Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Tomek

Świetna lokalizacja i odnowione wnętrza.

Hotel jest fantastycznie położony, w samym sercu Słonecznego Brzegu, więc jeśli chcesz korzystać z uroków tętniącego życiem kurortu, to miejsce jest dla Ciebie. Do licznych dyskotek i barów dojdziesz na piechotę a w pobliżu znajdziesz też wypożyczalnię rowerów, które jeśli zechcesz pozwolą Ci utrzymać zdrową, wakacyjną sylwetkę. Hotel jak na swój standard, imponuje komfortowymi pokojami, które są wyposażone w wygodne łóżka a duża część z nich na sezon 2016 będzie odnowiona, co na pewno pozwoli na pełną regenerację po całym dniu korzystania z uroków miejskiego życia. Niezwykle serdeczna obsługa wita Cię tu codziennie uśmiechem i pomocną dłonią w każdej sytuacji. Gdy chcesz odpocząć, zrelaksuj się przy bardzo zadbanym basenie, przy którym jest bar z przekąskami – zjesz tu bardzo smaczną pizzę, która doda Ci energii na resztę dnia.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

POŁOŻENIE :

Usytuowany w centralnej części Słonecznego Brzegu. Hotel posiada dogodne połączenie (kolejką lub autobusem) z oddalonym ok. 2km centrum zabytkowego Nessebaru. Odległości: przystanek autobusowy - 100m, centrum miejscowości - 600m, międzynarodowe lotnisko w Burgas ok. 35km.

PLAŻA :

Publiczna, oddalona ok. 150m. Piękna, szeroka i piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Leżaki i parasole odpłatnie. Brak ręczników plażowych.

HOTEL :

Kategoria lokalna 3*
Hotel składa się z trzech części. Zadbany hotel o dobrym standardzie. Szczególnie polecamy młodym osobom, które liczą na dobrą zabawę, ale odnajdą się tu również rodziny z dziećmi. W hotelu bardzo dobra kuchnia.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Ogólne: recepcja, przyjemne lobby hotelowe, taras słoneczny.
Odpłatne usługi: sejf w recepcji, wymiana walut, salon piękności, fryzjer, usługa pralni, sklepiki.
Restauracje i bary: gustowna restauracja główna oferuje wyżywienie bardzo dobrej jakości, lobby bar, bar przy basenie.

INTERNET :

Punkt internetowy i Wi-Fi za opłatą.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen odkryty, leżaki i parasole przy basenie.
Odpłatnie: fitness, masaż, tenis stołowy, wypożyczalnia rowerów, sporty wodne na plaży.

ZAKWATEROWANIE :

Hotel oferuje 298 wygodnych pokoi.
Pokój typu Standard: ok. 23m, dwuosobowy z możliwością dwóch dostawek.
Wyposażenie: dwa pojedyncze łóżka, łazienka (prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (czynna sezonowo), TV, telefon (połączenia zewnętrzne za opłatą), lodówka, balkon. W przypadku zakwaterowania w konfiguracji 2+2 w pokoju znajduje się sofa oraz rozkładany fotel.

DLA DZIECI :

Brodzik, miniklub (4-14 lat), plac zabaw, wysokie krzesła w restauracji, łóżeczko na życzenie (za opłatą ok. 3EUR/dzień).

WYŻYWIENIE :

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe 10.00-23.00 w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.

KONTAKT :

www.hotelbaikalbg.com

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy, dla przelotów low costowych Ryanair/WizzAir bagaż 10kg + mała podręczna torebka), opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy  pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu u rezydenta), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opłaty za bagaż rejestrowany na połączeniach low costowych ok. 300pln/bagaż, wycieczek fakultatywnych.

BAGAŻ :

Uwaga! Przy przelotach przewoźnikiem Bułgaria Air waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny  dowód osobisty lub paszport. 
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

COVID-19 :

Ogolne wytyczne sanitarne w Bułgarii
LOTNISKO W WARNIE I BURGAS
- na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie
- elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących 
- zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli 
- markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5 m)
- ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska
- obsługa lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony (maseczki i rękawiczki)Przyjazd gosci hotelowych:
- Musza byc zachowane odpowiednie normy odległosci, wynoszace połtora metra, pomiedzy osobami, również członkami tej samej rodziny lub grupy.
- Hotel Informuje o maksymalnej liczbie Gosci, ktora moze przebywac w danej czesci obiektu, a takze obowiązku zachowania odległosci przestrzennej co najmniej 1,5 metra.
- Dozowniki z płynnymi srodkami odkazajacymi będą umieszczane w punktach dostepnych dla Gosci i personelu wewnatrz obiektu - w szczegolnosci przy wejsciach, w recepcji, przy wejsciach do windy, przy wejsciu do pomieszczen w ktorych serwowany jest catering i rozrywka, a takze przy wejsciach do publicznych toalet, stref basenowych itp.Zalecenia dla hoteli podczas kwaterowania w recepcji: 
- Jednoczesnie mozna meldowac do 2 osob, chyba, ze naleza do jednej rodziny lub grupy.
- Zaleca sie korzystac z płatnosci bezgotowkowych/zblizeniowych. Nalezy ograniczyc do minimum czas jaki goscie spedzaja w recepcji.
- Recepcjonisci sa odpowiednio przeszkoleni w zakresie COVID-19 aby moc skutecznie, bezpiecznie i profesjonalnie wykonywac swoje obowiazki nie dopuszczajac do rozprzestrzeniania sie wirusa w obiekcie.
- Goscie będą informowani o procedurach i polityce obiektu dotyczacej bezpieczenstwa i ochrony oraz srodkach zapobiegawczych zastosowanych w stosunku do COVID-19 w danym obiekcie.
- Recepcjonisci są odpowiednio szkoleni na wypadek,  gdy zajdzie podejrzenie obecnosci wirusa wsrod gosci hotelowych. Lista odpowiednich numerow telefonow do regionalnych władz ds. zdrowia, instytucji medycznej, z ktora obiekt zakwaterowania ma umowe o swiadczenie usług, pogotowia ratunkowa, apteki itp. musi byc dostepna dla pracownikow recepcji w łatwo dostepnym miejscu.W Lobby hotelowym:
Nalezy unikac gromadzenia sie obcych ludzi. Nalezy przestrzegac 1,5m odstepu od obcych osob. Korzystanie z wind powinno byc ograniczone do jak najmniejszej liczby osobSprzatanie:
Podczas pandemii Covid hotele bedą stosować  bardziej specjalistyczne srodki czyszczace i dezynfekujace (biocydy).
W szczególności dotyczy to powierzchni, takich jak klamki, przyciski windy, porecze, przełaczniki, klamki, ramiona krzeseł i płaskie powierzchnie, w tym blaty w obszarach roboczych i jadalniach itp. Tam, gdzie to mozliwe, drzwi i okna powinny pozostac otwarte w ciagu dnia. Wymagane jest zachowanie niezbednej odległosci miedzy personelem a goscmi (co najmniej 2 metry). Zastosowanie będzie miała również czesta dezynfekcja publicznych toalet, wind, recepcji (po kazdym kontakcie z Klientem), klamek, poreczy, uchwytow, telefonow, klawiatur komputerowych i innych czesto dotykanych powierzchni.Restauracje i miejsca rozrywki:
- Konieczne jest przestrzeganie wytycznych, wydanych przez Bułgarska Agencje Bezpieczenstwa Zywnosci i koordynowanych przez Ministra Zdrowia. Priorytetem musi byc ochrona zdrowia. Nalezy, tam gdzie to mozliwe, stosowac techniki bezdotykowe", takie jak np. serwowanie dan ala carte zamiast bufetow.
- Nalezy zachecac Gosci do umycia rak przed jedzeniem i stosowac dozowniki płynow wirusobojczych podczas wchodzenia i wychodzenia ze stref gastronomicznych.
- Musza byc zachowane odpowiednie odległosci pomiedzy obcymi osobami oraz wyznaczone odpowiednie ciagi piesze.
- Wdrozenie srodkow czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach roboczych restauracji (bufety, otwarte obszary restauracji; kuchnie itp.) jako ogolny srodek zapobiegawczy podczas całej epidemii COVID-19. Zwłaszcza przy czesto dotykanych przedmiotach - takich jak stoły, krzesła, porcelana, sztucce, przyprawy itp.
- Dozwolone jest oferowanie jedzenia w formie bufetu, ale pod warunkiem, ze jedzenie jest umieszczone za przezroczysta bariera i jest wydawane przez pracownika wyposazonego w maske i rekawiczki. Niedozwolona jest samoobsługa ani bezposredni kontakt gosci z jedzeniem.
- Przy stole powinny siedziec maksymalnie 4 osoby. Odległosci pomiedzy stolikami powinny wynosic minimum 1,5 metra.Baseny i obiekty sportowe:
- Dozwolone jest korzystanie z basenow. Przy basenach powinien znalezc sie dozownik z płynem do dezynfekcji.
- Animacje powinny byc przeprowadzane na zewnatrz budynkow z zachowaniem odpowiednich odległosci.
- Nie zezwala sie na korzystanie z hal do zajec rekreacyjnych wewnatrz pomieszczen, placow zabaw dla dzieci, sal gier, basenow krytych, dyskotek i innych, ktore wiaza sie z tłumem ludzi, chyba ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.
- W centrach spa/wellness czynne beda tylko baseny, chyba, ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.Ponadto przy wjeździe do Bułgarii Klienci powinni wypełnić oświadczenie załączone do dokumentów podróży (do pobrania również na stronie Prima Holiday) i przekazać je organom celnym na lotnisku. Zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia KL chroniącego w przypadku zachorowania na COVID.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Minigolf Zwierzęta domowe Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.6

Ocena klientów
na podstawie 20 dodanych opinii

Lokalizacja
4,8
Pokój
4,5
Posiłki
4,3
Basen
4,3
Czystość
4,6
Obsługa
4,6
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • 4.7
    czerwiec 2019

    Bardzo dobra relacja ceny do jakości

    Spędziliśmy urlop w hotelu baikal z biurem Sun &fun. Hotel bardzo przyjemny, niezbyt duży, blisko plaży - przejście przez hotel Pomorie Sun, po sąsiedzku jest pole do mini golfa, niedaleko do marketu Mladost w którym jest znacznie taniej niż w tych przy plaży ( za nieczynną dyskoteką przy głównej drodze w SB)<br />Pokoje sprzątane codziennie , brak obaw o pozostawienie cennych rzeczy w pokoju, czasem na wierzchu zostawały pieniądze i nic nie zginęło. Konieczność noszenia opasek all in , w restauracji bardzo dużo miłej obsługi dbającej o ekspresowe sprzatanie stolików i uzupełnianie bemarów. Jedzenie różnorodne, średnio smaczne najlepsze były desery a na śniadaniach naleśniki serwowane na zewnatrz. Podziwiamy panie animatorki które od rana do wieczora tryskały energią.<br />Polecamy dla rodzin z dziecmi.<br /><br />Minusem urlopu choć nie dotyczy to hotelu była zmiana przez Sun & fun godzin lotu powrotnego ( o prawie 14 godzin wcześniej) z 18: 45 na 5:00 rano co oznaczało o jeden dzień krótszy pobyt i powrót w środku nocy z malutkim dzieckiem, z planowanych 11 dni zrobiło się 9 ! <br /><br />
    Spędziliśmy urlop w hotelu baikal z biurem Sun &fun. Hotel bardzo przyjemny, niezbyt duży, blisko plaży - przejście przez hotel Pomorie Sun, po sąsiedzku jest pole do mini golfa, niedaleko do marketu Mladost w którym jest znacznie taniej niż w tych przy plaży ( za nieczynną dyskoteką przy głównej drodze
    w SB)
    Pokoje sprzątane codziennie , brak obaw o pozostawienie cennych rzeczy w pokoju, czasem na wierzchu zostawały pieniądze i nic nie zginęło. Konieczność noszenia opasek all in , w restauracji bardzo dużo miłej obsługi dbającej o ekspresowe sprzatanie stolików i uzupełnianie bemarów. Jedzenie różnorodne, średnio smaczne najlepsze były desery a na śniadaniach naleśniki serwowane na zewnatrz. Podziwiamy panie animatorki które od rana do wieczora tryskały energią.
    Polecamy dla rodzin z dziecmi.

    Minusem urlopu choć nie dotyczy to hotelu była zmiana przez Sun & fun godzin lotu powrotnego ( o prawie 14 godzin wcześniej) z 18: 45 na 5:00 rano co oznaczało o jeden dzień krótszy pobyt i powrót w środku nocy z malutkim dzieckiem, z planowanych 11 dni zrobiło się 9 !

  • 4.2
    sierpień 2018

    Udane wakacje.

    Spędziliśmy w tym hotelu 7 udanych dni. Hotel cały odnowiony, jak dla mnie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje nowoczesne, czyste, jedyny minus to klima która jak dla mnie dość słaba. Obsługa dość miła z małymi wyjątkami. Jedzenie dość smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel jako jeden z nielicznych z tego co zauważyłam w Słonecznym Brzegu jest tak umiejscowiony, że daje wczasowiczom odpoczywającym przy basenie odrobinę intymności od przechodniów. Sam basen czysty, woda przyjemna. Minus- nie wiem co jest dodawane do wody, ale podczas pływania pod wodą nie można otworzyć oczu, strasznie szczypie. Basen i bar przy basenie czynny do 18. <br />Podsumowując bardzo udane wakacje, a Hotel przewyższa Bułgarskie standardy.
    Spędziliśmy w tym hotelu 7 udanych dni. Hotel cały odnowiony, jak dla mnie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje nowoczesne, czyste, jedyny minus to klima która jak dla mnie dość słaba. Obsługa dość miła z małymi wyjątkami. Jedzenie dość smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel jako jeden z nielicznych
    z tego co zauważyłam w Słonecznym Brzegu jest tak umiejscowiony, że daje wczasowiczom odpoczywającym przy basenie odrobinę intymności od przechodniów. Sam basen czysty, woda przyjemna. Minus- nie wiem co jest dodawane do wody, ale podczas pływania pod wodą nie można otworzyć oczu, strasznie szczypie. Basen i bar przy basenie czynny do 18.
    Podsumowując bardzo udane wakacje, a Hotel przewyższa Bułgarskie standardy.
  • 4.5
    sierpień 2017

    Bardzo udane wakacje

    Spędziliśmy w hotelu Baikal 11 wspaniałych dni. Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Wyżywienie all inclusive aż w nadmiarze. Wybór dan obiadowych ok, śniadania trochę monotonne, przekąski i lody dostępne od 11 do 17 bez ograniczeń. Fajne animacje dla dzieci. Basen czysty szkoda ze o 18 zamykany oraz brak all inclusive przy barze kolo basenu po 18.
    Spędziliśmy w hotelu Baikal 11 wspaniałych dni. Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Wyżywienie all inclusive aż w nadmiarze. Wybór dan obiadowych ok, śniadania trochę monotonne, przekąski i lody dostępne od 11 do 17 bez ograniczeń. Fajne animacje dla dzieci. Basen czysty szkoda ze o 18 zamykany
    oraz brak all inclusive przy barze kolo basenu po 18.
  • 4.7
    sierpień 2017

    Rodzinne wakacje

    Hotel jest podzielony na część odnowioną i nieodnowiony. Pokój czysty, sprzątany codziennie, jednakże nieprzyjemny zapach z szafy i łazienki. Działająca klimatyzacja na zadawalającym poziomie. Obsługa hotelu miła, pomocna. Posiłki różnorodne, owoce świeże i pyszne, dodatkowo pizza,hot-dogi oraz hamburgery i lody. Alkohole i napoje w pełnej gamie do godz. 23.00. Hotel położony blisko plaży spacerem około 5 min. drogi. Basen przy hotelu wystarczający jednakże za mało leżaków. Nam nie przypadły do gustu animacje ale oprócz jednego dnia w tygodniu odbywały się codziennie z dość sporą publiką. Mimo wczesnego przyjazdu do hotelu godz. 7.00 zakwaterowanie najszybciej od około godz. 12.00. Pobyt oceniamy dobrze.
    Hotel jest podzielony na część odnowioną i nieodnowiony. Pokój czysty, sprzątany codziennie, jednakże nieprzyjemny zapach z szafy i łazienki. Działająca klimatyzacja na zadawalającym poziomie. Obsługa hotelu miła, pomocna. Posiłki różnorodne, owoce świeże i pyszne, dodatkowo pizza,hot-dogi oraz hamburgery
    i lody. Alkohole i napoje w pełnej gamie do godz. 23.00. Hotel położony blisko plaży spacerem około 5 min. drogi. Basen przy hotelu wystarczający jednakże za mało leżaków. Nam nie przypadły do gustu animacje ale oprócz jednego dnia w tygodniu odbywały się codziennie z dość sporą publiką. Mimo wczesnego przyjazdu do hotelu godz. 7.00 zakwaterowanie najszybciej od około godz. 12.00. Pobyt oceniamy dobrze.
  • 5.0
    sierpień 2017

    Super hotel

    Hotel rodzinny, przyjazna obsługa, bardzo dobre jedzenie. Codziennie sprzątany więc jest czyściutko. Idealna lokalizacja dla rodzin z dziećmi, blisko plaża, niedaleko hotelu knajpki, markety, straganiki. Do głównej promenady koło 10 minut spacerkiem. Miasto bardzo dobrze skomunikowane. Polecam wybór pokoi de lux- nowiutkie, bardzo nowoczesne. Podsumowując- jak to mówi moja 3-latka nie baikal tylko bajka ;)
    Hotel rodzinny, przyjazna obsługa, bardzo dobre jedzenie. Codziennie sprzątany więc jest czyściutko. Idealna lokalizacja dla rodzin z dziećmi, blisko plaża, niedaleko hotelu knajpki, markety, straganiki. Do głównej promenady koło 10 minut spacerkiem. Miasto bardzo dobrze skomunikowane. Polecam wybór
    pokoi de lux- nowiutkie, bardzo nowoczesne. Podsumowując- jak to mówi moja 3-latka nie baikal tylko bajka ;)
  • 3.8
    sierpień 2017

    było ok

    Jeżeli chodzi o pokoje to ok, czysto, ale w szafie nie dało się trzymać rzeczy, bo był tam nieprzyjemny zapach. Sprzątane codziennie, pościel wymieniana raz w tygodniu, ręczniki standardowo co trzy dni. Basen czysty, woda w basenie nie za zimna, ale o leżaki codzienna walka. Od rana już wszystkie zajęte. Mimo że jak ktoś zostawił ręcznik wieczorem dzień wcześniej lub przed otwarciem basenu czyli przed 7 to wszystkie były zbierane przez obsługę, to żeby mieć leżak trzeba było wcześnie rano już biec na basen. Plaża bardzo blisko i ładna. Natomiast bardzo drogie leżaki i parasole. Jeden leżak ok 5euro, parasol również, czyli za komplet 2 leżaki i parasol trzeba wydać 15euro, więc jest to bardzo dużo. Jedzenie może być chociaż po opiniach, że niby jedzenie wyśmienite spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Nie było też menu typowo dla dzieci.Jak dla mnie za tę cenę hotel spełnił moje oczekiwania, chociaż na ocenę 4,8 która wyświetla się na stronie to nie zasługuje.
    Jeżeli chodzi o pokoje to ok, czysto, ale w szafie nie dało się trzymać rzeczy, bo był tam nieprzyjemny zapach. Sprzątane codziennie, pościel wymieniana raz w tygodniu, ręczniki standardowo co trzy dni. Basen czysty, woda w basenie nie za zimna, ale o leżaki codzienna walka. Od rana już wszystkie zajęte.
    Mimo że jak ktoś zostawił ręcznik wieczorem dzień wcześniej lub przed otwarciem basenu czyli przed 7 to wszystkie były zbierane przez obsługę, to żeby mieć leżak trzeba było wcześnie rano już biec na basen. Plaża bardzo blisko i ładna. Natomiast bardzo drogie leżaki i parasole. Jeden leżak ok 5euro, parasol również, czyli za komplet 2 leżaki i parasol trzeba wydać 15euro, więc jest to bardzo dużo. Jedzenie może być chociaż po opiniach, że niby jedzenie wyśmienite spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Nie było też menu typowo dla dzieci.Jak dla mnie za tę cenę hotel spełnił moje oczekiwania, chociaż na ocenę 4,8 która wyświetla się na stronie to nie zasługuje.
  • 4.7
    sierpień 2017

    super!

    Spędziłam w tym hotelu fantastyczny urlop. Obsługa bardzo miła, pokój czyściutki i codziennie sprzątany, super lokalizacja (skrótem do plaży jakieś 5 minut na piechote), alkohol (all inclusive) nie oszukany. Polecam w stu procentach, być może jeszcze wrócę :)
    Spędziłam w tym hotelu fantastyczny urlop. Obsługa bardzo miła, pokój czyściutki i codziennie sprzątany, super lokalizacja (skrótem do plaży jakieś 5 minut na piechote), alkohol (all inclusive) nie oszukany. Polecam w stu procentach, być może jeszcze wrócę :)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 727 zł/os.
Kod oferty: 13082020BVPR7998
czw. 13.08.2020
5 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 13.08.2020 , godz. 06:20
Katowice
LOT Polish Airlines
czw. 13.08.2020 , godz. 09:25
Bourgas
Powrót:
wt. 18.08.2020 , godz. 10:25
Bourgas
-
wt. 18.08.2020 , godz. 11:30
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Baikal (Sunny Beach)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 13.08.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
3 454
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 13.08.2020
5 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Standard DBL (1VB) 3 454