• Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Brak wymogu posiadania wizy.
  • Brak wymaganej minimalnej ważności paszportu.
  • Szczepienia nie są wymagane.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Regina

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Długa piaszczysta plaża 50 m Hotel w pięknym ogrodzie Odpowiedni dla rodzin z dziećmi

Więcej o hotelu

od 685 za os.

Położony w centrum Słonecznego Brzegu hotel Regina zapewnia wszystko, co miasto ma do zaoferowania na wyciągnięcie ręki. Dzięki bogatemu wyposażeniu goście hotelu spędzą komfortowy pobyt. Udogodnienia takie jak całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu, transfer lotniskowy, sala konferencyjna, pokój rodzinny są do Twojej dyspozycji. Większość pokoi gościnnych wyposażona jest we wszystkie udogodnienia potrzebne do dobrego snu, w tym klimatyzację, usługę budzenia, mini bar, balkon, telewizję kablową. Zrób sobie przerwę od długiego dnia i skorzystaj z centrum fitness, sauny, basenu zewnętrznego, masażu, placu zabaw dla dzieci. Bez względu na powód Twojej wizyty w Słonecznym Brzegu, Regina Hotel sprawi, że poczujesz się jak w domu.

Lokalizacja:

- Masaże

Opcje płatności:
- Karta bankowa Maestro
Im zentral in Sonnenstrand gelegenen Regina Hotel finden Sie alles was die Stadt zu bieten hat direkt vor der Tür. Dank einer breiten Palette an Einrichtungen, werden Gäste des Hotels einen komfortablen Aufenthalt verbringen. Einrichtungen wie 24-Stunden Rezeption, Gepäckaufbewahrung, Flughafentransfer, Veranstaltungsraum, Familienzimmer stehen Ihnen zur Verfügung. Die meisten Gästezimmer sind mit allen Annehmlichkeiten ausgestattet, die man für einen guten Schlaf benötigt, einschließlich Klimaanlage, Weckdienst, Minibar, Balkon, Kabelfernsehen. Gönnen Sie sich nach einem anstrengenden Tag eine Pause und nutzen Sie Fitnesscenter, Sauna, Schwimmbad (außen), Massage, Kinderspielplatz. Was auch immer der Grund für Ihren Besuch in Sonnenstrand ist, im Regina Hotel fühlen Sie sich gleich wie zu Hause.

Lage:

- Terrasse
- Klimaanlage
- Wäscheservice
- Parkplatz (gegen Gebühr)
- Sonnenschirm: am Pool

Zahlungsmöglichkeiten:
- Bankkarte Maestro

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Bar Bar tak

Poniżej średniej (Na podstawie 11 opinii)

164. najwyższa ocena z 659 hoteli w Słoneczny Brzeg

Zdenka M.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 1.8. - 11.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Pokój jest w porządku za tę cenę

Katastrofa, nigdy więcej, miałem straszne problemy żołądkowe

Podkład

Brak opcji cienia

Pavlína

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.8. - 10.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Zdenka M.

Pokój jest w porządku za tę cenę

Katastrofa, nigdy więcej, miałem straszne problemy żołądkowe

Podkład

Brak opcji cienia

Pavlína

Alena N.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 20.6. - 30.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Noclegi fatalne, w załączniku przesyłam zdjęcia, ale nie wszystko. Najpierw płynęła toaleta, potem umywalka. Dodatkowe łóżko było zepsute. Niestabilna noga. Poza tym wszędzie jest brud. Gdybym miał środki czystości, sam bym się umył. Pościel i ręczniki zmienialiśmy tylko raz na całe 10 dni. Nawet po nagłym wypadku. W pierwszych dniach nawet dla nas nie sprzątali. Dopiero później, gdy więcej osób zaczęło narzekać. Również inne pokoje.

Jedzenie nie było złe. Ale dieta była monotonna i musieliśmy polować, żeby dostać to, czego chcieliśmy. Logistyka podawania posiłków była nie do opanowania. Ponownie, za cenę wakacji i 3-gwiazdkowy hotel spodziewałem się czegoś innego. All inclusive to także nic więcej.

Wytrwałość klienta się opłaca :) Ale kiedy młoda dama idzie poprosić o lody, a mężczyzna bez słowa odwraca się do niej plecami i wychodzi....nie wiem co powiedzieć. Zdjęcia hotelu w Internecie wcale nie są tożsame z rzeczywistością.

Dostęp do plaży był w porządku, a plaża była czysta. Nie był urządzony jak w sąsiednich hotelach, ale to było najmniejsze z naszych wakacji :)

Timea Kováčová

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 1.8. - 7.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Jedna katastrofa, nic wg zdjęć jakie mieliście na CK niestety bardzo się zawiedliśmy i już nigdy nie pojedziemy do tego hotelu, wszędzie brud, łazienka nie umyta, pleśń, toaleta, osobiście musiałem czyścić zaraz po przyjeździe niesamowity smród i zatęchłość w pokoju, zaschnięte smarki na ścianach! Pajęczyny na ścianach, kiedy poprosiłem sprzątaczkę, żeby to schowała, odwróciła się i więcej nie przyszła, nikt nam nie zmieniał ręczników, a pod koniec jeden był brudny, zostawili go nam, kiedy się wymeldowywałem w recepcji, więc oczywiście nic nie było wtedy zrobione. . .

Brak mi słów, kolejne wielkie rozczarowanie, niesamowicie pikantne i niesmaczne to co zostało w poniedziałek, następnego dnia mieliśmy to samo, nic więcej oprócz kurczaka z klopsikami i puree i oczywiście nie jadłem frytek i spaghetti, to było nasze menu każdego dnia bez zmian we wtorek zjadłem ryż z goździków na obiad następnego dnia miałem go w zupie na obiad....

Wifi trzeba było opłacić w dokumentach z zamówienia hotelowego, było za darmo, parking też płatny, przynajmniej jeśli można było powiedzieć, że byliśmy na parkingu, czekaliśmy, aż ktoś uderzy w nasz samochód Alkohol i tak- drinki zwane mieszanymi nie są rzeczywistością chciałem mochito dał mi kolorowy likier i napoje gazowane, to nie są drinki.Co do basenu, czekałem na moment, kiedy skończę drapać się po piętach, kafelki w basenie są zepsuty, brud jest wszędzie, basen jest pochmurny, kiedy zobaczyłem, jak basen został oczyszczony w ciągu tego 1 tygodnia, dzieci zjadły jedzenie w basenie, a także wyczyściły w nim kubki, brakowało mi słów

Piękny, mój Boże, pełen meduz w miejscu, gdzie ścieżka z hotelu na plażę była zarośnięta glonami, trzeba było jechać dalej, nikogo to nie obchodziło

Denisa Prílepková

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.7. - 29.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

W pokoju sprzęt jest starszy, ale nadal czysty. Pościel i ręczniki zmieniane są raz w tygodniu. Mieliśmy pokój zgodny z opisem z widokiem na morze, ale zamiast pięknego widoku wieczór umiliły nam karuzele i głośna muzyka do północy.

Dieta mogłaby być bardziej urozmaicona, jedzenie codziennie to samo. Na deser budyń i słodkie ciastka. Najgorsza była higiena w jadalni. Spinave obrusy na stołach i talerzach, tłuste sztućce. Woleliśmy jeść na zewnątrz na drewnianych ławach, które trzeba było najpierw zagęścić. Codziennie ostrzegaliśmy personel o złej higienie. Skontaktowaliśmy się z delegatką, która powiedziała, że zadzwoni do właściciela hotelu. Nawet jeśli zadzwoniła, lekarstwo nie zostało odebrane.

Opisane powyżej.

Plaża znajdowała się około 50 m od hotelu, co było bardzo dobre i zgodne z opisem. Istniała możliwość leżaka z parasolem za opłatą. Piaszczysta plaża była zabarwiona niedopałkami papierosów, a morze wyrzucało na brzeg rozmaite trawy.