Szczegóły wycieczki
Naszym zdaniem
Przyjemny hotel przeznaczony dla dorosłych gości. Doskonała lokalizacja w uroczym miasteczku Puerto de la Cruz; blisko plaża, sklepy, bary, restauracje, słynny Loro Park.
Położenie
Na północy wyspy, w pięknym miasteczku Perto de la Cruz (starówka, zabytkowe kamienice, promenada, port rybacki, muzeum archeologiczne, hotele, kluby, restauracje, sklepy itd.), ok. 150 m od plaży (ciemny piasek powulkaniczny) odznaczonej Błękitną Flagą, tyle samo od promenady, kilometr od centrum kurortu, ok. 90 km od lotniska Reina Sofia. W pobliżu są sklepy, bary, apteka, biuro informacji turystycznej, Loro Park.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, winda, bezpłatne Wi-Fi, odpłatne terminale internetowe, butik, minimarket, restauracja główna, bar przy basenie, bar w lobby, biblioteczka, sala konferencyjna, pralnia.
Pokoje
Double standard - sypialnia, łazienka, telefon, klimatyzacja, balkon lub taras (widok na ląd/miasto), odpłatnie: sejf, Wi-Fi, minibar. Powierzchnia - ok. 24 m kw.
Double standard sea view - sypialnia, łazienka, telefon, klimatyzacja, balkon lub taras (widok na ocean), odpłatnie: sejf, Wi-Fi, minibar. Powierzchnia - ok. 24 m kw.
Double superior sea view/adults club - pokoje na wyższych piętrach z widokiem na ocean, wyposażenie i powierzchnia jak w pokoju standardowym, bezpłatne Wi-Fi, dodatkowo: szlafroki i kapcie w łazience, zestaw do kawy/herbaty, stacja dokująca, wydzielona strefa z hamakami przy basenie, wydzielona strefa w restauracji, pakiet powitalny w lodówce (woda, napoje bezalkoholowe i piwo).
Wyżywienie
Bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetów
HB - śniadania i kolacje (bufety), napoje płatne
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski w dzień, napoje i lokalne alkohole serwowane do godz. 23.00.
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym i łączką (leżaki i parasole bezpłatnie, ręczniki plażowe za depozytem), szachy ogrodowe, tenis stołowy, siłownia, bilard, piłkarzyki, animacje, program rozrywkowy.
Dla dzieci
Brak infrastruktury dla dzieci.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.