Atuty oferty
Bezpłatna zmiana rezerwacji

Bezpłatna zmiana rezerwacji

dowiedz się więcej
Gwarancja najniższej ceny

Gwarancja najniższej ceny

Zaliczka 15% - dopłata do 30 dni przed wyjazdem

Niska zaliczka - tylko 15%

Opis hotelu

KATEGORIA:

3*

REGION:

Burgas

OPIS:

Położony w zachodniej części nadmorskiego kurortu Słoneczny Brzeg trzygwiazdkowy hotel Ivana Palace to miejsce idealne dla par oraz grupy przyjaci?ł pragnących wypocząć nad hotelowym basenem lub plażując nad turkusowym morzem a wieczorem miło spędzić czas na zakupach lub skosztować bułgarskich specjał?w w pobliskich restauracjach oraz barach.

kategoria organizatora:

3*

kategoria lokalna:

3*

Data otwarcia:

2004 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (bezpłatna), basen odkryty, parking (bezpłatny).

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
pokoje rodzinne standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon ,
pokoje twin superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
WYŻYWIENIE
restauracja gł?wna, bar

śniadanie:

śniadanie (07:30-10:00)

śniadanie i obiadokolacja:

śniadanie (07:30-10:00), kolacja (18:30-21:00)

z myślą o dzieciach:

brodzik, krzesełka dla dzieci w restauracji, ł?żeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zam?wienie przed przyjazdem)

płatne:

siłownia, centrum SPA, sauna, salon piękności

dodatkowe informacje:

Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:
Każdy członek personelu musi ściśle przestrzegać podstawowych środk?w ochronnych przeciwko COVID-19 zalecanych przez WHO, takich jak higiena rąk, dystans fizyczny, unikać dotykania oczu, nosa i ust, zachować higienę dr?g oddechowych oraz przestrzegać wskaz?wek, aby pozostać w domu i zasięgnąć porady lekarza jeśli mają objawy zgodne z chorobą.Pracownicy recepcji są przeszkoleni w temacie COVID-19, aby mogli bezpiecznie wykonywać powierzone im zadania i zapobiegać możliwemu rozprzestrzenianiu się COVID-19 w hotelu. W recepcji znajdują się: bakteryjny środek dezynfekujący / ściereczki do czyszczenia powierzchni, jednorazowe maseczki, rękawiczki, fartuch ochronny, worek na odpady. Plac zabaw nieczynny z powodu pandemii covid19
Goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu. W hotelu jest możliwość zakupu maseczek
W hotelu znajduje się pok?j/strefa/miejsce izolacji dla Gości
Pokoje są sprzątane codziennie. W pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło, itp.
Usługa Room Service jest dostępna na życzenie
Maksymalne obłożenie na plaży wynosi: 1 m2 - 1 Gość
Nie ma wydzielonej strefy dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie
Na leżakach są materace. Leżaki są dezynfekowane po każdym użyciu
Centrum SPA jest czynne. Układ leżak?w i stolik?w w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego
Siłownia w hotelu jest nieczynna
Dezynfekcja wody: konieczne jest utrzymanie stężenia środka dezynfekującego w wodzie przeznaczonej do spożycia oraz w basenach lub Spa w granicach zalecanych zgodnie z międzynarodowymi normami i standardami, najlepiej w g?rnych granicach tego zakresu.Klimatyzacja: sprawdzone zostanie prawidłowe działanie urządzeń wentylacyjnych, wymiany powietrza i osuszania zadaszonych basen?w.Dozowniki: regularne kontrole będą przeprowadzane w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania dozownik?w mydła i roztwor?w dezynfekujących, suszarek do rąk. Instalowanie jednostek do dozowania żelu dezynfekującego w r?żnych częściach hotelu, w tym w publicznych toaletach używanych przez Gości i personel oraz w innych miejscach (np. wejście do restauracji i bar?w).Restauracja i bary: personel restauracji i bar?w będzie przestrzegał higieny osobistej (częste regularne mycie rąk, higiena kaszlu) tak ściśle, jak to możliwe. Podczas wchodzenia i wychodzenia z restauracji zostanie wyświetlony monit o dezynfekcji rąk żelem odkażającym, najlepiej znajdującym się przy wejściu. Posiłki będą serwowane przez obsługę kelnerską, układ stolik?w w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznegoBufet i napoje: w formie bufetu Goście unikają kontaktu z żywnością. W razie potrzeby częściej wymieniane są szczypce, zawsze pozostawiając te przedmioty w osobnych pojemnikach. Po każdym serwisie czyszczone są i zdezynfekowane powierzchnie bufet?w.Ekspresy do kawy, napoje gazowane i inne, w szczeg?lności części mające większy kontakt z rękami użytkownik?w, będą czyszczone i dezynfekowane przynajmniej po każdej usłudze, a częściej, jeśli to konieczne.Mycie naczyń i sztućc?w: wszystkie naczynia, sztućce i wyroby szklane będą myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń, w tym przedmioty, kt?re nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z rękami Gości lub personelu.Ustawienia stoł?w: o ile to możliwe, zaleca się, aby maksymalnie 10 os?b na 10 metr?w kwadratowych. Stoły są ustawione w taki spos?b, aby odległość od oparcia jednego krzesła do oparcia drugiego krzesła była większa niż 1 m od siebie, a Goście znajdowali się od siebie w odległości co najmniej 1 m.Czyszczenie i dezynfekcja: szczeg?lna uwaga zostanie poświęcona zastosowaniu środk?w czyszczących i dezynfekujących we wsp?lnych obszarach (toalety, korytarze, windy itp.) w stosunku do często dotykanych przedmiot?w, takich jak uchwyty, przyciski windy, poręcze, przełączniki, klamki itp. Wszystkie pokoje i pomieszczenia og?lnodostępne będą wentylowane codziennie.Dostępność materiał?w: personel sprzątający jest przeszkolony w zakresie używania i wyposażenia w środki ochrony indywidualnej: - rękawiczki - fartuchy jednorazowe - zamknięte buty - osłona twarzy. Posiada dostęp do środk?w dezynfekujących i innych materiał?w eksploatacyjnych.Opcjonalne programy sprzątania: wszystkie informacje, w kt?rych Goście mogą dobrowolnie zrezygnować z usług sprzątania, zostaną zawieszone w służbie maksymalizacji zdrowia i bezpieczeństwa personelu hotelowego i Gości.Jeśli u Gościa lub personelu wystąpią objawy ostrej infekcji dr?g oddechowych, natychmiast zostaną podjęte wysiłki w celu zminimalizowania kontaktu chorej osoby ze wszystkimi Gośćmi i personelem hotelu.Przypadek pracownika dotkniętego problememJeśli członek personelu zgłosi objawy oddechowe, pracownik natychmiast przerwie pracę i zwr?ci się o pomoc medyczną. Personel pozostanie izolowany w odpowiednim pokoju podczas powiadamiania służb medycznych. Personel, kt?ry zgłosi z domu, że jest chory z objawami ze strony układu oddechowego, zostanie poproszony o pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem.Przypadek chorego GościaJeśli osoba dotknięta chorobą jest Gościem hotelu Ivana Palace, dalszy pobyt chorego w hotelu nie jest zalecany. Osoba będzie tymczasowo izolowana w pokoju do czasu interwencji lokalnych organ?w ochrony zdrowia. Powiadomiona zostaje plac?wka medyczna i biuro podr?ży. Żadni Goście nie będą mogli wejść do pokoju zajmowanego przez dotkniętego Gościa.Jeśli nie ma innej opcji, jak tylko zajdzie podejrzenie o COVID-19, z łagodnymi objawami, rozważona zostanie izolacja w pokoju. Wizyty lekarskie będą odbywać się w pokoju chorego, gdy tylko będzie to możliwe, unikając konieczności udawania się do gabinetu lekarskiego. Chory Gość podejrzany o COVID-19 pozostanie w indywidualnym pokoju, z wyjątkiem dzieci lub os?b wymagających opieki. Chory nie będzie przyjmował Gości, a jeśli tak, wizyty będą ograniczone do tego, co jest absolutnie konieczne. Gość otrzyma jedzenie w pokoju. Chorzy nie będą dzielić łazienki z innymi osobami, nie będą też dzielić ze swoimi opiekunami ręcznik?w, koc?w ani innego rodzaju odzieży.

Aktualizacja opisu:

25.08.2020 10:06

usługi dostępne w hotelu:

SPA
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Parking

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Blisko centrum Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.3

Ocena klientów
na podstawie 43 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,4
Posiłki
3,6
Basen
4,7
Czystość
4,5
Obsługa
4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 3.7
    wrzesień 2020

    Nie warto

    Polecam bez wyżywienia lub jako wczasy odchudzające. Jak ktoś chciałby dobrze zjeść to na pewno nie tu. Wszystko zimne, niesmaczne, paskudne ohyda
    Polecam bez wyżywienia lub jako wczasy odchudzające. Jak ktoś chciałby dobrze zjeść to na pewno nie tu. Wszystko zimne, niesmaczne, paskudne ohyda
  • 3.3
    wrzesień 2020

    Paskudne jedzenie

    Jeśli wczasy kojarzą się Wam z dobrym jedzeniem to nie ten adres. Nie byłam jeszcze nigdy na wczasach z tak fatalnym wyżywieniem a wiem ile zapłaciłam i nie mam wygórowanych oczekiwań. Wyżywienie tu to kpina wszystko zimne, słone, paskudne, na stołówce brudno i brakuje naczyń. Szklanek, misek, sztućców. Śniadanie to pompowany chleb najtańszy z margaryną (masła tu nie ma) płatki do mleka słodkie ulepy, sałatki to co nie zeszło na obiadokolacje dnia poprzedniego. Wędliny typu nasza najpodlejsza mortadela. Obiadokolacja maksymalnie późno o 18.30 Nie wiem kto pisał te dobre opinie ? Z owoców twarde śliwy i jabłka na zmianę nic więcej a jest wrzesień i owoców w bród. Klimatyzacja nie działa w pokojach duchota bo mimo że wrzesień to temperatury koło 30 st. Internet nie działa Szkoda nerw. Hotel jest kiepski.
    Jeśli wczasy kojarzą się Wam z dobrym jedzeniem to nie ten adres. Nie byłam jeszcze nigdy na wczasach z tak fatalnym wyżywieniem a wiem ile zapłaciłam i nie mam wygórowanych oczekiwań. Wyżywienie tu to kpina wszystko zimne, słone, paskudne, na stołówce brudno i brakuje naczyń. Szklanek, misek, sztućców.
    Śniadanie to pompowany chleb najtańszy z margaryną (masła tu nie ma) płatki do mleka słodkie ulepy, sałatki to co nie zeszło na obiadokolacje dnia poprzedniego. Wędliny typu nasza najpodlejsza mortadela. Obiadokolacja maksymalnie późno o 18.30 Nie wiem kto pisał te dobre opinie ? Z owoców twarde śliwy i jabłka na zmianę nic więcej a jest wrzesień i owoców w bród. Klimatyzacja nie działa w pokojach duchota bo mimo że wrzesień to temperatury koło 30 st. Internet nie działa Szkoda nerw. Hotel jest kiepski.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Było super👌

    Hotel zaskoczył pozytywnie,<br />Bardzo czysto, duży przestronny pokój. Miła obsługa. Codziennie sprzątane pokoje, raz na trzy dni zmieniana pościel. <br />Bardzo obfite i smaczne śniadania.<br />Basen bardzo czysty i z ciepłą woda. <br />Rezydentka obecna codziennie - sympatyczna i chętna do udzielania informacji.<br />Obsługa TUI bez zastrzeżeń<br />Lot bez opóźnień <br />Wszystko sprawnie przebiegało.<br />Polecam wakacje z TUI <br />I oczywiście w Ivana Palace 👍👍😊😊😊😊
    Hotel zaskoczył pozytywnie,
    Bardzo czysto, duży przestronny pokój. Miła obsługa. Codziennie sprzątane pokoje, raz na trzy dni zmieniana pościel.
    Bardzo obfite i smaczne śniadania.
    Basen bardzo czysty i z ciepłą woda.
    Rezydentka obecna codziennie - sympatyczna i chętna do udzielania
    informacji.
    Obsługa TUI bez zastrzeżeń
    Lot bez opóźnień
    Wszystko sprawnie przebiegało.
    Polecam wakacje z TUI
    I oczywiście w Ivana Palace 👍👍😊😊😊😊
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Godne polecenia miejsce

    Oceniam swój pobyt w Ivana Palace w Słonecznym Brzegu jako udany. Hotel nowy, wybudowany dzięki środkom unijnym. Jest obiektem dobrze utrzymanym,tylko woda w hotelowym basenie b. zimna, w pokojach brak czajnika elektrycznego, a np. chcąc napić się herbaty po kolacji trzeba było ją kupić w hotelowym barze(2lv.). Opieka hotelowa dobra, pomocna obsługa w recepcji. Zadbanie o czystość w pokoju wzorowa. Usytuowanie obiektu bardzo korzystne, bo okolica spokojna, a do centrum rozrywkowego trzeba się zwyczajnie wybrać spacerkiem. Do plaży niedaleko. Można bardzo aktywnie spędzać czas maszerując brzegiem morza zarówno na południe do pobliskiego Neseberu, jak i w drugą stronę zatoki nad którą umiejscowiony jest sam kurort. Jedzenie przyzwoite, chyba nikt nie powinien narzekać, chociaż nieco monotonne. Brakowało owoców z których słynie Bułgaria np. brzoskwiń czy winogron, za to smakował wspaniały arbuz i melon. Jednym słowem miejsce godne polecenia na nadmorski wypoczynek.<br /> <br />
    Oceniam swój pobyt w Ivana Palace w Słonecznym Brzegu jako udany. Hotel nowy, wybudowany dzięki środkom unijnym. Jest obiektem dobrze utrzymanym,tylko woda w hotelowym basenie b. zimna, w pokojach brak czajnika elektrycznego, a np. chcąc napić się herbaty po kolacji trzeba było ją kupić w hotelowym barze(2lv.).
    Opieka hotelowa dobra, pomocna obsługa w recepcji. Zadbanie o czystość w pokoju wzorowa. Usytuowanie obiektu bardzo korzystne, bo okolica spokojna, a do centrum rozrywkowego trzeba się zwyczajnie wybrać spacerkiem. Do plaży niedaleko. Można bardzo aktywnie spędzać czas maszerując brzegiem morza zarówno na południe do pobliskiego Neseberu, jak i w drugą stronę zatoki nad którą umiejscowiony jest sam kurort. Jedzenie przyzwoite, chyba nikt nie powinien narzekać, chociaż nieco monotonne. Brakowało owoców z których słynie Bułgaria np. brzoskwiń czy winogron, za to smakował wspaniały arbuz i melon. Jednym słowem miejsce godne polecenia na nadmorski wypoczynek.

  • 4.3
    wrzesień 2019

    Stosunek jakości do ceny - bardzo dobrze!

    Sam hotel bardzo ok, przyzwoity basen (zimna woda ale to poczatek września i podobno w Bułgarii taka temperatura wody w basenie to standard), sam hotel całkiem przyzwoity, pokoje rodem z PRL z mebloscianką w salonie ale przestronne, w wersji dla 2doroslych+niemowlak dostaliśmy salon z aneksem kuchennym i oddzielna sypialnia, duży metraż, wanna. Nie ma luksusow ale czysto i wygodnie. Śniadania ok, duży wybór, bez szaleństw. Panie codziennie sprzątają. Sam hotel całkiem blisko promenady, choć na uboczu. Wydaje mi się że za tą cenę którą upolowalismy naprawdę było w porządku. W Bułgarii jak ktoś szuka luksusu to raczej tylko dwa 5* hotele mogą to zapewnić, trzeba się przygotować że tam czas zatrzymał się 30lat temu ;) bardzo dużo turystów z Anglii i Niemiec w przewadze emerytów- ale to nie znaczy że nie prowadzą oni nocnego życia, wręcz przeciwnie! Ale absolutnie nie zaklocali nam ciszy z niemowlakiem na pokładzie.
    Sam hotel bardzo ok, przyzwoity basen (zimna woda ale to poczatek września i podobno w Bułgarii taka temperatura wody w basenie to standard), sam hotel całkiem przyzwoity, pokoje rodem z PRL z mebloscianką w salonie ale przestronne, w wersji dla 2doroslych+niemowlak dostaliśmy salon z aneksem kuchennym
    i oddzielna sypialnia, duży metraż, wanna. Nie ma luksusow ale czysto i wygodnie. Śniadania ok, duży wybór, bez szaleństw. Panie codziennie sprzątają. Sam hotel całkiem blisko promenady, choć na uboczu. Wydaje mi się że za tą cenę którą upolowalismy naprawdę było w porządku. W Bułgarii jak ktoś szuka luksusu to raczej tylko dwa 5* hotele mogą to zapewnić, trzeba się przygotować że tam czas zatrzymał się 30lat temu ;) bardzo dużo turystów z Anglii i Niemiec w przewadze emerytów- ale to nie znaczy że nie prowadzą oni nocnego życia, wręcz przeciwnie! Ale absolutnie nie zaklocali nam ciszy z niemowlakiem na pokładzie.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Bardzo nam się podobało i na pewno wrócimy. Polecamy

    Oferta zgodna z opisem.<br />Śniadania obfite - duży wybór<br />Obsługa miła , sympatyczna <br />Bardzo czysto<br />Super basen.<br />Wszędzie blisko
    Oferta zgodna z opisem.
    Śniadania obfite - duży wybór
    Obsługa miła , sympatyczna
    Bardzo czysto
    Super basen.
    Wszędzie blisko
  • 4.5
    sierpień 2019

    Bardzo fajny, cichy hotel.

    Pokoje przestronne, czyste. W TV 35 programów (bułgarskie, niemieckie, rosyjskie, bez polskich). Śniadania faktycznie średnie, ale można spokojnie wybrać coś fajnego. W lobby barze i barze przy basenach fantastyczne drinki i kawa. W hotelu sklep, siłownia, fryzjer. Do plaży 10-15 minut.W pokojach lodówki i w każdym pokoju balkon. Cztery windy sprawnie rozwożą po pięciu piętrach. Bardzo sprawna klimatyzacja w pokojach i dobre wi-fi. Doskonała i miła obsługa personelu hotelowego. Urlop bardzo udany.
    Pokoje przestronne, czyste. W TV 35 programów (bułgarskie, niemieckie, rosyjskie, bez polskich). Śniadania faktycznie średnie, ale można spokojnie wybrać coś fajnego. W lobby barze i barze przy basenach fantastyczne drinki i kawa. W hotelu sklep, siłownia, fryzjer. Do plaży 10-15 minut.W pokojach lodówki
    i w każdym pokoju balkon. Cztery windy sprawnie rozwożą po pięciu piętrach. Bardzo sprawna klimatyzacja w pokojach i dobre wi-fi. Doskonała i miła obsługa personelu hotelowego. Urlop bardzo udany.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 096 zł/os.
Kod oferty: 08062021WEZY1352
wt. 08.06.2021
3 dni
Katowice
BB - Śniadania
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
wt. 08.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Enter Air
wt. 08.06.2021 , godz. 00:00
Bourgas
Powrót:
pt. 11.06.2021 , godz. 00:00
Bourgas
Bulgarian Air
pt. 11.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Ivana Palace

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
wt. 08.06.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
2 193
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
wt. 08.06.2021
3 dni
Katowice
BB - Śniadania
Coral Travel
STANDARD ROOM (48164) 2 193
Twin Superior Room (Balcony) (52473) 2 208
Standard FamilyRoom (Balcony) (81602) 2 208