Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
paulinas

Super dla młodych!

Fajny hotel położony nieco na uboczu w Złotych Piaskach, dzięki czemu nie znany jest tutaj gwar ulicy i głośność pobliskich dyskotek. Co prawda powyżej kompleksu biegnie droga ale nie dochodzi z niej hałas. Oddalony od plaży ok. 500m, co daje możliwość odwiedzenia w czasie drogi na nią kilku barów, knajpek lub sklepów. Dobre jedzenie i świetne animacje to to co wyróżnia Madarę na tle innych kompleksów w okolicy. Hotel został wyremontowany i posiada niewielki basen ale w zupełności wystarczający na potrzeby hotelu. Szczególnie polecam młodym ludziom, którzy za niewielkie fundusze, chcieliby spędzić w fajnym miejscu.

Polecam dla: dla par, dla aktywnych

Lokalizacja
3.0
Pokój
4.0
Posiłki
4.0
Basen
3.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

POŁOŻENIE :

Hotel położony w miejscowości Złote Piaski (500 m od centrum, w spokojnym miejscu na porośniętym lasem zboczu),
8 km od St. Konstantin i Elena, 18 km od Warny, ok. 30 km od lotniska w Warnie. 
Do centrum sąsiednich miejscowości i Warny można podjechać autobusem komunikacji lokalnej (przystanek przy hotelu).

PLAŻA :

Piaszczysta (drobny jasny piasek) z łagodnym zejściem do morza, oddalona od hotelu ok. 400 m (dojście dróżkami w parku i schodami). Leżaki i parasole dodatkowo płatne (ok. 6 EUR/leżak+parasol).

HOTEL :

Nowoczesny obiekt, sześciopiętrowy (winda) otoczony lasem sosnowym. Oferta hotelu Madara jest skierowana głównie do rodzin z dziećmi - bogaty wachlarz rozrywek prowadzonych przez profesjonalnych animatorów nie pozwoli nudzić się najmłodszym gościom. Dorośli maja do dyspozycji wiele lokalnych restauracji, barów i klubów tętniących życiem nocnym, położonych w sąsiedztwie hotelu.
Oficjalna kategoria bułgarska 4*

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja, punkt wymiany walut, sejfy (dodatkowo płatne, ok. 15 EUR/tydz.), lobby, room srevice (dodatkowo płatny), restauracja z tarasem i strefą dla niepalących, restauracja ala carte , bar w lobby, bar przy basenie, taras słoneczny, ogród, fax, telefon, kawiarenka internetowa (dodatkowo płatna, ok. 2 EUR/30 min.), amfiteatr, opieka medyczna (dodatkowo płatna), kiosk, sklep z upominkami, fryzjer, pralnia, usługa prasowania, przechowalnia bagażu, wypożyczalnia samochodów, miejsca parkingowe (za dodatkową oplata ok. 2,5 EUR/doba).

INTERNET :

wi-fi

KONFERENCJE/INCENTIVE :

sala konferencyjna (10-50 osób)

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: Basen (leżaki i parasole bezpłatnie), basen kryty (z podgrzewana wodą), urozmaicony program animacyjny prowadzony przez międzynarodowy zespół animatorów, siłownia, rzutki, koszykówka, piłka nożna, warcaby, szachy, tenis stołowy, piłkarzyki, bule, siatkówka, łucznictwo, wieczorne programy rozrywkowe, przedstawienia, konkursy, pokazy kulinarne z daniami z grilla.
Odpłatnie: Bilard, centrum SPA (masaże, aromaterapia, sauna, łaźnia turecka, jacuzzi, zabiegi lecznicze, zabiegi pielęgnacyjne, programy antycellulitowe), sporty wodne na plaży (paragliding, skutery, rowery wodne, windsurfing, narty wodne, banany, nurkowanie); w pobliżu: rejsy wycieczkowe, jazda kona, delfinarium (wstęp ok. 10 EUR dorośli, 6 EUR dzieci), park wodny Aquapolis (wstęp ok. 15 EUR; 400 m od hotelu) - dodatkowo płatne.
Rozrywki i życie nocne w centrum Złotych Piasków.

DLA DZIECI :

Brodzik wydzielony przy basenie dla dorosłych, plac zabaw, animacje Happy Events, mini klub (3-12 lat), mini disco, łóżeczko (dodatkowo płatne, 3 EUR/doba).

ZAKWATEROWANIE :

oferuje 242 pokoje (172 Standard, 20 Family, 20 Junior Suite oraz 10 Suite). 
Standard - dwuosobowe (z możliwością dostawki lub do pojedynczego wykorzystania), o powierzchni ok. 20 m2; z łazienką (WC, wanna lub prysznic); wykładzina dywanowa na podłogach; sprzątanie i zmiana ręczników codziennie. Wyposażenie: klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, sejf (dodatkowo płatny), balkon lub taras.
Family - pokoje rodzinne (możliwość zakwaterowania do 4 osób), składające się z 2 pokoi standardowych połączonych wewnętrznymi drzwiami, z łazienką (WC, wanna lub prysznic); wykładzina dywanowa na podłogach; sprzątanie i zmiana ręczników codziennie. Wyposażenie: klimatyzacja, telewizja satelitarnaJunior Suite - dwuosobowe (z możliwością dostawki), przestronniejsze, składają się z części dziennej i części sypialnej, z łazienką (WC, wanna lub prysznic); wykładzina dywanowa na podłogach; sprzątanie i zmiana ręczników codziennie. Wyposażenie: klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, sejf (dodatkowo płatny), balkon lub taras.
Suite - dwuosobowe (z możliwością dostawki), wygodnie urządzone apartamenty, pokój mieszkalny z sofą i dwoma fotelami oraz sypialnia oddzielona drzwiami, z łazienką (WC, wanna lub prysznic); wykładzina dywanowa na podłogach; sprzątanie i zmiana ręczników codziennie. Wyposażenie: klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, sejf (dodatkowo płatny), balkon lub taras.

WYŻYWIENIE :

All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski wciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 11.00-23.00 w wyznaczonych barach. Do obiadu i kolacji podawane są tylko napoje bezalkoholowe, wino i piwo. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych, kawy typu espresso.

INFORMACJE DODATKOWE :

Dane teleadresowe:
Hotel Madara ****, Złote Piaski, Bułgaria
Telefon: 0035 952 389 400
Fax: 0035 952 355 427
E-mail: reservations@hotelmadara.comDane GPS hotelu Madara:
N 43 17 5.4387"
E 28 2 17.5643"

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy / dla przelotów low costowych Ryanair/WizzAir bagaż 10kg + mała podręczna torebka / dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy  pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu u rezydenta), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opłaty za bagaż rejestrowany [na połączeniach low costowych ok. 300pln/bagaż / na połączeniach rejsowych LOT ok 250pln/bagaż], wycieczek fakultatywnych.
Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

Uwaga! Przy przelotach przewoźnikiem Bułgaria Air waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny  dowód osobisty lub paszport. 
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

COVID-19 :

Ogolne wytyczne sanitarne w Bułgarii
LOTNISKO W WARNIE I BURGAS
- na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie
- elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących 
- zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli 
- markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5 m)
- ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska
- obsługa lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony (maseczki i rękawiczki)Przyjazd gosci hotelowych:
- Musza byc zachowane odpowiednie normy odległosci, wynoszace połtora metra, pomiedzy osobami, również członkami tej samej rodziny lub grupy.
- Hotel Informuje o maksymalnej liczbie Gosci, ktora moze przebywac w danej czesci obiektu, a takze obowiązku zachowania odległosci przestrzennej co najmniej 1,5 metra.
- Dozowniki z płynnymi srodkami odkazajacymi będą umieszczane w punktach dostepnych dla Gosci i personelu wewnatrz obiektu - w szczegolnosci przy wejsciach, w recepcji, przy wejsciach do windy, przy wejsciu do pomieszczen w ktorych serwowany jest catering i rozrywka, a takze przy wejsciach do publicznych toalet, stref basenowych itp.Zalecenia dla hoteli podczas kwaterowania w recepcji: 
- Jednoczesnie mozna meldowac do 2 osob, chyba, ze naleza do jednej rodziny lub grupy.
- Zaleca sie korzystac z płatnosci bezgotowkowych/zblizeniowych. Nalezy ograniczyc do minimum czas jaki goscie spedzaja w recepcji.
- Recepcjonisci sa odpowiednio przeszkoleni w zakresie COVID-19 aby moc skutecznie, bezpiecznie i profesjonalnie wykonywac swoje obowiazki nie dopuszczajac do rozprzestrzeniania sie wirusa w obiekcie.
- Goscie będą informowani o procedurach i polityce obiektu dotyczacej bezpieczenstwa i ochrony oraz srodkach zapobiegawczych zastosowanych w stosunku do COVID-19 w danym obiekcie.
- Recepcjonisci są odpowiednio szkoleni na wypadek,  gdy zajdzie podejrzenie obecnosci wirusa wsrod gosci hotelowych. Lista odpowiednich numerow telefonow do regionalnych władz ds. zdrowia, instytucji medycznej, z ktora obiekt zakwaterowania ma umowe o swiadczenie usług, pogotowia ratunkowa, apteki itp. musi byc dostepna dla pracownikow recepcji w łatwo dostepnym miejscu.W Lobby hotelowym:
Nalezy unikac gromadzenia sie obcych ludzi. Nalezy przestrzegac 1,5m odstepu od obcych osob. Korzystanie z wind powinno byc ograniczone do jak najmniejszej liczby osobSprzatanie:
Podczas pandemii Covid hotele bedą stosować  bardziej specjalistyczne srodki czyszczace i dezynfekujace (biocydy).
W szczególności dotyczy to powierzchni, takich jak klamki, przyciski windy, porecze, przełaczniki, klamki, ramiona krzeseł i płaskie powierzchnie, w tym blaty w obszarach roboczych i jadalniach itp. Tam, gdzie to mozliwe, drzwi i okna powinny pozostac otwarte w ciagu dnia. Wymagane jest zachowanie niezbednej odległosci miedzy personelem a goscmi (co najmniej 2 metry). Zastosowanie będzie miała również czesta dezynfekcja publicznych toalet, wind, recepcji (po kazdym kontakcie z Klientem), klamek, poreczy, uchwytow, telefonow, klawiatur komputerowych i innych czesto dotykanych powierzchni.Restauracje i miejsca rozrywki:
- Konieczne jest przestrzeganie wytycznych, wydanych przez Bułgarska Agencje Bezpieczenstwa Zywnosci i koordynowanych przez Ministra Zdrowia. Priorytetem musi byc ochrona zdrowia. Nalezy, tam gdzie to mozliwe, stosowac techniki bezdotykowe", takie jak np. serwowanie dan ala carte zamiast bufetow.
- Nalezy zachecac Gosci do umycia rak przed jedzeniem i stosowac dozowniki płynow wirusobojczych podczas wchodzenia i wychodzenia ze stref gastronomicznych.
- Musza byc zachowane odpowiednie odległosci pomiedzy obcymi osobami oraz wyznaczone odpowiednie ciagi piesze.
- Wdrozenie srodkow czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach roboczych restauracji (bufety, otwarte obszary restauracji; kuchnie itp.) jako ogolny srodek zapobiegawczy podczas całej epidemii COVID-19. Zwłaszcza przy czesto dotykanych przedmiotach - takich jak stoły, krzesła, porcelana, sztucce, przyprawy itp.
- Dozwolone jest oferowanie jedzenia w formie bufetu, ale pod warunkiem, ze jedzenie jest umieszczone za przezroczysta bariera i jest wydawane przez pracownika wyposazonego w maske i rekawiczki. Niedozwolona jest samoobsługa ani bezposredni kontakt gosci z jedzeniem.
- Przy stole powinny siedziec maksymalnie 4 osoby. Odległosci pomiedzy stolikami powinny wynosic minimum 1,5 metra.Baseny i obiekty sportowe:
- Dozwolone jest korzystanie z basenow. Przy basenach powinien znalezc sie dozownik z płynem do dezynfekcji.
- Animacje powinny byc przeprowadzane na zewnatrz budynkow z zachowaniem odpowiednich odległosci.
- Nie zezwala sie na korzystanie z hal do zajec rekreacyjnych wewnatrz pomieszczen, placow zabaw dla dzieci, sal gier, basenow krytych, dyskotek i innych, ktore wiaza sie z tłumem ludzi, chyba ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.
- W centrach spa/wellness czynne beda tylko baseny, chyba, ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.Ponadto przy wjeździe do Bułgarii Klienci powinni wypełnić oświadczenie załączone do dokumentów podróży (do pobrania również na stronie Prima Holiday) i przekazać je organom celnym na lotnisku. Zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia KL chroniącego w przypadku zachorowania na COVID.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Zwierzęta domowe Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.5

Ocena klientów
na podstawie 10 dodanych opinii

Lokalizacja
3,9
Pokój
4,5
Posiłki
4,6
Basen
4,4
Czystość
5,0
Obsługa
4,9
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 4.8
    lipiec 2019

    Polecam

    Polecam hotel,spędziliśmy tam fajne,rodzinne wakacje.Wsaniałe i bardzo urozmaicone posiłki(dużo,smacznie).Fajne animacje dla dzieci i dorosłych. Czysto.Do minusów mogę zaliczyć bardzo słabo działające wifi w pokoju i tv z TVP Polonia (brak innych programów po polsku).Jest też dość daleko do morza.
    Polecam hotel,spędziliśmy tam fajne,rodzinne wakacje.Wsaniałe i bardzo urozmaicone posiłki(dużo,smacznie).Fajne animacje dla dzieci i dorosłych. Czysto.Do minusów mogę zaliczyć bardzo słabo działające wifi w pokoju i tv z TVP Polonia (brak innych programów po polsku).Jest też dość daleko do morza.
  • 4.7
    lipiec 2019

    Super hotel za tą cenę

    Hotel z bardzo dobrymi animatorami, <br />Jedzenie urozmaicone, Bardzo duży wybór owoców i ciast.<br />Trochę daleko od morza, 10 minut spacerkiem
    Hotel z bardzo dobrymi animatorami,
    Jedzenie urozmaicone, Bardzo duży wybór owoców i ciast.
    Trochę daleko od morza, 10 minut spacerkiem
  • 4.5
    czerwiec 2019

    Bardzo nam się podobało! Polecamy innym!

    Potwierdzamy wszystkie dobre opinie, jakie wcześniej czytaliśmy o tym hotelu!
    Potwierdzamy wszystkie dobre opinie, jakie wcześniej czytaliśmy o tym hotelu!
  • 4.8
    sierpień 2017

    Bardzo chętnie bym tam został dłużej

    Wszystko super, żadnych minusów, atrakcje powyżej oczekiwań !
    Wszystko super, żadnych minusów, atrakcje powyżej oczekiwań !
  • 4.5
    wrzesień 2015

    Bardzo dobry hotel

    Bardzo dobry hotel, miła obsługa. Jedyny minus to może odległość od morza.
    Bardzo dobry hotel, miła obsługa. Jedyny minus to może odległość od morza.
  • 4.0
    czerwiec 2013

    Było nieżle !!!

    hotel oceniam dobrze-miałem pokój od str. ulicy a nie od str. basenu,lecz nie było żle,gdyż tylko tam spałem,gdyż jest on położony prawie w samym centrum Złotych P. a tam atrakcji sporo,wracając do hotelu-pokój mały,tv również 14 cali, ale czysty, jedzenie b. dobre (nawet wiecznie głodni rosjanie nie mogli go przejeść ha ha), darmowe wifi w lobby i na tarasie,w pokojach nie dostępne , basen ok. dużo zieleni , duży plus dla animatorów. do morza skrótem przez hotel "Mimoza" 8-10 min.
    hotel oceniam dobrze-miałem pokój od str. ulicy a nie od str. basenu,lecz nie było żle,gdyż tylko tam spałem,gdyż jest on położony prawie w samym centrum Złotych P. a tam atrakcji sporo,wracając do hotelu-pokój mały,tv również 14 cali, ale czysty, jedzenie b. dobre (nawet wiecznie głodni rosjanie nie
    mogli go przejeść ha ha), darmowe wifi w lobby i na tarasie,w pokojach nie dostępne , basen ok. dużo zieleni , duży plus dla animatorów. do morza skrótem przez hotel "Mimoza" 8-10 min.
  • 5.0
    wrzesień 2011

    bardzo dobry hotel

    bardzo fajny i dobrze przystosowany dla młodych jak i starszych ludzi hotel. Pełen komfort miła obsługa. zawsze dokladnie wysprzątany pokój i łazienka. Fajny ddosyć duży prysznic, codziennie orgamnizowane imprezy dla dzieci i dorosłych. Duzy wybor w jedzeniu na każdą pore jednak czasami niezadawalające jakości posiłków. ale ogólnie polecam ten hotel i wycieczke zorganizowaną przez firme travelplanet. dobry kontakt z pracownikami i miła obsługa.
    bardzo fajny i dobrze przystosowany dla młodych jak i starszych ludzi hotel. Pełen komfort miła obsługa. zawsze dokladnie wysprzątany pokój i łazienka. Fajny ddosyć duży prysznic, codziennie orgamnizowane imprezy dla dzieci i dorosłych. Duzy wybor w jedzeniu na każdą pore jednak czasami niezadawalające
    jakości posiłków. ale ogólnie polecam ten hotel i wycieczke zorganizowaną przez firme travelplanet. dobry kontakt z pracownikami i miła obsługa.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 159 zł/os.
Kod oferty: 18062021BVPR1336
pt. 18.06.2021
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 18.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Bulgarian Air Charter
pt. 18.06.2021 , godz. 00:00
Varna
Powrót:
pt. 25.06.2021 , godz. 00:00
Varna
Bulgarian Air Charter
pt. 25.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Madara

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
pt. 18.06.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
4 318
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 18.06.2021
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Double Room (1EC) 4 318
Standard DBL (1XD) 4 538