Atuty oferty

Opis hotelu

KATEGORIA:

3*

REGION:

Burgas

OPIS:

Położony w zachodniej części nadmorskiego kurortu Słoneczny Brzeg trzygwiazdkowy hotel Ivana Palace to miejsce idealne dla par oraz grupy przyjaciół pragnących wypocząć nad hotelowym basenem lub plażując nad turkusowym morzem a wieczorem miło spędzić czas na zakupach lub skosztować bułgarskich specjałów w pobliskich restauracjach oraz barach.

lokalizacja:

2 km od Słonecznego Brzegu, 6 km od Nessebaru, 30 km od lotniska w Burgas-BOJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 11500 m2.

kategoria organizatora:

3*

kategoria lokalna:

3*

Data otwarcia:

2004 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (bezpłatna), basen odkryty, parking (bezpłatny).

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w hotelu płatne

plaża:

300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- Standard Family Room dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- Twin Superior Room dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

Wyżywienie:

- restauracja główna, bar

śniadanie:

- śniadanie (07:30-10:00)

śniadanie i obiadokolacja:

- śniadanie (07:30-10:00), kolacja (18:30-21:00)

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

płatne:

- siłownia
- centrum SPA
- sauna
- salon piękności

dodatkowe informacje:

Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:Każdy członek personelu musi ściśle przestrzegać podstawowych środków ochronnych przeciwko COVID-19 zalecanych przez WHO, takich jak higiena rąk, dystans fizyczny, unikać dotykania oczu, nosa i ust, zachować higienę dróg oddechowych oraz przestrzegać wskazówek, aby pozostać w domu i zasięgnąć porady lekarza jeśli mają objawy zgodne z chorobą.Pracownicy recepcji są przeszkoleni w temacie COVID-19, aby mogli bezpiecznie wykonywać powierzone im zadania i zapobiegać możliwemu rozprzestrzenianiu się COVID-19 w hotelu. W recepcji znajdują się: bakteryjny środek dezynfekujący / ściereczki do czyszczenia powierzchni, jednorazowe maseczki, rękawiczki, fartuch ochronny, worek na odpady.Dezynfekcja wody: konieczne jest utrzymanie stężenia środka dezynfekującego w wodzie przeznaczonej do spożycia oraz w basenach lub Spa w granicach zalecanych zgodnie z międzynarodowymi normami i standardami, najlepiej w górnych granicach tego zakresu.Klimatyzacja: sprawdzone zostanie prawidłowe działanie urządzeń wentylacyjnych, wymiany powietrza i osuszania zadaszonych basenów.Dozowniki: regularne kontrole będą przeprowadzane w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania dozowników mydła i roztworów dezynfekujących, suszarek do rąk. Instalowanie jednostek do dozowania żelu dezynfekującego w różnych częściach hotelu, w tym w publicznych toaletach używanych przez Gości i personel oraz w innych miejscach (np. wejście do restauracji i barów).Restauracja i bary: personel restauracji i barów będzie przestrzegał higieny osobistej (częste regularne mycie rąk, higiena kaszlu) tak ściśle, jak to możliwe. Podczas wchodzenia i wychodzenia z restauracji zostanie wyświetlony monit o dezynfekcję rąk żelem dezynfekującym, najlepiej znajdującym się przy wejściu.Bufet i napoje: w formie bufetu Goście unikają kontaktu z żywnością. W razie potrzeby częściej wymieniane są szczypce, zawsze pozostawiając te przedmioty w osobnych pojemnikach. Po każdym serwisie czyszczone są i zdezynfekowane powierzchnie bufetów.Ekspresy do kawy, napoje gazowane i inne, w szczególności części mające większy kontakt z rękami użytkowników, będą czyszczone i dezynfekowane przynajmniej po każdej usłudze, a częściej, jeśli to konieczne.Mycie naczyń i sztućców: wszystkie naczynia, sztućce i wyroby szklane będą myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń, w tym przedmioty, które nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z rękami Gości lub personelu.Ustawienia stołów: oile to możliwe, zaleca się, aby maksymalnie 10 osób na 10 metrów kwadratowych. Stoły są ustawione w taki sposób, aby odległość od oparcia jednego krzesła do oparcia drugiego krzesła była większa niż 1 m od siebie, a Goście znajdowali się od siebie w odległości co najmniej 1 m.Czyszczenie i dezynfekcja: szczególna uwaga zostanie poświęcona zastosowaniu środków czyszczących i dezynfekujących we wspólnych obszarach (toalety, korytarze, windy itp.) w stosunku do często dotykanych przedmiotów, takich jak uchwyty, przyciski windy, poręcze, przełączniki, klamki itp. Wszystkie pokoje i pomieszczenia ogólnodostępne będą wentylowane codziennie.Dostępność materiałów: personel sprzątający jest przeszkolony w zakresie używania i wyposażenia w środki ochrony indywidualnej: - rękawiczki - fartuchy jednorazowe - zamknięte buty - osłona twarzy. Posiada dostęp do środków dezynfekujących i innych materiałów eksploatacyjnych.Opcjonalne programy sprzątania: wszystkie informacje, w których Goście mogą dobrowolnie zrezygnować z usług sprzątania, zostaną zawieszone w służbie maksymalizacji zdrowia i bezpieczeństwa personelu hotelowego i Gości.Jeśli u Gościa lub personelu wystąpią objawy ostrej infekcji dróg oddechowych, natychmiast zostaną podjęte wysiłki w celu zminimalizowania kontaktu chorej osoby ze wszystkimi Gośćmi i personelem hotelu.Przypadek pracownika dotkniętego problememJeśli członek personelu zgłosi objawy oddechowe, pracownik natychmiast przerwie pracę i zwróci się o pomoc medyczną. Personel pozostanie izolowany w odpowiednim pokoju podczas powiadamiania służb medycznych. Personel, który zgłosi z domu, że jest chory z objawami ze strony układu oddechowego, zostanie poproszony o pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem.Przypadek chorego GościaJeśli osoba dotknięta chorobą jest Gościem hotelu Ivana Palace, dalszy pobyt chorego w hotelu nie jest zalecany. Osoba będzie tymczasowo izolowana w pokoju do czasu interwencji lokalnych organów ochrony zdrowia. Żadni Goście nie będą mogli wejść do pokoju zajmowanego przez dotkniętego Gościa.Jeśli nie ma innej opcji, jak tylko zajdzie podejrzenie o COVID-19, z łagodnymi objawami, rozważona zostanie izolacja w pokoju. Wizyty lekarskie będą odbywać się w pokoju chorego, gdy tylko będzie to możliwe, unikając konieczności udawania się do gabinetu lekarskiego. Chory Gość podejrzany o COVID-19 pozostanie w indywidualnym pokoju, z wyjątkiem dzieci lub osób wymagających opieki. Chory nie będzie przyjmował Gości, a jeśli tak, wizyty będą ograniczone do tego, co jest absolutnie konieczne. Gość otrzyma jedzenie w pokoju. Chorzy nie będą dzielić łazienki z innymi osobami, nie będą też dzielić ze swoimi opiekunami ręczników, koców ani innego rodzaju odzieży.

Aktualizacja opisu:

26.06.2020 17:14

usługi dostępne w hotelu:

SPA
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Parking

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Blisko centrum Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.4

Ocena klientów
na podstawie 41 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,4
Posiłki
3,7
Basen
4,7
Czystość
4,6
Obsługa
4,6
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Było super👌

    Hotel zaskoczył pozytywnie,<br />Bardzo czysto, duży przestronny pokój. Miła obsługa. Codziennie sprzątane pokoje, raz na trzy dni zmieniana pościel. <br />Bardzo obfite i smaczne śniadania.<br />Basen bardzo czysty i z ciepłą woda. <br />Rezydentka obecna codziennie - sympatyczna i chętna do udzielania informacji.<br />Obsługa TUI bez zastrzeżeń<br />Lot bez opóźnień <br />Wszystko sprawnie przebiegało.<br />Polecam wakacje z TUI <br />I oczywiście w Ivana Palace 👍👍😊😊😊😊
    Hotel zaskoczył pozytywnie,
    Bardzo czysto, duży przestronny pokój. Miła obsługa. Codziennie sprzątane pokoje, raz na trzy dni zmieniana pościel.
    Bardzo obfite i smaczne śniadania.
    Basen bardzo czysty i z ciepłą woda.
    Rezydentka obecna codziennie - sympatyczna i chętna do udzielania
    informacji.
    Obsługa TUI bez zastrzeżeń
    Lot bez opóźnień
    Wszystko sprawnie przebiegało.
    Polecam wakacje z TUI
    I oczywiście w Ivana Palace 👍👍😊😊😊😊
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Godne polecenia miejsce

    Oceniam swój pobyt w Ivana Palace w Słonecznym Brzegu jako udany. Hotel nowy, wybudowany dzięki środkom unijnym. Jest obiektem dobrze utrzymanym,tylko woda w hotelowym basenie b. zimna, w pokojach brak czajnika elektrycznego, a np. chcąc napić się herbaty po kolacji trzeba było ją kupić w hotelowym barze(2lv.). Opieka hotelowa dobra, pomocna obsługa w recepcji. Zadbanie o czystość w pokoju wzorowa. Usytuowanie obiektu bardzo korzystne, bo okolica spokojna, a do centrum rozrywkowego trzeba się zwyczajnie wybrać spacerkiem. Do plaży niedaleko. Można bardzo aktywnie spędzać czas maszerując brzegiem morza zarówno na południe do pobliskiego Neseberu, jak i w drugą stronę zatoki nad którą umiejscowiony jest sam kurort. Jedzenie przyzwoite, chyba nikt nie powinien narzekać, chociaż nieco monotonne. Brakowało owoców z których słynie Bułgaria np. brzoskwiń czy winogron, za to smakował wspaniały arbuz i melon. Jednym słowem miejsce godne polecenia na nadmorski wypoczynek.<br /> <br />
    Oceniam swój pobyt w Ivana Palace w Słonecznym Brzegu jako udany. Hotel nowy, wybudowany dzięki środkom unijnym. Jest obiektem dobrze utrzymanym,tylko woda w hotelowym basenie b. zimna, w pokojach brak czajnika elektrycznego, a np. chcąc napić się herbaty po kolacji trzeba było ją kupić w hotelowym barze(2lv.).
    Opieka hotelowa dobra, pomocna obsługa w recepcji. Zadbanie o czystość w pokoju wzorowa. Usytuowanie obiektu bardzo korzystne, bo okolica spokojna, a do centrum rozrywkowego trzeba się zwyczajnie wybrać spacerkiem. Do plaży niedaleko. Można bardzo aktywnie spędzać czas maszerując brzegiem morza zarówno na południe do pobliskiego Neseberu, jak i w drugą stronę zatoki nad którą umiejscowiony jest sam kurort. Jedzenie przyzwoite, chyba nikt nie powinien narzekać, chociaż nieco monotonne. Brakowało owoców z których słynie Bułgaria np. brzoskwiń czy winogron, za to smakował wspaniały arbuz i melon. Jednym słowem miejsce godne polecenia na nadmorski wypoczynek.

  • 4.3
    wrzesień 2019

    Stosunek jakości do ceny - bardzo dobrze!

    Sam hotel bardzo ok, przyzwoity basen (zimna woda ale to poczatek września i podobno w Bułgarii taka temperatura wody w basenie to standard), sam hotel całkiem przyzwoity, pokoje rodem z PRL z mebloscianką w salonie ale przestronne, w wersji dla 2doroslych+niemowlak dostaliśmy salon z aneksem kuchennym i oddzielna sypialnia, duży metraż, wanna. Nie ma luksusow ale czysto i wygodnie. Śniadania ok, duży wybór, bez szaleństw. Panie codziennie sprzątają. Sam hotel całkiem blisko promenady, choć na uboczu. Wydaje mi się że za tą cenę którą upolowalismy naprawdę było w porządku. W Bułgarii jak ktoś szuka luksusu to raczej tylko dwa 5* hotele mogą to zapewnić, trzeba się przygotować że tam czas zatrzymał się 30lat temu ;) bardzo dużo turystów z Anglii i Niemiec w przewadze emerytów- ale to nie znaczy że nie prowadzą oni nocnego życia, wręcz przeciwnie! Ale absolutnie nie zaklocali nam ciszy z niemowlakiem na pokładzie.
    Sam hotel bardzo ok, przyzwoity basen (zimna woda ale to poczatek września i podobno w Bułgarii taka temperatura wody w basenie to standard), sam hotel całkiem przyzwoity, pokoje rodem z PRL z mebloscianką w salonie ale przestronne, w wersji dla 2doroslych+niemowlak dostaliśmy salon z aneksem kuchennym
    i oddzielna sypialnia, duży metraż, wanna. Nie ma luksusow ale czysto i wygodnie. Śniadania ok, duży wybór, bez szaleństw. Panie codziennie sprzątają. Sam hotel całkiem blisko promenady, choć na uboczu. Wydaje mi się że za tą cenę którą upolowalismy naprawdę było w porządku. W Bułgarii jak ktoś szuka luksusu to raczej tylko dwa 5* hotele mogą to zapewnić, trzeba się przygotować że tam czas zatrzymał się 30lat temu ;) bardzo dużo turystów z Anglii i Niemiec w przewadze emerytów- ale to nie znaczy że nie prowadzą oni nocnego życia, wręcz przeciwnie! Ale absolutnie nie zaklocali nam ciszy z niemowlakiem na pokładzie.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Bardzo nam się podobało i na pewno wrócimy. Polecamy

    Oferta zgodna z opisem.<br />Śniadania obfite - duży wybór<br />Obsługa miła , sympatyczna <br />Bardzo czysto<br />Super basen.<br />Wszędzie blisko
    Oferta zgodna z opisem.
    Śniadania obfite - duży wybór
    Obsługa miła , sympatyczna
    Bardzo czysto
    Super basen.
    Wszędzie blisko
  • 4.5
    sierpień 2019

    Bardzo fajny, cichy hotel.

    Pokoje przestronne, czyste. W TV 35 programów (bułgarskie, niemieckie, rosyjskie, bez polskich). Śniadania faktycznie średnie, ale można spokojnie wybrać coś fajnego. W lobby barze i barze przy basenach fantastyczne drinki i kawa. W hotelu sklep, siłownia, fryzjer. Do plaży 10-15 minut.W pokojach lodówki i w każdym pokoju balkon. Cztery windy sprawnie rozwożą po pięciu piętrach. Bardzo sprawna klimatyzacja w pokojach i dobre wi-fi. Doskonała i miła obsługa personelu hotelowego. Urlop bardzo udany.
    Pokoje przestronne, czyste. W TV 35 programów (bułgarskie, niemieckie, rosyjskie, bez polskich). Śniadania faktycznie średnie, ale można spokojnie wybrać coś fajnego. W lobby barze i barze przy basenach fantastyczne drinki i kawa. W hotelu sklep, siłownia, fryzjer. Do plaży 10-15 minut.W pokojach lodówki
    i w każdym pokoju balkon. Cztery windy sprawnie rozwożą po pięciu piętrach. Bardzo sprawna klimatyzacja w pokojach i dobre wi-fi. Doskonała i miła obsługa personelu hotelowego. Urlop bardzo udany.
  • 4.7
    sierpień 2019

    Urlop 2019

    Hotel położony niedaleko centrum aczkolwiek w cichej i spokojnej okolicy,w pobliżu dużo restauracji (tanich i z wyjątkowo smacznym jedzeniem),obsługa bardzo miła w barze hotelowym,przemiły personel sprzątający. Ogólnie rzecz biorąc nie ma się do czego przyczepić,hotel godny polecenia
    Hotel położony niedaleko centrum aczkolwiek w cichej i spokojnej okolicy,w pobliżu dużo restauracji (tanich i z wyjątkowo smacznym jedzeniem),obsługa bardzo miła w barze hotelowym,przemiły personel sprzątający. Ogólnie rzecz biorąc nie ma się do czego przyczepić,hotel godny polecenia
  • 4.8
    sierpień 2019

    Bardzo dobry hotel z miłą obsługą.

    Bardzo dobry hotel z miłą obsługą.
    Bardzo dobry hotel z miłą obsługą.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 339 zł/os.
Kod oferty: 15092020WEZY1352
wt. 15.09.2020
7 dni
Katowice
BB - Śniadania
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
wt. 15.09.2020 , godz. 06:20
Katowice
Enter Air
wt. 15.09.2020 , godz. 09:15
Bourgas
Powrót:
wt. 22.09.2020 , godz. 10:15
Bourgas
Enter Air
wt. 22.09.2020 , godz. 11:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Ivana Palace

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
wt. 15.09.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
2 679
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
wt. 15.09.2020
7 dni
Katowice
BB - Śniadania
Coral Travel
Twin Superior Room (Balcony) (52473) 2 679
Standard FamilyRoom (Balcony) (81602) 2 679