Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Doskonałe warunki na rodzinne wakacje
  • Bezpłatny serwis plażowy
  • Różnorodne i smaczne posiłki
  • Profesjonalną i serdeczną obsługę

Kategoria

****

Region

Słoneczny Brzeg, Bułgaria

Opis hotelu

Hotel Sunrise Blue Magic znajduje się 3 km od centrum Obzor, 450 m od plaży i 65 km od lotniska w Burgas.

Udogodnienia i serwisy zawierają: całodobową recepcję, restaurację, bar, bezprzewodowy dostęp do Internetu, basen dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, spa (płatne), windę i parking.

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, bezprzewodowy dostęp do Internetu, telefon, telewizor, sejf, lodówkę, ekspres do kawy / herbaty, suszarkę do włosów, balkon / taras i łazienkę.

** Należy pamiętać, że niektóre z powyższych udogodnień mogą zostać zamknięte z powodu warunków pogodowych / sezonowych.

W przypadku wyboru opcji "all inclusive":

Pakiet All Inclusive zawiera: wszystkie posiłki (śniadanie, lunch, obiad i przystawki ) i napoje do posiłków jak na przykład napoje chłodzące, piwo, wino, wodę oraz drinki alkoholowe z alkoholi lokalnych.

Drinki są serwowane od rana do późnego wieczora ( do ok 22-24 ).

Czas otwarcia różni się pomiędzy poszczególnymi hotelami.

Dodatkowo niektóre hotele oferują program rozrywkowy.

Adres: 6 Yan Hunaidi Bvld, biuro 101 9027 Warna, Obzor, Bułgaria.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).

Uwaga!

cena ofert z przelotem liniami Ryanair zawiera jedynie bagaż podręczny o wymiarach 40x25x20 cm, max.10 kg na osobę.
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. Aby zamówić dodatkowy bagaż, wpisz prośbę w polu "uwagi do rezerwacji" lub skontaktuj się z naszą infolinią 71 769 56 98. Ostateczna cena za bagaż zostanie podana przez naszego pracownika.

* Udogodnienia:

• Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
    ( lipiec 2019 )

Strzał w dziesiątkę😀🌴

To były nasze kolejne wakacje na Riwierze Bułgarskiej. Mimo że lubimy odwiedzać różne miejsca, nasz ubiegłoroczny pobyt w HVD Club Marimar w Obzorze sprawił, iż wybór padł ponownie na... Obzor, ale tym razem postanowiliśmy zaryzykować... i postawiliśmy na Sunrise Blue Magic. Czy było warto? Reszty dowiecie się z naszej relacji. Jechaliśmy z dobrym przeczuciem ale nie do końca pewni, ponieważ poprzeczka z naszego pobytu w ubiegłym roku ustawiona została bardzo wysoko... Ale do rzeczy Po dosyć komfortowym locie Ryan Air w końcu zawitalismy w piątkowy ranek pod Sunrise Blue Magic. Hotel nowy, w białym kolorze z przepięknym skąpanym w słońcu odkrytym basenem, sprawił że również niektórzy pasażerowie busa jadący do pobliskiego Sol Luna Bay poderwali się z miejsc... a ich mina była bezcenna😀. W hotelu przywitała nas bardzo uprzejma obsługa łamanym językiem angielskim i mimo, iż byliśmy 3 godziny przed czasem (doba hotelowa od godz 14) zostaliśmy zakwaterowani w pięknym, przestronnym i bardzo czystym pokoju o metrażu ok 28 m2 Pokój był nowocześnie urządzony, i co nam sie szczególnie podobało ściany i meble były w jasnych kolorach Reszty dopełnił widok przez balkon. Cudowny basen, plaża i morze na widok którego od razu chciało się wskoczyć i ochłodzić 😀 Ale to nie wszystko... po drugiej stronie rozpościerał się widok na góry dzięki czemu już na wstępie byliśmy ponownie oczarowani. Jeżeli chodzi o serwis w pokoju to także byliśmy bardzo zadowoleni. Pokój codziennie sprzątany, ręczniki codziennie zmieniane albo góra co drugi dzień, łóżka ładnie pościelone. Sam pokój posiadał wszystko co trzeba. Bezpłatny sejf, lodówkę, klimatyzację, płaski tv oraz niezłej jakości kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Była oczywiście także sprawna suszarka do włosów, a na balkonie z kolei suszarka balkonowa Na najniższym piętrze zlokalizowana była restauracja w kształcie wyspy. Jedzenie było smaczne, przeważała kuchnia bułgarska oraz turecka ale nie tylko Tradycyjnie dla dzieci były naleśniki, pizza oraz spaghetti. Dużo mięs oraz warzyw z grilla oraz pyszna sałatka grecka. Były oczywiście także ryby oraz owoce morza Brakowało mi jedynie ryb podawanych w całości Raz podali i zjadłem cztery😀 Poza tym duży wybór owoców oraz słodyczy. Jak dla mnie pyszne arbuzy, oraz najlepszy na świecie piernik czekoladowy No i lody.. przeważnie 4 smaki. Duży wybór alkoholi jednakże nie próbowałem wszystkich😀 Dobre piwo Diana oraz oraz drink Tropicana Z atrakcji 2 baseny z czego 1 duży, przepiękny w kształcie łezki z głębokością ok 160 cm Basen na tyle duży, iż można było swobodnie popływać. Drugi dla dzieci mniejszy z cieplusienką i nie słoną wodą oraz trzema zjeżdżalniami. Wszędzie bezpłatne leżaki i ręczniki oraz brak tłoku. Do plaży bliziutko, takze z bezpłatnymi leżakami. Sama plaża czysta, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza Temperatura wody bajeczna bliska 30 stopni. Akurat podczas naszego pobytu towarzyszyły nam łagodne fale, zatem nasz 5 letni synek miał nie małą frajdę z kąpieli. Pomiędzy plażą a basenami zlokalizowany był bar z przekąskami oraz lodami Brawo za przepyszne kuleczki z kurczaka. Idealne miejsce także dla tych, którzy chcą odpocząć od słońca na mięciutkuch poduszkach w cieniu. Obsługa hotelu cały czas widoczna i pomocna Co prawda na kuchni widać było, że to młode osoby z niewielkim doświadczeniem ale można założyć że to jeszcze nowy hotel, w którym dopiero kadra się formuje. Poza poniedziałkiem codzienne animacje. Szczególnie dzieciaki miały radochę kiedy po kolacji mogły poszaleć przy Mini Disco😀 Synek z początku nieufny z każdym mijającym dniem nie mógł się doczekać Bardzo fajne animatorki i animatorzy Młodzi ludzie z poczuciem humoru, bardzo często wchodzący w interakcję z gośćmi. Animacje na zewnątrz również w ciągu dnia. W hotelu mieściła się także sala fitness oraz zadaszony plac zabaw w razie nie pogody. Hotel posiadał własny bus dowożący za niewielką opłatą do centrum miasta Dużo kursów i częste Dla lubiących spacery można było dojść do centrum brzegiem morza Spacerkiem ok 20-25 minut Hotel sprawiał wrażenie bezpiecznego, ogrodzony z całodobową ochroną Nasz prawie 9 dniowy pobyt okazał się ponownie bardzo Udany Opaleni, wypoczęci niechętnie wróciliśmy do kraju a za najlepszy komentarz naszego pobytu może posłużyć prośba naszego synka: Tato kupmy tutaj mieszkanie albo zamieszkajmy w hotelu😀<br />
  • 4.7
    ( lipiec 2019 )

Bardzo nam się podobało i chętnie wrócilibysmy do tego hotelu.

Hotel nowy, bardzo czysty, miła i grzeczna obsługa. Pokoje dobrze i ładnie urządzone, codziennie sprzątane z wymianą ręczników. Baseny czyste, wolnych leżaków nigdy nie brakowało ani przy basenie, ani na plaży. W lipcu w hotelu, było ok.50 % turystów. Dlatego było wszędzie luźno, bez tłoku. Jedzenia było pod dostatkiem; bardzo urozmaicone i wszystko smaczne, alkohole również. Wszystko zgodnie z opisem. Tylko kierowca busa, który wiózł nas z lotniska i potem z hotelu na lotnisko, był bardzo arogancki, pretensjonalny i jak wszyscy stwierdzili nie powinien tam pracować. Poza tym pogoda zmienna, chmury, wiatr, a nawet deszcz.<br />

Bardzo nam się podobalo

Byliśmy tam w czerwcu ..hotel nowy zadbany duże przestronne pokoje,jedzenia pod dostatkiem niesamowity wybor ,morze w zasięgu ręki leżakow pod dostatkiem jak przy basenie tak nad morzem,barmani super nie ma problemu z drinkami poprostu wszystko rewelacja ..polecam kazdemu
  • 4.8
    ( czerwiec 2019 )

Jesteśmy bardzo zawdowoleni z wypoczynku

Hotel bardzo zadbany, czysty, jedzenie smaczne i różnorodne, obsługa uprzejma, pokoje przestronne z wygodnym łóżkiem. Super basen dla osób w każdym wieku, zawsze wolne leżaki i parasole, blisko do morza. Cicha i spokojna okolica. Polecamy!!!

Super wypoczynek

Super hotel - byłem teraz w czerwcu 2019 . Pokój super z sejfem bez dopłaty . Codziennie sprzątane + 2 wody za free . Ładna łazienka ( pokój 2016 ) , widok z pokoju na morze i basen . Obsługa super , jedzenie super . Do plaży 30 metrów , więc jak coś do picia to bar niedaleko 😀 . Barmani super - leją ile chcesz . Bar przy basenie super . Największa atrakcja hotelu ?? Roco - animator , ten to dopiero potrafi ludzi do zabawy wciągnąć . Reszta animatorów też super 😀 . Leżaki przy basenie i na plaży w cenie , ręcznik w cenie , wi-fi w cenie , lodówka w cenie - na przywitanie od hotelu dostaniecie 2 wody , 2 piwa ,2 napoje gazowane i 2 soki potem trzeba samemu uzupełniać . Codziennie dostaniecie 2 wody + uzupełnienie kawy i herbaty . Tak teraz patrzyłem po ofertach to Blue Magic w/g mojej oceny jest najlepszy .<br />
    ( czerwiec 2019 )

W przyszłym roku napewno tam wrócimy

Super hotel nowo wybudowany otwarty w 2018 obsługa super jedzenie super każdy znajdzie coś dla siebie pokoje czyste sprzątane codziennie klimatyzowane sejf w cenie basen czyściutki darmowe leżaki i ręczniki bar przy basenie plaża 60 m od hotelu leżaki na plaży darmowe plac zabaw dla dzieci zjeżdżalnie wodne klimatyzowane pokoje zabaw przy basenie dla dzieci codzienne animacje dla dzieci i dorosłych mini bus hotelowy kutry zawiezie cię do miasteczka za 1,5 lv na małe zakupy opieka rezydenta kutry jest w hotelu kilka razy w tygodniu siłownia w hotelu w cenie

Bardzo dobry hotel

Hotel zadbany , obsługa bardzo dobra. Wybór jedzenia niesamowity. Leżaki i parasole bezpłatne na basenie i plaży . Wszystko SUPER!!!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 24092019NPL191348
(dla 2 osób)
3 638
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
14:50 - Bourgas
15:45 - Kraków

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,8 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

7 dni
AI - All Inclusive
Neckermann
Pok. dwuosobowy widok na morze wanna lub prysznic WC klimatyzacja widok na morze Telewizor Telefon (2B) 1 819
Pokoj dwuosobowy wanna lub prysznic WC klimatyzacja Telewizor Telefon (2A) 1 837
Pokoj dwuosobowy wanna lub prysznic WC klimatyzacja Telewizor Telefon (2C) 2 902
Pok. dwuosobowy widok na morze wanna lub prysznic WC klimatyzacja widok na morze Telewizor Telefon (2B) 3 025