Atuty oferty

Lato 2020

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Martyna

Idealne położenie, idealne wakacje!

Hotel z idealną lokalizacją. Po wyjściu od razu zaczyna się promenada z mnóstwem sklepów, restauracji, a za nią cudowna, szeroka plaża ze złotym piaskiem. Na niej znajduje się bar hotelowy, z którego mogą korzystać goście wykupujący all inclusive. Bar ciekawy w swojej formie - bardziej przypominający restaurację a'la carte otoczony baldachimem. Restauracja wewnątrz hotelu ogromna, pokoje w bardzo dobrym standardzie z płaskimi telewizorami. Hotel wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

POŁOŻENIE :

Kompleks hotelowy usytuowany w północnej części popularnego kurortu - Złote Piaski, przy nadmorskiej promenadzie. W pobliżu hotelu znajdują się liczne restauracje, kawiarnianie i sklepy.

PLAŻA :

Przy hotelu, oddzielona promenadą, prywatna hotelowa plaża. Bezpłatny serwis plażowy: bezpłatne 2 leżaki i parasol (na pokój). Ręczniki plażowe dostępne za pobraniem depozytu.

HOTEL :

Kategoria lokalna 4*
Wygodny kompleks wypoczynkowy składa się z 3 budynków: rozłożystego 6-piętrowego, 10-piętrowego oraz 11-piętrowego. Wyjątkowa lokalizacja przy samej plaży i nadmorskiej promenadzie sprawia, że wypoczynek w tym hotelu jest wyjątkowy. Hotel idealny dla rodzin z dziećmi.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Ogólne i usługi: recepcja, punkt wymiany walut, sejf (odpłatnie), sklep, fryzjer, pralnia (odpłatnie). Hotel akceptuje karty kredytowe Visa i MasterCard.
Restauracje i bary: restauracja główna z tarasem, dwie restauracje á la carte (śródziemnomorska i bułgarska, czynne od poniedziałku do piątku), lobby bar, bar przy basenie, snack bar, bar na plaży.

INTERNET :

Punkt internetowy za opłatą, bezpłatne Wi-Fi w lobby, pokojach, przy basenie i na plaży.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen odkryty, basen odkryty  z widokiem na morze, siatkówka plażowa, rzutki, dzienne i wieczorne animacje (6 dni w tygodniu). Leżaki i parasole przy basenie gratis.
Odpłatnie: masaże, sauna, sporty wodne przy plaży.

DLA DZIECI :

Basen, mini klub (4-12 lat, czynny w określonych godzinach, 6 dni w tygodniu), plac zabaw, na zamówienie bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat.

ZAKWATEROWANIE :

Hotel oferuje 410 wygodnych pokoi.
Pokój typu Standard: dwuosobowy z możliwością dostawek dla 2 dzieci lub 1 dorosłej. Wyposażenie: łóżko małżeńskie lub dwa pojedyncze, sofa rozkładana, łazienka (prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (czynna sezonowo), TV, telefon (rozmowy z wyjściem poza hotel za opłatą), balkon.

WYŻYWIENIE :

All Inclusive Gold: śniadanie 07.30-10.00, obiad 12.00-14.00, kolacja 18.00-20.30, hamburgery 10-16.00, lody (podczas obiadu i kolacji). Raz na pobyt możliwość skorzystania z restauracji á la carte po uprzedniej rezerwacji. Lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe przez 24h w wyznaczonych barach. 1x na pobyt możliwość skorzystania z restauracji á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja). All Inclusive Gold: nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.

INFORMACJE DODATKOWE :

* Hotel akceptuje karty kredytowe MasterCard i Visa
* Hotel nie akceptuje zwierząt
* Parking za opłatą (ograniczona liczba miejsc)

KONTAKT :

www.hotelberlin.bg
Adres: Berlin Golden Beach & Berlin Green Park Hotels
Golden Sands 9007, Varna, Bulgaria
Reception: +359 52 384 151

Covid-19 :

Procedury zachowania standardów higieny i bezpieczeństwa w hotelu Berlin Golden Beach związanych z epidemią Covid- 19:
Personel hotelowy:
- Pomiar temperatury pracowników hotelu  przy wchodzeniu i wychodzeniu z miejsca pracy, a także okresowo w razie potrzeby.
- Pojazdy służbowe, miejsca pracy, obszary wspólne i biura pracowników są używane zgodnie z polityką dystansowania społecznego, 
- Pracownikom podejrzanym o grypę, przeziębienie lub choroby nie wolno pracować bez wyraźnej zgody lekarzy na miejscu.
Goście hotelowi:
- Goście przyjeżdżający własnym samochodem są kierowani na wyznaczone miejsca parkingowe przez pracownika hotelu, który jest wyposażony w kask i rękawiczki i jest instruowany, aby zachować wymaganą odległość. 
- po wejsciu do hotelu mierzona jest temperatura i goście otrzymują srodki do dezynfekcji zachowująć bezpieczną odległość między klientami 1,5 m
- W recepcji podczas meldowania się klientów może bezpośrdnio przebywać tylko dwóch klientów. Pozostali klienci czekają w odpowiedniej odległości.  Po każdej procedurze meldunkowej recepcja jest dezynfekowana.
- Klienci wypełniają deklarację Covid 19, która zawiera informacje o podróży, stanie zdrowia gości oraz prośbie o zgodę na żądanie lub odmowę czyszczenia i zmiany pościeli i ręczników na codziennie w pokoju. Dołączona jest opcja na życzenie", która pozwala turystom zażądać dostarczenia dodatkowych kosmetyków, ręczników i pościeli bez wchodzenia do pokoju przez pracownika. 
Recepcjoniści są wyposażeni w osobiste środki bezpieczeństwa.
- Klienci otrzymują zdezynfekowane klucze lub karty do pokoi.
Pokoje hotelowe:
- Pokoje hotelowe, są przed przyjazdem klientów dezynfekowane i starannie czyszczone środkami do dezynfekcji. Na drzwiach zakładana jest naklejka z plombom zabezpieczającą przed wejściem osób postronnych. 
- Klienci do pokoju dostają zestaw kosmetyków, wodę i kubeczki jednorazowe.
Części wspólne:
- na terenie całego hotelu ( lobby, recepcja, restauracja,  toalety wspólne, baseny, bary, windy ) zostały rozmieszczone dozowniki ze środkami do dezynfekcji
- zwiększone zostały odległości do 2m między stolikami w barach, restauracjach
- Leżaki przy basenach ustawione są w odległościach 3m od siebie
- Parasole i leżaki na plaży do hotelu są rozmieszczone w odległości 5 metrów od siebie. Niedozwolone jest przebywanie pod jednym parasolem więcej niż dwóch turystów lub rodziny.
- Sauna, tenis stołowy, plac zabaw dla dzieci nie będą działać w sezonie 2020.
- Animacja dla turystów odbywa się wyłącznie na otwartej przestrzeni w wyznaczonych miejscach, zgodnie z programem animacji i zgodnie z wymogami dotyczącymi odległości fizycznej. Przy złej pogodzie wydarzenia animacyjne nie są organizowane.
Restauracje:
- bufety w restauracjach są przeszklone a posiłki  będą podawane indywidualnie przez kucharza lub kelnera. 
-Każdy posilek został podzielony na 3 tury:
Śniadanie:
-         1 - 07:30 - 08:30
-         2 - 08:30 - 09:30
-         3 - 09:30 - 10:30
Lunch:
-         1 - 11:30 - 12:30
-         2 - 12:30 - 13:30
-         3 - 13:30 - 14:30
Kolacja:
-        1 - 18:00 - 19:00
-        2 - 19:00 - 20:00
-        3 - 20:00 - 21:00
 - Napoje w restauracji będą wydawane indywidualnie - kawa, herbata, mleko, czekolada, woda, napoje bezalkoholowe na śniadanie. Piwo, wino - białe i czerwone, napoje bezalkoholowe, woda na lunch i kolację. Gościom przysługują szklane i porcelanowe kubki, opcjonalnie dostępne jako kubki jednorazowe.
- Bar z przekąskami i burgerami - znajduje się przy basenie, w godzinach pracy od 10:00 do 17:00, podawane w  jednorazowych naczyniach. Słodycze i pikle dostępne są od 10:00 do 11:00 oraz od 15:00 do 16:00. Burgery są dostępne przez całą dobę.Stoły, krzesła i krzesełka są dezynfekowane po każdym użyciu.

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy / dla przelotów low costowych Ryanair/WizzAir bagaż 10kg + mała podręczna torebka / dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy  pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu u rezydenta), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opłaty za bagaż rejestrowany [na połączeniach low costowych ok. 300pln/bagaż / na połączeniach rejsowych LOT ok 250pln/bagaż], wycieczek fakultatywnych.
Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

Uwaga! Przy przelotach przewoźnikiem Bułgaria Air waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny  dowód osobisty lub paszport. 
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

COVID-19 :

Ogolne wytyczne sanitarne w Bułgarii
LOTNISKO W WARNIE I BURGAS
- na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie
- elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących 
- zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli 
- markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5 m)
- ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska
- obsługa lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony (maseczki i rękawiczki)Przyjazd gosci hotelowych:
- Musza byc zachowane odpowiednie normy odległosci, wynoszace połtora metra, pomiedzy osobami, również członkami tej samej rodziny lub grupy.
- Hotel Informuje o maksymalnej liczbie Gosci, ktora moze przebywac w danej czesci obiektu, a takze obowiązku zachowania odległosci przestrzennej co najmniej 1,5 metra.
- Dozowniki z płynnymi srodkami odkazajacymi będą umieszczane w punktach dostepnych dla Gosci i personelu wewnatrz obiektu - w szczegolnosci przy wejsciach, w recepcji, przy wejsciach do windy, przy wejsciu do pomieszczen w ktorych serwowany jest catering i rozrywka, a takze przy wejsciach do publicznych toalet, stref basenowych itp.Zalecenia dla hoteli podczas kwaterowania w recepcji: 
- Jednoczesnie mozna meldowac do 2 osob, chyba, ze naleza do jednej rodziny lub grupy.
- Zaleca sie korzystac z płatnosci bezgotowkowych/zblizeniowych. Nalezy ograniczyc do minimum czas jaki goscie spedzaja w recepcji.
- Recepcjonisci sa odpowiednio przeszkoleni w zakresie COVID-19 aby moc skutecznie, bezpiecznie i profesjonalnie wykonywac swoje obowiazki nie dopuszczajac do rozprzestrzeniania sie wirusa w obiekcie.
- Goscie będą informowani o procedurach i polityce obiektu dotyczacej bezpieczenstwa i ochrony oraz srodkach zapobiegawczych zastosowanych w stosunku do COVID-19 w danym obiekcie.
- Recepcjonisci są odpowiednio szkoleni na wypadek,  gdy zajdzie podejrzenie obecnosci wirusa wsrod gosci hotelowych. Lista odpowiednich numerow telefonow do regionalnych władz ds. zdrowia, instytucji medycznej, z ktora obiekt zakwaterowania ma umowe o swiadczenie usług, pogotowia ratunkowa, apteki itp. musi byc dostepna dla pracownikow recepcji w łatwo dostepnym miejscu.W Lobby hotelowym:
Nalezy unikac gromadzenia sie obcych ludzi. Nalezy przestrzegac 1,5m odstepu od obcych osob. Korzystanie z wind powinno byc ograniczone do jak najmniejszej liczby osobSprzatanie:
Podczas pandemii Covid hotele bedą stosować  bardziej specjalistyczne srodki czyszczace i dezynfekujace (biocydy).
W szczególności dotyczy to powierzchni, takich jak klamki, przyciski windy, porecze, przełaczniki, klamki, ramiona krzeseł i płaskie powierzchnie, w tym blaty w obszarach roboczych i jadalniach itp. Tam, gdzie to mozliwe, drzwi i okna powinny pozostac otwarte w ciagu dnia. Wymagane jest zachowanie niezbednej odległosci miedzy personelem a goscmi (co najmniej 2 metry). Zastosowanie będzie miała również czesta dezynfekcja publicznych toalet, wind, recepcji (po kazdym kontakcie z Klientem), klamek, poreczy, uchwytow, telefonow, klawiatur komputerowych i innych czesto dotykanych powierzchni.Restauracje i miejsca rozrywki:
- Konieczne jest przestrzeganie wytycznych, wydanych przez Bułgarska Agencje Bezpieczenstwa Zywnosci i koordynowanych przez Ministra Zdrowia. Priorytetem musi byc ochrona zdrowia. Nalezy, tam gdzie to mozliwe, stosowac techniki bezdotykowe", takie jak np. serwowanie dan ala carte zamiast bufetow.
- Nalezy zachecac Gosci do umycia rak przed jedzeniem i stosowac dozowniki płynow wirusobojczych podczas wchodzenia i wychodzenia ze stref gastronomicznych.
- Musza byc zachowane odpowiednie odległosci pomiedzy obcymi osobami oraz wyznaczone odpowiednie ciagi piesze.
- Wdrozenie srodkow czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach roboczych restauracji (bufety, otwarte obszary restauracji; kuchnie itp.) jako ogolny srodek zapobiegawczy podczas całej epidemii COVID-19. Zwłaszcza przy czesto dotykanych przedmiotach - takich jak stoły, krzesła, porcelana, sztucce, przyprawy itp.
- Dozwolone jest oferowanie jedzenia w formie bufetu, ale pod warunkiem, ze jedzenie jest umieszczone za przezroczysta bariera i jest wydawane przez pracownika wyposazonego w maske i rekawiczki. Niedozwolona jest samoobsługa ani bezposredni kontakt gosci z jedzeniem.
- Przy stole powinny siedziec maksymalnie 4 osoby. Odległosci pomiedzy stolikami powinny wynosic minimum 1,5 metra.Baseny i obiekty sportowe:
- Dozwolone jest korzystanie z basenow. Przy basenach powinien znalezc sie dozownik z płynem do dezynfekcji.
- Animacje powinny byc przeprowadzane na zewnatrz budynkow z zachowaniem odpowiednich odległosci.
- Nie zezwala sie na korzystanie z hal do zajec rekreacyjnych wewnatrz pomieszczen, placow zabaw dla dzieci, sal gier, basenow krytych, dyskotek i innych, ktore wiaza sie z tłumem ludzi, chyba ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.
- W centrach spa/wellness czynne beda tylko baseny, chyba, ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.Ponadto przy wjeździe do Bułgarii Klienci powinni wypełnić oświadczenie załączone do dokumentów podróży (do pobrania również na stronie Prima Holiday) i przekazać je organom celnym na lotnisku. Zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia KL chroniącego w przypadku zachorowania na COVID.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Przedszkole Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.5

Ocena klientów
na podstawie 15 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
3,4
Posiłki
2,8
Basen
3,5
Czystość
3,0
Obsługa
3,5
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • 2.7
    lipiec 2019

    Nie polecam

    Jedyny plus jedzenie , minusy to reszta tzn pluskwy , pchły , smród . Ogólnie nie polecam nikomu .
    Jedyny plus jedzenie , minusy to reszta tzn pluskwy , pchły , smród . Ogólnie nie polecam nikomu .
  • 4.5
    czerwiec 2019

    Bardzo nam się podobało. Godny polecenia.

    Morze na wyciągnięcie ręki. Leżaki i parasol w cenie .Obsługa miła.
    Morze na wyciągnięcie ręki. Leżaki i parasol w cenie .Obsługa miła.
  • 4.7
    wrzesień 2017

    Bardzo mi się podobało

    Były to moje pierwsze wakacje w Bułgarii..i mam nadzieję że nie ostatnie 😁...
    Były to moje pierwsze wakacje w Bułgarii..i mam nadzieję że nie ostatnie 😁...
  • 4.7
    wrzesień 2017

    Bardzo dobry hotel

    Dopiero co wróciłam z wyjazdu. Uważam urlop za bardzo udany zarówno ja jak i moi znajomi. W hotelu czysto i schludnie miła obsługa, pokoje zadbane i czyste. Jedzenie dobre i duży wybór. All inclusive w 100%. Cena adekwatna do tego co tam zastaliśmy. Polecam hotel parom i seniorom.
    Dopiero co wróciłam z wyjazdu. Uważam urlop za bardzo udany zarówno ja jak i moi znajomi. W hotelu czysto i schludnie miła obsługa, pokoje zadbane i czyste. Jedzenie dobre i duży wybór. All inclusive w 100%. Cena adekwatna do tego co tam zastaliśmy. Polecam hotel parom i seniorom.
  • 2.5
    sierpień 2017

    Nie polecam!

    Położenie hotelu super! Wyżywienie monotonne i bez smaku. Pokoje masakra, czułam się jak w szpitalu. Kompletnie nie szanują Polaków, pokoje dla Polaków z widokiem na kontenery ze śmieciami. Przekąski to ciasteczka a przy plaży serwują tylko zimne hamburgery. Animacji brak, basen mały z zimną wodą. Nie polecam
    Położenie hotelu super! Wyżywienie monotonne i bez smaku. Pokoje masakra, czułam się jak w szpitalu. Kompletnie nie szanują Polaków, pokoje dla Polaków z widokiem na kontenery ze śmieciami. Przekąski to ciasteczka a przy plaży serwują tylko zimne hamburgery. Animacji brak, basen mały z zimną wodą. Nie
    polecam
  • 2.2
    sierpień 2017

    Nie polecam

    Czas się zatrzymał jakieś 20 lat temu , obsługi dużo za mało jak na taka ilość gości i wyglada ze pracuja chyba za karę, żadnego uśmiechu ani dzień dobry. Nikt nie dba o gościa który płaci i to sporo . Wszystko nastawione na oszczędność ( np.banan przekrojony na 4 części !!, napoje w lobby podawane w plastikowych kubkach , drinki i kawa tez. Posiłki jak w podrzędnej jadłodajni , co dzień to samo , nieapetyczny wygląd , zero smaku ,zero dekoracji . W jadalni wszystko się lepi : krzesła , automaty do kawy i napoji , termosy z mlekiem, talerze i sztućce niedomyte. W pokojach wydeptana wykładzina , spłuczka zepsuta ( pomimo zgłoszenia nienaprawiona) podłoga w łazience po katach niedomyta , na balkonie tez . Mogłabym długo jeszcze pisać ... a porównanie mam ...
    Czas się zatrzymał jakieś 20 lat temu , obsługi dużo za mało jak na taka ilość gości i wyglada ze pracuja chyba za karę, żadnego uśmiechu ani dzień dobry. Nikt nie dba o gościa który płaci i to sporo . Wszystko nastawione na oszczędność ( np.banan przekrojony na 4 części !!, napoje w lobby podawane w
    plastikowych kubkach , drinki i kawa tez. Posiłki jak w podrzędnej jadłodajni , co dzień to samo , nieapetyczny wygląd , zero smaku ,zero dekoracji . W jadalni wszystko się lepi : krzesła , automaty do kawy i napoji , termosy z mlekiem, talerze i sztućce niedomyte. W pokojach wydeptana wykładzina , spłuczka zepsuta ( pomimo zgłoszenia nienaprawiona) podłoga w łazience po katach niedomyta , na balkonie tez . Mogłabym długo jeszcze pisać ... a porównanie mam ...
  • 2.8
    lipiec 2017

    Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!

    Pokoje zniszczone wc porażka jedzenie tłuste <br />ludzie tylko restauracja otwarta lecą na zabicie jakby miało im zabraknąć<br />Walczący ludzie o leżaki przy basenie lub na plaży masakra !!! <br />Jedynie obsługa bardzo mila <br />Zdecydowanie za kwotę około 9000tyś odradzam
    Pokoje zniszczone wc porażka jedzenie tłuste
    ludzie tylko restauracja otwarta lecą na zabicie jakby miało im zabraknąć
    Walczący ludzie o leżaki przy basenie lub na plaży masakra !!!
    Jedynie obsługa bardzo mila
    Zdecydowanie za kwotę około 9000tyś odradzam
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
989 zł/os.
Kod oferty: 21092020BVPR6540
5 dni
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły wyjazdu

Uwaga! Oferta z dojazdem własnym.
Wyjazd:
pon. 21.09.2020
Powrót:
sob. 26.09.2020
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Berlin Golden Beach

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive Gold
Termin:
pon. 21.09.2020
Cena
1 978
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1 dzień
2 dni
3 dni
4 dni
5 dni
6 dni
7 dni
8 dni
9 dni
10 dni
11 dni
12 dni
13 dni
14 dni
15 dni
16 dni
17 dni
18 dni
19 dni
20 dni
21 dni
22 dni
23 dni
24 dni
25 dni
26 dni
27 dni
28 dni
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Standard DBL (1VB) 1 978