Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria

***

Region

RIWIERA BUŁGARSKA/BUŁGARIA

Wyposażenie

• recepcja • ogród • taras • Wi-Fi: w recepcji/lobby, w cenie • sejf: w recepcji, za opłatą

Karty

Visa, MasterCard

Liczba pokojów

191

Kategoria lokalna

3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt

Dla dzieci

• basen dla dzieci • łóżeczko dla dzieci

Sport i wellness

W cenie • siłownia

Płatne • masaże

Pokoje

Pokój ekonomiczny DZZ1

• Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny FZX1

• 4-6 os. • balkon • 2 pokoje połączone drzwiami • klimatyzacja (centralnie sterowana) • lodówka • TV • prysznic • WC • Wi-Fi (płatne)

Pokój dla dorosłego z dzieckiem DSX1

• 2-3 os. • balkon • klimatyzacja (indywidualnie sterowana) • lodówka (w cenie) • TV kab. • prysznic • WC • Wi-Fi (w cenie)

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • balkon • klimatyzacja (indywidualnie sterowana) • lodówka (w cenie) • TV kab. • prysznic • WC • Wi-Fi (w cenie)

Wyżywienie

All inclusive • śniadanie: 07:00 - 10:00, w formie bufetu
• obiad: 12:30 - 14:30
• kolacja: 18:30 - 21:00
• ciasto
• wybrane napoje bezalkoholowe: 11:00 - 23:00
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: 11:00 - 23:00

Dwa posiłki • śniadanie: 07:00 - 10:00, w formie bufetu
• kolacja: 18:30 - 21:00

Restauracje i bary • restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, bufet 

bary i inne: 3
• bar w lobby: 08:00 - 00:00
• bar przy basenie
• bar przekąskowy

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.4

Ocena klientów
na podstawie 13 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,3
Posiłki: 3,0
Basen: 4,3
Czystość: 3,1
Obsługa: 3,0
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • 2.7
    ( lipiec 2019 )

    W zasadzie porażka...

    Hotel 'pozny Gierek', czystosc pozostawia wiele do zyczenia, jedzenie bardziej niz srednie. Dla malo wymagajacych gosci. Po przyjezdzie dostalysmy brudny pokoj z brudna lazienka. W recepcji zero pomocy, menadzerka hotelu dopiero sie zajela sprawa, serwis sprzatajacy przy nas i na drugi dzien zmiana pokoju. Mialysmy oplacony podwyzszony standard, ale nie warto, bo wszystkie pokoje sa podobne. Jedzenie to porazka, nie jestem wybredna, ale o ile sniadania mogly byc to obiad i kolacja wstretne, zimne, rozgotowane, niedoprawione, niesmaczne po prostu. Jadalne w zasadzie tylko frytki i surowe warzywa. Kawa dostepna tylko rano podczas sniadania. To wszystko w opcji all. Jedyny plus to naprawde fajny i zadbany basen, zamykany niestety o 19, troche moim zdaniem zbyt wczesnie. Alkohol niestety takze porazka, ale to akurat w all normalne. Obsluga: bardzo nieuprzejma, chodza nabzdyczeni i wszystko robia za kare, znajomosc angielskiego i rosyjskiego w recepcji bywa slaba, zalezy na kogo sie trafi. Generalnie kiepska miejscowka.
    Hotel 'pozny Gierek', czystosc pozostawia wiele do zyczenia, jedzenie bardziej niz srednie. Dla malo wymagajacych gosci. Po przyjezdzie dostalysmy brudny pokoj z brudna lazienka. W recepcji zero pomocy, menadzerka hotelu dopiero sie zajela sprawa, serwis sprzatajacy przy nas i na drugi dzien zmiana pokoju.
    Mialysmy oplacony podwyzszony standard, ale nie warto, bo wszystkie pokoje sa podobne. Jedzenie to porazka, nie jestem wybredna, ale o ile sniadania mogly byc to obiad i kolacja wstretne, zimne, rozgotowane, niedoprawione, niesmaczne po prostu. Jadalne w zasadzie tylko frytki i surowe warzywa. Kawa dostepna tylko rano podczas sniadania. To wszystko w opcji all. Jedyny plus to naprawde fajny i zadbany basen, zamykany niestety o 19, troche moim zdaniem zbyt wczesnie. Alkohol niestety takze porazka, ale to akurat w all normalne. Obsluga: bardzo nieuprzejma, chodza nabzdyczeni i wszystko robia za kare, znajomosc angielskiego i rosyjskiego w recepcji bywa slaba, zalezy na kogo sie trafi. Generalnie kiepska miejscowka.
  • 3.0
    ( lipiec 2019 )

    W zasadzie porażka...

    Hotel 'pozny Gierek', czystosc pozostawia wiele do zyczenia, jedzenie bardziej niz srednie. Dla malo wymagajacych gosci. Po przyjezdzie dostalysmy brudny pokoj z brudna lazienka. W recepcji zero pomocy, menadzerka hotelu dopiero sie zajela sprawa, serwis sprzatajacy przy nas i na drugi dzien zmiana pokoju. Mialysmy oplacony podwyzszony standard, ale nie warto, bo wszystkie pokoje sa podobne. Jedzenie to porazka, nie jestem wybredna, ale o ile sniadania mogly byc to obiad i kolacja wstretne, zimne, rozgotowane, niedoprawione, niesmaczne po prostu. Jadalne w zasadzie tylko frytki i surowe warzywa. Kawa dostepna tylko rano podczas sniadania. To wszystko w opcji all. Jedyny plus to naprawde fajny i zadbany basen, zamykany niestety o 19, troche moim zdaniem zbyt wczesnie. Alkohol niestety takze porazka, ale to akurat w all normalne. Obsluga: bardzo nieuprzejma, chodza nabzdyczeni i wszystko robia za kare, znajomosc angielskiego i rosyjskiego w recepcji bywa slaba, zalezy na kogo sie trafi. Generalnie kiepska miejscowka.
    Hotel 'pozny Gierek', czystosc pozostawia wiele do zyczenia, jedzenie bardziej niz srednie. Dla malo wymagajacych gosci. Po przyjezdzie dostalysmy brudny pokoj z brudna lazienka. W recepcji zero pomocy, menadzerka hotelu dopiero sie zajela sprawa, serwis sprzatajacy przy nas i na drugi dzien zmiana pokoju.
    Mialysmy oplacony podwyzszony standard, ale nie warto, bo wszystkie pokoje sa podobne. Jedzenie to porazka, nie jestem wybredna, ale o ile sniadania mogly byc to obiad i kolacja wstretne, zimne, rozgotowane, niedoprawione, niesmaczne po prostu. Jadalne w zasadzie tylko frytki i surowe warzywa. Kawa dostepna tylko rano podczas sniadania. To wszystko w opcji all. Jedyny plus to naprawde fajny i zadbany basen, zamykany niestety o 19, troche moim zdaniem zbyt wczesnie. Alkohol niestety takze porazka, ale to akurat w all normalne. Obsluga: bardzo nieuprzejma, chodza nabzdyczeni i wszystko robia za kare, znajomosc angielskiego i rosyjskiego w recepcji bywa slaba, zalezy na kogo sie trafi. Generalnie kiepska miejscowka.
  • 4.2
    ( lipiec 2019 )

    Dobry dla niewymagających

    Hotel w rozsądnej cenie, spełnia swoje funkcje. Bardzo blisko do plaży i jako baza wypadowa. Blisko przystanki autobusowe. Bardzo dobre obiady i kolacje. Czysty basen.
    Hotel w rozsądnej cenie, spełnia swoje funkcje. Bardzo blisko do plaży i jako baza wypadowa. Blisko przystanki autobusowe. Bardzo dobre obiady i kolacje. Czysty basen.
  • 4.2
    ( lipiec 2019 )

    Wszystko ok oprócz szefa kuchni

    Widać że to 3 gwiazdki. Nie ma szału,ale jest dokładnie tak jak w opisie. Jedzenie ok,choć trochę monotonne. Za to dużo świeżych owoców i warzyw,pyszne sałatki . Kawa okropna,ale wszędzie taka...<br />Pokoje ok. Miła obsługa,mimo braku znajomości języka angielskiego.<br />Zaletą to położenie, w samym centrum,blisko do plaży.<br />Szef kuchni okropny. Krzyczał na mnie i córkę,że wzięliśmy na wynos 2 owoce.. Dziecko było bliskie płaczu.<br />Za to basen super😀
    Widać że to 3 gwiazdki. Nie ma szału,ale jest dokładnie tak jak w opisie. Jedzenie ok,choć trochę monotonne. Za to dużo świeżych owoców i warzyw,pyszne sałatki . Kawa okropna,ale wszędzie taka...
    Pokoje ok. Miła obsługa,mimo braku znajomości języka angielskiego.
    Zaletą to położenie, w samym
    centrum,blisko do plaży.
    Szef kuchni okropny. Krzyczał na mnie i córkę,że wzięliśmy na wynos 2 owoce.. Dziecko było bliskie płaczu.
    Za to basen super😀
  • 4.2
    ( czerwiec 2019 )

    Podobało się

    W hotelu spędziliśmy cały tydzień. Z hotelu jesteśmy zadowoleni ,tak samo z jedzenia a byliśmy na pełnym wyżywieniu, obsługa miła i uśmiechnięta, jedzenie było na bieżąco uzupełniane. Pokoje ok, nie można się do niczego przyczepić zwłaszcza że hotel ma trzy gwiazdki.
    W hotelu spędziliśmy cały tydzień. Z hotelu jesteśmy zadowoleni ,tak samo z jedzenia a byliśmy na pełnym wyżywieniu, obsługa miła i uśmiechnięta, jedzenie było na bieżąco uzupełniane. Pokoje ok, nie można się do niczego przyczepić zwłaszcza że hotel ma trzy gwiazdki.
  • 4.5
    ( maj 2019 )

    Świetna podróż

    Zadbany niedrogi spełniający niewygórowane wymagania.
    Zadbany niedrogi spełniający niewygórowane wymagania.
  • 1.8
    ( sierpień 2017 )

    Hotel, który należy omijać szerokim łukiem

    Hotel ma tylko jedną zaletę: położenie blisko ładnej plaży, na której można się rozłożyć bez konieczności wykupywania parasola i leżaka (niemała cena bo aż 20 leva za parasol i leżak). W pierwszy dzień niejaki Vladimir z recepcji skasował parę osób z góry na miniumum 20 leva (co wogole nie jest opisane nigdzie w regulaminie hotelu) za dostęp do pokoju od godziny 12. Zakwaterowanie o 14, zapomnijcie o śniadaniu i obiedzie jeżeli ma się wczesny przylot. Największy zarzut mam do nieuprzejmej obsługi, począwszy od wulgarnie zachowującej się „pani menadżer” do osób na recepcji. Obsługa wszystko robiąca z wielką łaską, wieczorami piją a co najgorsze są agresywni w stosunku do gości. Wieczorem nie wolno zajmować miejsc na leżakach przy basenie i najlepiej położyć się spać o 22. Jedzenie tragedia: codziennie to samo, spocony szef kuchni wydziela mięsne dania i ryby wg swojego uznania. Jedzenie z śniadania często było serwowane na obiad a jedzie z obiadu na kolację. Stołówka brudna , szklanki brudne i śmierdzące chlorem. Zerowy wybór owoców, jak już pojawił się arbuz to szybko znikał z menu. Niesympatyczny pan sprawdza czy czasami ktoś nic nie wyniósł z stołówki. Przekąski (beznadziejna pizza-tylko jeden kawałek dla jednej osoby jednorazowo i sklepowe ciastka) dostępne w barze obok basenu. Lody od godziny 16: 30 z krzywą patrzącą panią. Brak kawy między śniadaniem a 16: 30, kawa w tych godzinach tylko za opłatą dostępna w barze hotelowym przy recepcji. Absolutnym hitem jest tańcząca obsługa na stołówce ale to już tak na wesoło. Czystość w pokoju również wiele zostawia do życzenia. Łazienka brudna, zagrzybiała, woda zalegająca w brodziku (pokój 105). Woda w basenie bardzo zimna, około 20 stopni. Leżaki w miarę czyste i w wystarczającej ilości (pobyt w 2 połowie sierpnia). W ostatni dzień pobytu pokój trzeba zdać do 10 lub 12 jeżeli się wylatuje wieczorem, opaski są zdejmowane przy zdaniu pokoju. Blisko do Nessebaru,plażą około 40 minut piechotą. Pobyt z oferty firmy REGOBIS, obsługa ze strony rezydenta bez zastrzeżeń (poza zamieszaniem z kwestią opłaty taksy klimatycznej które wynosiła 10 euro za osobę dorosłą za cały pobyt). Lokalizacja hotelu w porządku ale samego hotelu nie polecam i omijajcie go szerokim łukiem. Pokój nr 105 na parterze z widokiem na bar w którym gra muzyka do 24.
    Hotel ma tylko jedną zaletę: położenie blisko ładnej plaży, na której można się rozłożyć bez konieczności wykupywania parasola i leżaka (niemała cena bo aż 20 leva za parasol i leżak). W pierwszy dzień niejaki Vladimir z recepcji skasował parę osób z góry na miniumum 20 leva (co wogole nie jest opisane
    nigdzie w regulaminie hotelu) za dostęp do pokoju od godziny 12. Zakwaterowanie o 14, zapomnijcie o śniadaniu i obiedzie jeżeli ma się wczesny przylot. Największy zarzut mam do nieuprzejmej obsługi, począwszy od wulgarnie zachowującej się „pani menadżer” do osób na recepcji. Obsługa wszystko robiąca z wielką łaską, wieczorami piją a co najgorsze są agresywni w stosunku do gości. Wieczorem nie wolno zajmować miejsc na leżakach przy basenie i najlepiej położyć się spać o 22. Jedzenie tragedia: codziennie to samo, spocony szef kuchni wydziela mięsne dania i ryby wg swojego uznania. Jedzenie z śniadania często było serwowane na obiad a jedzie z obiadu na kolację. Stołówka brudna , szklanki brudne i śmierdzące chlorem. Zerowy wybór owoców, jak już pojawił się arbuz to szybko znikał z menu. Niesympatyczny pan sprawdza czy czasami ktoś nic nie wyniósł z stołówki. Przekąski (beznadziejna pizza-tylko jeden kawałek dla jednej osoby jednorazowo i sklepowe ciastka) dostępne w barze obok basenu. Lody od godziny 16: 30 z krzywą patrzącą panią. Brak kawy między śniadaniem a 16: 30, kawa w tych godzinach tylko za opłatą dostępna w barze hotelowym przy recepcji. Absolutnym hitem jest tańcząca obsługa na stołówce ale to już tak na wesoło. Czystość w pokoju również wiele zostawia do życzenia. Łazienka brudna, zagrzybiała, woda zalegająca w brodziku (pokój 105). Woda w basenie bardzo zimna, około 20 stopni. Leżaki w miarę czyste i w wystarczającej ilości (pobyt w 2 połowie sierpnia). W ostatni dzień pobytu pokój trzeba zdać do 10 lub 12 jeżeli się wylatuje wieczorem, opaski są zdejmowane przy zdaniu pokoju. Blisko do Nessebaru,plażą około 40 minut piechotą. Pobyt z oferty firmy REGOBIS, obsługa ze strony rezydenta bez zastrzeżeń (poza zamieszaniem z kwestią opłaty taksy klimatycznej które wynosiła 10 euro za osobę dorosłą za cały pobyt). Lokalizacja hotelu w porządku ale samego hotelu nie polecam i omijajcie go szerokim łukiem. Pokój nr 105 na parterze z widokiem na bar w którym gra muzyka do 24.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 03092019TUIZ7918
1 060 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
2 120
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
wt. 03.09.2019
3 dni
Poznań
HB - Dwa posiłki
TUI
Wylot:
Ryanair Sun S.A.
wt. 03.09.2019
13:40 - Poznań
16:55 - Bourgas
Powrót:
pt. 06.09.2019
10:05 - Bourgas
11:20 - Poznań

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Azurro

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
wt. 03.09.2019
Wylot z:
Poznań
Cena
2 120
wt. 03.09.2019
3 dni
Poznań
HB - Dwa posiłki
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 1 060