Atuty oferty

Opis hotelu

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Azurro Hotel Bułgaria - Położenie

Hotel Azurro znajduje się w południowej części popularnego regionu wypoczynkowego Słoneczny Brzeg. Do łagodnie nachylonej, piaszczystej plaży można dojść pieszo w odległości około 300 metrów. W pobliżu hotelu znajdują się różne sklepy i lokale rozrywkowe, a także restauracje i bary. Lotnisko w Burgas oddalone jest o około 25 km.

Adres

Azurro Hotel

8240 Sunny Beach / Słoneczny Brzeg - Bułgaria

Tel: +359 88 55 77 773

Web: https://hotelazurro.com/

Wyposażenie

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Hotel posiada sejf, kantor wymiany walut, restaurację i bar. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Do wyposażenia pokoi należy lodówka, minilodówka, telefon i telewizor. Do wyposażenia łazienek należy prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Wyżywienie

Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 11:00 - ok. 23:00   (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, minigolf, studio fitness, bilard i spa. Dyskoteka i miniklub to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku Czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ SUN EXPRESS: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 - 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 - 450 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 - 300 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.0

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 3,2
Posiłki: 2,7
Basen: 4,2
Czystość: 2,7
Obsługa: 2,7
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • 1.8
    ( sierpień 2017 )

    Hotel, który należy omijać szerokim łukiem

    Hotel ma tylko jedną zaletę: położenie blisko ładnej plaży, na której można się rozłożyć bez konieczności wykupywania parasola i leżaka (niemała cena bo aż 20 leva za parasol i leżak). W pierwszy dzień niejaki Vladimir z recepcji skasował parę osób z góry na miniumum 20 leva (co wogole nie jest opisane nigdzie w regulaminie hotelu) za dostęp do pokoju od godziny 12. Zakwaterowanie o 14, zapomnijcie o śniadaniu i obiedzie jeżeli ma się wczesny przylot. Największy zarzut mam do nieuprzejmej obsługi, począwszy od wulgarnie zachowującej się „pani menadżer” do osób na recepcji. Obsługa wszystko robiąca z wielką łaską, wieczorami piją a co najgorsze są agresywni w stosunku do gości. Wieczorem nie wolno zajmować miejsc na leżakach przy basenie i najlepiej położyć się spać o 22. Jedzenie tragedia: codziennie to samo, spocony szef kuchni wydziela mięsne dania i ryby wg swojego uznania. Jedzenie z śniadania często było serwowane na obiad a jedzie z obiadu na kolację. Stołówka brudna , szklanki brudne i śmierdzące chlorem. Zerowy wybór owoców, jak już pojawił się arbuz to szybko znikał z menu. Niesympatyczny pan sprawdza czy czasami ktoś nic nie wyniósł z stołówki. Przekąski (beznadziejna pizza-tylko jeden kawałek dla jednej osoby jednorazowo i sklepowe ciastka) dostępne w barze obok basenu. Lody od godziny 16: 30 z krzywą patrzącą panią. Brak kawy między śniadaniem a 16: 30, kawa w tych godzinach tylko za opłatą dostępna w barze hotelowym przy recepcji. Absolutnym hitem jest tańcząca obsługa na stołówce ale to już tak na wesoło. Czystość w pokoju również wiele zostawia do życzenia. Łazienka brudna, zagrzybiała, woda zalegająca w brodziku (pokój 105). Woda w basenie bardzo zimna, około 20 stopni. Leżaki w miarę czyste i w wystarczającej ilości (pobyt w 2 połowie sierpnia). W ostatni dzień pobytu pokój trzeba zdać do 10 lub 12 jeżeli się wylatuje wieczorem, opaski są zdejmowane przy zdaniu pokoju. Blisko do Nessebaru,plażą około 40 minut piechotą. Pobyt z oferty firmy REGOBIS, obsługa ze strony rezydenta bez zastrzeżeń (poza zamieszaniem z kwestią opłaty taksy klimatycznej które wynosiła 10 euro za osobę dorosłą za cały pobyt). Lokalizacja hotelu w porządku ale samego hotelu nie polecam i omijajcie go szerokim łukiem. Pokój nr 105 na parterze z widokiem na bar w którym gra muzyka do 24.
    Hotel ma tylko jedną zaletę: położenie blisko ładnej plaży, na której można się rozłożyć bez konieczności wykupywania parasola i leżaka (niemała cena bo aż 20 leva za parasol i leżak). W pierwszy dzień niejaki Vladimir z recepcji skasował parę osób z góry na miniumum 20 leva (co wogole nie jest opisane
    nigdzie w regulaminie hotelu) za dostęp do pokoju od godziny 12. Zakwaterowanie o 14, zapomnijcie o śniadaniu i obiedzie jeżeli ma się wczesny przylot. Największy zarzut mam do nieuprzejmej obsługi, począwszy od wulgarnie zachowującej się „pani menadżer” do osób na recepcji. Obsługa wszystko robiąca z wielką łaską, wieczorami piją a co najgorsze są agresywni w stosunku do gości. Wieczorem nie wolno zajmować miejsc na leżakach przy basenie i najlepiej położyć się spać o 22. Jedzenie tragedia: codziennie to samo, spocony szef kuchni wydziela mięsne dania i ryby wg swojego uznania. Jedzenie z śniadania często było serwowane na obiad a jedzie z obiadu na kolację. Stołówka brudna , szklanki brudne i śmierdzące chlorem. Zerowy wybór owoców, jak już pojawił się arbuz to szybko znikał z menu. Niesympatyczny pan sprawdza czy czasami ktoś nic nie wyniósł z stołówki. Przekąski (beznadziejna pizza-tylko jeden kawałek dla jednej osoby jednorazowo i sklepowe ciastka) dostępne w barze obok basenu. Lody od godziny 16: 30 z krzywą patrzącą panią. Brak kawy między śniadaniem a 16: 30, kawa w tych godzinach tylko za opłatą dostępna w barze hotelowym przy recepcji. Absolutnym hitem jest tańcząca obsługa na stołówce ale to już tak na wesoło. Czystość w pokoju również wiele zostawia do życzenia. Łazienka brudna, zagrzybiała, woda zalegająca w brodziku (pokój 105). Woda w basenie bardzo zimna, około 20 stopni. Leżaki w miarę czyste i w wystarczającej ilości (pobyt w 2 połowie sierpnia). W ostatni dzień pobytu pokój trzeba zdać do 10 lub 12 jeżeli się wylatuje wieczorem, opaski są zdejmowane przy zdaniu pokoju. Blisko do Nessebaru,plażą około 40 minut piechotą. Pobyt z oferty firmy REGOBIS, obsługa ze strony rezydenta bez zastrzeżeń (poza zamieszaniem z kwestią opłaty taksy klimatycznej które wynosiła 10 euro za osobę dorosłą za cały pobyt). Lokalizacja hotelu w porządku ale samego hotelu nie polecam i omijajcie go szerokim łukiem. Pokój nr 105 na parterze z widokiem na bar w którym gra muzyka do 24.
  • 4.3
    ( czerwiec 2017 )

    Dobry hotel w dobrej cenie

    Hotel całkiem przyzwoity, 3 gwiazdki zupełnie zasłużone. Jedzenie smaczne i pod dostatkiem, lokalizacja bardzo dobra, pokoje duże, basen duży i czysty.
    Hotel całkiem przyzwoity, 3 gwiazdki zupełnie zasłużone. Jedzenie smaczne i pod dostatkiem, lokalizacja bardzo dobra, pokoje duże, basen duży i czysty.
  • 3.0
    ( sierpień 2015 )

    Mieszane uczucia

    W połowie sierpnia spedziłam urlop w/w hotelu. Po przyjezdzie na miejsce okazało się, że nie ma dla nas pokoju i musimy spedzic jedna noc w sąsiednim hotelu ( wczesniej chciano nas zakwaterować w apartamencie z sypialnią przechodnią z innymi urlopowiczami,na co nie wyrazilismy zgody). W ramach przeprosin za niedogodnosc zaoferowano nam opcje all inclusive ( mielismy wykupione tylko sniadania). Gdybym zapłaciła za tą opcję,byłabym bardzo rozczarowana. Samo jedzenie było nawet dobre,niestety organizacja i obsługa pozostawiają wiele do życzenia. Naczynia obtłuczone, nie myte tylko wyparzane,na stół trafiały mokre,czasami tłuste i z resztkami jedzenia ( na szczescie były serwetki którymi można sobie było doczyścić sztućce).Organizacja posiłków-przy dużej ilości osob jaka przebywała w ośrodku trzeba było nierzadko odstac 10-15 minut w kolejce po naczynia i jedzenie,a pozniej znalezc sobie jakiś w miarę posprzatany stół ( obrusy i serwetki mega wyplamione )przy którym dało się skonsumować posiłek.Obsługa niezbyt zyczliwa,miało się wrazenie ze pracują tam za karę. Przy drzwiach stał kapo ( chyba szef sali) i pilnował aby nawet najmniejszy kawałek jedzenia nie wydostał sie na zewnatrz. Zakaz wynoszenia jedzenia poza "restauracje" jestem w stanie zrozumiec i uszanowac,jednak zabieranie małemu dziecku brzoskwini w trakcie jedzenia (brzoskwinia wyladowała w koszu na smieci bo była w połowie zjedzona) w drzwiach zakrawa na idiotyzm.Bar w lobby - napoje to podróbki sprita i coli,woda w dystrybutorze miała czasami posmak wody z kranu,napoje niegazowane z dystrybutora w chemicznych kolorach o smaku tak obrzydliwym ze nie dało się tego pić. Piwo w miarę dobre,wino kwaśne,innych alkoholi nie probowalam.Kawa serwowana do popoludniowych lodów ( lody bardzo słabe) obrzydliwa. Sam ośrodek dosyć zadbany ( za wyjątkiem toalet w lobby),czysty basen i blisko do plaży.Pokój też trafił nam się przyjemny-odmalowany,z przyzwoitą łazienką.Aby skorzystać z leżaków przy basenie trzeba było sobie je zarezerwować ręcznikiem najpóźniej do godz. 7.30 - pozniej nie było szans na leżak. Wymiana ręczników 1 raz w ciągu 11 dni. W okolicy dużo barów,restauracji,miejsce dobre raczej dla młodych ludzi którzy chcą się wyszaleć. Oferta hotelu skierowana raczej do mało wymagającego klienta.
    W połowie sierpnia spedziłam urlop w/w hotelu. Po przyjezdzie na miejsce okazało się, że nie ma dla nas pokoju i musimy spedzic jedna noc w sąsiednim hotelu ( wczesniej chciano nas zakwaterować w apartamencie z sypialnią przechodnią z innymi urlopowiczami,na co nie wyrazilismy zgody). W ramach przeprosin
    za niedogodnosc zaoferowano nam opcje all inclusive ( mielismy wykupione tylko sniadania). Gdybym zapłaciła za tą opcję,byłabym bardzo rozczarowana. Samo jedzenie było nawet dobre,niestety organizacja i obsługa pozostawiają wiele do życzenia. Naczynia obtłuczone, nie myte tylko wyparzane,na stół trafiały mokre,czasami tłuste i z resztkami jedzenia ( na szczescie były serwetki którymi można sobie było doczyścić sztućce).Organizacja posiłków-przy dużej ilości osob jaka przebywała w ośrodku trzeba było nierzadko odstac 10-15 minut w kolejce po naczynia i jedzenie,a pozniej znalezc sobie jakiś w miarę posprzatany stół ( obrusy i serwetki mega wyplamione )przy którym dało się skonsumować posiłek.Obsługa niezbyt zyczliwa,miało się wrazenie ze pracują tam za karę. Przy drzwiach stał kapo ( chyba szef sali) i pilnował aby nawet najmniejszy kawałek jedzenia nie wydostał sie na zewnatrz. Zakaz wynoszenia jedzenia poza "restauracje" jestem w stanie zrozumiec i uszanowac,jednak zabieranie małemu dziecku brzoskwini w trakcie jedzenia (brzoskwinia wyladowała w koszu na smieci bo była w połowie zjedzona) w drzwiach zakrawa na idiotyzm.Bar w lobby - napoje to podróbki sprita i coli,woda w dystrybutorze miała czasami posmak wody z kranu,napoje niegazowane z dystrybutora w chemicznych kolorach o smaku tak obrzydliwym ze nie dało się tego pić. Piwo w miarę dobre,wino kwaśne,innych alkoholi nie probowalam.Kawa serwowana do popoludniowych lodów ( lody bardzo słabe) obrzydliwa. Sam ośrodek dosyć zadbany ( za wyjątkiem toalet w lobby),czysty basen i blisko do plaży.Pokój też trafił nam się przyjemny-odmalowany,z przyzwoitą łazienką.Aby skorzystać z leżaków przy basenie trzeba było sobie je zarezerwować ręcznikiem najpóźniej do godz. 7.30 - pozniej nie było szans na leżak. Wymiana ręczników 1 raz w ciągu 11 dni. W okolicy dużo barów,restauracji,miejsce dobre raczej dla młodych ludzi którzy chcą się wyszaleć. Oferta hotelu skierowana raczej do mało wymagającego klienta.
  • 2.0
    ( sierpień 2015 )

    nie polecam

    Nie polecamy hotelu, nie tak wyobrazam sobie standard hoteli w Polsce 2 gwiazdkowy jest na wyzszym poziomie
    Nie polecamy hotelu, nie tak wyobrazam sobie standard hoteli w Polsce 2 gwiazdkowy jest na wyzszym poziomie
  • 1.0
    ( lipiec 2014 )

    Okropny hotel, nie polecam

    Hotel położony w centrum miasta i blisko ładnej plaży. To jest chyba jedyny plus tego hotelu. Basen w porządku ale już ilość leżaków za mała. Trzeba wstać rano i sobie zarezerwować ręcznikiem. Wyżywienie okropne, obsługa nie miła na stołówce, pilnują, żeby przypadkiem nie wynieść jedzenia czy owoców. Brudne obrusy, stoły. Jedzenie nie smaczne, nie doprawione i stare, to co zostało z posiłku mieszają z czymś innym i podają np. na kolację. Parę osób z naszej grupy pochorowało się. Alkoholi i drinków nie da się pić, nie smaczne, barmani i obsługa pracują pod wpływem alkoholu. Pokoje brudne, ręczniki zmieniane co 3 dni, pościel w ciągu tygodnia nie była zmieniana ani razu. Prześcieradła i ręczniki poplamione. Nie polecam tego hotelu - omijacie go!!!
    Hotel położony w centrum miasta i blisko ładnej plaży. To jest chyba jedyny plus tego hotelu. Basen w porządku ale już ilość leżaków za mała. Trzeba wstać rano i sobie zarezerwować ręcznikiem. Wyżywienie okropne, obsługa nie miła na stołówce, pilnują, żeby przypadkiem nie wynieść jedzenia czy owoców.
    Brudne obrusy, stoły. Jedzenie nie smaczne, nie doprawione i stare, to co zostało z posiłku mieszają z czymś innym i podają np. na kolację. Parę osób z naszej grupy pochorowało się. Alkoholi i drinków nie da się pić, nie smaczne, barmani i obsługa pracują pod wpływem alkoholu. Pokoje brudne, ręczniki zmieniane co 3 dni, pościel w ciągu tygodnia nie była zmieniana ani razu. Prześcieradła i ręczniki poplamione. Nie polecam tego hotelu - omijacie go!!!
  • 4.0
    ( czerwiec 2013 )

    Spokojne Centrum Miasta

    Wszystko w zasięgu ręki.Cicho,spokojnie,blisko do morza,blisko do sklepu po Zagorkę,blisko do knajpeczek po jedzonko - tak ma wyglądać urlop bezstresowy.
    Wszystko w zasięgu ręki.Cicho,spokojnie,blisko do morza,blisko do sklepu po Zagorkę,blisko do knajpeczek po jedzonko - tak ma wyglądać urlop bezstresowy.
  • 5.0
    ( wrzesień 2012 )

    plaża góry wydmy

    bardzo dobre położenie
    bardzo dobre położenie

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 18062019XTOP7918
Cena za osobę:
2 173 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
4 346
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Wt 18.06.2019
7 dni
Bydgoszcz
BB - Śniadania
TOP Touristik
Wylot:
Czarter z bagazem
Wt 18.06.2019
20:05 - Bydgoszcz
23:15 - Bourgas
Powrót:
Wt 25.06.2019
18:15 - Bourgas
19:25 - Bydgoszcz
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Azurro

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
Wt 18.06.2019
Wylot z:
Bydgoszcz
Cena
4 346
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
Wt 18.06.2019
7 dni
Bydgoszcz
BB - Śniadania
TOP Touristik
pokój, standardowy, twin (RMSDTW0000) 2 173