W zasadzie wakacje satysfakcjonujące. Problem pojawił się dopiero przy wyjściu z hotelu na transfer. Ze względu na to, że w określonym terminie przez biuro podróży byliśmy tylko dwójką turystów, a delegat był przy telefonie, postępowaliśmy dokładnie zgodnie z instrukcją, aby dowiedzieć się o godzinie wyjazdu z hotelu na transfer. Porozumiewaliśmy się za pośrednictwem tłumacza bezpośrednio na język turecki, ponieważ niektórzy panowie w recepcji nie rozumieli nawet dobrze niemieckiego. Ponieważ mieliśmy lot z Antalyi o 9:00. i wszystkie informacje o wyjeździe wpisaliśmy w ankiecie w recepcji, recepcjonistce, która w piątek wieczorem po godzinie 18:00. obsługa poinformowała nas, że w sobotę o godzinie 5:00 mamy przyjechać do recepcji na transfer. Uznaliśmy również, że czas transferu jest prawidłowy, biorąc pod uwagę godzinę wyjazdu i czas trwania transferu. Rano jednak niemile zaskoczyła nas informacja telefoniczna, że przelew zaczyna się o 4:00 rano. on na nas czeka. To był totalny stres, mimo że mieliśmy spakowane wszystkie bagaże. Recepcjonistka najwyraźniej popełniła duży błąd podając nam informacje niezweryfikowane i niepotwierdzone jako wiarygodne informacje o wyjeździe na transfer. Lub jeśli coś zmieniło się w związku z transferem w nocy, powinni byli poinformować nas na czas w recepcji. Po miłych wakacjach był totalny SZOK, bo w przesiadce AUTOBUSEM było więcej innych turystów i wsiadaliśmy do niezbyt przyjemnego światła.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest zadowalające, z wyjątkiem pojemnika na mydło w płynie przy zlewie, który się kołysał i nie był uzupełniany od początku pobytu. Mieliśmy balkon do korytarza przejściowego - atrium, gdzie wieczorem do godziny 24:00 bardzo głośno odtwarzała się muzyka z basenu, a potem nieznośny pisk kotów. Przemieszczanie się kotów nawet bezpośrednio w jadalni pod stołami turystów uważamy za niewłaściwe i niehigieniczne. Koty wyjadały nawet niezjedzoną karmę z talerzy na tarasie przy basenie. Pracownicy stołówki to zaakceptowali.
Wyżywienie
Ze względu na opóźniony lot meldowaliśmy się o 23:00 i nie mieliśmy możliwości zjedzenia kolacji, i prawdopodobnie tak zaczynamy nasz krótki pobyt. Również śniadanie w dniu wyjazdu lub Nie otrzymaliśmy paczki, jak to zwykle bywa w innych destynacjach. Dlatego nie możemy ocenić, czy powinno to być częścią All inclusive.
Obsługa w hotelu
Poza tym usługi hotelu, pracowników jadalni i odpowiednich barów oraz inne usługi były zadowalające. Obsługa była miła, nawet gdy rozpoznali, że jesteśmy turystami ze Słowacji. Pragnę pochwalić Pana na recepcji, który w sobotę rano 28.09.2024 pełnił dyżur kiedy wychodziliśmy na transfer, że w końcu poradził sobie ze stresującą sytuacją związaną z błędnie podaną informacją o wyjeździe na transfer z poprzedniego wieczór bardzo grzecznie, elegancko i uczynnie.
Plaża
Wspaniała plaża, piaszczyste, czyste, tętniące życiem morze, muszle dla radości i zabawy dzieci, małe rybki. Miła i dobra obsługa nawet w przypadku przekąsek i lunchu na plaży. Czy ludzie piszą w recenzjach o dużych kamieniach? Były tylko w dwóch miejscach, zasięg plaży z prawie piaszczystym dywanem w morzu, a także różne głębokości wejścia, zapewniały odległe możliwości wejścia do morza. To od ludzi zależy, co wybiorą. Nalaliśmy też wodę do przezroczystej szklanki i była przezroczysta. Świeci w nim słońce, co jest ogromnym plusem wakacji w tej destynacji.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate