Hotel Gabriella

Opis hotelu

W

Hotel zbudowany został w roku 1954. Atmosfera każdego z naszych 23 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, sala śniadaniowa i bar. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, opieka medyczna, transfer hotelowy i serwis pokojowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.

P

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, budzik i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę, jacuzzi i bidet. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących. Copyright GIATA 2004 - 2018. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

W

Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. Spośród posiłków do wyboru jest śniadanie.

K

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, JCB i MasterCard.

D

Nasza firma korzysta z nowoczesnego rozwiązania jakim jest dynamiczne pakietowanie. Oznacza to, że ceny pakietów są aktualne w momencie zakładania rezerwacji, dzięki sprawdzanym i odświeżanym na bieżąco cenom przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

C

- Przelot,- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),- Bagaż podręczny (Ryanair - do 10 kg, 55x40x20cm / Wizzair - mały bagaż podręczny, 42x32x25cm),- Zakwaterowanie według wybranej opcji,- Wyżywienie według wybranej opcji,- Ubezpieczenie KL i NNW.

C

- Opieki pilota/rezydenta,- Może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu,- Dopłaty do pokoju 1-osobowego,- Dopłaty do bagażu rejestrowanego *,- Zwyczajowych napiwków, np. dla bagażowych, kierowców i lokalnych przewodników,- Wydatków osobistych,- Dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.).* W celu sprawdzenia kosztu dodatkowego bagażu prosimy o kliknięcie w poniższy link.https://yobboo.pl/att/Ceny-i-limity-bagazowe.pdf Oferta na potwierdzenie.

Opinie o hotelu: Gabriella

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.9

Ocena klientów
na podstawie 2 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,0
Posiłki: 3,0
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • singli
  • 4.5
    ( luty 2019 )

    Bardzo nam sie podobało

    Hotel zadbany, pokój czysty, łózko wygodne
    Hotel zadbany, pokój czysty, łózko wygodne
  • 3.2
    ( listopad 2017 )

    Pokój fatalny

    Od samego wejścia do pokoju,już było fatalnie.Drzwi wejściowe opadniete szorowały po posadzce,ciężko było je otworzyć .Tv bez pilota,wentylator w łazience nie działał.Po kąpieli nic nie było widać w lustrze, tak zaparowane.Wi-fi w pokoju brak.Żeby się połączyć z Internetem trzeba było wyjść do salonu obok recepcji.Nie polecam
    Od samego wejścia do pokoju,już było fatalnie.Drzwi wejściowe opadniete szorowały po posadzce,ciężko było je otworzyć .Tv bez pilota,wentylator w łazience nie działał.Po kąpieli nic nie było widać w lustrze, tak zaparowane.Wi-fi w pokoju brak.Żeby się połączyć z Internetem trzeba było wyjść do salonu
    obok recepcji.Nie polecam

Hotel w ofertach organizatorów

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu