Hotel Dina

Opis hotelu

Opis hotelu wg Travelplanet.pl

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis organizatora turystyki znajduje się na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

C

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż.

!! OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA !!

W

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

P

Hotel położony jest w centrum Rzymu, w odległości krótkiego spaceru od wielu sklepów, lokali rozrywkowych, a także restauracji oraz barów. Zlokalizowany jest w zielonej okolicy Villa Doria Pamphili.  W poblizu znajduje sie przystanek autobusowy, stacja metra oraz dworzec kolejowy Termini. Odległość do lotniska Ciampino (CIA) wynosi około 16 km, a do Fiumicino (FCO) 32 km.



Adres: 

Dina Hotel Rome,   

Via Principe Amedeo 62, 

00185 Rzym, Włochy

Tel.: +39 06 4818885  

Web: www.hoteldina.it   



Informacje o Rzymie:  

Metro: www.atac.roma.it   



Pociąg: http://www.ferroviedellostato.it/homepage_en.html  



Informacje o lotniskach w Rzymie: www.adr.it      

W

Hotel zbudowany został w roku 1956. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 43 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, sala śniadaniowa, bar, sala telewizyjna i faks. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci.

P

W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Optymalny komfort pobytu zapewniają internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

W

Spośród posiłków wybrać można śniadanie.

K

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, JCB i MasterCard.

P

Szanowni państwo przypominamy, iż w Rzymie obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek i dotyczy osób od 11 roku życia.

Hotel 5* - 7 Euro/Osoba/Noc

Hotel 4* - 6 Euro/Osoba/Noc

Hotel 3* - 4 Euro/Osoba/Noc

Hotele 2* i 1* - 0,99 Euro/Osoba/Noc

Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

C

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

K

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

I

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).

+ Ryanair (FR): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego ( od 15.01.2018, wyjątkiem rezerwacji z pierwszeństwem wejścia ) oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.

+ Wizz Air (W6): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.

+ Norwegian (DY): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 – 300 PLN.

+ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 300 PLN. + LOT (LT) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY): 55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN. 

++ W przypadku czarterów (np. Small Planet (P7), Smart Wings (QS), Enter Air (E4) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.



*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/104390/Dok1.pdf

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu