Atuty oferty

Wystarczy 5% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Najtaniej w First Minute lub zwrot różnicy

dowiedz się więcej

Gwarancja niezmiennej ceny

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Kategoria:

***

Region:

RIWIERA BUŁGARSKA/BUŁGARIA

Wyposażenie:

• część obiektu Hotel Chaika Beach • recepcja: 24 h • winda • Wi-Fi: w lobby, w cenie • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, w cenie • kantor • sejf: w recepcji, za opłatą • sklep • pralnia: za opłatą

Karty:

Visa, MasterCard 

Liczba pokojów:

74

Kategoria lokalna:

3 gwiazdki 

Dodatkowe informacje:

• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez 24-godzinny TUI Service Center.

Telefon:

+48 222043596

SMS:

+ 48 799448800

E-mail:

servicePL@TUI.com

Dla dzieci:

• plac zabaw • wydzielona część basenu dla dzieci 

Sport i wellness:

W cenie • tenis stołowy
• siatkówka

Płatne • masaże

Rozrywka:

• bilard za opłatą

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Apartament APX1

• 2-4 os. • częściowy widok na morze • klimatyzacja • TV sat. • minilodówka • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze DZM1

• 1-3 os. • widok na morze • klimatyzacja • TV sat. • minilodówka • prysznic • suszarka do włosów • WC • balkon lub taras

Wyżywienie:

All inclusive • śniadanie: 7:30 - 10:00, w formie bufetu
• obiad: 12:00 - 14:00, w formie bufetu
• kolacja: 18:00 - 20:30, w formie bufetu
• przekąski i kawa: 15:00 - 17:00
• wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 22:30
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 22:30

Śniadania • w formie bufetu, 7:30 - 10:00

Restauracje i bary • restauracja

• bar przy basenie

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Minigolf Sporty wodne Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.5

Ocena klientów
na podstawie 16 dodanych opinii

Lokalizacja
3,3
Pokój
3,6
Posiłki
3,1
Basen
3,8
Czystość
3,7
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • 3.0
    wrzesień 2019

    Mój powrót do tego hotelu jest mało prawdopodobny.

    1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.<br />2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.<br />3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.<br />4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.<br />5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.<br />6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.<br />7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.<br />8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.<br />8. Woda w hotelowym basenie była zimna.<br />9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.<br />10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).
    1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw
    zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.
    2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.
    3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.
    4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.
    5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.
    6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.
    7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.
    8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.
    8. Woda w hotelowym basenie była zimna.
    9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.
    10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Było ok

    Hotel dobry. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Obsługa miła.
    Hotel dobry. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Obsługa miła.
  • 1.0
    sierpień 2019

    Uciekać czym prędzej!

    Hotel powinien dawno zniknąć z ofert biur podróży. Pokoje nie są sprzątane, ręczniki nie wymieniane, śmieci nie wynoszone, grzyb pod prysznicami, a zasłonki brudne, cieknące klimatyzacje i odpadające słuchawki od prysznica. Przerwy w dostawie wody (W tym więcej wody zimnej niż ciepłej). Internet płatny. Jedzenie na stołówkach niedobre, monotonne, niezjedzony chleb przerabiany jest następnie na tostowy, tak samo jest w przypadku innych posiłków. Napoje rozwodnione, mały wybór alkoholi, które dosłownie zcinają z nóg. Wino nalewane z butelek plastikowych, bardzo brudne stoły na stołówce. Kelnerzy nie kulturalni (wyrywają talerze spod ust). Jeden basen hotelowy, też oczywiście brudny. Stołówka zamykana o 20.30, all inclusive w barze kończy się o 23 (niekiedy wcześniej, zależnie od humoru barmana), muzyka przy barze to głównie rap. Uszy pękają. Daleko do centrum, do morza ciężka, dziurawa droga. Wyjście z hotelu jest przy wysypisku śmieci. Nie polecam nikomu o zdrowych zmysłach. Ten pseudo hotel powinni dawno zamknąć! Syf, kiła i mogiła.
    Hotel powinien dawno zniknąć z ofert biur podróży. Pokoje nie są sprzątane, ręczniki nie wymieniane, śmieci nie wynoszone, grzyb pod prysznicami, a zasłonki brudne, cieknące klimatyzacje i odpadające słuchawki od prysznica. Przerwy w dostawie wody (W tym więcej wody zimnej niż ciepłej). Internet płatny.
    Jedzenie na stołówkach niedobre, monotonne, niezjedzony chleb przerabiany jest następnie na tostowy, tak samo jest w przypadku innych posiłków. Napoje rozwodnione, mały wybór alkoholi, które dosłownie zcinają z nóg. Wino nalewane z butelek plastikowych, bardzo brudne stoły na stołówce. Kelnerzy nie kulturalni (wyrywają talerze spod ust). Jeden basen hotelowy, też oczywiście brudny. Stołówka zamykana o 20.30, all inclusive w barze kończy się o 23 (niekiedy wcześniej, zależnie od humoru barmana), muzyka przy barze to głównie rap. Uszy pękają. Daleko do centrum, do morza ciężka, dziurawa droga. Wyjście z hotelu jest przy wysypisku śmieci. Nie polecam nikomu o zdrowych zmysłach. Ten pseudo hotel powinni dawno zamknąć! Syf, kiła i mogiła.
  • 2.5
    lipiec 2019

    dalej lata 80

    płaciłem 1300 zł więc i wymagania z opadającą powieką ale jak bym miał zapłacić więcej to bym się w..... jedzenie ok,pokoje czyste,recepcja 0 niemiła ,ciągle łaska prysznic zepsuty nie doprosiłem się musiałem z innego pokoju przekręcić i naprawić sobie sam,stołówka speluna i to brudna,winda ciągle zepsuta.do morza 400 m a nie 100??????nad morzem wszystko /leżaki/płatne ,brudno.
    płaciłem 1300 zł więc i wymagania z opadającą powieką ale jak bym miał zapłacić więcej to bym się w..... jedzenie ok,pokoje czyste,recepcja 0 niemiła ,ciągle łaska prysznic zepsuty nie doprosiłem się musiałem z innego pokoju przekręcić i naprawić sobie sam,stołówka speluna i to brudna,winda ciągle zepsuta.do
    morza 400 m a nie 100??????nad morzem wszystko /leżaki/płatne ,brudno.
  • 3.7
    lipiec 2019

    Hotel adekwatny do ceny

    Po bardzo negatywnych ocenach trochę się zdziwiliśmy. Od razu widać, że hotel ostatni raz remontowany był bardzo dawno temu. Stara zniszczona winda, w pierwszy dzień odpadł metalowy uchwyt od słuchawki pod prysznicem i wciskająca się spłuczka. Lecz bardzo czysto (hotel oceniam 4/10) Pokoje sprzątane codziennie (wymieniane ręczniki i rolka papieru toaletowego) Hol, stołówka i basen czysty. Jedzenie bardzo średnie, soki za słodkie ( jedzenie oceniam słabe 2/10) Kawa, herbata, gorąca czekolada-dobre. Pokój z małym starym telewizorem, klimatyzacją i lodówką, dość duży, wystrój raczej standardowy jak na hotele w tej cenie (pokój oceniam 5/10) Bar przy basenie dla opcji all inclusive czynny do 22:30 niestety wszystko podawane w plastikowych kubeczkach i bardzo zniszczone krzesła. Lokalizacja jak na cenę dobra, bo zaledwie 30 minut spacerem do centrum Złotych Piasków. Droga bez chodników i wszędzie pełno śmieci. Blisko hotelu mały sklep. Widok na morze lecz dopiero z 4-5 piętra. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Hotel polecam dla osób, które chcą wypocząć za niską cenę.
    Po bardzo negatywnych ocenach trochę się zdziwiliśmy. Od razu widać, że hotel ostatni raz remontowany był bardzo dawno temu. Stara zniszczona winda, w pierwszy dzień odpadł metalowy uchwyt od słuchawki pod prysznicem i wciskająca się spłuczka. Lecz bardzo czysto (hotel oceniam 4/10) Pokoje sprzątane
    codziennie (wymieniane ręczniki i rolka papieru toaletowego) Hol, stołówka i basen czysty. Jedzenie bardzo średnie, soki za słodkie ( jedzenie oceniam słabe 2/10) Kawa, herbata, gorąca czekolada-dobre. Pokój z małym starym telewizorem, klimatyzacją i lodówką, dość duży, wystrój raczej standardowy jak na hotele w tej cenie (pokój oceniam 5/10) Bar przy basenie dla opcji all inclusive czynny do 22:30 niestety wszystko podawane w plastikowych kubeczkach i bardzo zniszczone krzesła. Lokalizacja jak na cenę dobra, bo zaledwie 30 minut spacerem do centrum Złotych Piasków. Droga bez chodników i wszędzie pełno śmieci. Blisko hotelu mały sklep. Widok na morze lecz dopiero z 4-5 piętra. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Hotel polecam dla osób, które chcą wypocząć za niską cenę.
  • 3.8
    lipiec 2019

    Hotel adekwatny do ceny

    Po przeczytaniu bardzo negatywnych opinii trochę się zaskoczyliśmy. Od razu widać, że hotel ma już swoje lata i bardzo dawno był przeprowadzany remont. Stara zniszczona winda, w łazience w pierwszy dzień odpadł metalowy uchwyt na słuchawkę pod prysznicem oraz wciskająca się ciagle spłuczka, lecz było czysto. (Hotel oceniam 4/10) Pokoje sprzątane codziennie (wymieniane ręczniki i rolka papieru toaletowego) Hol, stołówka jak i basen zawsze czyste bez żadnych zarzutów. Jedzenie bardzo średnie, napoje zbyt słodkie. Kawa, herbata, gorąca czekolada- dobre (jedzenie oceniam- słabe 2/10) Bar brzy basenie z opcją all inclusive czynny do 22:30 (niestety wygląd baru to 2/10) wszystko podawane w plastikowych kubeczkach i mocno zniszczone krzesła. Pokoje z widokiem na morze lecz widoczność dopiero z 4-5 piętra. W pokoju mały stary telewizor, klimatyzacja i lodówka. Lokalizacja jak na tą cenę dobra, jakieś 30 minut spacerem do centrum Złotych Piasków (niestety brak chodnika) W pobliżu hotelu mały sklep. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Hotel dobry aby wypocząć za niską cenę.
    Po przeczytaniu bardzo negatywnych opinii trochę się zaskoczyliśmy. Od razu widać, że hotel ma już swoje lata i bardzo dawno był przeprowadzany remont. Stara zniszczona winda, w łazience w pierwszy dzień odpadł metalowy uchwyt na słuchawkę pod prysznicem oraz wciskająca się ciagle spłuczka, lecz było
    czysto. (Hotel oceniam 4/10) Pokoje sprzątane codziennie (wymieniane ręczniki i rolka papieru toaletowego) Hol, stołówka jak i basen zawsze czyste bez żadnych zarzutów. Jedzenie bardzo średnie, napoje zbyt słodkie. Kawa, herbata, gorąca czekolada- dobre (jedzenie oceniam- słabe 2/10) Bar brzy basenie z opcją all inclusive czynny do 22:30 (niestety wygląd baru to 2/10) wszystko podawane w plastikowych kubeczkach i mocno zniszczone krzesła. Pokoje z widokiem na morze lecz widoczność dopiero z 4-5 piętra. W pokoju mały stary telewizor, klimatyzacja i lodówka. Lokalizacja jak na tą cenę dobra, jakieś 30 minut spacerem do centrum Złotych Piasków (niestety brak chodnika) W pobliżu hotelu mały sklep. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Hotel dobry aby wypocząć za niską cenę.
  • 4.5
    lipiec 2019

    Super

    Bardzo nam się podobało. Jedzenie smaczne choć nie wykwintne. Mieliśmy same śniadania, ponieważ zwiedziliśmy i tylko wtedy byliśmy w hotelu - codziennie te same warzywa świeże, różne chleby, płatki śniadaniowe, naleśniki i wiele wiele innych. Pokój czysty, ale nie było sprzątania pokoju, dopiero pod koniec pobytu otrzymaliśmy nowe ręczniki. Ogólnie polecam, ładny czysty basen i uprzejma obsługa.
    Bardzo nam się podobało. Jedzenie smaczne choć nie wykwintne. Mieliśmy same śniadania, ponieważ zwiedziliśmy i tylko wtedy byliśmy w hotelu - codziennie te same warzywa świeże, różne chleby, płatki śniadaniowe, naleśniki i wiele wiele innych. Pokój czysty, ale nie było sprzątania pokoju, dopiero pod
    koniec pobytu otrzymaliśmy nowe ręczniki. Ogólnie polecam, ładny czysty basen i uprzejma obsługa.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
885 zł/os.
Kod oferty: 26042020TUIZ9221
niedz. 26.04.2020
7 dni
Warszawa
BB - Śniadania
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 26.04.2020 , godz. 16:20
Warszawa
Enter Air
niedz. 26.04.2020 , godz. 19:15
Varna
Powrót:
niedz. 03.05.2020 , godz. 20:15
Varna
niedz. 03.05.2020 , godz. 21:05
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Vezhen

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
niedz. 26.04.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
1 770
niedz. 26.04.2020
7 dni
Warszawa
BB - Śniadania
TUI
Pokój 2-osobowy z widokiem na morze (DZM1) 1 770
Apartament (APX1) 2 088