Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria

****

Region

Słoneczny Brzeg, Bułgaria

Opis hotelu

Ten doskonały, pierwszorzędny hotel jest popularnym obiektem, oferującym doskonałe połączenie elegancji, komfortu i bogactwa udogodnień. Kreatywnie zaprojektowany Globus jest otoczony jest pięknym ogrodem i oferuje przyjazną atmosferę. Hotel jest położony w centrum Sunny Beach, 50 m od plaży, 300 m od parku rozrywki, 5 km od centrum Nessebar.

Wyposażenie i usługi: restauracja, bar, taras, basen, kryty basen, siłownia, spa (płatne), sejf (w recepcji / za dodatkową opłatą), bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny), sala konferencyjna, winda i 24 -hour recepcji.

Pokoje wyposażone są w telefon, TV, minibar (płatny), bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny), klimatyzację, balkon / taras, suszarkę do włosów i łazienkę.

Prosimy pamiętać, że niektóre z powyższych udogodnień mogą zostać zamknięte ze względu na warunki pogodowe i sezonowe.

Adres: Słoneczny Brzeg, 8240 Słoneczny Brzeg, Bułgaria.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).

Uwaga!

cena ofert z przelotem liniami Ryanair zawiera jedynie bagaż podręczny o wymiarach 40x25x20 cm, max.10 kg na osobę. 
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. Aby zamówić dodatkowy bagaż, wpisz prośbę w polu "uwagi do rezerwacji" lub skontaktuj się z naszą infolinią 71 769 56 98. Ostateczna cena za bagaż zostanie podana przez naszego pracownika.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.7

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,1
Basen: 3,8
Czystość: 3,4
Obsługa: 2,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 2.0
    ( czerwiec 2019 )

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki

    Razem z rodziną spędziliśmy w tym hotelu 9 dni. To była masakra. Jedzenie tragiczne... nie doprawione.Codziennie to samo. Szef kuchni to mistrz w swoim fachu!!! cokolwiek zostało z posiłków, wracało na stół tylko w innej postaci!!! np zmiksowane -porażka. naprawdę, dzieciaki jadły tylko peczywo,owoce i frytki... nie dziwię się, gdyż sam mało co brałem na talerz. Pokoje sprzątane codziennie,jednak pozostawiają dużo do życzenia. wykładzina brudna z plamami. telewizor jest, jednak obrazu już nie ma... samo położenie Hotelu sprawia że w nocy czujesz się jak na dyskotece. Zamknięcie okien nic nie daje więc zastanówcie się czy dacie radę. Powiem Wam tylko, że nasi młodzi sąsiedzi z pokoju A95 po 3 nocy nie dali rady... A najlepsze jest to, że kupując wycieczkę u operatora zapewniano mnie , że internet jest darmowy w lobby... a tu jednak kilka dni przed wyjazdem okazało się, że będę musiał zapłacić ponad 100 zł jak chcę mieć dostęp do świata. nie mieliśmy dużych wymagań od Hotelu, jednak ten nie spełnił naszych oczekiwań. Problemy zgłaszane na recepcji nie zostały spełnione. Po interwencji rezydenta coś się ruszyło, ale i tak nic nie zrobili. nigdy więcej Hotelu Globus-nigdy więcej...
    Razem z rodziną spędziliśmy w tym hotelu 9 dni. To była masakra. Jedzenie tragiczne... nie doprawione.Codziennie to samo. Szef kuchni to mistrz w swoim fachu!!! cokolwiek zostało z posiłków, wracało na stół tylko w innej postaci!!! np zmiksowane -porażka. naprawdę, dzieciaki jadły tylko peczywo,owoce
    i frytki... nie dziwię się, gdyż sam mało co brałem na talerz. Pokoje sprzątane codziennie,jednak pozostawiają dużo do życzenia. wykładzina brudna z plamami. telewizor jest, jednak obrazu już nie ma... samo położenie Hotelu sprawia że w nocy czujesz się jak na dyskotece. Zamknięcie okien nic nie daje więc zastanówcie się czy dacie radę. Powiem Wam tylko, że nasi młodzi sąsiedzi z pokoju A95 po 3 nocy nie dali rady... A najlepsze jest to, że kupując wycieczkę u operatora zapewniano mnie , że internet jest darmowy w lobby... a tu jednak kilka dni przed wyjazdem okazało się, że będę musiał zapłacić ponad 100 zł jak chcę mieć dostęp do świata. nie mieliśmy dużych wymagań od Hotelu, jednak ten nie spełnił naszych oczekiwań. Problemy zgłaszane na recepcji nie zostały spełnione. Po interwencji rezydenta coś się ruszyło, ale i tak nic nie zrobili. nigdy więcej Hotelu Globus-nigdy więcej...
  • 2.8
    ( maj 2019 )

    Nie jestem zadowolony

    Jak na 4 gwiazdki to dno.Kabina prysznicowa tak mała,że trudno było się zmieścić.Papier toaletowy najtańszy jaki istnieje na rynku. A już szczytem wszystkiego było to , że podczas tygodniowego pobytu ani razu nie był sprzątany pokój i łazienka, jedyna czynność sprzątających to codzienna wymiana ręczników i opróżnianie koszy. Jedzenie monotonne, codziennie to samo ale na szczęście był szeroki wybór i można było trochę codziennie zmieniać menu.
    Jak na 4 gwiazdki to dno.Kabina prysznicowa tak mała,że trudno było się zmieścić.Papier toaletowy najtańszy jaki istnieje na rynku. A już szczytem wszystkiego było to , że podczas tygodniowego pobytu ani razu nie był sprzątany pokój i łazienka, jedyna czynność sprzątających to codzienna wymiana ręczników
    i opróżnianie koszy. Jedzenie monotonne, codziennie to samo ale na szczęście był szeroki wybór i można było trochę codziennie zmieniać menu.
  • 4.0
    ( wrzesień 2018 )

    Bardzo porządny hotel

    Hotel całkiem ok. Pokoje są czyste codziennie sprzątanie, łazienki również w miarę zadbane choć widać że są intensywnie użytkowane. do plaży dokładnie 20 kroków, bardzo rozrywkowe otoczenie ale okna dobrze wyruszają wnętrze. Jedzenie dosyć monotonne codziennie to samo ale zawsze można codziennie co innego wybrać aby się nie znudziło choć przy pobytach 2 tygodniowych to nie wiem czy to przejdzie ale ogólnie w miarę smaczne.
    Hotel całkiem ok. Pokoje są czyste codziennie sprzątanie, łazienki również w miarę zadbane choć widać że są intensywnie użytkowane. do plaży dokładnie 20 kroków, bardzo rozrywkowe otoczenie ale okna dobrze wyruszają wnętrze. Jedzenie dosyć monotonne codziennie to samo ale zawsze można codziennie co innego
    wybrać aby się nie znudziło choć przy pobytach 2 tygodniowych to nie wiem czy to przejdzie ale ogólnie w miarę smaczne.
  • 5.0
    ( czerwiec 2018 )

    Hotel super. Wysyłam tam teraz moja rodzinę i znajomych

    Hotel spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie bardzo dobre, sprzątany na bieżąco, miła obsługa, lokalizacja w centrum super. Szkoda tylko, że wyżywienie tylko HB. Polecam
    Hotel spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie bardzo dobre, sprzątany na bieżąco, miła obsługa, lokalizacja w centrum super. Szkoda tylko, że wyżywienie tylko HB. Polecam
  • 4.0
    ( lipiec 2012 )

    Moje wielkie bułgarskie wakacje - wielkie jak Globus

    Miałam przyjemność gościć w czterogwiazdkowym hotelu Globus w Słonecznym Brzegu. Hotel spełnił moje oczekiwania w zakresie standardu. Pokój przestronny, było gdzie się obrócić, a nie jak to zwykle bywa w większości pokoi w hotelach trzygwiazdkowych. Wyposażenie w całości w świetnym stanie, świeże i jak nowe. Jedynie TV nie pasował do standardu pokoju, był starego typu z tzw. pupą i niewielki. Po takim hotelu spodziewałabym się TV z płaskim ekranem. Łazienka czyściutka, również świeża. Nie było wanny tylko kabina prysznicowa, umywalka z lustrem i dodatkowym oświetleniem, toaleta, suszarka do włosów, ręczniki w różnych rozmiarach i mydełka w płynie oraz szampony z buteleczkach z logo hotelu. Łóżka nie były ze sobą zsunięte i powiedziałabym, że nieco wąskie. Jestem niewielka osobą więc dla mnie było w sam raz. Klimatyzacja działała bez zarzutu przez cały mój pobyt tzn. tydzień i można było sobie samemu ustawić temperaturę jaką się chciało mieć w pokoju. Bardzo byłam zadowolona z moskitiery, która była zamontowana przy drzwiach balkonowych. Dzięki temu byłam spokojna, że nie nalecą do pokoju muchy czy komary, które osobiście bardzo mnie irytują. Widok z balkonu miałam na tętniącą życiem przez 24h na dobę promenadę oraz na plażę i Morze Czarne a w oddali na stary Nessebar. Przy otwartym balkonie w pokoju było słychać muzykę z licznych beach – barów, również późną nocą i o świcie – na imprezę nie trzeba było wychodzić z pokoju chyba, że się chciało. Jeśli chciało się mieć w pokoju błogą ciszę to wystarczyło zamknąć balkon i już – szyby są dźwiękoszczelne. Hotel jest dużym obiektem, składającym się z dwóch budynków (jeden wysoki na kilkanaście pięter, a drugi niższy) i dwóch odrębnych recepcji, a skoro mowa o recepcji to byłam zawiedziona poziomem obsługi. W niejednym hotelu o niższym standardzie w innych krajach byłam lepiej obsługiwana przy recepcji. To jedyny mankament Globus. Byłam zadowolona z serwowanych w hotelu posiłków, choć muszę przyznać, że obawiałam się problemów żołądkowych w Bułgarii. Co prawda nie piłam zimnych napojów tylko te które były przegotowane np. kawę i herbatę i było wszystko ok. Posiłki były urozmaicone, a zastawa stołowa czysta. Do dyspozycji gości hotelowych jest przyjemny basen przy niższym z budynków hotelu bezpośrednio sąsiadujący z ruchliwą promenadą. Było ciężko znaleźć wolny leżak i parasolkę. Alternatywą był basen kryty z którego mało kto korzystał. Przy recepcji funkcjonował bar. W budynku hotelu od strony parkingu mieścił się niewielki market samoobsługowy i apteka. Tam też miały postój bryczki, którymi można się było przejechać po kurorcie. Jeśli chodzi o przechowywanie kosztownych rzeczy to była możliwość wynajęcia skrytki w specjalnie do tego przeznaczonym i monitorowanym pokoju przy recepcji. Skrytki były w dwóch rozmiarach, ale więcej było tych mniejszych, a cena wynajmu była taka sama bez względu na wielkość skrytki. Skrytkę można było otworzyć przy pomocy dwóch kluczy. Jeden otrzymywał wynajmujący skrytkę, a drugim dysponował recepcjonista. Otwieranie wynajętej skrytki częściej niż raz na dobę spotykało się z grymasem recepcjonisty, co uważam za niewłaściwe zachowanie personelu hotelowego. Myślę, że to hotel odpowiedni dla większości turystów, dobrze wyposażony o dogodnym położeniu przy plaży i głównej alei ciągnącej się od molo, z którego odpływały wodne taksówki do starego Nesabaru po drogę szybkiego ruchu, przy której znajdował się przystanek komunikacji miejskiej i największy market w Słonecznym Brzegu.
    Miałam przyjemność gościć w czterogwiazdkowym hotelu Globus w Słonecznym Brzegu. Hotel spełnił moje oczekiwania w zakresie standardu. Pokój przestronny, było gdzie się obrócić, a nie jak to zwykle bywa w większości pokoi w hotelach trzygwiazdkowych. Wyposażenie w całości w świetnym stanie, świeże i jak
    nowe. Jedynie TV nie pasował do standardu pokoju, był starego typu z tzw. pupą i niewielki. Po takim hotelu spodziewałabym się TV z płaskim ekranem. Łazienka czyściutka, również świeża. Nie było wanny tylko kabina prysznicowa, umywalka z lustrem i dodatkowym oświetleniem, toaleta, suszarka do włosów, ręczniki w różnych rozmiarach i mydełka w płynie oraz szampony z buteleczkach z logo hotelu. Łóżka nie były ze sobą zsunięte i powiedziałabym, że nieco wąskie. Jestem niewielka osobą więc dla mnie było w sam raz. Klimatyzacja działała bez zarzutu przez cały mój pobyt tzn. tydzień i można było sobie samemu ustawić temperaturę jaką się chciało mieć w pokoju. Bardzo byłam zadowolona z moskitiery, która była zamontowana przy drzwiach balkonowych. Dzięki temu byłam spokojna, że nie nalecą do pokoju muchy czy komary, które osobiście bardzo mnie irytują. Widok z balkonu miałam na tętniącą życiem przez 24h na dobę promenadę oraz na plażę i Morze Czarne a w oddali na stary Nessebar. Przy otwartym balkonie w pokoju było słychać muzykę z licznych beach – barów, również późną nocą i o świcie – na imprezę nie trzeba było wychodzić z pokoju chyba, że się chciało. Jeśli chciało się mieć w pokoju błogą ciszę to wystarczyło zamknąć balkon i już – szyby są dźwiękoszczelne. Hotel jest dużym obiektem, składającym się z dwóch budynków (jeden wysoki na kilkanaście pięter, a drugi niższy) i dwóch odrębnych recepcji, a skoro mowa o recepcji to byłam zawiedziona poziomem obsługi. W niejednym hotelu o niższym standardzie w innych krajach byłam lepiej obsługiwana przy recepcji. To jedyny mankament Globus. Byłam zadowolona z serwowanych w hotelu posiłków, choć muszę przyznać, że obawiałam się problemów żołądkowych w Bułgarii. Co prawda nie piłam zimnych napojów tylko te które były przegotowane np. kawę i herbatę i było wszystko ok. Posiłki były urozmaicone, a zastawa stołowa czysta. Do dyspozycji gości hotelowych jest przyjemny basen przy niższym z budynków hotelu bezpośrednio sąsiadujący z ruchliwą promenadą. Było ciężko znaleźć wolny leżak i parasolkę. Alternatywą był basen kryty z którego mało kto korzystał. Przy recepcji funkcjonował bar. W budynku hotelu od strony parkingu mieścił się niewielki market samoobsługowy i apteka. Tam też miały postój bryczki, którymi można się było przejechać po kurorcie. Jeśli chodzi o przechowywanie kosztownych rzeczy to była możliwość wynajęcia skrytki w specjalnie do tego przeznaczonym i monitorowanym pokoju przy recepcji. Skrytki były w dwóch rozmiarach, ale więcej było tych mniejszych, a cena wynajmu była taka sama bez względu na wielkość skrytki. Skrytkę można było otworzyć przy pomocy dwóch kluczy. Jeden otrzymywał wynajmujący skrytkę, a drugim dysponował recepcjonista. Otwieranie wynajętej skrytki częściej niż raz na dobę spotykało się z grymasem recepcjonisty, co uważam za niewłaściwe zachowanie personelu hotelowego. Myślę, że to hotel odpowiedni dla większości turystów, dobrze wyposażony o dogodnym położeniu przy plaży i głównej alei ciągnącej się od molo, z którego odpływały wodne taksówki do starego Nesabaru po drogę szybkiego ruchu, przy której znajdował się przystanek komunikacji miejskiej i największy market w Słonecznym Brzegu.
  • 4.0
    ( lipiec 2011 )

    Hotel Globus to dobry wybór

    Zdecydowałem się na hotel Globus, gdyż gwarantował dobry standard w rozsądnej cenie oraz ze względu na bezpośrednie położenie przy piaszczystej plaży. Standard hotelu nie odbiega od hoteli w innych krajach w tej kategorii tj. czterech gwiazdek. Wyposażenie i wystrój stonowany, świeży i nowoczesny. Pokoje przestronne wszystko czyste na błysk, sprawna i cicha klimatyzacja z możliwością regulowania temperatury indywidualnie. Mile mnie zaskoczyły szyby dźwiękoszczelne i moskitiera w drzwiach balkonowych. Moskitiera była zbędna, gdyż nie było komarów, ale szyby dźwiękoszczelne i klimatyzacja to konieczność ze względu na 24 - godzinne życie kurortu toczące się tuż za oknem. Jedynie TV był klasy nie pasującej do dobrego standardu hotelu tj. mały o kiepskiej jakości obrazu. Osobiście jednak dla mnie kiepski TV nie był problemem, bo na wakacjach wolę podziwiać z balkonu widok na morze, a taki widok miałem. Jestem też zadowolony z posiłków serwowanych w hotelu. Nie było monotonii w jadłospisie co się często zdarza, było co zjeść i w czym przebierać. Globus jest dużym hotelem, który jest położony przy alei z beach barami, sklepikami, knajpkami i kantorami, …oraz wesołym miasteczkiem, a te z kolei sąsiadują bezpośrednio z niekończącą się, szeroką plażą – głównym celem wszystkich gości. Wszystko co potrzebne do wypoczynku w zasięgu ręki. Do przystanku autobusowego, z którego odjeżdża autobus do Nesebaru, którego starówka została wpisana na listę UNESCO - 5 minut na piechotę. Przy przystanku znajduje się największy market, gdzie zapominalscy, tacy jak ja zaopatrzą się np. w szczoteczkę do zębów. Goście hotelowi mają do dyspozycji dwa baseny, pod chmurką (oblegany) i kryty (nieoblegany), a także bar hotelowy, a dla najmłodszych powietrzny hokej itp. gry na monetę. W budynku hotelowym od strony parkingu znajduje się mini market i apteka, tam też maja postój konne bryczki. Mam pewne obiekcje co do recepcjonistów. Panowie w recepcji (na panie nie nogę złego słowa powiedzieć) czasem jakby zapominali, że to oni są tu dla gości hotelowych a nie odwrotnie. Jakość obsługi nie była taka, jaka powinna być w hotelu o takim standardzie. No cóż, nad poziomem obsługi powinni jeszcze popracować.
    Zdecydowałem się na hotel Globus, gdyż gwarantował dobry standard w rozsądnej cenie oraz ze względu na bezpośrednie położenie przy piaszczystej plaży. Standard hotelu nie odbiega od hoteli w innych krajach w tej kategorii tj. czterech gwiazdek. Wyposażenie i wystrój stonowany, świeży i nowoczesny. Pokoje
    przestronne wszystko czyste na błysk, sprawna i cicha klimatyzacja z możliwością regulowania temperatury indywidualnie. Mile mnie zaskoczyły szyby dźwiękoszczelne i moskitiera w drzwiach balkonowych. Moskitiera była zbędna, gdyż nie było komarów, ale szyby dźwiękoszczelne i klimatyzacja to konieczność ze względu na 24 - godzinne życie kurortu toczące się tuż za oknem. Jedynie TV był klasy nie pasującej do dobrego standardu hotelu tj. mały o kiepskiej jakości obrazu. Osobiście jednak dla mnie kiepski TV nie był problemem, bo na wakacjach wolę podziwiać z balkonu widok na morze, a taki widok miałem. Jestem też zadowolony z posiłków serwowanych w hotelu. Nie było monotonii w jadłospisie co się często zdarza, było co zjeść i w czym przebierać. Globus jest dużym hotelem, który jest położony przy alei z beach barami, sklepikami, knajpkami i kantorami, …oraz wesołym miasteczkiem, a te z kolei sąsiadują bezpośrednio z niekończącą się, szeroką plażą – głównym celem wszystkich gości. Wszystko co potrzebne do wypoczynku w zasięgu ręki. Do przystanku autobusowego, z którego odjeżdża autobus do Nesebaru, którego starówka została wpisana na listę UNESCO - 5 minut na piechotę. Przy przystanku znajduje się największy market, gdzie zapominalscy, tacy jak ja zaopatrzą się np. w szczoteczkę do zębów. Goście hotelowi mają do dyspozycji dwa baseny, pod chmurką (oblegany) i kryty (nieoblegany), a także bar hotelowy, a dla najmłodszych powietrzny hokej itp. gry na monetę. W budynku hotelowym od strony parkingu znajduje się mini market i apteka, tam też maja postój konne bryczki. Mam pewne obiekcje co do recepcjonistów. Panowie w recepcji (na panie nie nogę złego słowa powiedzieć) czasem jakby zapominali, że to oni są tu dla gości hotelowych a nie odwrotnie. Jakość obsługi nie była taka, jaka powinna być w hotelu o takim standardzie. No cóż, nad poziomem obsługi powinni jeszcze popracować.
  • 4.0
    ( czerwiec 2011 )

    Globus z pięty Achillesa

    Naprawdę duży hotel składający się z dwóch budynków z odrębnymi recepcjami. Jeden budynek jest niższy, który jest położony przy basenie, a drugi to właściwie wieżowiec. Z zewnątrz hotel nie zachwyca oka architekturą, ale jego rozmiar robi wrażenie. Ja byłam zakwaterowana w wieżowcu, który na szczęście był wyposażony w windę. W porze posiłków ze względu na wzmożony ruch, trzeba było dłuższą chwilę czekać na nią. Byłam zadowolona z pokoju, spełniał standard 4 – gwiazdkowy, tj. był dość przestronny, meble i wyposażenie nowe i świeże, a nie z poprzedniej epoki. Trochę mi tylko przeszkadzało, że łóżko było dość wąskie, ale wygodne, a poducha nie z piórek, na które jestem uczulona. Jedynie telewizor był starszego typu. Klimatyzacja sprawna i regulowana indywidualnie, a łazienka podobnie jak pokój wyposażona na 4 – gwiazdki, czyli czysta i świeża toaleta, kabin prysznicowa i umywalka oraz suszarka do włosów. Zaskoczyła mnie, co jest zabawne spłuczka w toalecie. Otóż była w formie guziczka i niby w tym nie było nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że na środku guziczka była kropeczka, a aby uruchomić spłuczkę należało nacisnąć właśnie w miejscu gdzie była ta kropeczka. Prysznic z tzw. słuchawka na sznurku pozwalał na dokładne spłukanie z siebie piasku i soli z plaży. Jednak uważam, że łazienka powinna być bardziej przestronna tak jak pokój. Pokój naturalnie posiadał balkon z widokiem na morze, a ściślej rzecz ujmując wpierw na żyjący 24h na dobę deptak wzdłuż którego rozlokowane były w 90% beach bary, a dopiero w następnej kolejności plaża i morze. Zgiełk był niesamowity po otwarciu balkonu, ale wystarczyło go zamknąć, żeby cieszyć się cisza, gdyż szyby są dźwiękoszczelne. Nie było też problemu z insektami nawet po otwarciu balkonu, z powodu dodatkowych drzwi z moskitiera. Posiłkami byłam mile zaskoczona- świeże, smaczne i dużo do wyboru. Na bieżąco dokładano to czego zabrakło na szwedzkim stole. Sztućce i zastawa czysta. Szczerze mówiąc obawiałam się zatrucia pokarmowego, które w Bułgarii podobnie jak w Egipcie są częste, ale nic takiego nie miało miejsca. Jak już wspomniałam Globus jest położony bezpośrednio przy ruchliwym bulwarze i plaży, a ponadto w centrum Słonecznego Brzegu, skąd jest rzut beretem do głównej ulicy, niezliczonych barów, clubów nocnych, sklepów, marketów, wesołego miasteczka, przystanku komunikacji miejskiej i przystanku taksówek wodnych do pobliskiego Nesebara. Tak więc duży plus za lokalizacje. Ponadto prócz obowiązkowego, dla każdego szanującego się hotelu w kurorcie basenu „pod chmurką” z leżakami i parasolkami do dyspozycji gości, jest także spory basen kryty oraz bar z ogródkiem. W Budynku hotelu od strony ulicy znajduje się mini market i apteka, a także postój bryczek. Gotówkę i inne cenne rzeczy można zdeponować w jednej ze skrytek znajdujących się w pokoiku przy recepcji, stale monitorowanym, za dodatkową opłatą. Piętą Achillesa tego hotelu moim zdaniem jest obsługa, a ściślej mówiąc pracownicy recepcji. Miałam wrażenie, że recepcjoniści maja ważniejsze sprawy na głowie niż obsłużenie gościa hotelowego mimo, że nikogo poza gościem hotelowym i recepcjonistą nie było w recepcji. Co więcej często na recepcji były dwie osoby jednocześnie i wtedy jeden patrzył na drugiego zamiast zająć się gościem hotelowym. Byłam tym niemile zaskoczona bo to przypominało mi opowiadania o mentalności ludzi z PRL-u, a podkreślenia wymaga fakt, że byli to ludzie młodzi. Zawsze jak szłam do recepcji to modliłam się, żeby była tam sympatyczna i kompetentna dobrze znająca angielski Pani, która jako jedyna była godna hotelu 4 – gwiazdkowego. Ona podobnie jak jej koledzy z recepcji także była młoda, ale oni nie dorastali jej do pięt. Także radzę omijać recepcję jak za kontuarem są panowie…ale nie zawsze się da jak ma się nie cierpiąca zwłoki sprawę. Tak dla jasności panie sprzątające i obsługa na stołówce ok, tylko ta recepcja kulawa. Generalnie Globusa z pięty Achillesa jest godny polecenia, zwłaszcza jeśli wasz kontakt z recepcją ogranicza się do zameldowania w hotelu i zdania kluczy przy wyjeździe.
    Naprawdę duży hotel składający się z dwóch budynków z odrębnymi recepcjami. Jeden budynek jest niższy, który jest położony przy basenie, a drugi to właściwie wieżowiec. Z zewnątrz hotel nie zachwyca oka architekturą, ale jego rozmiar robi wrażenie. Ja byłam zakwaterowana w wieżowcu, który na szczęście
    był wyposażony w windę. W porze posiłków ze względu na wzmożony ruch, trzeba było dłuższą chwilę czekać na nią. Byłam zadowolona z pokoju, spełniał standard 4 – gwiazdkowy, tj. był dość przestronny, meble i wyposażenie nowe i świeże, a nie z poprzedniej epoki. Trochę mi tylko przeszkadzało, że łóżko było dość wąskie, ale wygodne, a poducha nie z piórek, na które jestem uczulona. Jedynie telewizor był starszego typu. Klimatyzacja sprawna i regulowana indywidualnie, a łazienka podobnie jak pokój wyposażona na 4 – gwiazdki, czyli czysta i świeża toaleta, kabin prysznicowa i umywalka oraz suszarka do włosów. Zaskoczyła mnie, co jest zabawne spłuczka w toalecie. Otóż była w formie guziczka i niby w tym nie było nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że na środku guziczka była kropeczka, a aby uruchomić spłuczkę należało nacisnąć właśnie w miejscu gdzie była ta kropeczka. Prysznic z tzw. słuchawka na sznurku pozwalał na dokładne spłukanie z siebie piasku i soli z plaży. Jednak uważam, że łazienka powinna być bardziej przestronna tak jak pokój. Pokój naturalnie posiadał balkon z widokiem na morze, a ściślej rzecz ujmując wpierw na żyjący 24h na dobę deptak wzdłuż którego rozlokowane były w 90% beach bary, a dopiero w następnej kolejności plaża i morze. Zgiełk był niesamowity po otwarciu balkonu, ale wystarczyło go zamknąć, żeby cieszyć się cisza, gdyż szyby są dźwiękoszczelne. Nie było też problemu z insektami nawet po otwarciu balkonu, z powodu dodatkowych drzwi z moskitiera. Posiłkami byłam mile zaskoczona- świeże, smaczne i dużo do wyboru. Na bieżąco dokładano to czego zabrakło na szwedzkim stole. Sztućce i zastawa czysta. Szczerze mówiąc obawiałam się zatrucia pokarmowego, które w Bułgarii podobnie jak w Egipcie są częste, ale nic takiego nie miało miejsca. Jak już wspomniałam Globus jest położony bezpośrednio przy ruchliwym bulwarze i plaży, a ponadto w centrum Słonecznego Brzegu, skąd jest rzut beretem do głównej ulicy, niezliczonych barów, clubów nocnych, sklepów, marketów, wesołego miasteczka, przystanku komunikacji miejskiej i przystanku taksówek wodnych do pobliskiego Nesebara. Tak więc duży plus za lokalizacje. Ponadto prócz obowiązkowego, dla każdego szanującego się hotelu w kurorcie basenu „pod chmurką” z leżakami i parasolkami do dyspozycji gości, jest także spory basen kryty oraz bar z ogródkiem. W Budynku hotelu od strony ulicy znajduje się mini market i apteka, a także postój bryczek. Gotówkę i inne cenne rzeczy można zdeponować w jednej ze skrytek znajdujących się w pokoiku przy recepcji, stale monitorowanym, za dodatkową opłatą. Piętą Achillesa tego hotelu moim zdaniem jest obsługa, a ściślej mówiąc pracownicy recepcji. Miałam wrażenie, że recepcjoniści maja ważniejsze sprawy na głowie niż obsłużenie gościa hotelowego mimo, że nikogo poza gościem hotelowym i recepcjonistą nie było w recepcji. Co więcej często na recepcji były dwie osoby jednocześnie i wtedy jeden patrzył na drugiego zamiast zająć się gościem hotelowym. Byłam tym niemile zaskoczona bo to przypominało mi opowiadania o mentalności ludzi z PRL-u, a podkreślenia wymaga fakt, że byli to ludzie młodzi. Zawsze jak szłam do recepcji to modliłam się, żeby była tam sympatyczna i kompetentna dobrze znająca angielski Pani, która jako jedyna była godna hotelu 4 – gwiazdkowego. Ona podobnie jak jej koledzy z recepcji także była młoda, ale oni nie dorastali jej do pięt. Także radzę omijać recepcję jak za kontuarem są panowie…ale nie zawsze się da jak ma się nie cierpiąca zwłoki sprawę. Tak dla jasności panie sprzątające i obsługa na stołówce ok, tylko ta recepcja kulawa. Generalnie Globusa z pięty Achillesa jest godny polecenia, zwłaszcza jeśli wasz kontakt z recepcją ogranicza się do zameldowania w hotelu i zdania kluczy przy wyjeździe.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 28062019NPL5403
2 061 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
4 122
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Pt 28.06.2019
4 dni
Katowice
HB - Dwa posiłki
Neckermann
Wylot:
Bulgarian Air Charter
Pt 28.06.2019
13:50 - Katowice
16:50 - Bourgas
Powrót:
Bulgarian Air Charter
Wt 02.07.2019
11:00 - Bourgas
11:50 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Globus (Sunny Beach)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
Pt 28.06.2019
Wylot z:
Katowice
Cena
4 122
Pt 28.06.2019
4 dni
Katowice
HB - Dwa posiłki
Neckermann
Pokoj dwuosobowy wanna lub prysznic WC klimatyzacja Telewizor Telefon (2D) 2 061
Suita rodzinna wanna lub prysznic WC klimatyzacja Telewizor Telefon (2K) 2 260