Generalnie samo usytuowanie hotelu, oferta wycieczek i wsparcie pracowników biura podróży przed wyjazdem bardzo na plus. Na minus przede wszystkim sposób komunikacji mailowej z biurem, opóźnienia w wysyłaniu ważnych dokumentów, mnóstwo niepotrzebnych treści (reklamy itp), przez które w gąszczu tego giną istotne informacje.
Zakwaterowanie
Pokój zgodny z oczekiwaniami, natomiast jeśli chodzi o serwis sprzątający, pozostawia wiele do życzenia. Panie są bardzo uprzejme i pomocne, ale pracę swoją wykonują średnio, nie wymieniają ręczników przez wiele dni i często zapominają przynieść rolki papieru toaletowego.
Wyżywienie
Jedzenie bardzo smaczne, lecz bardzo uboga różnorodność, Brak owoców na śniadaniu, brak lokalnych warzyw, pod tym względem było to ogromne rozczarowanie, gdyż liczyliśmy, że w takim kraju, jak Bułgaria właśnie popróbujemy soczystych owoców i warzyw.
Obsługa w hotelu
obsługa restauracji jest świetna, bardzo fajni, pomocni młodzi ludzie. Natomiast nie można powiedzieć tego samego o recepcji, której olewactwo i niechęć do pracy jest wręcz karygodna. Na każdy problem odsyłają hasłem "nie dziś, jutro może się tym zajmie ktoś", zero pomocy w pytaniach jak gdzieś dojść, lekceważące podejście do gości.
Plaża
Przepiękna plaża z wejściem zaraz przy hotelu