Atuty oferty

Wystaczy 20% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Możesz później dokonać zmiany tej rezerwacji

Zniżki na pobyt dla dziecka do 100%

Lotnisko w Burgas ok. 25km

Plaża ok. 700m od hotelu
Łagodne wejście do morza
Leżaki i parasole na plaży płatne

Opis

Recepcja
Restauracja główna, 2 bary (jeden odpłatnie)
2 baseny, jeden z wydzielona częścią dla dzieci
Leżaki i parasole przy basenach bezpłatnie
Centrum SPA płatne
Parking płatny
Sejf płatny
Oficjalna kategoria hotelu 4*

Internet

Wi-Fi bezpłatne na terenie całego hotelu

Pokoje

Pokój standard
Klimatyzacja
Łazienka z prysznicem, WC, suszarka do włosów
TV
Wi-Fi
M
ini lodówka
Balkon lub taras
Apartament z 1 sypialnią
Przestronniejszy, wyposażony tak jak pokój standardowy
Apartament z 2 sypialniami
Posiada 2 sypialnie, komfortowy dla rodzin z dwójką dzieci

Sport i rozrywka

Bezpłatnie:
Odpłatnie:

Premium All Inclusive:
W dniu przyjazdu pierwszym świadczeniem jest kolacja
Na terenie hotelu można skorzystać z restauracji ala carte, która nie jest wliczona w formułę ALL (płatna)

Uwagi

Dostęp do niektórych usług, które oferuje hotel (np. klimatyzacja, godziny otwarcia barów, restauracji i obiektów sportowych w tym aqua parków, programy animacyjne) może być częściowo zredukowany w szczególności poza szczytem sezonu, który przypada na czerwiec i wrzesień.

Strona internetowa

www.tarsis-bg.com

* Udogodnienia:

• Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • 4.7
    ( wrzesień 2017 )

Bardzo nam się podobało

Bardzo miła obsługa, czysto, przyjazne dla dzieci, ciekawe animacje
    ( wrzesień 2017 )

Fajny pobyt na koniec sezonu

W hotelu spędziliśmy (2 osoby dorosłe plus 3,5-latka) 11 słonecznych i ciepłych dni września. W ostatnich dniach odczuwalne było to, że to już koniec sezonu w tym hotelu. Mając porównanie z pobytem rok wcześniej w 4* hotelu w Primorsku możemy ocenić pobyt pozytywnie. <br />Kompleks MPM Tarsis Club składa się z kilku budynków, między którymi zlokalizowane są dwa baseny, plac zabaw, boisko do siatkówki, scena itp. Wyposażenie kids clubu na koniec sezonu było już mocno zubożone w stosunku do tego co jest na zdjęciach, podobnie plac zabaw, hamaki i huśtawki, ale nie wpłynęło to mocno na zachwyt córki. Hotel zlokalizowany jest obok otwartego 24h sklepu obok którego jest bawialnia (płatna 6 leva za 30 minut), która dodatkowo uatrakcyjniała to miejsce. Do plaży z wózkiem idzie się około 20-25 minut. Plaża szeroka, piękna, morze o temperaturze około 26 stopni. Do przystanku, skąd można pojechać do Nessebaru (bilet za 1,30 leva) około 5 minut. <br />Apartament w części Nova A składał się z małej sypialni, pokoju dziennego z aneksem, łazienki i balkonu. Na balkonie popsuta suszarka i krzesła ze stolikiem. Apartament urządzony standardowo. Pokoje czyste.<br />Wyżywienie w porównaniu z tym, które mieliśmy w ubiegłym roku, bardzo w porządku. Śniadanie typowo hotelowe, ale na obiad i kolację zawsze coś można było wybrać. Duży wybór owoców (jabłka, gruszki, śliwki, winogrona, arbuz, melon). Smaczne zupy i pizza. Całkiem dobra kawa z ekspresu i duży wybór herbat.<br />W obu basenach brodziki dla dzieci, przy jednym popołudniowe animacje. Zajęcia w kids clubie bardzo przeciętne i dosyć krótkie mini disco wieczorem, ale dzieci były zachwycone.<br />Podsumowując, chętnie tam wrócimy.
    Kompleks MPM Tarsis Club składa
    Podsumowując, chętnie tam wrócimy.
  • 4.2
    ( sierpień 2017 )

Podobało nam się

Hotel spełnił nasze oczekiwania. Przestronne apartamenty, pyszne jedzenie i duży plus za 2 baseny w tym jeden ogromny:) Mini niedociągnięcia jak np.okropnie brudne obrusy w restauracji, mnie to przeszkadzało i wolałabym, aby ich po prostu nie było. Jakoś super wymagająca nie jestem, więc wystawiam ogólną ocenę jako 4+.
    ocenę jako 4+.
    ( sierpień 2017 )

Świetny hotel

Byłem z żoną i dzieckiem na 7 dni. Hotel świetny, pokoje sprzątane codziennie. Właściwie apartamenty, bo była sypialnia i salonik z telewizorem i balkonem. Codziennie animacje (lepsze lub gorsze) przy basenie i na scenie nieopodal placu zabaw dla dzieci. 800 m. do plaży nie stanowi najmniejszego problemu, nawet jak się pcha spacerówkę na małych kółkach, dodatkowo obładowaną plażowym ekwipunkiem. Jedzenie niezłe, ale nie wszystkim można trafić w gust polskiego podniebienia przyzwyczajonego do innych smaków. W każdym razie nie było tak, że wychodziłem głodny. Drinki, jak to w przypadku all inclusive bywa (albo takich, z których ja korzystałem), na bazie tanich alkoholi i jeszcze tańszych napojów z dystrybutora. Po pierwszym wieczorze wolałem w pobliskim markecie kupić piwko albo wino Sofia w 3 litrowym kartonie takim samym, w jakie u nas pakuje się soki tłoczone z jabłek i wypić sobie spokojnie na balkonie, a nie stać w kolejce do baru. Cen nie pamiętam, ale za wino 3l, 2 piwa 1l i jakieś frykasy dla dziecka zapłaciłem na nasze dwadzieścia kilka złotych. Z hotelu jestem zadowolony, plaża i centrum jak we Władysławowie, tyle że nie pada i morze ciepłe. Nie wiem czy wrócę, natomiast mogę z czystym sumieniem polecić.

Super miejscówka :)

Jak dla mnie , żony i dziecka 7 lat był to udany urlop ...<br />hotel dość duży , bo aż 5 budynków <br />2 duże baseny <br />1 nie za duża restauracja <br />1 restauracja ala carte<br />1 bar przy basenie <br />1 snack bar <br />Jedzenie naprawdę dobre ! po 3-4 mięsa każdy znajdzie coś dla siebie...<br />Duży basen i jeden mniejszy <br />Pokoje czyste...<br />Do morza ok 10 minut drogi ( w prawo w lewo i prosto do morza ) <br />Blisko supermarket <br />Bus z hotelu nad morze jeździł ... <br />w dniu przyjazdu 2 w nocy przywitani zostaliśmy pakietem startowym :D czyli 3 zestawy kolacyjne :)<br />w ostatni dzień wyjazd o 20 normalnie zjedliśmy chodz już nas z listy gości hotelowych ściagnieto :)<br />Warto dać napiwek :) wtedy i po alkoholu cieżko do pokoju pojść :) <br /><br />Ogolnie polecam :)<br /><br />
    Jak dla mnie , żony i dziecka 7 lat był to udany urlop ...
    hotel dość duży , bo aż 5 budynków
    2 duże baseny
    1 nie za duża restauracja
    1 restauracja ala carte
    1 bar przy basenie
    1 snack bar
    Jedzenie naprawdę dobre ! po 3-4 mięsa każdy znajdzie coś dla siebie...
    />Duży basen i jeden mniejszy
    Pokoje czyste...
    Do morza ok 10 minut drogi ( w prawo w lewo i prosto do morza )
    Blisko supermarket
    Bus z hotelu nad morze jeździł ...
    Warto dać napiwek :) wtedy i po alkoholu cieżko do pokoju pojść :)

Ogolnie polecam :)

• 4.7
    ( lipiec 2017 )

Dobre warunki, niezłe jedzenie, miła i pomocna obsługa. No i czysto.

Polecamy szczególnie dla rodzin z dziećmi. Dużo miejsca do zabaw. Warto powiedzieć, że było bardzo czysto, zarówno w hotelu jak i wokół niego.
    ( lipiec 2017 )

Hotel dla rodzin z dziećmi

Hotel -> miło nas zaskoczył. Zdjęcia zamieszczone na stronie nie pokazują nawet 30% tego obiektu. Kompleks jest bardzo duży - są w nim budynki Tasris 1,2,3 oraz zupełnie nowe Tarsis Nova A i B. Całość otoczona płotem. Dużo alejek pełnych roślin. Plac zabaw dla dzieci. Sporo ławeczek, hamaków, leżaków. Pośród budynków dwa baseny (ze słoną wodą) i małe fontanny. Mieliśmy okazję nocować w Nova A. Obiekt z 2016/2017 roku. Wszystko nowe, pachnące, nie zniszczone. Wyposażenie pokoi na dobrym poziomie. Jechaliśmy rodzina 5-osobową. Dwa pokoje połączone dużym salonem z aneksem kuchennym, w nim lodówka, zlew, szklanki. Nowe meble, czysta pościel, komplety ręczników (zmieniano je nam kilka razy w ciągu całego pobytu).<br />Na terenie ośrodka monitoring. Często widzieliśmy przechadzającą się po ogrodach ochronę. <br />Jedzenie -> niezłe. Spory wybór. Dużo owoców, ciast. Nie zachwycili daniami mięsnymi. Ryby w ciągu tygodnia były tylko raz. Pomiędzy posiłkami dużą popularnością cieszył się bar przy basenie w którym non stop smażono gofry. <br />W ofercie oznaczono "super all inclusive" - nie wiem na czym to miało polegać.<br />Drinki -> okropne. Bar reklamował się mohito, sunny beach i innymi fikuśnymi drinkami ale to co podawali - pomijając oczywiście śladową ilość alkoholu - to mieszankę sztucznych przesłodzonych kolorowych soków. <br />Lokalizacja hotelu -> jak dla mnie idealna. Do plaży 10 minut spacerem. Miejsce z dala od całonocnych dyskotek i hałasu. Znajomi z hotelu przy plaży (z widokiem na morze) nie przespali ani jednej nocy z powodu nieustającego hałasu :) W pobliżu hotelu biegnie jedna z głównych dróg przelotowych więc słychać w nocy przejeżdżające auta - ale nie jest to szczególnie uciążliwe.<br />Dobra komunikacja. Wzdłuż całego Słonecznego Brzegu kursują autobusy komunikacji miejskiej. Poza tym można przejechać się bryczką lub elektryczną kolejką (ta ostatnia nam się najbardziej podobała). Wszędzie dużo sklepów.<br />Plaża w pobliżu hotelu- ok. Korzystaliśmy z "free zone" stref bezpłatnych. Za leżaki i parasol na plaży trzeba słono płacić.<br />Pierwsze wizyty na plaży rozczarowały mnie - wiało od morza - woda była koszmarnie brudna, pływały plastikowe kubki, opakowania, papiery. W kolejnych dniach wiatr się zmienił i śmieci zniknęły. Woda ciepła, piasek, meduz praktycznie brak.<br />W hotelu animacje - trochę na siłę. Zajęcia dla dzieci 5-7 lat. Córka 11 letnia - nie znalazła dla siebie nic ciekawego. <br />Totalna porażka to kolacja "a-la-carte". Bardzo niesympatyczny kelner. Zapytał czy jesteśmy z Polski-karty menu nie pokazał. Ang znamy ale dogadać się nie mogliśmy. Nie wiedzieliśmy co zamawiamy w zasadzie. Wybór był następujący : ryba czy ser? sałatka "szopska" (tradycyjna bułgarska) czy włoska? fisz, świnina czy kurczak? <br />Kelner posługiwał się językową mieszanką ang-bułgarską. W efekcie dzieci dostały śledzie w occie z sałatą. Odnieśliśmy wrażenie że bardziej starają się przy klientach z zasobnym portfelem z Niemiec czy Anglii.<br />Poza tym drobnym incydentem cały pobyt oceniam bardzo dobrze. <br />
    W ofercie oznaczono "super all inclusive" - nie wiem na czym to miało polegać.
    Poza tym drobnym incydentem cały pobyt oceniam bardzo dobrze.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
3 020
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
19:45 - Katowice
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...