Atuty oferty

Opis hotelu

KATEGORIA:

4*

REGION:

Burgas

OPIS:

Kompleks Garden of Eden położony jest w spokojnej okolicy, tuż przy plaży, w miejscowości Sveti Vlas. Oferuje nowoczesne pokoje z których roztacza się widok na morze i kilka restauracji i barów, 8 odkrytych basenów z sekcjami dla dzieci i 4 barami przy basenie oraz rozległy teren z zadbanym, zielonym ogrodem.

lokalizacja:

1800 m od centrum St Vlas, 7 km od Słonecznego Brzegu, 35 km od lotniska w Burgas-BOJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000 m2.

kategoria organizatora:

4*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

2007 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, baseny odkryte, parking i garaż (bezpłatny).
Część Hotel 5*, część Apartamenty 4*

internet:

- Wi-Fi w pokojach bezpłatne

plaża:

500 m od hotelu, prywatna, piaszczysta.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

pokoje:

Zlokalizowane są w 12 budynkach: (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Klimatyzacjaw część hotelowej centralna, w części apartamentowej - indywidualna
Sejf (płatny w części apartamentowej, w części hotelowej bezpłatny)
Typy pokoi:
- Twin Standard Room dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Double Standard Studio dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Double Standard Apartment dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- 2 Bedroom Standard Apartment dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

Wyżywienie:

- restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (4)

śniadanie:

- śniadanie (07:00-10:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

śniadanie i obiadokolacja:

- śniadanie (07:00-10:00), kolacja (18:00-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

śniadanie, obiad i kolacja:

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
Restauracje a la carte
- płatne, wymagana rezerwacja.
- włoska, owoce morza

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji

w cenie:

- rzutki
- aerobik
- siłownia

płatne:

- kort do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- bilard
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- salon piękności
- łaźnia turecka

dodatkowe informacje:

Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:
Bezpiecznie jak w domuW odpowiedzi na pandemię Covid-19 wprowadzony został protokół bezpieczeństwa w kompleksie Garden of Eden, zapewniający Gościom i pracownikom warunki zarówno do komfortowego, jak i bezpiecznego pobytu i pracy. Obowiązuje kodeks oparty na trzech zasadach: bezpieczny Gość, bezpieczny pobyt, bezpieczny pracownik. Kodeks jest zgodny z obowiązującym rozporządzeniem Premiera. Wszystkie detergenty i materiały użyte do dezynfekcji posiadają niezbędne certyfikaty antywirusowe i bakteriobójcze.Recepcja i procedura zameldowaniaRecepcja i lobby hotelowe są dezynfekowane co najmniej raz na godzinę i regularnie wietrzone.Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur.W recepcji dostępne są środki dezynfekujące do rąk, rękawiczki i maski.Recepcja, terminale płatnicze i klucze do pokoju są regularnie dezynfekowane i należy je dezynfekować po każdym zameldowaniu.Bezpieczne odległości zostały ustawione dla Gości czekających na zewnątrz recepcji. Maksymalna liczba Gości przebywających w hotelowym lobby jest ograniczona do 2 osób.Procedura zameldowania obejmuje obowiązkowe oświadczenie zdrowotne. Brak złożenia oświadczenia może skutkować niemożliwością świadczenia usług hotelowych.Personel recepcji pracuje w jednorazowych rękawiczkach, a procedura rejestracji odbywa się przez szybę ochronną lub w osłonach twarzy.ZakwaterowaniePrzestrzeń każdego pokoju jest wietrzona po wymeldowaniu, wraz z całkowitą dezynfekcją mebli i wyposażenia dostępnego w pokoju, w szczególności telefonu, minibaru i telewizora z pilotem.Pościel zmieniana jest zgodnie ze standardami bezpieczeństwa i środkami dezynfekującymi.Szczegółowa dezynfekcja łazienek przeprowadzana jest codziennie przy użyciu materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących.Codzienne sprzątanie odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa, z zachowaniem wszelkich niezbędnych środków ostrożności. Procedurę uzupełnia dokładne wietrzenie za każdym razem dezynfekcji mebli i wyposażenia dostępnego w pokoju.Wszystkie pokoje wyposażone są w środki dezynfekujące do rąk.Personel sprzątający pracuje w rękawiczkach i maskach, zachowując bezpieczną odległość od Gości.Podczas prac porządkowych wózki są zabezpieczone folią ochronną, odkurzacze są każdorazowo dezynfekowane, a materiały czyszczące są używane tylko w jednym pomieszczeniu. Wszystkie pokoje zawierają informacje na temat obowiązujących zasad i procedur bezpieczeństwa.Przestrzeń publicznaKlamki, poręcze, włączniki światła, drzwi prowadzące do korytarzy i klatek schodowych są dezynfekowane kilka razy dziennie.Korytarze i lobby hotelowe są wietrzone kilka razy dziennieRegularna dezynfekcja windy hotelowej odbywa się co najmniej raz na godzinę, z wprowadzeniem ograniczenia liczby osób korzystających z niej jednocześnie do max. 2 osób lub członków rodziny.Dezynfekcja rąk jest dostępna: przy wejściach do restauracji od strony hotelu i od strony tarasu - dozowniki systemu higienicznego, a także: w toaletach publicznych, przy wejściach do windy.Wszystkie leżaki będą dezynfekowane po każdym Gościu.Temperatura każdego Gościa zostanie sprawdzona przed wejściem na basen.Tylko Goście hotelu i pracownicy mogą przebywać na jego terenie.Restauracja i barPosiłki w formie bufetu podawane są za osłonami ochronnymi i powinny być dostarczane na talerze wyłącznie przez personel restauracji.Posiłki mogą być zabierane do pokoju na życzenie Gościa, z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.Wózki do obsługi pokoju i tace kelnerskie są regularnie dezynfekowane. Sztućce, porcelana i szkło są parzone za każdym razem zgodnie z procedurami sanitarnymi.Personel restauracji pracuje w jednorazowych rękawiczkach i maskach / osłonach twarzy, zachowując bezpieczny dystans społeczny.Fitness & SPASiłownia jest otwarta i dezynfekowana co najmniej raz na godzinę.Spa i kryty basen są otwarte i dezynfekowane co najmniej raz na godzinę.PracownicyWszyscy pracownicy są regularnie szkoleni zgodnie z normami i procedurami bezpieczeństwa.Po przyjściu do pracy każdy pracownik przechodzi kontrolę stanu zdrowia, w przypadku negatywnych objawów pracownik nie może pracować.Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w jednorazowych rękawiczkach i, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z Gościem.Pracownicy mają dostęp do środków dezynfekujących - płynów i środków ochrony indywidualnej.Wspólne pomieszczenia dla pracowników - toalety i urządzenia są regularnie dezynfekowane, z zachowaniem wszystkich standardów bezpieczeństwa.Jeśli członek personelu źle się poczuje?Stan fizyczny pracowników będzie regularnie sprawdzany po przybyciu do pracy.Pracownicy z zaburzeniami fizycznymi nie mogą przebywać na terenie kompleksu.Mogą wrócić do swoich obowiązków po sprawdzeniu stanu zdrowia u lekarza.Jeśli Gość źle się poczuje?W przypadku pojawienia się u Gościa jakichkolwiek objawów lub złego samopoczucia w trakcie pobytu, uprzejmie prosimy go o pozostanie w pokoju. Prosimy każdego Gościa, który źle się czuje, aby zadzwonić do recepcji i poinformować o tym. Podczas gdy Gość jest odizolowany, hotel będzie dbał o wszelkie potrzeby, np. artykuły spożywcze, przedmioty zamówione przez Gości (przez cały okres izolacji) zostaną pozostawione przed drzwiami, aby Gość mógł je zabrać, mając na sobie maskę.Objawy, na które należy zwrócić uwagę, to: kaszel, duszność, trudności w oddychaniu, gorączka (wysoka temperatura).Zalecenia dotyczące ochrony przed infekcją COVID-19:Umyj ręce właściwie i dokładnie, przed i po jedzeniu lub piciu, po wizycie w toalecie, wydmuchiwaniu nosa, kichaniu lub kaszlu, po sprzątaniu, po kontakcie z odpadami i koszami na śmieci, po kontakcie z zanieczyszczonymi (brudnymi) przedmiotami, ilekroć ręce stają się wyraźnie brudne, w kontakcie z chorym, szczególnie z objawami oddechowymi.

Aktualizacja opisu:

26.06.2020 13:54

usługi dostępne w hotelu:

Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
Serwis plażowy

Sale konferencyjne:

Pokoje 4 osobowe
Pokoje 6 osobowe
Parking

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.5

Ocena klientów
na podstawie 6 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,6
Posiłki
3,8
Basen
4,8
Czystość
4,8
Obsługa
4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • par
  • 4.7
    lipiec 2019

    Na pewno hotel zasługuje na 5 gwiazdek

    Hotel jest piękny i posiada niesamowite widoki z każdego miejsca. Miejsce jest bardzo kameralne, spokojne i czyste. Baseny są bardzo zadbane, jest wkoło sporo zieleni co nadaje temu miejscu wspaniały klimat. Jedzenie w restauracjach bardzo smaczne i różnorodne. Jedynie co nam za bardzo nie odpowiadało to to że przyjechaliśmy do hotelu w nocy i nie dostaliśmy żadnego posiłku i dzieci były bardzo głodne. Biuro podróży nie zagwarantowało kompletnie nic i problem był w tym że na terenie hotelu i poza nie po godz 23 nic nie można kupić do jedzenia. Więc to jest bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Nie dość że pobyt był prawie o jeden dzień krótszy bo przyjechaliśmy do hotelu o 1 w nocy a dzień był opłacony, czyli jeden dzień spędziliśmy w Polsce zamiast już w hotelu. Naszykujcie się na to aby coś mieć dla dzieci do zjedzenia. Jak ktoś się chce zabawić poza miejscem hotelu to zdecydowanie odradzam ten hotel, to jest miejsce bardzo piękne, ale spokojne i bardzo ciche. Pokoję są bardzo czyste i zadbane. Personel sprzątający zasługuje na duże słowo dziękuję. Ręcznik są wymieniane regularnie i pościel również. Minus jedynie taki że dozowniki z mydłem nie są wypełnione. Jest suszarka do włosów, prysznic i wanna. Jak najbardziej polecamy hotel dla tych którzy jadą odpocząć a nie imprezować wieczorami. Na miejscu można wykupić sporo fajnych wycieczek, codziennie wypływa z plaży hotelowej statek do Nessebar, gdzie można sobie zwiedzić ciekawe miejsca czy zjeść kolację. Wada to wiecznie barkujące wolne lezaki przy głównym basenie. Jeżeli chcesz sobie poleżęc to trzeba z samego rano położyć ręcznik bo później nie ma już szans. Nie załujemy ze spędziliśmy tam wakacja ale duża szkoda ze wylot był w tak późnych godzinach i cały dzień mieliśmy stracony.
    Hotel jest piękny i posiada niesamowite widoki z każdego miejsca. Miejsce jest bardzo kameralne, spokojne i czyste. Baseny są bardzo zadbane, jest wkoło sporo zieleni co nadaje temu miejscu wspaniały klimat. Jedzenie w restauracjach bardzo smaczne i różnorodne. Jedynie co nam za bardzo nie odpowiadało
    to to że przyjechaliśmy do hotelu w nocy i nie dostaliśmy żadnego posiłku i dzieci były bardzo głodne. Biuro podróży nie zagwarantowało kompletnie nic i problem był w tym że na terenie hotelu i poza nie po godz 23 nic nie można kupić do jedzenia. Więc to jest bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Nie dość że pobyt był prawie o jeden dzień krótszy bo przyjechaliśmy do hotelu o 1 w nocy a dzień był opłacony, czyli jeden dzień spędziliśmy w Polsce zamiast już w hotelu. Naszykujcie się na to aby coś mieć dla dzieci do zjedzenia. Jak ktoś się chce zabawić poza miejscem hotelu to zdecydowanie odradzam ten hotel, to jest miejsce bardzo piękne, ale spokojne i bardzo ciche. Pokoję są bardzo czyste i zadbane. Personel sprzątający zasługuje na duże słowo dziękuję. Ręcznik są wymieniane regularnie i pościel również. Minus jedynie taki że dozowniki z mydłem nie są wypełnione. Jest suszarka do włosów, prysznic i wanna. Jak najbardziej polecamy hotel dla tych którzy jadą odpocząć a nie imprezować wieczorami. Na miejscu można wykupić sporo fajnych wycieczek, codziennie wypływa z plaży hotelowej statek do Nessebar, gdzie można sobie zwiedzić ciekawe miejsca czy zjeść kolację. Wada to wiecznie barkujące wolne lezaki przy głównym basenie. Jeżeli chcesz sobie poleżęc to trzeba z samego rano położyć ręcznik bo później nie ma już szans. Nie załujemy ze spędziliśmy tam wakacja ale duża szkoda ze wylot był w tak późnych godzinach i cały dzień mieliśmy stracony.
  • wrzesień 2018

    Super miejsce polecam

    Hotel bardzo czysty , obsługa miła i pomocna. Można rozmawiac po angielsku, Basem wewnętrzny ma ocieplaną wodę. Bardzo miło wspominam czas pobytu. Pokój od lądu miał widok na góry więc jak dla mnie jeszcze lepiej :) Mały nie minus ale porada- jeśli oczekujemy wszystkich atrakcji dostęnych to nie jedzmy pod koniec wrzesnia. Byłam pod koniec wrzesnia wlasnie i niestety bilard, fryzjer, masaże nie były już dostępne. Ale działał bar, baseny. Nie było tez wtedy tłumów. Blisko piekna czysta plaża. Płatne leżaki na plazy- ale przy basenach niepłatne więc jest ok wg mnie.
    Hotel bardzo czysty , obsługa miła i pomocna. Można rozmawiac po angielsku, Basem wewnętrzny ma ocieplaną wodę. Bardzo miło wspominam czas pobytu. Pokój od lądu miał widok na góry więc jak dla mnie jeszcze lepiej :) Mały nie minus ale porada- jeśli oczekujemy wszystkich atrakcji dostęnych to nie jedzmy
    pod koniec wrzesnia. Byłam pod koniec wrzesnia wlasnie i niestety bilard, fryzjer, masaże nie były już dostępne. Ale działał bar, baseny. Nie było tez wtedy tłumów. Blisko piekna czysta plaża. Płatne leżaki na plazy- ale przy basenach niepłatne więc jest ok wg mnie.
  • 5.0
    wrzesień 2017

    Bardzo przyjemny, zadbany, bardzo dobra lokalizacja

    Pokoje hotelowe bardzo fajne, zwracam uwagę że hotelowe także bez aneksu kuchennego, ale z czajnikiem, lodówką, suszarka, ręcznikami, codziennie sprzątany. Jak trafi się pokój na wyższym piętrze(tak jak nam) to widok na całą zatokę Słonecznego Brzegu, na balkonie można spędzać miło czas i nawet się opalać jak już znudzi się nam plaża lub basen. Baseny przyhotelowe około 5 w rożnych miejscach również fajne aczkolwiek trochę płytkie oprócz głównego basenu w którym bez problemu można pływać i jest największy. Na terenie 3 restauracje(Włoska, Rybna, Ogólna), jedzenie w przystępnej cenie, smaczne duże porcje, co prawda była jedna wtopa ale wymienione bez dyskusji Lokalizacja ośrodka jest chyba jedna z jego największych zalet. Wokoło Ładnie utrzymany zielony teren i ładne uliczki po których można spacerować. Do plaży około 150metrów, prywatna hotelowa plaża, niezbyt duża ale wystarczająca, ładne molo, plaża piaszczysta, w wodzie trochę glonów i kamieni ale to już nie winna hotelu :) Także polecam szczególnie we wrześniu kiedy jest mało ludzi i pogoda ładna i dobra cena do wychaczenia ;) Aha, i do przystanku blisko na własną rękę bez problemu do Słonecznego Brzegu czy do Nessebaru(szczególnie to polecam, 4 zł bilet) można jechać.
    Pokoje hotelowe bardzo fajne, zwracam uwagę że hotelowe także bez aneksu kuchennego, ale z czajnikiem, lodówką, suszarka, ręcznikami, codziennie sprzątany. Jak trafi się pokój na wyższym piętrze(tak jak nam) to widok na całą zatokę Słonecznego Brzegu, na balkonie można spędzać miło czas i nawet się opalać
    jak już znudzi się nam plaża lub basen. Baseny przyhotelowe około 5 w rożnych miejscach również fajne aczkolwiek trochę płytkie oprócz głównego basenu w którym bez problemu można pływać i jest największy. Na terenie 3 restauracje(Włoska, Rybna, Ogólna), jedzenie w przystępnej cenie, smaczne duże porcje, co prawda była jedna wtopa ale wymienione bez dyskusji Lokalizacja ośrodka jest chyba jedna z jego największych zalet. Wokoło Ładnie utrzymany zielony teren i ładne uliczki po których można spacerować. Do plaży około 150metrów, prywatna hotelowa plaża, niezbyt duża ale wystarczająca, ładne molo, plaża piaszczysta, w wodzie trochę glonów i kamieni ale to już nie winna hotelu :) Także polecam szczególnie we wrześniu kiedy jest mało ludzi i pogoda ładna i dobra cena do wychaczenia ;) Aha, i do przystanku blisko na własną rękę bez problemu do Słonecznego Brzegu czy do Nessebaru(szczególnie to polecam, 4 zł bilet) można jechać.
  • 4.6
    lipiec 2017

    Godny polecenia

    Polecam hotel z czystym sumieniem. Mieliśmy apartament z widokiem na morze. Obsługa codziennie wymieniała ręczniki i sprzątała. Dwa minusy dla mnie to plaża. Jest bardzo blisko,ale niestety zaniedbana i płatne leżaki oraz parasole. Uważam,że skoro plaża należy do hotelu,to nie powinny być płatne.
    Polecam hotel z czystym sumieniem. Mieliśmy apartament z widokiem na morze. Obsługa codziennie wymieniała ręczniki i sprzątała. Dwa minusy dla mnie to plaża. Jest bardzo blisko,ale niestety zaniedbana i płatne leżaki oraz parasole. Uważam,że skoro plaża należy do hotelu,to nie powinny być płatne.
  • 4.3
    wrzesień 2016

    Hotel godny polecenia

    Hotel naprawdę fajny. Pomimo tego, że cały kompleks jest bardzo duży to ze względu na dużo zieleni i 7 basenów nie czuje się tego. Położony na końcu miejscowości Święty Włas, ale nadmorskim chodnikiem w 5 minut można dojść do portu i dużej plaży. Plaża przy hotelu dosyć mała ale przyjemna. Na miejscu dobrze zaopatrzony sklep z przystępnymi cenami. Jedzenie w normie. Nie ma dramatu i zawsze jest co wybrać ale spodziewajmy się fajerwerków. Obsługa miła i pomocna. Nie ma do czego się przyczepić.
    Hotel naprawdę fajny. Pomimo tego, że cały kompleks jest bardzo duży to ze względu na dużo zieleni i 7 basenów nie czuje się tego. Położony na końcu miejscowości Święty Włas, ale nadmorskim chodnikiem w 5 minut można dojść do portu i dużej plaży. Plaża przy hotelu dosyć mała ale przyjemna. Na miejscu
    dobrze zaopatrzony sklep z przystępnymi cenami. Jedzenie w normie. Nie ma dramatu i zawsze jest co wybrać ale spodziewajmy się fajerwerków. Obsługa miła i pomocna. Nie ma do czego się przyczepić.
  • 4.0
    sierpień 2012

    Ogólne wrażenie bardzo dobre oprócz kuchni.

    Hotel może ma troche przesadzone te 4 gwiazdki ale 3 mu się należą. Wszystko fajnie poza beznadziejnym jedzeniem.
    Hotel może ma troche przesadzone te 4 gwiazdki ale 3 mu się należą. Wszystko fajnie poza beznadziejnym jedzeniem.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 234 zł/os.
Kod oferty: 08092020WEZY5116
wt. 08.09.2020
3 dni
Katowice
BB - Śniadania
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
wt. 08.09.2020 , godz. 06:20
Katowice
Enter Air
wt. 08.09.2020 , godz. 09:15
Bourgas
Powrót:
pt. 11.09.2020 , godz. 04:40
Bourgas
Bulgarian Air
pt. 11.09.2020 , godz. 05:30
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Garden of Eden (Sveti Vlas)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
wt. 08.09.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
2 469
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
wt. 08.09.2020
3 dni
Katowice
BB - Śniadania
Coral Travel
Double Standard Room (Economy) (49487) 2 469
Twin Standard Room (49408) 2 519
Double Standard Studio (55972) 2 594
Standard Studio (SeaView) (53894) 2 607
Double Standard Apartment (55998) 2 695
Standard Apartment (SeaView) (49386) 2 720
2 Bedroom Standard Apartment (53660) 2 846
2 Bedroom Standard Apartment (SeaView) (53893) 2 883