Aktualne warunki podróży na Wyspy Kanaryjskie

Hotel Rey Carlos

Ocena: 3/5

Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria, Playa del Ingles

od 2 469 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel Rey Carlos usytuowany jest w centrum miejscowości Playa del Inglés, około 500 metrów od plaży i 10 minut spacerem od centrum handlowego Yumbo. Położony jest nieopodal centrum handlowego CITA. Pole golfowe Maspalomas oddalone jest od obiektu o 2 km. Lotnisko oddalone jest około 30 km

Wyposażenie:

Te apartamenty wypoczynkowe zostały wzniesione w 1974 roku. Hotel oferuje 160 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z szatni, przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, wentylator i łazienkę. Balkon lub taras należą do standardowego wyposażenia większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu queen size. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, golf i jazda konna. Windsurfing, snorkeling i aqua fitness dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Oferta aktywności sportowej hotelu obejmuje studio fitness, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, dyskoteka i kasyno zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Hotel oferuje wyżywienie HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 900 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 30 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 3,6 / 5

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 3,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

107. najwyższa ocena z 834 hoteli w Gran Canaria

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.6. - 25.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Rey Carlos Ocena: 3.5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Lobby hotelowe i ogród jak z bajki (naprawdę piękne). Personel w porządku. Zameldowanie poszło dobrze, dali nam zrekonstruowany pokój, zostawiamy windę na piętrze, na którym powinniśmy być, na podłodze jest bałagan. Pierwsza myśl była taka, że któryś z gości narobił bałaganu i odpuścił. Pokój na pierwszy rzut oka wygląda ładnie, ile pieniędzy, tyle muzyki, nie spodziewałem się luksusu. Łazienka: prysznic - piasek (dużo piasku). Szuflada - kilka czarnych długich włosów + obie szuflady połamane. Sypialnia: szafy bez drzwi, tylko kostki gipsowo-kartonowe. Kuchnia: stara, rozpadająca się, nie działające szuflady. Nie jesteśmy ludźmi problematycznymi, jakoś się pozbieraliśmy i wyszliśmy na zewnątrz. Po powrocie do pokoi hotelowych spotkała mnie największa niespodzianka na świecie: karaluch przebiegł całą kuchnię i się ukrył. W ciągu ostatnich 2 lat podróżowałem w to samo miejsce, z rezerwacjami u Was, do hoteli 2** i NIGDY nie doświadczyłem lotu muchowego, ale w tym 3*** hruza Rey Carlos nie mam dalszych komentarzy. Po 12-godzinnej podróży ponownie przenieśliśmy się do innego pokoju, po tym jak w recepcji powiedziano mi, że to po prostu nieszkodliwe zwierzę (nie będę wyjaśniał, jak to brzmiało, ale nie było to przyjemne i wcale nie jest grzeczne napisz to tutaj). Mieszkali w innym pokoju, przed remontem, w opłakanym stanie, ale przynajmniej nie mieli współlokatorów. Sprzątali pokój, dla śmiechu. W bidecie, z którego nie korzystamy, przez pierwsze dni dostało się trochę piasku, celowo go tam zostawiliśmy i został tam przez całe wakacje. Zapominają zmienić ręczniki (mimo że zasady hotelu mówią, że muszą co drugi dzień). W ciągu 21 dni pościel została zmieniona tylko raz na życzenie. Ta sprawa z Reyem Carlosem... nawet nie 1* tutaj, ale lata świetlne od 3*.

Lobby hotelowe i ogród jak z bajki (naprawdę piękne). Personel w porządku. Zameldowanie poszło dobrze, dali nam zrekonstruowany pokój, zostawiamy windę na piętrze, na którym powinniśmy być, na podłodze jest bałagan. Pierwsza myśl była taka, że któryś z gości narobił bałaganu i odpuścił. Pokój na pierwszy rzut oka wygląda ładnie, ile pieniędzy, tyle muzyki, nie spodziewałem się luksusu. Łazienka: prysznic - piasek (dużo piasku). Szuflada - kilka czarnych długich włosów + obie szuflady połamane. Sypialnia: szafy bez drzwi, tylko kostki gipsowo-kartonowe. Kuchnia: stara, rozpadająca się, nie działające szuflady. Nie jesteśmy ludźmi problematycznymi, jakoś się pozbieraliśmy i wyszliśmy na zewnątrz. Po powrocie do pokoi hotelowych spotkała mnie największa niespodzianka na świecie: karaluch przebiegł całą kuchnię i się ukrył. W ciągu ostatnich 2 lat podróżowałem w to samo miejsce, z rezerwacjami u Was, do hoteli 2** i NIGDY nie doświadczyłem lotu muchowego, ale w tym 3*** hruza Rey Carlos nie mam dalszych komentarzy. Po 12-godzinnej podróży ponownie przenieśliśmy się do innego pokoju, po tym jak w recepcji powiedziano mi, że to po prostu nieszkodliwe zwierzę (nie będę wyjaśniał, jak to brzmiało, ale nie było to przyjemne i wcale nie jest grzeczne napisz to tutaj). Mieszkali w innym pokoju, przed remontem, w opłakanym stanie, ale przynajmniej nie mieli współlokatorów. Sprzątali pokój, dla śmiechu. W bidecie, z którego nie korzystamy, przez pierwsze dni dostało się trochę piasku, celowo go tam zostawiliśmy i został tam przez całe wakacje. Zapominają zmienić ręczniki (mimo że zasady hotelu mówią, że muszą co drugi dzień). W ciągu 21 dni pościel została zmieniona tylko raz na życzenie. Ta sprawa z Reyem Carlosem... nawet nie 1* tutaj, ale lata świetlne od 3*.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
To wielka katastrofa.

Wyżywienie
Nie wykorzystali tego.

Obsługa w hotelu
Nie istniejące

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tadeusz

Ocena 4,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Rey Carlos Ocena: 3.5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Hotel znajduje się blisko wydm, spacerkiem około 5 min. Bezpośrednio w pobliżu sklepy i centrum handlowe CC Cita. Basen z podgrzewaną słodką wodą. Obsługa miła. Śniadania monotonne, kolacje różnorodne. Pokoje czyste. Hotel ma swoje lata świetności za sobą. Jak na te parę godzin które spędza się w hotelu to w zupełności wystarczy. Jak najbardziej polecam.

Hotel znajduje się blisko wydm, spacerkiem około 5 min. Bezpośrednio w pobliżu sklepy i centrum handlowe CC Cita. Basen z podgrzewaną słodką wodą. Obsługa miła. Śniadania monotonne, kolacje różnorodne. Pokoje czyste. Hotel ma swoje lata świetności za sobą. Jak na te parę godzin które spędza się w hotelu to w zupełności wystarczy. Jak najbardziej polecam.

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.6. - 25.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Rey Carlos Ocena: 3.5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Lobby hotelowe i ogród jak z bajki (naprawdę piękne). Personel w porządku. Zameldowanie poszło dobrze, dali nam zrekonstruowany pokój, zostawiamy windę na piętrze, na którym powinniśmy być, na podłodze jest bałagan. Pierwsza myśl była taka, że któryś z gości narobił bałaganu i odpuścił. Pokój na pierwszy rzut oka wygląda ładnie, ile pieniędzy, tyle muzyki, nie spodziewałem się luksusu. Łazienka: prysznic - piasek (dużo piasku). Szuflada - kilka czarnych długich włosów + obie szuflady połamane. Sypialnia: szafy bez drzwi, tylko kostki gipsowo-kartonowe. Kuchnia: stara, rozpadająca się, nie działające szuflady. Nie jesteśmy ludźmi problematycznymi, jakoś się pozbieraliśmy i wyszliśmy na zewnątrz. Po powrocie do pokoi hotelowych spotkała mnie największa niespodzianka na świecie: karaluch przebiegł całą kuchnię i się ukrył. W ciągu ostatnich 2 lat podróżowałem w to samo miejsce, z rezerwacjami u Was, do hoteli 2** i NIGDY nie doświadczyłem lotu muchowego, ale w tym 3*** hruza Rey Carlos nie mam dalszych komentarzy. Po 12-godzinnej podróży ponownie przenieśliśmy się do innego pokoju, po tym jak w recepcji powiedziano mi, że to po prostu nieszkodliwe zwierzę (nie będę wyjaśniał, jak to brzmiało, ale nie było to przyjemne i wcale nie jest grzeczne napisz to tutaj). Mieszkali w innym pokoju, przed remontem, w opłakanym stanie, ale przynajmniej nie mieli współlokatorów. Sprzątali pokój, dla śmiechu. W bidecie, z którego nie korzystamy, przez pierwsze dni dostało się trochę piasku, celowo go tam zostawiliśmy i został tam przez całe wakacje. Zapominają zmienić ręczniki (mimo że zasady hotelu mówią, że muszą co drugi dzień). W ciągu 21 dni pościel została zmieniona tylko raz na życzenie. Ta sprawa z Reyem Carlosem... nawet nie 1* tutaj, ale lata świetlne od 3*.

Lobby hotelowe i ogród jak z bajki (naprawdę piękne). Personel w porządku. Zameldowanie poszło dobrze, dali nam zrekonstruowany pokój, zostawiamy windę na piętrze, na którym powinniśmy być, na podłodze jest bałagan. Pierwsza myśl była taka, że któryś z gości narobił bałaganu i odpuścił. Pokój na pierwszy rzut oka wygląda ładnie, ile pieniędzy, tyle muzyki, nie spodziewałem się luksusu. Łazienka: prysznic - piasek (dużo piasku). Szuflada - kilka czarnych długich włosów + obie szuflady połamane. Sypialnia: szafy bez drzwi, tylko kostki gipsowo-kartonowe. Kuchnia: stara, rozpadająca się, nie działające szuflady. Nie jesteśmy ludźmi problematycznymi, jakoś się pozbieraliśmy i wyszliśmy na zewnątrz. Po powrocie do pokoi hotelowych spotkała mnie największa niespodzianka na świecie: karaluch przebiegł całą kuchnię i się ukrył. W ciągu ostatnich 2 lat podróżowałem w to samo miejsce, z rezerwacjami u Was, do hoteli 2** i NIGDY nie doświadczyłem lotu muchowego, ale w tym 3*** hruza Rey Carlos nie mam dalszych komentarzy. Po 12-godzinnej podróży ponownie przenieśliśmy się do innego pokoju, po tym jak w recepcji powiedziano mi, że to po prostu nieszkodliwe zwierzę (nie będę wyjaśniał, jak to brzmiało, ale nie było to przyjemne i wcale nie jest grzeczne napisz to tutaj). Mieszkali w innym pokoju, przed remontem, w opłakanym stanie, ale przynajmniej nie mieli współlokatorów. Sprzątali pokój, dla śmiechu. W bidecie, z którego nie korzystamy, przez pierwsze dni dostało się trochę piasku, celowo go tam zostawiliśmy i został tam przez całe wakacje. Zapominają zmienić ręczniki (mimo że zasady hotelu mówią, że muszą co drugi dzień). W ciągu 21 dni pościel została zmieniona tylko raz na życzenie. Ta sprawa z Reyem Carlosem... nawet nie 1* tutaj, ale lata świetlne od 3*.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
To wielka katastrofa.

Wyżywienie
Nie wykorzystali tego.

Obsługa w hotelu
Nie istniejące

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tadeusz

Ocena 4,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Rey Carlos Ocena: 3.5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Hotel znajduje się blisko wydm, spacerkiem około 5 min. Bezpośrednio w pobliżu sklepy i centrum handlowe CC Cita. Basen z podgrzewaną słodką wodą. Obsługa miła. Śniadania monotonne, kolacje różnorodne. Pokoje czyste. Hotel ma swoje lata świetności za sobą. Jak na te parę godzin które spędza się w hotelu to w zupełności wystarczy. Jak najbardziej polecam.

Hotel znajduje się blisko wydm, spacerkiem około 5 min. Bezpośrednio w pobliżu sklepy i centrum handlowe CC Cita. Basen z podgrzewaną słodką wodą. Obsługa miła. Śniadania monotonne, kolacje różnorodne. Pokoje czyste. Hotel ma swoje lata świetności za sobą. Jak na te parę godzin które spędza się w hotelu to w zupełności wystarczy. Jak najbardziej polecam.

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Szczepan52

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Rey Carlos Ocena: 3.5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Jak w tytule, atrakcyjne wydmy w pobliżu hotelu, możliwość zwiedzenia wyspy bez wycieczek zorganizopwanych (taniej), hotel zadbany i miła obsługa, opcja all-inclusive tylko dla siedzących w hotelu, tanie perfumy, alkohol, ubrania i paliwo (-30%), ale woda w basenie słona, nieprzyjemne, śmierdzące jacuzzi, bardzo dużo Niemców w starszym wieku. Polecamy buggy i quady oraz zwiedzanie wyspy wypożyczonum autem na własną rękę. Dużo atrakcji dla nudystów.

Jak w tytule, atrakcyjne wydmy w pobliżu hotelu, możliwość zwiedzenia wyspy bez wycieczek zorganizopwanych (taniej), hotel zadbany i miła obsługa, opcja all-inclusive tylko dla siedzących w hotelu, tanie perfumy, alkohol, ubrania i paliwo (-30%), ale woda w basenie słona, nieprzyjemne, śmierdzące jacuzzi, bardzo dużo Niemców w starszym wieku. Polecamy buggy i quady oraz zwiedzanie wyspy wypożyczonum autem na własną rękę. Dużo atrakcji dla nudystów.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko do samodzielnego wyżywienia, codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki, klimatyzacja jedyna wada stara wanna w łazience lekko zardzewiała. Brak okna w sypialni, ale za to duży i piękny balkon oraz widok ,a ocean.

Wyżywienie
Super super bardzo duzo bez ograniczen obcja all inclusive ale bez tez by bylo super. Tradycyjna kanaryjska i frytki i salatki zupy, mieso grillowane. Bosko

Obsługa w hotelu
Stół do bilarda przy basenie, basen innych atrakcji nie sprawdzaliśmy...

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 21 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 25 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Poniedziałek 25 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Wtorek 24 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Środa 24 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować