Atuty oferty

Opis hotelu

:

****
Bułgaria/Słoneczny Brzeg

OPIS :

Hotel Perla Sun Park & SPA to hotel oferujący świetną ofertę zabiegów i masaży. Położony jest na półwyspie Morza Czarnego, u podnóża góry Strandża w miejscowości Primorsko. W miasteczku znajdują się liczne restauracje, bary i puby a półwysep okala podświetlona nocą nadmorska promenada.Doskonały hotel dla osób ceniących spokojny wypoczynek i relaks. Unikalna naturalna kombinacja morza, rzeki i lasu czyni ten hotel szczególnie atrakcyjnym.

POŁOŻENIE :

Hotel położony jest w miejscowości Primorsko. Jest to niewielki kurort położony ok. 60 km od miasta Burgas. Klimatyczne i urokliwe miasteczko posiada dwie plaże: północną i południową, tętniący życiem centralny skwer oraz mnóstwo kafejek, barów i restauracji.
Centrum miasta, gdzie znajdują się sklepy, restauracje czy kluby znajduje się ok. 500m od hotelu.
W bliskiej odległości od hotelu, ok. 550m, znajduje się aquapark Akva Planet. Odwiedzający mogą korzystać z wielu atrakcji, jakie oferuje obiekt, m.in. kompleks basenów ze zjeżdżalniami, wirnik, rampy czy "rwąca rzeka. Dla najmłodszych przygotowana jest oddzielna strefa ze specjalnymi mini zjeżdżalniami. Wokół basenów znajdują się leżaki i parasole, a do dyspozycji gości jest kawiarnia, pizzeria, cukiernia oraz bar. W kompleksie aquaparku znajduje się kryty basen o wymiarach olimpijskich a także doskonale wyposażone centrum Fitness oraz SPA. Poza tradycyjnymi masażami Goście mogą skorzystać z szerokiego wyboru zabiegów z użyciem olejków eterycznych, a w szczególności popularnego w Bułgarii olejku różanego. Wejście do Aquaparku dla dzieci o wzroście do 90cm gratis. Ceny dla dorosłych i dzieci powyżej 90cm dostępne u rezydenta.
Czas dojazdu do lotniska to ok. 50 min.

PLAŻA :

Hotel położony jest ok. 100m od szerokiej i długiej plaży południowej. Jest od niej oddzielony rzeką- goście mogą dojść do plaży pobliskim mostkiem (ok. 7min drogi) lub skorzystać z obsługiwanej przez hotel łódki ( ok. 2min, bezpłatne, kursuje do godz. 18:00). Plaża jest publiczna, serwis plażowy (leżaki i parasol) dodatkowo płatny- oferta zewnętrzna.

HOTEL UDOGODNIENIA :

Perla Sun Park & SPA**** posiada 70 pokoi 2-osobowych, 15 studio i 80 pokoi rodzinnych.
Goście mogą korzystać z udogodnień dostępnych w kompleksie do których należą: restauracja z widokiem na rzekę, bar w budynku przy basenie, bar w lobby przy basenie, SKYBAR na 10 piętrze z widokiem na morze i miasto, odkryty basen z leżakami i parasolami (w cenie) z wydzieloną strefą dla dzieci i zjeżdżalnią, plac zabaw dla dzieci, animacje, strefa SPA (masaże, łaźnia, sauna), tenis stołowy, bilard.
Istnieje możliwość wynajęcia samochodu na recepcji. Ceny zaczynają się od ok. 40 EUR/dzień w zależności od czasu wypożyczenia i rodzaju samochodu- oferta zewnątrzna.
W całym hotelu działa klimatyzacja a także dostępne jest WIFI.
W sezonie letnim najmłodsi goście moga korzystać z wyjątkowych atrakcji oferowanych przez nasz Perłowy Mini Klub, który znajduje się na terenie hotelu Perla Plaza, położonego ok 1km od hotelu Perla Sun Park& SPA. Zajęcia prowadzone są przez polskiego animatora. Perłowy Mini Klub zapewnia najmłodszym niezapomnianą rozrywkę. Dzieci moga korzystać również z placu zabaw czy pokoju gier i zabaw.
Atrakcją dla dorosłych są wieczorne koncerty z muzyką na żywo w hotelu Perla Royal (w wybrane dni w tygodniu) położonym obok hotelu Perla Sun a także projekcje sportowe przy basenie.

POKOJE :

Pokoje 2-osobowe:
 ok. 24 m2
 z widokiem na basen i miasto
 sypialnia (łóżko 2-osobowe) z częścią wypoczynkową (sofa) i łazienką (prysznic lub wanna, WC)
 wyposażenie: klimatyzacja, balkon, minibar, (dodatkowo płatny) TV, Wi-Fi, telefon, suszarka do włosów
Maksymalne obłozenie: 2+2 / 3+1 / 4
Pokoje promocyjne - pokój standardowy w cenie promocyjnej. Ograniczona ilość, tylko w opcji wyżywienia all inclusive.
Maksymalne obłożenie: 2+2
Wiek dziecka w hotelu: 0-12,99 lat

WYŻYWIENIE :

W hotelu obowiązuje opcja All Inclusive:
śniadanie 7:30-10:00,
obiad 12:00-14:00,
kolacja 18:00-21:00 w formie bufetu,
przekąski (pizza, frytki, burgery, naleśniki) 10:00-12:00/14:00-18:00, 
Lokalne napoje: wino, piwo, wódka,whiskey, rakia, napoje bezalkoholowe woda, kawa, herbata dostępna w lobby hotelu,
1 bar w budynku przy basenie,
1 bar w lobby przy basenie,
SKYBAR na 10 piętrze z widokiem na morze i miasto,

DODATKOWO PŁATNE :

Dodatkowo płatne:
Strefa SPA
Łaźnia parowa, masaże
solarium, salon kosmetyczny
Rozmowy telefoniczne
Alkohole nieujęte w opcji All Inclusive, świeżo wyciskane soki
Wynajem aut (oferta zewnętrzna)
Sporty wodne (oferta zewnętrzna)
Sejf
Minibar
Przejazd łódką przez rzekę

DODATKOWE INFORMACJE :

*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.

ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ COVID-19 :

INFORMUJEMY, ŻE PRIMORSKO JEST OBSZAREM WOLNYM OD COVID-19Wasze bezpieczeństwo i komfort zawsze były naszym głównym celem. Zaufaliście nam Państwo i chcemy, abyście w naszych hotelach czuli się pewnie i komfortowo. Dlatego wdrożyliśmy dodatkowe działania dezynfekujące na terenie hoteli Perla, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19.
Na bieżąco monitorujemy informacje dostarczane przez Światową Organizację Zdrowia, lokalne służby zdrowia oraz Centrale Operacyjne w Bułgarii i codziennie wdrażamy wszystkie obowiązujące procedury i środki bezpieczeństwa. Szczególną uwagę będziemy zwracać na ich przestrzeganie przez naszych pracowników i Gości hotelu.1.            Dezynfekcja hotelu- Będziemy monitorować temperaturę ciała każdej osoby wchodzącej do hotelu, a następnie będziemy oferować Gościom możliwość dezynfekcji rąk. Administratorzy recepcji nie będą dopuszczać do tłumów Gości, blaty robocze recepcji będą dezynfekowane po każdym zameldowaniu.
- Zdystansowanie socjalne będzie obserwowane przez cały czas, od momentu przybycia Gościa do hotelu, aż do jego wyjazdu.            
 - Środki dezynfekujące są umieszczane we wszystkich strefach wspólnych.
- Podczas dezynfekcji hoteli, główny nacisk zostanie położony na pokoje hotelowe: łazienki, włączniki oświetlenia, klamki, piloty, itp.
- Wszyscy pracownicy hotelu otrzymają niezbędne wyposażenie ochronne zalecane przez Ministerstwo Zdrowia. 2.            Restauracja, lobby bar, bar przy basenie, ogród i baseny- Został przygotowany plan żywienia Gości, zgodnie z odpowiednimi poleceniami oficjalnych władz sanitarnych.
- W restauracji, barach i ogrodzie Goście mogą korzystać z naszej oferty kulinarnej z zachowaniem wskazanej odległości.
- Wchodząc do restauracji Gość zobowiązany jest do dezynfekcji rąk.
- Sanitariaty zostaną zdezynfekowane na wszystkich powierzchniach po użyciu.
- Wszyscy pracownicy zostaną wyposażeni w niezbędny sprzęt ochronny.
- Wszystkie bufety w restauracji zostaną przykryte w celu zabezpieczenia posiłku, a nasi sympatyczni kelnerzy zadbają o to, by posiłek był podawany przy wydawkach.
- Wszystkie posiłki będą zapewnione tylko na terenie otwartym hotelu.
- Baseny zewnętrzne, leżaki i parasole słoneczne będą konserwowane i dezynfekowane zgodnie z wymogami Ministerstwa Zdrowia.
3.                  Bezpieczeństwo i higiena pracowników- Zapewniamy wszystkie niezbędne środki ochrony.
- Wzmocniona zostaje dezynfekcja miejsc pracy.
- Zapewnienie fizycznej odległości.
- Regularne monitorujemy stanu zdrowia wszystkich pracowników.4. Zalecenia dla naszych Gości
Oczywiste jest, że odpowiedzialność za zdrowie naszych gości i pracowników musi być dzielona, dlatego proszę zwrócić uwagę na poniższe zalecenia:
- Utrzymywać higienę osobistą.
- Zachowanie dystansu społecznego.
- Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w hotelach Perla i ich przestrzeganie.                           
- Natychmiastowe powiadamianie naszych pracowników w przypadku wystąpienia objawów.Bądźcie pewni, że nasz zespół zapewni wszelkie możliwe i bezpieczne środki bez zakłócania komfortu wypoczynku naszych Gości!

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Basen odkryty Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.2

Ocena klientów
na podstawie 32 dodanych opinii

Lokalizacja
4,7
Pokój
3,9
Posiłki
4,3
Basen
3,9
Czystość
3,8
Obsługa
4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 4.2
    wrzesień 2019

    Perla Royal, nie Perla sun

    Przeniesiono nas do hotelu obok, gdyż docelowy był juz nieczynny z powodu zamknięcia sezonu. Hotel Perla Royal był świetnym zamiennikiem, wszystko było perfekcyjne w nim.
    Przeniesiono nas do hotelu obok, gdyż docelowy był juz nieczynny z powodu zamknięcia sezonu. Hotel Perla Royal był świetnym zamiennikiem, wszystko było perfekcyjne w nim.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Udany wyjazd

    Bardzo przyjemny hotel. Blisko morza, do którego można dostać się nie tylko pontonem ale też mostkiem, który jest w pobliżu. Rekomendowany termin pobytu w Priomorsku trwa do 15 września, później wszytko jest o już sukcesywnie niedostępne. Jedzenie dobre, głównie mięsne, obsługa pomocna.
    Bardzo przyjemny hotel. Blisko morza, do którego można dostać się nie tylko pontonem ale też mostkiem, który jest w pobliżu. Rekomendowany termin pobytu w Priomorsku trwa do 15 września, później wszytko jest o już sukcesywnie niedostępne. Jedzenie dobre, głównie mięsne, obsługa pomocna.
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Pobyt bardzo udany.

    Bardzo blisko morza. Jedzenie dobre, obyło się bez sensacji żołądkowych. Miła obsługa.
    Bardzo blisko morza. Jedzenie dobre, obyło się bez sensacji żołądkowych. Miła obsługa.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Wycieczka udana

    Uważam , że hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki ponieważ w łazience był grzyb musieliśmy brać prysznic w klapkach . Pokoje też nie były sprzątane . Zgadzam się z opiniami , że jest to hotel dla mało wymagających . Jednak wróciłabym tam . Bardzo dobre jedzenie , Alkohol nie dobry ... Whyski to bimber .. Ale super lokalizacja blisko morza i centrum oraz miła atmosfera .
    Uważam , że hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki ponieważ w łazience był grzyb musieliśmy brać prysznic w klapkach . Pokoje też nie były sprzątane . Zgadzam się z opiniami , że jest to hotel dla mało wymagających . Jednak wróciłabym tam . Bardzo dobre jedzenie , Alkohol nie dobry ... Whyski to bimber ..
    Ale super lokalizacja blisko morza i centrum oraz miła atmosfera .
  • 2.8
    wrzesień 2019

    Żart

    Sześć godzin przed wylotem dostałam informacje, że zostanie nam zmieniony hotel. Hotel o „wyższym standardzie, ze spa i bliżej plaży i centrum”. Hotel Perla Sun ma rzekomo cztery gwiazdki ale niestety nie umywa się do hotelu, w którym mieliśmy być docelowo. Fakt faktem, jedzenie i drinki dobre. Plaża faktycznie bliżej ale to była plaża południowa gdzie tamten hotel był przy plaży północnej(zupełnie inna część Primorska). Basen zimny i mniejszy niż w Perla Plaza. Dodatkowym plusem było to, że byliśmy już po sezonie także nie było walki o leżaki. Standard pokoju na pierwszym piętrze- masakra, meble stare zniszczone, gigantyczny fotel na którym baliśmy się cokolwiek położyć bo śmierdział wilgocią. Nie dbałość o czystość przede wszystkim podłogi a konkretnie wykładziny na której były mrówki. Łazienka dość spora ale brzydki zapach z kanalizacji towarzyszył nam codziennie. Pokoj znajdował się od strony północnej przy ogromnym drzewie gdzie gałęzie były ma balkonie- nie było szans, żeby cokolwiek nam wyschło.
    Sześć godzin przed wylotem dostałam informacje, że zostanie nam zmieniony hotel. Hotel o „wyższym standardzie, ze spa i bliżej plaży i centrum”. Hotel Perla Sun ma rzekomo cztery gwiazdki ale niestety nie umywa się do hotelu, w którym mieliśmy być docelowo. Fakt faktem, jedzenie i drinki dobre. Plaża
    faktycznie bliżej ale to była plaża południowa gdzie tamten hotel był przy plaży północnej(zupełnie inna część Primorska). Basen zimny i mniejszy niż w Perla Plaza. Dodatkowym plusem było to, że byliśmy już po sezonie także nie było walki o leżaki. Standard pokoju na pierwszym piętrze- masakra, meble stare zniszczone, gigantyczny fotel na którym baliśmy się cokolwiek położyć bo śmierdział wilgocią. Nie dbałość o czystość przede wszystkim podłogi a konkretnie wykładziny na której były mrówki. Łazienka dość spora ale brzydki zapach z kanalizacji towarzyszył nam codziennie. Pokoj znajdował się od strony północnej przy ogromnym drzewie gdzie gałęzie były ma balkonie- nie było szans, żeby cokolwiek nam wyschło.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Ogólnie pozytywnie

    Hotel z dużym potencjałem, w którym świetnie spędziłem urlop. Miła obsługa, pyszne jedzenie. Niestety jedna gwiazdka mniej za pokoje. Niedoczyszczone do końca, widać grzyb w łazience. Do tego na terenie hotelu spotkać można pająki, mnóstwo pajęczyn, karalucha, mrówki, szerszenie i osy, które mają swoje gniazda. Mało atrakcji na terenie hotelu. Stary zniszczony bilard. Świetna lokalizacja ze względu na dostęp do plaży. 4-gwiazdki na przerost, nadane po generalnym remoncie w 2016 roku. W każdym pokoju jakieś mankamenty w stylu nie działająca suszarka lub niespływająca woda w prysznicu. Serwis codziennie. Praktycznie w każdym pokoju unoszący się zapach wilgoci w łazienkach. Mimo to, niektóre Panie z serwisu nie zawsze wymieniają ręczniki codziennie. Łóżka duże i wygodne. Klimatyzacja sterowana w pokojach.
    Hotel z dużym potencjałem, w którym świetnie spędziłem urlop. Miła obsługa, pyszne jedzenie. Niestety jedna gwiazdka mniej za pokoje. Niedoczyszczone do końca, widać grzyb w łazience. Do tego na terenie hotelu spotkać można pająki, mnóstwo pajęczyn, karalucha, mrówki, szerszenie i osy, które mają swoje
    gniazda. Mało atrakcji na terenie hotelu. Stary zniszczony bilard. Świetna lokalizacja ze względu na dostęp do plaży. 4-gwiazdki na przerost, nadane po generalnym remoncie w 2016 roku. W każdym pokoju jakieś mankamenty w stylu nie działająca suszarka lub niespływająca woda w prysznicu. Serwis codziennie. Praktycznie w każdym pokoju unoszący się zapach wilgoci w łazienkach. Mimo to, niektóre Panie z serwisu nie zawsze wymieniają ręczniki codziennie. Łóżka duże i wygodne. Klimatyzacja sterowana w pokojach.
  • 2.7
    wrzesień 2019

    Zdecydowanie odradzam

    Smród kanalizacji dochodzący z łazienki, nie do zniesienia. Hotel reagował z dużym opóźnieniem i ignorancją. Pomimo wolnych pokoi odmówiono jego wymiany. Dla wybierających się tam - odradzam pokój 108B.<br />Ponadto:<br />- stojąca woda w brodziku,<br />- ogólny bród: kłębki włosów na pościeli i na dywanie, pajęczyny, plamy itp - obsługa rękoma zbierała zauważone na dywanie największe brudy, włosy - nie widziałem u nich odkurzacza,<br />- zagrzybiała i śmierdząca lodówka - wykluczona z jakiegokolwiek użytku,<br />- robaki w łazience(karaluchy? prusaki?),<br />- grzyb w łazience.<br /><br />Z pozytywów:<br />- ogólnie miła obsługa,<br />- duży wybór jedzenia(żadnych rewelacji nie uświadczyłem ale ogólnie nie można było narzekać),<br />- blisko do plaży
    Smród kanalizacji dochodzący z łazienki, nie do zniesienia. Hotel reagował z dużym opóźnieniem i ignorancją. Pomimo wolnych pokoi odmówiono jego wymiany. Dla wybierających się tam - odradzam pokój 108B.
    Ponadto:
    - stojąca woda w brodziku,
    - ogólny bród: kłębki włosów na pościeli i na dywanie,
    pajęczyny, plamy itp - obsługa rękoma zbierała zauważone na dywanie największe brudy, włosy - nie widziałem u nich odkurzacza,
    - zagrzybiała i śmierdząca lodówka - wykluczona z jakiegokolwiek użytku,
    - robaki w łazience(karaluchy? prusaki?),
    - grzyb w łazience.

    Z pozytywów:
    - ogólnie miła obsługa,
    - duży wybór jedzenia(żadnych rewelacji nie uświadczyłem ale ogólnie nie można było narzekać),
    - blisko do plaży
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
2 390 zł/os.
1 499 zł/os.
Kod oferty: 17072020ONHO22300
pt. 17.07.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Onholidays
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 17.07.2020 , godz. 02:30
Katowice
ENTER AIR
pt. 17.07.2020 , godz. 05:20
Bourgas
Powrót:
pt. 24.07.2020 , godz. 12:10
Bourgas
ENTER AIR
pt. 24.07.2020 , godz. 12:55
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Perla Sun

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
pt. 17.07.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
2 998
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 17.07.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Onholidays
Pokój 2-osobowy - promocyjny (PRO) 2 998
Pokój 2-osobowy (DBL) 7 398
Pokój rodzinny (FAM) 7 398