydliwe, fuj. Moja córka zaraziła się wirusem, dławiła się i miała biegunkę. Późna gorączka. W nocy nie zdążyła dotrzeć do toalety i rzuciła się na dywan. było wpół do dwunastej. Idę do recepcji, oczywiście w pokoju na dywanie leży Grek i próbuję mu to wytłumaczyć. Młody P*cus był zdezorientowany, bo przyjechał autobus z Rosjanami i nawet nie wiedział, jak przydzielić chłopców do pokojów. Wyjaśniam mu, co się stało i że potrzebuję obsługi pokoju, niech to posprzątają. Hotel ****-gwiazdkowy mówi mi, że nikt nie przyjedzie, bo o wpół do dwunastej w nocy nikogo tam nie ma. Myślałem, że to byłem ja. W końcu jakiś delegat tych Rosjan załatwił nam sprzątaczkę. dwa dni później moja córka dostała wysokiej gorączki i postanowiliśmy jechać z nią do szpitala. 35 minut taksówką. Poprosiłem recepcję o wezwanie taksówki. Tak, zadzwonił i powiedział, że przyjedzie za pięć minut. cóż, tylko trójka przed stopą była przede mną wyraźnie ukryta. to nie ma znaczenia. Basen mozaikowy, gdzie się znajduje

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
mozaiki mają błąd łączenia, a krawędzie łatwo zarysować, system filtracji nie nadąża, woda jest mleczna, baseny nie są odkurzane, nawet zaatakowane liście goście sami usuwali. połamane leżaki i kałuża w ziemi bezpośrednio pod leżakami, gdzie fermentują rozlane napoje od elitarnych gości. W All Inclusive mieliśmy też leżaki na plaży, niestety na miejscu powiedziano nam inaczej. Za całkowicie porysowany stół, który pokrył się rdzą, parasol przeciwsłoneczny posklejany setkami gwoździ, poskręcane leżaki, poskręcany dywanik na plaży, trzeba było zapłacić 36 lewów dziennie. czysta greka Z Beach Baru nie mogliśmy też skorzystać, bo nie mieliśmy all incl.+, ale w opisie jest inaczej napisane.

Wyżywienie
wojskowe jedzenie z lat 80-tych to luksus w porównaniu z tym, co tam przyrządzano. Chodziliśmy do miasta do restauracji. Wydaliśmy dodatkowe 600 euro na jedzenie i napoje, bo nie jesteśmy świniami!

Obsługa w hotelu
Wszystko podarte.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marek K.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel jest czysty, odnowiony, nie rozumiem, dlaczego kryty basen jest otwarty dopiero o 22:00

Hotel jest czysty, odnowiony, nie rozumiem, dlaczego kryty basen jest otwarty dopiero o 22:00

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Duży pokój z balkonem i widokiem na morze, ale też bułgarskie meble i łazienka. Plecy Geberit, deska do trzepaczki itp.

Wyżywienie
Świetny

Obsługa w hotelu
Standardowe all inclusive

Plaża
Morze jest piękne, plaża jest piękna, dostęp do niej jest przerażający po nierównych schodach wokół Schodów to śmieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Ivan Toth

Ocena 0,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.8. - 22.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Podróż w czasie. Hotel najlepsze dni ma już za sobą i obecnie organizuje wycieczki dla niższej klasy. Nieprzyjazny personel w recepcji i jadalni. Tylko sprzątaczki były w stanie dać nam uśmiech i prawdopodobnie tylko mały napiwek. Recepcjoniści, czyli studenci, którzy nie mają najmniejszego planu co do pracy recepcjonisty, są skazani na zagładę. Ich łamany angielski nie prowadził do jednego rozwiązania żadnego problemu. Nie umiem mówić po angielsku, ale jeśli chcesz, mogę się porozumieć rękami i nogami, ale jeśli nie ma zainteresowania z drugiej strony, nie jest to możliwe. Opierałem się na tym, że recepcja mówi po niemiecku, zgodnie z opisem. Powiem ci kompletną katastrofę. Przejebali nas! W holu był bar. Ponieważ napoje All Inclusive były tak obrzydliwe, kupiliśmy wodę pitną w butelkach. Woda tam kosztuje 5 lewów = 1,5 l. Ale pewnego razu był tam menadżer i sprzedał mi wodę. 3.10 Leva stał się obcy światu. Jedliśmy dużo jedzenia, czuliśmy się jak świnie w tuczarni, nadziani na bułkę, = dużo talerzy i szklanek, patrzymy na siebie i strzelamy. Nikt cię nigdzie nie wita, nawet personel przy śniadaniu, nic, ani razu. Wszyscy zmarszczyli brwi i byli zdegustowani. Katastrofa. Spinave stoły, krzesła, wszystko lepkie, ale obrzydliwe, fuj. Moja córka zaraziła się wirusem, dławiła się i miała biegunkę. Późna gorączka. W nocy nie zdążyła dotrzeć do toalety i rzuciła się na dywan. było wpół do dwunastej. Idę do recepcji, oczywiście w pokoju na dywanie leży Grek i próbuję mu to wytłumaczyć. Młody P*cus był zdezorientowany, bo przyjechał autobus z Rosjanami i nawet nie wiedział, jak przydzielić chłopców do pokojów. Wyjaśniam mu, co się stało i że potrzebuję obsługi pokoju, niech to posprzątają. Hotel ****-gwiazdkowy mówi mi, że nikt nie przyjedzie, bo o wpół do dwunastej w nocy nikogo tam nie ma. Myślałem, że to byłem ja. W końcu jakiś delegat tych Rosjan załatwił nam sprzątaczkę. dwa dni później moja córka dostała wysokiej gorączki i postanowiliśmy jechać z nią do szpitala. 35 minut taksówką. Poprosiłem recepcję o wezwanie taksówki. Tak, zadzwonił i powiedział, że przyjedzie za pięć minut. cóż, tylko trójka przed stopą była przede mną wyraźnie ukryta. to nie ma znaczenia. Basen mozaikowy, gdzie się znajduje

Podróż w czasie. Hotel najlepsze dni ma już za sobą i obecnie organizuje wycieczki dla niższej klasy. Nieprzyjazny personel w recepcji i jadalni. Tylko sprzątaczki były w stanie dać nam uśmiech i prawdopodobnie tylko mały napiwek. Recepcjoniści, czyli studenci, którzy nie mają najmniejszego planu co do pracy recepcjonisty, są skazani na zagładę. Ich łamany angielski nie prowadził do jednego rozwiązania żadnego problemu. Nie umiem mówić po angielsku, ale jeśli chcesz, mogę się porozumieć rękami i nogami, ale jeśli nie ma zainteresowania z drugiej strony, nie jest to możliwe. Opierałem się na tym, że recepcja mówi po niemiecku, zgodnie z opisem. Powiem ci kompletną katastrofę. Przejebali nas! W holu był bar. Ponieważ napoje All Inclusive były tak obrzydliwe, kupiliśmy wodę pitną w butelkach. Woda tam kosztuje 5 lewów = 1,5 l. Ale pewnego razu był tam menadżer i sprzedał mi wodę. 3.10 Leva stał się obcy światu. Jedliśmy dużo jedzenia, czuliśmy się jak świnie w tuczarni, nadziani na bułkę, = dużo talerzy i szklanek, patrzymy na siebie i strzelamy. Nikt cię nigdzie nie wita, nawet personel przy śniadaniu, nic, ani razu. Wszyscy zmarszczyli brwi i byli zdegustowani. Katastrofa. Spinave stoły, krzesła, wszystko lepkie, ale obrzydliwe, fuj. Moja córka zaraziła się wirusem, dławiła się i miała biegunkę. Późna gorączka. W nocy nie zdążyła dotrzeć do toalety i rzuciła się na dywan. było wpół do dwunastej. Idę do recepcji, oczywiście w pokoju na dywanie leży Grek i próbuję mu to wytłumaczyć. Młody P*cus był zdezorientowany, bo przyjechał autobus z Rosjanami i nawet nie wiedział, jak przydzielić chłopców do pokojów. Wyjaśniam mu, co się stało i że potrzebuję obsługi pokoju, niech to posprzątają. Hotel ****-gwiazdkowy mówi mi, że nikt nie przyjedzie, bo o wpół do dwunastej w nocy nikogo tam nie ma. Myślałem, że to byłem ja. W końcu jakiś delegat tych Rosjan załatwił nam sprzątaczkę. dwa dni później moja córka dostała wysokiej gorączki i postanowiliśmy jechać z nią do szpitala. 35 minut taksówką. Poprosiłem recepcję o wezwanie taksówki. Tak, zadzwonił i powiedział, że przyjedzie za pięć minut. cóż, tylko trójka przed stopą była przede mną wyraźnie ukryta. to nie ma znaczenia. Basen mozaikowy, gdzie się znajduje

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
mozaiki mają błąd łączenia, a krawędzie łatwo zarysować, system filtracji nie nadąża, woda jest mleczna, baseny nie są odkurzane, nawet zaatakowane liście goście sami usuwali. połamane leżaki i kałuża w ziemi bezpośrednio pod leżakami, gdzie fermentują rozlane napoje od elitarnych gości. W All Inclusive mieliśmy też leżaki na plaży, niestety na miejscu powiedziano nam inaczej. Za całkowicie porysowany stół, który pokrył się rdzą, parasol przeciwsłoneczny posklejany setkami gwoździ, poskręcane leżaki, poskręcany dywanik na plaży, trzeba było zapłacić 36 lewów dziennie. czysta greka Z Beach Baru nie mogliśmy też skorzystać, bo nie mieliśmy all incl.+, ale w opisie jest inaczej napisane.

Wyżywienie
wojskowe jedzenie z lat 80-tych to luksus w porównaniu z tym, co tam przyrządzano. Chodziliśmy do miasta do restauracji. Wydaliśmy dodatkowe 600 euro na jedzenie i napoje, bo nie jesteśmy świniami!

Obsługa w hotelu
Wszystko podarte.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marek K.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel jest czysty, odnowiony, nie rozumiem, dlaczego kryty basen jest otwarty dopiero o 22:00

Hotel jest czysty, odnowiony, nie rozumiem, dlaczego kryty basen jest otwarty dopiero o 22:00

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Duży pokój z balkonem i widokiem na morze, ale też bułgarskie meble i łazienka. Plecy Geberit, deska do trzepaczki itp.

Wyżywienie
Świetny

Obsługa w hotelu
Standardowe all inclusive

Plaża
Morze jest piękne, plaża jest piękna, dostęp do niej jest przerażający po nierównych schodach wokół Schodów to śmieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anna K.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.6. - 6.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022 Opinia konkursowa

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Cudowne wczasy za rozsądną cenę.

Cudowne wczasy za rozsądną cenę.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bez zastrzeżeń. Częste sprzątanie pomieszczeń.

Wyżywienie
Pyszne lokalne jedzenie.

Obsługa w hotelu
Bez zastrzeżeń.

Plaża
Piękna, choć nieco zatłoczona.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Waldemar B.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.7. - 27.7.2021 Oceniono: Sierpień 2021

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Byliśmy z żoną i z dwójką małych dzieci w tym hotelu w okresie od 20.07.2021 do 27.07.2021. Jedyną rzeczą co do, której nie można się przyczepić to była pogoda. Reszta to jakieś nieporozumienie. Sam hotel w opisie posiada 4 gwiazdki w naszej opinii nie zasługuje na 2. Wszędzie brud a w szczególności w restauracji i przy basenach gdzie powinno być naprawdę czysto w związku z sytuacją związaną z covid 19. Na korytarzu w hotelu straszny zapach stęchlizny. Przy basenie porozrzucane zużyte maseczki, kubki itp. obsługa nie reaguje. Toalety ogólnodostępne w hotelu jak i przy basenie dramat!!! Hotel w opisie podaje, że posiada zjeżdźalnie dla dzieci-brak. Brak parasoli na plaże i ręczników pomimo zapewnień rezydenta, że można wypożyczyć. Obsługa twierdzi, że nie. Obsługa generalnie zachowuje się jakby pracowała za karę a w szczególności starsza Pani na barze w restauracji, która ciągle krzyczała na gości bo miała wiecznie jakiś problem.

Byliśmy z żoną i z dwójką małych dzieci w tym hotelu w okresie od 20.07.2021 do 27.07.2021. Jedyną rzeczą co do, której nie można się przyczepić to była pogoda. Reszta to jakieś nieporozumienie. Sam hotel w opisie posiada 4 gwiazdki w naszej opinii nie zasługuje na 2. Wszędzie brud a w szczególności w restauracji i przy basenach gdzie powinno być naprawdę czysto w związku z sytuacją związaną z covid 19. Na korytarzu w hotelu straszny zapach stęchlizny. Przy basenie porozrzucane zużyte maseczki, kubki itp. obsługa nie reaguje. Toalety ogólnodostępne w hotelu jak i przy basenie dramat!!! Hotel w opisie podaje, że posiada zjeżdźalnie dla dzieci-brak. Brak parasoli na plaże i ręczników pomimo zapewnień rezydenta, że można wypożyczyć. Obsługa twierdzi, że nie. Obsługa generalnie zachowuje się jakby pracowała za karę a w szczególności starsza Pani na barze w restauracji, która ciągle krzyczała na gości bo miała wiecznie jakiś problem.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jeśli chodzi o pokój to oceniam go no dobry. Byliśmy razem w 4 osoby a miejsca było spokojnie dla 6 także za to wielki plus. ponadto codziennie sprzątane, pościel co 2-3 dni co dla nas w zupełności wystarcza. Ręczniki można było wymieniać codziennie.

Wyżywienie
Wyżywienie monotonne chociaż w smaku dobre. Kolacja to głównie pozostałości z obiadu. Bardzo mała ilość owoców i napojów. Ponadto serwis kawowy dostępny tylko przy śniadaniu- dramat.

Plaża
Plaża bardzo ładna, szeroka i w miarę czysta. Jedyny minus to bardzo mała ilość leżaków i parasoli.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Marzena Sobczyk

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.7. - 13.7.2021 Oceniono: Sierpień 2021

Park Golden Beach Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Pobyt w Hotelu Park Golden Beach uwazam za wyjątkowo udany.

Pobyt w Hotelu Park Golden Beach uwazam za wyjątkowo udany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj w jakim mnie zakwaterowano byl ogromny z dodatkowymi miejscami , łazienka czysta rownież duża. Ku memu zdziwieniu sprzątane codziennie nawet w niedziele. Codziennie swieze ręczniki.

Wyżywienie
Wyżywienie bardzo urozmaicone

. Kazdy normalny czlowiek znajdzie dla siebie cos konkretnego. Jedynie malkontenci nie beda zadowoleni ale ich na szczescie jest malo.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa bardzo mila i pomocna.

Plaża
Plaza piaszczysta z drobinami muszelek .Lezaki płatne ale cena nie jest odstraszająca tak wiec kupowanie opcji all inclusiv beach jest zbyteczne gdyz nie gwarantuje to dostepu do lezakow.Wystarczy ze pojdziemy na plaze w weekend i zostana wykupione przez odpoczywajacych weekendowo to nasza opaska nic nam nie da. Jedyny plus tej opcji to nieodplatny dostęp do baru przy plazy.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Temperatura wody 8 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Sobota 17 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Niedziela 17 °C temperatura w nocy 8 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować