Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

od 889 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 64 059

POŁOŻENIE

Hotel położony w miejscowości Las Galletas, odległość od lotniska około 10 km, odległość od Costa Adeje około 16 km. W pobliżu centrum handlowe, restauracje i bary.

PLAŻA

Plaża publiczna, piaszczysta z ciemnym piaskiem, położona ok. 300 m od hotelu. Leżaki i parasole dodatkowo płatne.

HOTEL

Kategoria lokalna 3*
Z hotelu roztacza się piękny widok na Ocean Atlantycki.
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, lobby, pralnia: płatna, taras słoneczny, bar przy basenie, restauracja, snack bar.

INTERNET

Wi - Fi w lobby bezpłatnie.
Na terenie hotelu znajduje się kawiarenka internetowa: dodatkowo płatna.

KONFERENCJE/INCENTIVE

Na terenie hotelu znajduje się sala konferencyjna.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenie, animacje, tenis stołowy.
Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów.

DLA DZIECI

brodzik, mini klub, mini disco, krzesełka w restauracji, plac zabaw.

ZAKWATEROWANIE

Apartamenty wyposażone w: TV SAT, sejf: płatny, lodówkę, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon, Wi -FI: płatne.

WYŻYWIENIE

Bez wyżywienia (SC).
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski pomiędzy posiłkami, ciasto, kawa, herbata, lody, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych przez hotel miejscach i godzinach.

INFORMACJE DODATKOWE

Adres:
Av. de Fernando Salazar Gonzalez, S/N, 38631 Las Galletas, Santa Cruz de Tenerife, Hiszpania
Opieka anglojęzycznego rezydenta lub polskojęzycznego rezydenta do potwierdzenia dla każdej rezerwacji.

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg]; opłaty lotniksowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest z rezydentem anglojęzycznym lub bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej).
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
*Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.
Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
Bułgaria Air: waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

DOBA HOTELOWA

Uwaga - DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. 
Aktualizacja 15.03.2021
Informujemy, że Gran Canaria, Teneryfa i Fuerteventura pozostają na drugim poziomie alarmu zachorowalności, co oznacza wprowadzenie godziny policyjnej w godzinach 22:00 - 06:00, ograniczenie spotkań towarzyskich do 4 osób wewnątrz i na zewnątrz, w miejscach kultu religijnego nie mogą gromadziś się ludzie w liczbie większej niż 33 % pojemności danego miejsca.
W przypadku Majorki obowiązuje godzina policyjna w godzinach 22:00 - 06:00, ograniczenie spotkań towarzykich do 6 osób z maksymalnie dwóch gospodarstw domowych. W restauracjach oraz barach obowiązuje ograniczenie do 30% pojemności lokalu i maksymalnie 4 osób siedzących przy jednym stole z maksymalnie dwóch gospodarstw domowych w przypadku siedzenia wewnątrz lokalu oraz ograniczenie do 50% pojemności lokalu i maksymalnie 6 osób siedzących przy jednym stole z maksymalnie dwóch gospodarstw domowych w przypadku zajmowania miejsc na zewnątrz loalu. Lokale zamykane są o godzinie 17:00.
Aktualizacja 10.03.2021
TESTY. Przy wjeździe do Hiszpanii pasażerów przybywających z krajów wysokiego ryzyka wymagane są molekularne testy, do wyboru:  PCR, RT-PCR, RT-LAMP (Reverse Transcriptase Loop-Mediaded Isothermal Amplification), TMA  (Transcription Mediaded Amplification) - tego ostatniego testu raczej nie wykonuje się w Polsce. Nie akceptuje się testów antygenowych, na przeciwciała, serologicznych czy innych niewymienionych w ustawie. Test powinien być wykonany na nie więcej niż 72 godzinyprzed przybyciem do Hiszpanii. Obowiązek wykonania testu nie dotyczy dzieci poniżej 6 roku życia. Wynik testu powinien być wydany w jednym z czterech języków: hiszpańskim, angielskim, niemieckim lub francuskim. Może być przedstawiony w formie papierowej, wtedy musi być to oryginał, lub cyfrowej, w tedy okazujemy go w telefonie czy tablecie. Z obowiązku wykonania testu zwolnione są osoby podróżujące tranzytem przez Hiszpanię oraz osoby wjeżdżające do Hiszpanii drogą lądową.
KOD QR. Wszystkie osoby wjeżdżające na terytorium Hiszpanii drogą powietrzną lub morską obowiązane są do wypełnienia Formularza Kontroli sanitarnej FSC. Jest on dostępny (online) na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji App SPAIN TRAVEL HEALTH - SpTH. Po wypełnieniu formularza generuje się kod QR, który będzie skanowany po przybyciu do Hiszpanii. W przypadku problemów technicznych z wypełnieniem formularza online można skorzystać z jego formy papierowej dostępnej na stronie: https://www.mscbs.gob.es/en/profesionales/saludPublica/sanidadExterior/ControlHS.htm.
Aktualizacja 10.12.2020
Od 10 grudnia 2020 osoby podróżujące na Wyspy Kanaryjskie z krajów wysokiego ryzyka, w z tym z Polski, zobowiązane są do posiadania negatywnego wyniku testu antygenowego lub testu RT-PCR na obecność Covid-19.
*  Test musi być wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem do Hiszpanii. 
*  Obowiązkowemu przedstawieniu negatywnego wyniku testu podlegają wszyscy dorośli oraz dzieci powyżej 6 roku życia. 
*  Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu musi być sporządzone w języku angielskim lub hiszpańskim. 
*  Obowiązek sprawdzenia wyniku testu spoczywa na miejscach zakwaterowania tj. sprawdzane będą przez pracowników hoteli, apartamentów itd. lub mogą być sprawdzane w Polsce przed wylotem.
*  Wynik testu powinien zawierać: datę i czas wykonania testu, dane osoby testowanej, dane jednostki wykonującej badanie i oczywiście informację o negatywnym wyniku test.
*  Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es/ lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR. 
*  Podróżujący powinni też pobrać aplikację mobilnej Radar Covid https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/
Wyspy Kanaryjskie
Od 14 listopada 2020 roku osoby planujące podróż na Wyspy Kanaryjskie muszą:
* Przedstawić negatywny wynik testu na obecność COVID-19.
Uwaga! Obowiązek ten dotyczy osób planujących pobyt w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich (hotele, apartamenty). Wynik testu będzie wymagany podczas meldunku w obiekcie turystycznym.
Test musi być zrealizowany maks. 72 godziny przed terminem przyjazdu. Wykonany test musi być uznawany przez służby sanitarne kraju, z którego turysta podróżuje.
Zaświadczenie w formie papierowej lub cyfrowej musi zawierać: datę i godzinę badania, dane osobowe pacjenta, oznaczenie ośrodka medycznego wykonującego test oraz wskazanie negatywnego wyniku. Zaleca się, aby certyfikat był w języku hiszpańskim lub angielskim.
Dzieci poniżej 6 roku życia nie muszą przedstawiać wyniku testu.
* Wypełnić formularz sanitarny (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz należy wypełnić maks. 48 godzin przed planowaną podróżą do Hiszpanii. Wygenerowany kod QR należy okazać na lotnisku.

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

TENERYFA - REZYDENT

Opieka anglojęzycznego rezydenta lub polskojęzycznego rezydenta do potwierdzenia dla każdej rezerwacji.

MINORKA - REZYDENT

Oferta bez opieki rezydenta.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 100 m
  • Odległość od centrum miasta 100 m
  • Odległość od lotniska 12 km
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis tak
  • Golf tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica tak
  • Programy animacyjne tak
  • Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi tak
  • Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,1/5
Travelplanet

Doskonałe (192 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,2/5

Okolica 4,0/5

Cena 4,2/5

161. najwyższa ocena z 753 hoteli w Teneryfa

Monika Luty 2020

Data pobytu: 1.2. - 8.2.2020

Ocena 4,8/5
W hotelu rzeczywiście przydałby się remont, ale jest bardzo czysto, codziennie sprzątane, żadnego robactwa nie widzieliśmy ani nawet niezamiecionego l
Całkowita ocena

W hotelu rzeczywiście przydałby się remont, ale jest bardzo czysto, codziennie sprzątane, żadnego robactwa nie widzieliśmy ani nawet niezamiecionego liścia.Obsługa na bardzo wysokim poziomie, wszyscy pomocni i uśmiechnięci.Jedzenie dobre, urozmaicone, kolacje tematyczne w stylu włoskim, japońskim. Każdy znajdzie coś dla siebie, duży wybór owoców, warzyw i deserów.Hotel dużo zyskuje przy bliższym poznaniu, przeogromny basen połączony z oceanem, obok hotelu niewielka plaża z makowym piaskiem gdzie dzieci mogą się pobawić i pokąpać w oceanie.Przepiękny ogród z palmami i latającymi nad głowami zielonymi papużkami. Duży plus za bar, automaty do kawy, gazowanych napojów osobno, nie trzeba było stać w kolejce do baru, przemiły i zawsze uśmiechnięty barman.W hotelu codziennie coś się dzieje, animacje na basenie, wieczorne show typu pokaz magika, flamenco, codziennie coś innego. Miasteczko malutkie, ale bardzo urokliwe, Teneryfa przepiękna i różnorodna, warto wypożyczyć samochód i pozwiedzać. Jeśli jesteś aktywną osobą, lubisz zwiedzać a nie tylko leżeć przy basenie czy siedzieć w hotelowym pokoju, z czystym sumieniem polecam ten hotel, za przyzwoitą cenę można tu spędzić cudowny urlop i podziwiać przepiękne widoki. Exim Tours także spisało się na 5. Polecam i sama wróciłabym tu ponownie.

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna Październik 2015

Data pobytu: 5.9. - 12.9.2015

Ocena 4,7/5
Na uwagę zasługują animatorzy, którzy potrafią rozbawić do łez. Hotel fajnie położony. Kąpiąc się w basenie ma się z jednej strony widok na Teide, z d
Całkowita ocena

Na uwagę zasługują animatorzy, którzy potrafią rozbawić do łez. Hotel fajnie położony. Kąpiąc się w basenie ma się z jednej strony widok na Teide, z drugiej na ocean. Jedyny minus to to, że sam budynek powinien być wyremontowany.

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Monika Luty 2020

Data pobytu: 1.2. - 8.2.2020

Ocena 4,8/5
W hotelu rzeczywiście przydałby się remont, ale jest bardzo czysto, codziennie sprzątane, żadnego robactwa nie widzieliśmy ani nawet niezamiecionego liścia.Obsługa na bardzo wysokim poziomie, wszyscy pomocni i uśmiechnięci.Jedzenie dobre, urozmaicone, kolacje tematyczne w stylu włoskim, japońskim. Każdy znajdzie coś dla siebie, duży wybór owoców, warzyw i deserów.Hotel dużo zyskuje przy bliższym p
Całkowita ocena

W hotelu rzeczywiście przydałby się remont, ale jest bardzo czysto, codziennie sprzątane, żadnego robactwa nie widzieliśmy ani nawet niezamiecionego liścia.Obsługa na bardzo wysokim poziomie, wszyscy pomocni i uśmiechnięci.Jedzenie dobre, urozmaicone, kolacje tematyczne w stylu włoskim, japońskim. Każdy znajdzie coś dla siebie, duży wybór owoców, warzyw i deserów.Hotel dużo zyskuje przy bliższym poznaniu, przeogromny basen połączony z oceanem, obok hotelu niewielka plaża z makowym piaskiem gdzie dzieci mogą się pobawić i pokąpać w oceanie.Przepiękny ogród z palmami i latającymi nad głowami zielonymi papużkami. Duży plus za bar, automaty do kawy, gazowanych napojów osobno, nie trzeba było stać w kolejce do baru, przemiły i zawsze uśmiechnięty barman.W hotelu codziennie coś się dzieje, animacje na basenie, wieczorne show typu pokaz magika, flamenco, codziennie coś innego. Miasteczko malutkie, ale bardzo urokliwe, Teneryfa przepiękna i różnorodna, warto wypożyczyć samochód i pozwiedzać. Jeśli jesteś aktywną osobą, lubisz zwiedzać a nie tylko leżeć przy basenie czy siedzieć w hotelowym pokoju, z czystym sumieniem polecam ten hotel, za przyzwoitą cenę można tu spędzić cudowny urlop i podziwiać przepiękne widoki. Exim Tours także spisało się na 5. Polecam i sama wróciłabym tu ponownie.

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jolanta Sierpień 2019

Data pobytu: 3.8. - 10.8.2019

Ocena 2,6/5
stary, brudny, śmierdzący, rozpadający się beton pamiętający u nas czaszy Gierka. Monotonne, mało smaczne jedzenie. Brak klimatyzacji na terenie hotelu, nie czyszczone, wypłowiałe parasole i leżaki. Windy, które się ciągle psują. Najgorszy hotel na Teneryfie i najgorszy w jakim kiedykolwiek mieszkałam.
Całkowita ocena

stary, brudny, śmierdzący, rozpadający się beton pamiętający u nas czaszy Gierka. Monotonne, mało smaczne jedzenie. Brak klimatyzacji na terenie hotelu, nie czyszczone, wypłowiałe parasole i leżaki. Windy, które się ciągle psują. Najgorszy hotel na Teneryfie i najgorszy w jakim kiedykolwiek mieszkałam.

Zakwaterowanie 2,4/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lena Luty 2018

Data pobytu: 3.2. - 10.2.2018

Ocena 4,4/5
Hotel na pewno nie jest nowy ale na głowę się też nie sypie. Na pewno wymaga remontu ale w moim pokoju było czysto. Żadnych powtarzam żadnych karaluchów ani innego robactwa w pokoju nie zauważyłam, mimo, ze zwracałam na to szczególną uwagę po niektórych wpisach typu cyt." Widziałam karalucha wielkości szczura". Pominę fakt czym mogło być spowodowane to widzenie. Zatrucie pokarmowe u nas
Całkowita ocena

Hotel na pewno nie jest nowy ale na głowę się też nie sypie. Na pewno wymaga remontu ale w moim pokoju było czysto. Żadnych powtarzam żadnych karaluchów ani innego robactwa w pokoju nie zauważyłam, mimo, ze zwracałam na to szczególną uwagę po niektórych wpisach typu cyt." Widziałam karalucha wielkości szczura". Pominę fakt czym mogło być spowodowane to widzenie.

Zatrucie pokarmowe u nas również nie wystąpiło, nie słyszałam żeby ktoś inny z gości miał jakiekolwiek problemy żołądkowe. Jedzenie było bardzo dobre, szczególnie dużo owoców morza. Każdy znalazł coś dla siebie.

Hotel jest bardzo ładnie położony przy samym morzu i w centrum miejscowość co prawda małej ale urokliwej. Przy samym hotelu jest przystanek autobusowy i można pojechać np. do Los Cristianos( odległość nie jest duża ale podróż trwa stosunkowo długo, autobusy są często opóźnione z powodu sprzedaży biletów przez kierowców.

Biuro Exim tours, gdzie wykupiłam wycieczkę spisało się na 5. Żadnych problemów.

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Abigail Luty 2017

Data pobytu: 4.2. - 11.2.2017

Ocena 4,0/5
Żeby było jaśniej i przejrzyściej wypiszę plusy i minusy. ;) Plusy: + hotel posiada piękne zaplecze - basen z leżakami wśród palm plus widok na ocean z restauracji, baru i basenu + przestronne i czyste pokoje, w których codziennie panie sprzątają i wymieniają ręczniki (chyba że ktoś sobie tego nie życzy to można powiesić na drzwiach specjalną zakładkę) + świetne animacje i super animatorzy +
Całkowita ocena

Żeby było jaśniej i przejrzyściej wypiszę plusy i minusy. ;)

Plusy:

+ hotel posiada piękne zaplecze - basen z leżakami wśród palm plus widok na ocean z restauracji, baru i basenu

+ przestronne i czyste pokoje, w których codziennie panie sprzątają i wymieniają ręczniki (chyba że ktoś sobie tego nie życzy to można powiesić na drzwiach specjalną zakładkę)

+ świetne animacje i super animatorzy

+ bardzo miła obsługa zarówno w hotelu jak i w restauracji (w recepcji jest nawet jedna pani, która jest Polką, co jest ułatwieniem dla osób nie znających zbyt dobrze angielskiego czy niemieckiego ;))

+ pyszne pomarańcze, mandarynki i banany oraz bardzo duży wybór na kolację

Minusy:

- mimo, że jest bezpośredni dostęp do oceanu, nie za bardzo można w nim swobodnie pływać ze względu na dużą ilość kamieni przy brzegu (mimo że był basen z morską wodą, to osobiście brakowało mi piaszczystej plaży w pobliżu)

- hotel z zewnątrz nie wygląda zbyt zachęcająco ze względu na stare budownictwo, w środku niestety też nie jest odnowiony, więc większość mebli w pokoju jest też starych (niestety inaczej to wygląda niż na zdjęciach), moim zdaniem przydałaby się jakaś odnowa czy remont ;)

- zapach szamba na korytarzu (przed wejściem do pokoi) utrzymywał się przez cały tydzień naszego pobytu tam

- brak ciepłej wody w godzinach po 21.00

- mały wybór na śniadania i obiady dla osób, które nie jedzą wieprzowiny lub mięsa

- bardzo słabe WiFi, ciężko się połączyć

Podsumowując: Hotel położony jest w dość ubogiej dzielnicy (mało sklepików i miejsc do chodzenia) i trochę strach chodzić po niej wieczorami, ale my akurat mieliśmy samochód, więc zupełnie nam to nie przeszkadzało, bo wszędzie mogliśmy dojechać. Jednak jeśli ktoś nie wypożyczałby samochodu, to musi liczyć się z tym, że do najbliższych atrakcji pieszo nie dojdzie. W ogóle jeśli ktoś przyjechał na Teneryfę, żeby zwiedzać - najlepiej mieć samochód. :)

Ogólnie, mimo minusów, które wypisałam, hotel polecam, w szczególności dla osób, które chcą "aktywnie wypoczywać" czyli nie skupiać się na ciągłym przebywaniu w hotelu tylko na zwiedzaniu i wycieczkach. :))

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 3,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marta Maj 2016

Data pobytu: 7.5. - 14.5.2016

Ocena 3,7/5
Zanim pojechałam na wycieczkę naczytałam się opinii o tym hotelu.A tam że robactwo ,że brudno i wogóle do niczego. Pojechałam z mieszanymi uczuciami.Na miejscu okazało się że hotel faktycznie nie pierwszej nowości, ale przyjemnie chłodno, pokoje ogromne.Salon, sypialnia, łazienka i aneks kuchenny.Jedzenia dużo i różnorodne ale puste.Pokoje sprzątane codziennie,jest czysto.Obsługa hotelu mówi po an
Całkowita ocena

Zanim pojechałam na wycieczkę naczytałam się opinii o tym hotelu.A tam że robactwo ,że brudno i wogóle do niczego. Pojechałam z mieszanymi uczuciami.Na miejscu okazało się że hotel faktycznie nie pierwszej nowości, ale przyjemnie chłodno, pokoje ogromne.Salon, sypialnia, łazienka i aneks kuchenny.Jedzenia dużo i różnorodne ale puste.Pokoje sprzątane codziennie,jest czysto.Obsługa hotelu mówi po angielsku hiszpańsku i polsku(część).

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 3,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Śr 25 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Czw 26 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Pt 27 °C temperatura w nocy 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień