Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

****

Region:

TRENTINO/WŁOCHY

Polozenie:


• ok. 900 m od centrum Falcade

• bezpośrednio przy dolnej stacji kolejki Falcade-Le Buse

Wyposażenie:


• recepcja: codziennie 24 h
• winda
• sala TV
• Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
• pralnia: za opłatą
• usługi konsjerża
• parking: niestrzeżony, w cenie, w zależności od dostępności
• garaż: za opłatą, ok. 15 €/dzień

Karty:

Visa, MasterCard, American Express, Maestro

Liczba pokojów:

47

Kategoria lokalna:

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje:


• taksa klimatyczna: płatna na miejscu, ok. 1,50 €/os./noc
• hotel dla niepalących
• zakwaterowanie od 17:00, wykwaterowanie do 10:00
• hotel akceptuje zwierzęta domowe: psy do 15 kg, na zapytanie, za opłatą, od 30 €/noc


• Wszyscy goście zobowiązani są do dokonania zameldowania w hotelu drogą elektroniczną pod poniższym adresem internetowymi:http://ebooking.geturhotels.com/agenzia?hid=5394&lang=en (wersja w języku angielskim)Zameldowania należy dokonać przed przyjazdem do hotelu. Po przyjeździe możliwy jest jedynie odbiór kluczy. Aby uzyskać dostęp do panelu zameldowania on-line wystarczy wpisać numer rezerwacji i kliknąć Send Data.


• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: + 48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 1
• basen kryty: w cenie, podgrzewany, leżaki: w cenie
• jacuzzi: w zależności od sezonu, w cenie, w strefie spa

Dla dzieci:


• łóżeczko dla dzieci: na zapytanie, za opłatą, od. 14 € jednorazowo
• wysokie krzesełka

Sport i wellness:

W cenie
• strefa spa
• jacuzzi: w zależności od sezonu, w cenie, w strefie spa

Płatne
• sauna fińska
• solarium
• zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne

Rozrywka:


• bilard: za opłatą

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 2 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Suita junior JSX1

• 2-4 os. • ok. 20 m2 • pokój dzienno-sypialny • balkon • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • TV sat. • telefon • Wi-Fi: w cenie • sejf: w cenie • minibar: za opłatą

Pokój 2-osobowy DZX1

• 2-3 os. • ok. 14 m2 • balkon • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • TV sat. • telefon • Wi-Fi: w cenie • sejf: w cenie • minibar: za opłatą

Wyżywienie:

Dwa posiłki
• śniadanie: kontynentalne, w formie bufetu
• kolacja: wybór z menu na dany dzień (3-daniowe menu)

Restauracje i bary
• główna restauracja; rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, śródziemnomorska; potrawy bezglutenowe: w cenie, na zapytanie; dania bez laktozy: w cenie, na zapytanie; dania wegetariańskie: w cenie, na zapytanie; wybór z menu, w cenie, wysokie krzesełka dla dzieci

• bary i inne: 2
• bar: za opłatą
• bar "Taverne": za opłatą

Dodatkowe informacje
• kolacja przy świecach: raz w tygodniu, w cenie
• kolacja sylwestrowa: obligatoryjna, za opłatą, płatność na miejscu

* Udogodnienia:

Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen kryty Parking Wellness / spa Blisko stoku

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

1.0

Ocena klientów
na podstawie 1 dodanych opinii

Lokalizacja
3,0
Pokój
2,0
Posiłki
1,0
Basen
2,0
Czystość
3,0
Obsługa
3,0
  • 1.0
    grudzień 2008

    Molino - nie dajcie się nabrać!

    <strong>Ogólnie:</strong> Cztery gwiazdki hotel musiał otrzymać jakieś 10 lat temu. Jest to stary budynek z piszczącymi rurami, i nie działającym w wieszości pokoi ogrzewaniem. Bylam z grupą znajomych zajmowaliśmy 7 pokoi, ogrzewanie działało sprawnie w dwóch pokojach, znajomi, którzy mieli pecha trafili do pokoju narożnego, było tam tak zimno, że spali w bluzach polarowych. Brak pościeli, śpi się pod narzutą, która w dzień służy do przykrycia łóżka!!! Nie sądzę, żeby była za każdym razem prana - obrzydliwość!! Nasz syn spał na dostawce dostał do przykrycia stary , sfilcowany, przetarty koc!!! Jedzenie bardzo słabe i do tego bardzo mało - w bufecie po pięciu minutach na półmiskach już nic nie było, jako przykład podam, że dla wszystkich gości, myślę, że około 100 osób serwowany był jeden niewielki półmisek z frytkami. To samo było z innymi daniami. Hotel absolutnie nie zasługuje na cztery gwiazdki, uzasadnienie poniżej. Dodam jeszcze - jako ciekawostkę, a państwo oceńcie to sami - nasi znajomi przyjechali z dwójką synów (18 i 7 lat). Otóż rodzice zostali zakwaterowani na parterze , a dzieci na drugim piętrze. Interwencja rodziców niestety nie odniosła żadnego skutku, w recepcji stwierdzono, że brak jest wolnych pokoi i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany, niezłe co?<br><strong>Jakość/cena:</strong> Odradzam wszystkim ten hotel! Za te pieniądze lepiej wziąść hotel trzy-gwiazdkowy ale nowy.<br><strong>Infrastruktura:</strong> Infrastruktura to w zasadzie tylko basen (bardzo mały) i do tego czynny do godziny 19! Można powiedzieć, że basen czynny jest wtedy gdy goście są na stokach. Wieczorem po kolacji, wtedy kiedy można by było jeszcze skorzystać z basenu i sauny jest on nieczynny (i chyba właśnie o to chodzi). Brak restauracji, nie ma możliwości zjedzenie w hotelu posiłku poza wyznaczonymi godzinami. Obiadokolacja serwowana bardzo póĽno o 19,30<br><strong>Pokoje:</strong> Pokoje w miarę duże, niedawno wymieniona wykładzina na podłodze, sejf w pokoju - to jedyne plusy, za to minusów mnóstwo: zimno, brak półek w szafach,są tylko wieszaki, urwane półki w kabinie prysznicowej, brak zasłonek w kabinach, po kąpieli łazienak tonęła w wodzie, okropnie piszczące rury, tv sat to były dwa programy (viva Polska i jakiś sportowy kanał), po naszej interwenji dołożono jeszcze dwa programy, chyba włoskie, brak pościeli - spanie pod narzutą (dość cienką, więc było zimno). Można by jeszcze sporo wymieniać. Pokój w którym nas najpierw zakwaterowano powitał nas okropnym smrodem z kanalizacji. Czekaliśmy godzinę, mając nadzieję, że to chwilowe i smrodek ulotni się, niestety tak nie było. Interwencja w recepcji spowodowała przybycie recepcjonisty z kretem w ręku, który stwierdził dyplomatycznie, że nie czuje smrodu bo ma katar, ale kret powinien tu zaradzić Kret niestety nie pomógł, więc zażądaliśmy zmiany pokoju. Oczywiście powiedziano nam , że brak wolnych pokoi. Po jakimś czasie okazało się, że nasi znajomi nie przyjadą, więc ich pokój już opłacony jest wolny. Niestyety napotkaliśmy na duży opór w recepcji, ale w końcu po awanturze pokój został nam łaskawie zmieniony. Dodam jeszcze - jako ciekawostkę, a państwo oceńcie to sami - nasi znajomi przyjechali z dwójką synów (18 i 7 lat). Otóż rodzice zostali zakwaterowani na parterze , a dzieci na drugim piętrze. Interwencja rodziców niestety nie odniosła żadnego skutku, w recepcji stwierdzono, że brak jest wolnych pokoi i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany, niezłe co?<br><strong>Posiłki:</strong> Beznadziejne!!!! 5-minutowe spóĽnienie skutkuje tym, że w bufecie zastaniesz puste półmiski, które sporadyczne były napełniane kolejny raz. To powoduje, że w momencie otwarcia sali (sala otwierana punktualnie o 19,30, ani minuty wcześniej) przy bufecie jest swoisty wyścig, kto pierwszy dopcha się ten będzie jadł! Posiłki z karty w miarę smaczne pod warunkiem, że znasz język angielski lub włoski i wiesz co wybierasz. Bufet nie dość, że ograniczony ilościowo to w dodatku bardzo mało urozmaicony, w zasadzie codziennie było w nim to samo z niewielkimi zmianami w czasie obiadokolacji. Sniadania przez 7 dni codziennie takie same -okropna, wysuszona jajecznica, dwa rodzaje wędlin - codziennie takie same, dżem, bułki, rogaliki francuskie, owoce. Dodam jeszcze, że obiadokolacja serwowana bardzo póĽno o 19.30<br><strong>Basen:</strong> Basen bardzo mały, woda jednego dnia ciepła innego chłodniejsza, dość czysta.<br><strong>Czystość i obsługa:</strong> Pokoje sprzątane codziennie , w zależności od pokojowej raz lepiej raz gorzej, ręczniki wymieniane codziennie, pościel zmieniona po interwencji w sprawie wymiany okropnego koca, pod którym spał mój syn, na coś bardziej przyzwoitego. Jedyne co mogę powiedzieć, to to, że kelnerzy w jadani i barze byli dość sympatyczni, ale może to efekt dość wysokich napiwków zostawianych w barze. Natomiast obsługa w recepcji już nie tak miła. Dodam jeszcze - jako ciekawostkę, a państwo oceńcie to sami - nasi znajomi przyjechali z dwójką synów (18 i 7 lat). Otóż rodzice zostali zakwaterowani na parterze , a dzieci na drugim piętrze. Interwencja rodziców niestety nie odniosła żadnego skutku, w recepcji stwierdzono, że brak jest wolnych pokoi i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany, niezłe co?<br><strong>Lokalizacja:</strong> Dość daleko do miasta, sklepów restauracji, w zasadzie trzeba jechać autem.<br>
    Ogólnie: Cztery gwiazdki hotel musiał otrzymać jakieś 10 lat temu. Jest to stary budynek z piszczącymi rurami, i nie działającym w wieszości pokoi ogrzewaniem. Bylam z grupą znajomych zajmowaliśmy 7 pokoi, ogrzewanie działało sprawnie w dwóch pokojach, znajomi, którzy mieli pecha trafili
    do pokoju narożnego, było tam tak zimno, że spali w bluzach polarowych. Brak pościeli, śpi się pod narzutą, która w dzień służy do przykrycia łóżka!!! Nie sądzę, żeby była za każdym razem prana - obrzydliwość!! Nasz syn spał na dostawce dostał do przykrycia stary , sfilcowany, przetarty koc!!! Jedzenie bardzo słabe i do tego bardzo mało - w bufecie po pięciu minutach na półmiskach już nic nie było, jako przykład podam, że dla wszystkich gości, myślę, że około 100 osób serwowany był jeden niewielki półmisek z frytkami. To samo było z innymi daniami. Hotel absolutnie nie zasługuje na cztery gwiazdki, uzasadnienie poniżej. Dodam jeszcze - jako ciekawostkę, a państwo oceńcie to sami - nasi znajomi przyjechali z dwójką synów (18 i 7 lat). Otóż rodzice zostali zakwaterowani na parterze , a dzieci na drugim piętrze. Interwencja rodziców niestety nie odniosła żadnego skutku, w recepcji stwierdzono, że brak jest wolnych pokoi i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany, niezłe co?
    Jakość/cena: Odradzam wszystkim ten hotel! Za te pieniądze lepiej wziąść hotel trzy-gwiazdkowy ale nowy.
    Infrastruktura: Infrastruktura to w zasadzie tylko basen (bardzo mały) i do tego czynny do godziny 19! Można powiedzieć, że basen czynny jest wtedy gdy goście są na stokach. Wieczorem po kolacji, wtedy kiedy można by było jeszcze skorzystać z basenu i sauny jest on nieczynny (i chyba właśnie o to chodzi). Brak restauracji, nie ma możliwości zjedzenie w hotelu posiłku poza wyznaczonymi godzinami. Obiadokolacja serwowana bardzo póĽno o 19,30
    Pokoje: Pokoje w miarę duże, niedawno wymieniona wykładzina na podłodze, sejf w pokoju - to jedyne plusy, za to minusów mnóstwo: zimno, brak półek w szafach,są tylko wieszaki, urwane półki w kabinie prysznicowej, brak zasłonek w kabinach, po kąpieli łazienak tonęła w wodzie, okropnie piszczące rury, tv sat to były dwa programy (viva Polska i jakiś sportowy kanał), po naszej interwenji dołożono jeszcze dwa programy, chyba włoskie, brak pościeli - spanie pod narzutą (dość cienką, więc było zimno). Można by jeszcze sporo wymieniać. Pokój w którym nas najpierw zakwaterowano powitał nas okropnym smrodem z kanalizacji. Czekaliśmy godzinę, mając nadzieję, że to chwilowe i smrodek ulotni się, niestety tak nie było. Interwencja w recepcji spowodowała przybycie recepcjonisty z kretem w ręku, który stwierdził dyplomatycznie, że nie czuje smrodu bo ma katar, ale kret powinien tu zaradzić Kret niestety nie pomógł, więc zażądaliśmy zmiany pokoju. Oczywiście powiedziano nam , że brak wolnych pokoi. Po jakimś czasie okazało się, że nasi znajomi nie przyjadą, więc ich pokój już opłacony jest wolny. Niestyety napotkaliśmy na duży opór w recepcji, ale w końcu po awanturze pokój został nam łaskawie zmieniony. Dodam jeszcze - jako ciekawostkę, a państwo oceńcie to sami - nasi znajomi przyjechali z dwójką synów (18 i 7 lat). Otóż rodzice zostali zakwaterowani na parterze , a dzieci na drugim piętrze. Interwencja rodziców niestety nie odniosła żadnego skutku, w recepcji stwierdzono, że brak jest wolnych pokoi i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany, niezłe co?
    Posiłki: Beznadziejne!!!! 5-minutowe spóĽnienie skutkuje tym, że w bufecie zastaniesz puste półmiski, które sporadyczne były napełniane kolejny raz. To powoduje, że w momencie otwarcia sali (sala otwierana punktualnie o 19,30, ani minuty wcześniej) przy bufecie jest swoisty wyścig, kto pierwszy dopcha się ten będzie jadł! Posiłki z karty w miarę smaczne pod warunkiem, że znasz język angielski lub włoski i wiesz co wybierasz. Bufet nie dość, że ograniczony ilościowo to w dodatku bardzo mało urozmaicony, w zasadzie codziennie było w nim to samo z niewielkimi zmianami w czasie obiadokolacji. Sniadania przez 7 dni codziennie takie same -okropna, wysuszona jajecznica, dwa rodzaje wędlin - codziennie takie same, dżem, bułki, rogaliki francuskie, owoce. Dodam jeszcze, że obiadokolacja serwowana bardzo póĽno o 19.30
    Basen: Basen bardzo mały, woda jednego dnia ciepła innego chłodniejsza, dość czysta.
    Czystość i obsługa: Pokoje sprzątane codziennie , w zależności od pokojowej raz lepiej raz gorzej, ręczniki wymieniane codziennie, pościel zmieniona po interwencji w sprawie wymiany okropnego koca, pod którym spał mój syn, na coś bardziej przyzwoitego. Jedyne co mogę powiedzieć, to to, że kelnerzy w jadani i barze byli dość sympatyczni, ale może to efekt dość wysokich napiwków zostawianych w barze. Natomiast obsługa w recepcji już nie tak miła. Dodam jeszcze - jako ciekawostkę, a państwo oceńcie to sami - nasi znajomi przyjechali z dwójką synów (18 i 7 lat). Otóż rodzice zostali zakwaterowani na parterze , a dzieci na drugim piętrze. Interwencja rodziców niestety nie odniosła żadnego skutku, w recepcji stwierdzono, że brak jest wolnych pokoi i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany, niezłe co?
    Lokalizacja: Dość daleko do miasta, sklepów restauracji, w zasadzie trzeba jechać autem.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 818 zł/os.
Kod oferty: 07032020TUIZ5908
6 dni
HB - Dwa posiłki
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły wyjazdu

Uwaga! Oferta z dojazdem własnym.
Wyjazd:
sob. 07.03.2020
Powrót:
pt. 13.03.2020
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Molino

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
sob. 07.03.2020
Cena
3 636
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1 dzień
2 dni
3 dni
4 dni
5 dni
6 dni
7 dni
8 dni
9 dni
10 dni
11 dni
12 dni
13 dni
14 dni
15 dni
16 dni
17 dni
18 dni
19 dni
20 dni
21 dni
22 dni
23 dni
24 dni
25 dni
26 dni
27 dni
28 dni
HB - Dwa posiłki
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 3 636
Pokój 2-osobowy (DZX1) 4 068
Junior suita (JSX1) 4 440