Hotel Viand

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Tuż przy piaszczystej plaży W centralnej części ośrodka

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 100 m
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Dobry (Na podstawie 44 opinii)

119. najwyższa ocena z 661 hoteli w Słoneczny Brzeg

Tünde B.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 19.7. - 26.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Lokalizacja zakwaterowania była dla nas idealna. Nie za głośno i naprawdę blisko morza.

Wszyscy w restauracji byli mili.Jedzenie jest pyszne, ale warto dokładnie przyjrzeć się wypiekom, czy nie są za suche lub... spleśniałe od wysokiej temperatury

Codziennie wynoszono śmieci z pokoju

Do plaży można dojść pieszo w 2 minuty.Na plaży znajdują się leżaki z parasolami, które są wliczone w cenę.W morzu są meduzy i wodorosty, ale można ich unikać.

Jakub K.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 5.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Zakwaterowanie nie było takie złe. Ale fakt, że ma **** hotel, to niewiele. Na przykład zmienili nasze ręczniki dopiero po tym, jak powiedziałem o nich pokojówce.

W diecie absolutnie brakowało soli i pieprzu. A koperek chyba mieli w sprzedaży, bo koperek był chyba we wszystkich naczyniach. Po krótkim deszczu, który zalał naszą jadalnię, musieliśmy udać się do baru z przekąskami na jedzenie. Bar z przekąskami miał wymiary 2 x 6 m, a kolejki po jedzenie były nieskończone. Jakość żywności również spadła o 70%.

Fakt, że zapłaciliśmy Ultra All inclusive, więc nie rozpoznałem różnicy od pełnej emerytury. Napisaliśmy w umowie, że leżaki są bezpłatne. Było nas 3 w pokoju, a kiedy dotarliśmy na plażę, chcieli zapłacić za jeden leżak. Tak więc pobyt na plaży kosztował nas około 800kc dodatkowo. Bar w hotelu był również dość dziwny. Nie dość, że nalewali sobie własny alkohol, to jeszcze dawali nam go na ciepło. Hotel Viand powinien dostać 2 gwiazdki i byłby dla ciebie odpowiedni.

Tünde B.

Codziennie wynoszono śmieci z pokoju

Jakub K.

Antonín V.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.7. - 29.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Hotel odpowiada słabszej kategorii trzygwiazdkowej. Byłbym zadowolony z czystości w hotelu iw pokoju

Jedzenie monotonne, powtarzalne, desery wciąż te same, zmienił się tylko kolor posypki

odpowiadające trzem gwiazdkom

Plaża jest łatwo dostępna, ale wiele osób w wodzie i na powierzchni robi zaolejone koła od filtrów przeciwsłonecznych

Lucia C.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.7. - 22.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Zakwaterowanie było na wysokim poziomie, codziennie mieliśmy czyste ręczniki i ściółkę.

Jedzenie było doskonałe, wszystko było dobrze doprawione. Jedzenie było naprawdę urozmaicone, było dużo owoców, warzyw, sałatek, dodatków, kilka rodzajów mięs, sosów, dresingów, ciast, lodów. Naprawdę było w czym wybierać.

Usługi hotelowe były na wysokim poziomie. Codziennie mieliśmy czyste ręczniki w pokoju, śmieci i popielniczkę. Personel w recepcji był bardzo miły, podobnie jak w restauracji.

Plaża przed hotelem była czysta i przestronna. W ultra all inclusive 2 leżaki i 1 parasol były wliczone w cenę. Leżaków było mnóstwo, wiele z nich było jeszcze wolnych na lunch. Leżakami opiekował się bardzo miły pan, po plaży spacerował nawet strażnik plażowy. O bezpieczeństwo zadbał również ratownik. Między leżakami było wystarczająco dużo miejsca, alejki były szerokie. Morze było ciepłe, mniej więcej czyste. Meduzy są znane w Bułgarii, widzieliśmy tylko 2 małe w morzu przez cały tydzień. Nie mam na co narzekać.

Vladimír Sako

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Mniejszy 4-gwiazdkowy hotel, czystość

Jedzenie jest doskonałe, zawsze dużo, czystość, brak kolejek do jedzenia, napoje bezalkoholowe dobrej jakości

hotel nie oferuje dodatkowych usług, w okolicy jest ich mnóstwo